zou het wel van de Hema zijn? Daar wil 'ie vast niks mee te maken hebben, gezien bijv. hun rookworsten...quote:Op woensdag 8 april 2009 13:13 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Of een lekkere warme bontjas aan doen. Zal wel koud zijn zo in je Hema-slipje...
Ja, dat zal het milieu in Zeeland veel goeds doenquote:
Vorige week legde de AIVD een verband
tussen onder meer deze organisatie en
acties van het Dierenbevrijdingsfront.
Dat front wordt verdacht van het
vrijlaten van 2500 nertsen in Zeeland.
quote:Op woensdag 8 april 2009 13:15 schreef Yi-Long het volgende:
Kunnen we niet een nationale Vegan Streaker Day invoeren, waarop we massaal naar de McDonalds ofzo gaan!? Of lekker gourmetten, ter ere van deze idioot...
Wat een gigantische sukkel...
maar kippen schijten alles onder, dus da's niet erg....quote:Op woensdag 8 april 2009 13:35 schreef BereNDD het volgende:
ze hadden toch gelijk een bult kippen dood gebeten??
Iemand die onder het mom van vrijheid voor dieren zoveel schade aan dieren, bedrijven en milieu toebrengt is in mijn ogen best eng bezig ja!quote:Op woensdag 8 april 2009 13:36 schreef Posdnous het volgende:
O jee, een dierenactivist.
brrrrr. wat erg.
[/Elsevierkneus mode.]
Ach gut, al die zielige bedrijven die zoveel aandacht nodig maken.quote:Op woensdag 8 april 2009 13:38 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Iemand die onder het mom van vrijheid voor dieren zoveel schade aan dieren, bedrijven en milieu toebrengt is in mijn ogen best eng bezig ja!
En voor het gemak sla je 'dieren en milieu' even over. Zou ik ook doen.quote:Op woensdag 8 april 2009 13:38 schreef Posdnous het volgende:
Ach gut, al die zielige bedrijven die zoveel aandacht nodig maken.. snif .
Dat klopt, alleen wordt er tegenwoordig gedaan alsof a) iedere dierenactivist hetzelfde is of 1 of andere extreme idioot. je bent wel bijzonder dom als je serieus zoiets denkt. 99 procent zijn gewoon dierenvriendjes die niks kwaads in de zin hebben.quote:Op woensdag 8 april 2009 13:40 schreef Hephaistos. het volgende:
Tja, deze gast is natuurlijk een lachertje, maar de tijd dat je dierenactivisme gewoon kon wegwuiven als een onschuldig iets lijkt me wel voorbij.
Persoonsbedreigingen, vernielingen, bedreigingen van gezinnen, opgblazen auto's... Dierenactivisme is het onschuldige stadium allang voorbij.
Ja, tegen fokkers en dierproeven actievoeren is heel slecht voor diertjes en milieu.quote:Op woensdag 8 april 2009 13:41 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
En voor het gemak sla je 'dieren en milieu' even over. Zou ik ook doen.
Tja, vrije tijd genoeg, aangezien ie bewust werkloos isquote:Op woensdag 8 april 2009 13:50 schreef BroesWillems het volgende:
Als die sjappie zijn vrije tijd nou is in de tuin stak..tering wat een bende...
Jij bent of heel erg dom, of gewoon aan het trollen!quote:Op woensdag 8 april 2009 13:48 schreef Posdnous het volgende:
Ja, tegen fokkers en dierproeven actievoeren is heel slecht voor diertjes en milieu..
Korte termijn denkers..
quote:Bedreiging
Een belangrijke oorzaak van de achteruitgang van de Europese nerts is de Amerikaanse nerts, die in Europa door dierenactivisten uit pelsdierboerderijen wordt gelaten en zich hier heeft gevestigd. De Amerikaanse nerts is groter en sterker dan de Europese nerts, en neemt territoria van de Europese nerts in. Veel Europese nertsen raken zwaar verwond tijdens gevechten met Amerikaanse nertsen. Ook is het een geduchte voedselconcurrent.
true thatquote:Op woensdag 8 april 2009 13:36 schreef DoctorB het volgende:
[..]
maar kippen schijten alles onder, dus da's niet erg....
Och jee,quote:Op woensdag 8 april 2009 13:54 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Jij bent of heel erg dom, of gewoon aan het trollen!
Wat denk je dat al die vrije nertsen gaan doen? Op een houtje bijten? En wat zou dat betekenen voor de inheemse marters en... Wacht, hier:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |