quote:Hoe oud ben je? Sekse? Woonplaats/ regio? Interesses? Seksuele voorkeur? Lengte en postuur? Hoe lang single? Ben je makkelijk?
Nu dat Sedan er niet is kan het Cue.. Straks krijgen we dat gezeik weerquote:
hmmmm ik krijg bijna de neiging om te gaan testen maar dat doe ik maar niet dan.... ik hou niet van boze mensenquote:Op woensdag 8 april 2009 11:14 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja of van een FA. Ligt er een beetje aan wat de reden is dat je niet lief bent
Dat gezeik heb ik gemist.. wat was er dan?quote:Op woensdag 8 april 2009 11:16 schreef Tally het volgende:
[..]
Nu dat Sedan er niet is kan het Cue.. Straks krijgen we dat gezeik weer
Het gaat verder niemand iets aan, maar ik heb gewoon een ontzettende klotetijd achter de rug waarin ik dingen op zijn zachts gezegd regelmatig niet al te handig heb aangepakt. Dat is niet tof van me geweest en dat weet ik, maar terugdraaien is geen optie. Dat dat duidelijk zo interressant is dat daar hier onderling nog steeds over geluld wordt vind ik persoonlijk eigenlijk erg jammer.quote:Op woensdag 8 april 2009 11:12 schreef Murmeli het volgende:
[..]
nee joh beetje rellen in het topic is fijn
Och dan moet je wel erg je best doen hoorquote:Op woensdag 8 april 2009 11:17 schreef Murmeli het volgende:
[..]
hmmmm ik krijg bijna de neiging om te gaan testen maar dat doe ik maar niet dan.... ik hou niet van boze mensen
Het gezeik gemist over de OP van Sedan?quote:Op woensdag 8 april 2009 11:17 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat gezeik heb ik gemist.. wat was er dan?
Als je dat doet bij mensen die bij elkaar in een topic of op een forum dan heb je dat.. Heb je IRL ook..quote:Op woensdag 8 april 2009 11:17 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het gaat verder niemand iets aan, maar ik heb gewoon een ontzettende klotetijd achter de rug waarin ik dingen op zijn zachts gezegd regelmatig niet al te handig heb aangepakt. Dat is niet tof van me geweest en dat weet ik, maar terugdraaien is geen optie. Dat dat duidelijk zo interressant is dat daar hier onderling nog steeds over geluld wordt vind ik persoonlijk eigenlijk erg jammer.
Er werd alleen gevraagd waarom dawg niet wilde komen als jij zou komen op de meet.quote:Op woensdag 8 april 2009 11:17 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het gaat verder niemand iets aan, maar ik heb gewoon een ontzettende klotetijd achter de rug waarin ik dingen op zijn zachts gezegd regelmatig niet al te handig heb aangepakt. Dat is niet tof van me geweest en dat weet ik, maar terugdraaien is geen optie. Dat dat duidelijk zo interressant is dat daar hier onderling nog steeds over geluld wordt vind ik persoonlijk eigenlijk erg jammer.
Waar jij je tegenaan bemoeit is me eigenlijk helemaal een raadsel, maar goed.quote:Op woensdag 8 april 2009 11:18 schreef Tally het volgende:
[..]
Het gezeik gemist over de OP van Sedan?![]()
![]()
![]()
ECHT?!?
[..]
Als je dat doet bij mensen die bij elkaar in een topic of op een forum dan heb je dat.. Heb je IRL ook..
Alleen lees je het dan niet.. Dus verbaasd zijn is dan ook zeker niet nodig..
En als je het jammer vind.. Tja.. Pech..
quote:Op woensdag 8 april 2009 11:18 schreef Tally het volgende:
Het gezeik gemist over de OP van Sedan?![]()
![]()
![]()
ECHT?!?
volgens mij is er allleen door dawg en ik geloof nog iemand gezegd datg ze niet naar de meet komen als jij komt. de vragen die daarop volgden zijn niet beantwoord dus het valt nogal mee vind ik.quote:Op woensdag 8 april 2009 11:17 schreef Kluts het volgende:
[..]
Je flikkert iets online en daar zeg ik iets over.. Dat is niet bemoeien..quote:Op woensdag 8 april 2009 11:19 schreef Kluts het volgende:
[..]
Waar jij je tegenaan bemoeit is me eigenlijk helemaal een raadsel, maar goed.
Heb het ook gemist, zag alleen staan dat hij gebant wasquote:Op woensdag 8 april 2009 11:19 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]![]()
Ik ben er misschien vaak, maar niet altijd
Dus tell!
ik weet het, ik ben er een keer bijgeweest dat iemand geband werd en die ging vrij ver ja....quote:Op woensdag 8 april 2009 11:17 schreef Tally het volgende:
[..]
Och dan moet je wel erg je best doen hoor
O nou als je de OP veranderd zonder toestemming te vragen aan Sedan dan heb je problemenquote:Op woensdag 8 april 2009 11:19 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]![]()
Ik ben er misschien vaak, maar niet altijd
Dus tell!
Volgens mij had Sedan dat al op zijn typische drammerige niet al te handige manier geprobeerd.quote:
quote:Op woensdag 8 april 2009 11:17 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja het is niet zo maar hoorquote:Op woensdag 8 april 2009 11:20 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik weet het, ik ben er een keer bijgeweest dat iemand geband werd en die ging vrij ver ja....
Het kwam anders over, en ik voel me daar dan vervelend onder omdat ik donders goed weet dat ik fout gezeten heb. Vandaar dat ik er nu ook zo hard op ga. Maar goed, het probleem is nu opgelost.quote:Op woensdag 8 april 2009 11:20 schreef Murmeli het volgende:
[..]
volgens mij is er allleen door dawg en ik geloof nog iemand gezegd datg ze niet naar de meet komen als jij komt. de vragen die daarop volgden zijn niet beantwoord dus het valt nogal mee vind ik.
niet te druk om maken zou ik zeggen
Hej het probleem is nu opgelostquote:Op woensdag 8 april 2009 11:22 schreef dawg het volgende:
Oh, krijgen die dat kutexcuus weer.
Terugdraaien is geen optie, "schadebeperking" was dat wel, zal ik maar zeggen. Ook daar had je nog nooit van gehoord, Klutsje. Zoals van wel meer dingen niet.
Voor zijn manier van doen?quote:
Ik wist het ook nietquote:
Negativiteit en een grote smoel gehad ofzoquote:
OK. sterkte danquote:Op woensdag 8 april 2009 11:21 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het kwam anders over, en ik voel me daar dan vervelend onder omdat ik donders goed weet dat ik fout gezeten heb. Vandaar dat ik er nu ook zo hard op ga. Maar goed, het probleem is nu opgelost.
Hey!quote:
True, maar..quote:Op woensdag 8 april 2009 11:20 schreef Tally het volgende:
[..]
Je flikkert iets online en daar zeg ik iets over.. Dat is niet bemoeien..
Dat is nu een "discussie"..
Dát is bemoeien. Of stoken of whatever. Iig geen discussie.quote:Op woensdag 8 april 2009 10:13 schreef Tally het volgende:
[..]
Omdat je me ook niet kent
dawg had dat eerst ook niet van kluts verwacht
Vergeet trollen niet..quote:Op woensdag 8 april 2009 11:23 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Negativiteit en een grote smoel gehad ofzoBanmeldtopic
dawg.... laat de details maar ff buiten het topic...denk ik? ik bedoel het niet lullig maar je wilde het net zo netjes prive houden en dat lijkt me voor iedereen gewoon beter....quote:Op woensdag 8 april 2009 11:22 schreef dawg het volgende:
Oh, krijgen die dat kutexcuus weer.
Terugdraaien is geen optie, "schadebeperking" was dat wel, zal ik maar zeggen. Ook daar had je nog nooit van gehoord, Klutsje. Zoals van wel meer dingen niet.
quote:Op woensdag 8 april 2009 11:17 schreef Kluts het volgende:
[..]
Een vergelijking is geen stoken.quote:Op woensdag 8 april 2009 11:25 schreef Kluts het volgende:
[..]
True, maar..
[..]
Dát is bemoeien. Of stoken of whatever. Iig geen discussie.
quote:
Och, ik wist dat ik wat ging overslaan met zijn staat van dienstquote:
waar in feedback? (zoals ik al zei ik ben niet zo goed met fok)quote:Op woensdag 8 april 2009 11:23 schreef Tally het volgende:
[..]
Hej het probleem is nu opgelost
[..]
Voor zijn manier van doen?En in Feedback kan je altijd lezen waarom
Ik heb roze folie over mn beeldscherm geplakt..quote:Op woensdag 8 april 2009 11:26 schreef Carooltje79 het volgende:
mensen wat is dat nou toch op de woensdag? laten we het gezellig houden
Jeeej, en is het naar wens?quote:Op woensdag 8 april 2009 11:25 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hey!
Ik ben redelijk op tijd gaan slapen & mijn portemonnee is binnen
Ach ik wist niet eens wat er aan de hand was.. En ik maakte gewoon de vergelijking om B. iets duidelijk te maken.. Het was een discussiepunt dat op dat moment gaande wasquote:Op woensdag 8 april 2009 11:27 schreef rival het volgende:
[..]
een normaal discussiepunt was het anders ook niet
Forum banmeldtopic.quote:Op woensdag 8 april 2009 11:28 schreef Murmeli het volgende:
[..]
waar in feedback? (zoals ik al zei ik ben niet zo goed met fok)
HOMO!!!!!!quote:Op woensdag 8 april 2009 11:28 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ik heb roze folie over mn beeldscherm geplakt..
elke reactie lijkt nu lief
quote:Op woensdag 8 april 2009 11:28 schreef Rauw. het volgende:
[..]
elke reactie lijkt nu lief
Ja, maar het is "andersom" dan ik gewend ben, snap je...? Als ik hem op mijn manier open doe, dan zitten de pasjes op z'n kopquote:
Nederland bekent kleurquote:Op woensdag 8 april 2009 11:28 schreef Rauw. het volgende:
hij is morgen weer terug hoor.....quote:Op woensdag 8 april 2009 11:31 schreef kwaakvaak het volgende:
pff dat heeft best lang geduurd voor dat sedan gebant is, die gast loopt al maanden te trollen enzo. Beetje Frusty the Clown die gast.
wat is trollen??quote:Op woensdag 8 april 2009 11:31 schreef kwaakvaak het volgende:
pff dat heeft best lang geduurd voor dat sedan gebant is, die gast loopt al maanden te trollen enzo. Beetje Frusty the Clown die gast.
jups en dan begint het hele feest opnieuw en moeten we hier 10 dagen lang lezen over hoe boos hij wel niet is dat ie een ban heeft gehad. Dat iedereen die daar bij geweest is wel eens op komt zoeken in zijn rooie sjonny honda en op de bek komt timmeren. Oh... ik vergeet nog te melden dat ie die mensen ook nog maanden gaat blijven stalken omdat ie niet snapt waarom ze er bij stonden en niets deden terwijl hij keihard geband werdt.quote:
Hmhm... en elke reactie hier is voor hem een positieve, denk ik.quote:
Haha, snap ikquote:Op woensdag 8 april 2009 11:32 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, maar het is "andersom" dan ik gewend ben, snap je...? Als ik hem op mijn manier open doe, dan zitten de pasjes op z'n kop
Heb je goed geslapen?
ohw ok tnxquote:
goedzo meisje!quote:
Dat zijn de torens bij een moskeequote:
quote:Op woensdag 8 april 2009 11:21 schreef zbbrox het volgende:
[..]voor kluts
mensen kunnen zo judgemental zijn
tvp
Jullie zijn echt erg en net waren jullie nog aan het janken. Jank dan nu ook.quote:
Oow ramen lappen! Moet ik ook nog steeds doenquote:Op woensdag 8 april 2009 11:34 schreef Murmeli het volgende:
roze folie, slim plan ja....
ik denk dat ik mijn ramen niet ga wassen hahaa... dat doe ik wel als de buitenkant ook gedaan word...dus daar ga ik een glazenwassert voor zoeken vandaag... ook een goed doel toch?
Ja inderdaad. En dan klagen over judgemental zijn. Je kiest nu toch ook een kant. Sodemieter opquote:Op woensdag 8 april 2009 11:35 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
[..]
Jullie zijn echt erg en net waren jullie nog aan het janken. Jank dan nu ook.
Ja inderdaadquote:Op woensdag 8 april 2009 11:35 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Haha, snap ikEven wennen
Ik heb anderhalf uur gesnoozed vanmorgenMaar wel heerlijk geslapen
sow sow dat doe je goed zeg hahahaquote:
Nouja, moet toegeven dat er wel een verschil is of een vrouw hier jankt iets zegt of een man.quote:Op woensdag 8 april 2009 11:37 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja idnerdaad. En dan klagen over judgemental zijn. Je kiest nu toch ook een kant. Sodemieter op
Ben blij dat dat niet moet, want dat ben ik ook nietquote:Op woensdag 8 april 2009 11:37 schreef KudFokker het volgende:
ben ik weer
Niet dat jullie daar zo blij moeten zijn hoor
Ik ga de 1000barriere doorbreken deze maandquote:Op woensdag 8 april 2009 11:38 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
sow sow dat doe je goed zeg hahaha
Dat zeg ik homo!quote:
Ja, het is wel duidelijk welke kant de mannen hun pik gezicht staat.quote:Op woensdag 8 april 2009 11:38 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nouja, moet toegeven dat er wel een verschil is of een vrouw hier jankt iets zegt of een man.
quote:Op woensdag 8 april 2009 11:37 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja inderdaad
Komt goed! Hahaha.
Hahaha, dat doe ik nooooooóit - snoozen
Dat doe ik wel vakerquote:Op woensdag 8 april 2009 11:39 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ik ga de 1000barriere doorbreken deze maand
Schaam je... Wéér iets anders!quote:Op woensdag 8 april 2009 11:40 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik dééd het nooit, maar sinds ik op mezelf woon is het echt erg...
toch kon ik niet terugvinden om welke opmerkingen hij precies geband is. maar misschien heb ik niet ver genoeg terug gelezen ofzo. maar ja iets met lui enzo. anders vragen we het hem gewoon zelf hequote:Op woensdag 8 april 2009 11:35 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
jups en dan begint het hele feest opnieuw en moeten we hier 10 dagen lang lezen over hoe boos hij wel niet is dat ie een ban heeft gehad. Dat iedereen die daar bij geweest is wel eens op komt zoeken in zijn rooie sjonny honda en op de bek komt timmeren. Oh... ik vergeet nog te melden dat ie die mensen ook nog maanden gaat blijven stalken omdat ie niet snapt waarom ze er bij stonden en niets deden terwijl hij keihard geband werdt.
Dat deed ik dus ookquote:Op woensdag 8 april 2009 11:40 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Schaam je... Wéér iets anders!Haha.
Nee, ik zet mijn wekker en kom er meteen uit... Maar goed; ik reken altijd wel het uiterste uit dat ik eruit moet, dus ja... dan MOET ik ook
Gohquote:Op woensdag 8 april 2009 11:38 schreef Bengeltje het volgende:
Nouja, moet toegeven dat er wel een verschil is of een vrouw hier jankt iets zegt of een man.
Ach, zo'n ramp is het nietquote:
ben er niet echt nieuwsgierig na waarom, het is meer de globale indruk die hij achterlaat die mij tegen staat.quote:Op woensdag 8 april 2009 11:40 schreef Murmeli het volgende:
[..]
toch kon ik niet terugvinden om welke opmerkingen hij precies geband is. maar misschien heb ik niet ver genoeg terug gelezen ofzo. maar ja iets met lui enzo. anders vragen we het hem gewoon zelf he
Lekkerste aan snoozen is weten dat je er uit moet maar toch ff blijft liggenquote:Op woensdag 8 april 2009 11:40 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik dééd het nooit, maar sinds ik op mezelf woon is het echt erg...
quote:Op woensdag 8 april 2009 11:39 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat zeg ik homo!
Minnaressen noemde je niet
wat was ik aan het janken dat ik nu nog moet janken dan?quote:Op woensdag 8 april 2009 11:35 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
[..]
Onbeperkt SMSbundel. Heel handig!quote:Op woensdag 8 april 2009 11:42 schreef Murmeli het volgende:
Gatver, het regent!!!
1000 smsjes? dan ga ik failliet
Bundel van 1000quote:Op woensdag 8 april 2009 11:42 schreef Murmeli het volgende:
Gatver, het regent!!!
1000 smsjes? dan ga ik failliet
quote:Op woensdag 8 april 2009 11:40 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat doe ik wel vaker
Geen idee op hoeveel ik nu zit
quote:Op woensdag 8 april 2009 11:42 schreef mrbox het volgende:
[..]
Lekkerste aan snoozen is weten dat je er uit moet maar toch ff blijft liggen
Ik zou liegen als ik daar geen gebruik van zou willen maken.quote:Op woensdag 8 april 2009 11:40 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja, het is wel duidelijk welke kant de mannen hun pik gezicht staat.
Joh.quote:
No, i choose to be inconsistent in my madness.quote:Op woensdag 8 april 2009 11:35 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
[..]
Haha. Ik sms teveel, maar ook vaak "onzin"quote:
ja maar dan kom ik niet aan werken toe.quote:
SuperrrrrrrrrrKFquote:Op woensdag 8 april 2009 11:42 schreef Rauw. het volgende:
[..]
![]()
Maar ik ben echt hetero hoor <- KF post
Wie jankten dan allemaal in het vorige topic, het waren er teveel.quote:Op woensdag 8 april 2009 11:42 schreef rival het volgende:
[..]
wat was ik aan het janken dat ik nu nog moet janken dan?
maar ik wel. ik vind sedan wel leuk, tenminste iemand die echt domme dingen zegt, kan je lekker om lachenquote:Op woensdag 8 april 2009 11:42 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
ben er niet echt nieuwsgierig na waarom, het is meer de globale indruk die hij achterlaat die mij tegen staat.
Denk dat het daarvoor te vroeg is. Dan staat iedereen op de misschien lijstquote:Op woensdag 8 april 2009 11:43 schreef Jan-Beton het volgende:
ik ben er weer en heb blijkbaar iets gemist: er is een tijd en plaats afgesproken!!! MAARRRRR... er ontbreekt een lijst met mensen die er naar toe gaan (al dan zeker of misschien).
wie kiest er een kant?quote:Op woensdag 8 april 2009 11:37 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja inderdaad. En dan klagen over judgemental zijn. Je kiest nu toch ook een kant. Sodemieter op
hahahah ow superquote:Op woensdag 8 april 2009 11:43 schreef Nouk84 het volgende:
[..]![]()
Mijn bed ligt gewoon heerlijk en was zo lekker warm vanmorgenIk heb zelf de TV nog even aangezet, terwijl ik binnen een kwartier weg moest
Zien jullie wel dat een 'KF-post' een waar begrip aan het worden isquote:Op woensdag 8 april 2009 11:42 schreef Rauw. het volgende:
[..]
![]()
Maar ik ben echt hetero hoor <- KF post
Hey JB.quote:Op woensdag 8 april 2009 11:43 schreef Jan-Beton het volgende:
Hoi luitjes,
ik ben er weer en heb blijkbaar iets gemist: er is een tijd en plaats afgesproken!!! MAARRRRR... er ontbreekt een lijst met mensen die er naar toe gaan (al dan zeker of misschien).
Verder ben ik BLIJ dat ik die cursus achter de rug heb gehad: van 9 tot 5 sollicitatie(gesprek)-oefeningen gehadNa 14 uur was ik HE-LE-MAAL gaar.
Daarbij had ik bij de oefening in de middag een compleet waardeloze gesprek gevoerd. Het begon als een sollicitatiegesprek en verdraaide het tot een banenkeuzegesprekEn dat alleen omdat ik een verkeerd voorbeeld gaf. Dat krijg je als je eerst
, dan
en overgaat op
ik sms met een kameraad alleen maar onzinquote:Op woensdag 8 april 2009 11:44 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha. Ik sms teveel, maar ook vaak "onzin"
Dan stuur ik; "Hoi!" naar iemand
ik zat alleen te zeuren dat ik wilde weten wat er aan de hand was!!quote:Op woensdag 8 april 2009 11:45 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wie jankten dan allemaal in het vorige topic, het waren er teveel.
Kom dan niet met je judgemental rotzooi als je zelf het verhaal niet kent. Dan doe je exact dat. En dat is nogal hypocriet.quote:Op woensdag 8 april 2009 11:44 schreef zbbrox het volgende:
[..]
No, i choose to be inconsistent in my madness.
JB naam is al bezet niet door jan beton ff zo houden anders krijg je echt rare situatiesquote:
het probleem is alleen dat het volgens mij bij hem niet echt gespeeld is.quote:Op woensdag 8 april 2009 11:45 schreef Murmeli het volgende:
[..]
maar ik wel. ik vind sedan wel leuk, tenminste iemand die echt domme dingen zegt, kan je lekker om lachen
Zie jij wel dat dat een heel slecht iets is?quote:Op woensdag 8 april 2009 11:46 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Zien jullie wel dat een 'KF-post' een waar begrip aan het worden is![]()
?!
Jij bent ook geen sms-er begrijp ik hieruit?quote:
quote:Op woensdag 8 april 2009 11:46 schreef mrbox het volgende:
[..]
hahahah ow superecht ff van die kwaliteit momentjes
owh dat gaat snel bij jou. dat is niet alleen van het smssen naar mij....quote:Op woensdag 8 april 2009 11:47 schreef kwaakvaak het volgende:
ik mag nog maar 60 sms'jes van deze maand... betekend dat ik er toch al zo'n 90 opgestookt heb.
Rauw en ik waren echt hard aan het jankenquote:Op woensdag 8 april 2009 11:48 schreef rival het volgende:
[..]
ik zat alleen te zeuren dat ik wilde weten wat er aan de hand was!!
nu weet ik dat een beetje....
wtf
Zeg!quote:
Oh ik met meerdere denk ik.quote:Op woensdag 8 april 2009 11:47 schreef Rauw. het volgende:
[..]
ik sms met een kameraad alleen maar onzin![]()
Dat het je smaken mag!quote:Op woensdag 8 april 2009 11:48 schreef KudFokker het volgende:
Mijn ex gaat vanavond voor me koken trouwensen daarna filmpje
De kusjes voor kluts en dan niks zeggen over dawg of mij terwijl je het verhaal niet kent is een kant kiezen.quote:
Ja, Sedan is geband. Om het maar even te herhalen. Voor 48 uur. Check het Bantopic.quote:
Jawel ik sms wel, maar niet zo achterlijk veelquote:Op woensdag 8 april 2009 11:49 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Jij bent ook geen sms-er begrijp ik hieruit?
[..]Heerlijk
Ach, ze mag me nog maar al te graag, dus ik hoef niet bang te zijn dat ze me vergiftigtquote:
Ik vind deze smiley wat toepasselijker:quote:Op woensdag 8 april 2009 11:45 schreef Murmeli het volgende:
[..]
maar ik wel. ik vind sedan wel leuk, tenminste iemand die echt domme dingen zegt, kan je lekker om lachen
Je kraakt hem nu wel erg af.quote:Op woensdag 8 april 2009 11:45 schreef Murmeli het volgende:
[..]
nope, dan krijg je die: GEEN KUSJE? taferelenquote:Op woensdag 8 april 2009 11:49 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Zeg!![]()
[..]
Oh ik met meerdere denk ik.
En ik kijk ook niet op één of twee berichten (ik ga niet alles in één sms proppen)
dat is toch geen probleem. hij meent het, en ik lach erom. iedereen blijquote:Op woensdag 8 april 2009 11:48 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
het probleem is alleen dat het volgens mij bij hem niet echt gespeeld is.
Hey zbbrox... we moeten iets doen met de afkorting, want nu raken de "arme" FOKkers in de war door JB: is het Jan-Beton of JannieBrowniequote:
echt wel... veel sms'jes zijn meer als 1 sms maar twee. En och.. als teembiel kut is, kan ik hier op de wc misschien nog wat plezier aan beleven hequote:Op woensdag 8 april 2009 11:49 schreef Murmeli het volgende:
[..]
owh dat gaat snel bij jou. dat is niet alleen van het smssen naar mij....
maar dit krig je dus bij zo'n crap kut iphone abbo van de teemobiel.... teemobiel is kut
Hmm... Vooruit.quote:Op woensdag 8 april 2009 11:49 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Jawel ik sms wel, maar niet zo achterlijk veel
quote:Op woensdag 8 april 2009 11:50 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ach, ze mag me nog maar al te graag, dus ik hoef niet bang te zijn dat ze me vergiftigt
Wat ben jij anti iphone/apple zegquote:Op woensdag 8 april 2009 11:49 schreef Murmeli het volgende:
[..]
owh dat gaat snel bij jou. dat is niet alleen van het smssen naar mij....
maar dit krig je dus bij zo'n crap kut iphone abbo van de teemobiel.... teemobiel is kut
als jij dat ziet als een kant kiezenquote:Op woensdag 8 april 2009 11:49 schreef Belsezar het volgende:
[..]
De kusjes voor kluts en dan niks zeggen over dawg of mij terwijl je het verhaal niet kent is een kant kiezen.
Het subtiele maar belangrijke verschil tussen J-B en JB, dus.quote:Op woensdag 8 april 2009 11:50 schreef Jan-Beton het volgende:
[..]
Hey zbbrox... we moeten iets doen met de afkorting, want nu raken de "arme" FOKkers in de war door JB: is het Jan-Beton of JannieBrownie
Ik wel! SMSen isquote:Op woensdag 8 april 2009 11:49 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Jawel ik sms wel, maar niet zo achterlijk veel
oh sorryquote:Op woensdag 8 april 2009 11:50 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je kraakt hem nu wel erg af."tenminste iemand die echt domme dingen zegt". Dat doet iedereen wel eens.
What a wastequote:Op woensdag 8 april 2009 11:49 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja, Sedan is geband. Om het maar even te herhalen. Voor 48 uur. Check het Bantopic.
Hoi Murmeliquote:Op woensdag 8 april 2009 11:48 schreef Murmeli het volgende:
ojee verwarrend. JB en JB.... brownie en beton.... dat gaat nog lachen worden
hoi JanB trouwens
das gewoon gespeelde jaloezie hoor... Afgelopen zaterdag heeft ze ook even met een HTC touch mogen spelen, maar ze wist niet hoe snel ze mijn aaifoon moest pakken om voor te doen hoe het wel makkelijk konquote:Op woensdag 8 april 2009 11:51 schreef mrbox het volgende:
[..]
Wat ben jij anti iphone/apple zegwil je ook een "pc" van 1000 dollar gaan kopen op de kosten van Microsoft ?
Ik ga vanavond niet in badquote:Op woensdag 8 april 2009 11:51 schreef Belsezar het volgende:
En meer ga ik er niet over zeggen want ik merk alweer dat ik me begin te irriteren en lichtelijk boos begin te worden.
Dus nu vrolijkheid
nee ikben niet anti appel maar kwaak kan maar 150 sms per maand versturen en ik wil meer aandachtquote:Op woensdag 8 april 2009 11:51 schreef mrbox het volgende:
[..]
Wat ben jij anti iphone/apple zegwil je ook een "pc" van 1000 dollar gaan kopen op de kosten van Microsoft ?
Ik ben hardstikke liefquote:Op woensdag 8 april 2009 11:51 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hmm... Vooruit.
Ik wilde net zeggen; Lief doen! Want ik ben morgen misschien weer in de buurt
Is ook maar net hoe zijn pet staatquote:Op woensdag 8 april 2009 11:52 schreef KudFokker het volgende:
[..]
What a waste
Nu sta ik er dus 48 uur alleen voor, hij was een van de weinige die het voor me opnam
We willen gewoon zoenen, je leest niet goed tussen de regels.quote:Op woensdag 8 april 2009 11:52 schreef rival het volgende:
[..]
als jij dat ziet als een kant kiezen
kusje was omdat ze zonder al teveel te zeggen toch een beetje antwoord gaf op de vragen...
het zit echt diep he, dat anderen er meteen voor moeten oprotten
Ik geloof je nu niet meer...quote:Op woensdag 8 april 2009 11:54 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Ik ben hardstikke liefWaar ben je morgen dan?
Ik moet wel zeggen, de afgelopen weken was mijn sms hoeveelheid wel bizar gestegen voor mijn doenquote:
bij t-mobile betaal je meer voor 150 dan voor onbeperkt dacht ik ergens gelezen te hebbenquote:Op woensdag 8 april 2009 11:54 schreef Murmeli het volgende:
[..]
nee ikben niet anti appel maar kwaak kan maar 150 sms per maand versturen en ik wil meer aandacht
nou ja en die appelverheerlijking snap ik niet zo nee. dat is waar.
quote:Op woensdag 8 april 2009 11:53 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
das gewoon gespeelde jaloezie hoor... Afgelopen zaterdag heeft ze ook even met een HTC touch mogen spelen, maar ze wist niet hoe snel ze mijn aaifoon moest pakken om voor te doen hoe het wel makkelijk kon
Volgens mij heb ik het nooit tegen jou gehad.quote:Op woensdag 8 april 2009 11:48 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Kom dan niet met je judgemental rotzooi als je zelf het verhaal niet kent. Dan doe je exact dat. En dat is nogal hypocriet.
En terechtquote:Op woensdag 8 april 2009 11:53 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
das gewoon gespeelde jaloezie hoor... Afgelopen zaterdag heeft ze ook even met een HTC touch mogen spelen, maar ze wist niet hoe snel ze mijn aaifoon moest pakken om voor te doen hoe het wel makkelijk kon
Ohhh, wist niet dat je hulp nodig had.quote:Op woensdag 8 april 2009 11:52 schreef KudFokker het volgende:
[..]
What a waste
Nu sta ik er dus 48 uur alleen voor, hij was een van de weinige die het voor me opnam
quote:Op woensdag 8 april 2009 11:54 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
We willen gewoon zoenen, je leest niet goed tussen de regels.
Nietquote:
ik weet niet, ik weet alleen dat je bij die aaifoon maar heel beperkte keuzehebt uit abbo's, maar ik had denk ik ook een ander abbo gekozen dan kwaak hier. ik weet nu al dat hij teveel over zn bundel gaat, gheghe....quote:Op woensdag 8 april 2009 11:55 schreef rival het volgende:
[..]
bij t-mobile betaal je meer voor 150 dan voor onbeperkt dacht ik ergens gelezen te hebben
Mja, daar moet ik echt even over na gaan denken...quote:Op woensdag 8 april 2009 11:55 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Owjee hoe kan ik het tegendeel bewijzen
Nee, maar het is wel hartverwarmendquote:Op woensdag 8 april 2009 11:55 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ohhh, wist niet dat je hulp nodig had.
Ik denk het niet nee...quote:
quote:Op woensdag 8 april 2009 11:56 schreef KudFokker het volgende:
Haha die werkeloze vriend van me, heeft eindelijk werk gevonden...
Iets met handoeken uit de zorg sorteren
Maar hij belde net dat het zo kut was, dat hij morgen alweer ging stoppen...
Ik kon het niet laten om de opmerking "ooh, dus je gooit de handoek in de ring ? " te maken
quote:Op woensdag 8 april 2009 11:56 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Nee, maar het is wel hartverwarmend
Ja ja mensen, de KudFokkert heeft ook een hartje
Geen gevoel voor humor is ook een gevoel voor humorquote:Op woensdag 8 april 2009 11:56 schreef KudFokker het volgende:
Ik kon het niet laten om de opmerking "ooh, dus je gooit de handoek in de ring ? " te maken
ik mag gewoon upgraden naar een grotere bundel van tmobiel hoorquote:Op woensdag 8 april 2009 11:56 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik weet niet, ik weet alleen dat je bij die aaifoon maar heel beperkte keuzehebt uit abbo's, maar ik had denk ik ook een ander abbo gekozen dan kwaak hier. ik weet nu al dat hij teveel over zn bundel gaat, gheghe....
ik zeg ook maar wat.. ik weet niet eens meer hoeveel ik had...quote:Op woensdag 8 april 2009 11:56 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik weet niet, ik weet alleen dat je bij die aaifoon maar heel beperkte keuzehebt uit abbo's, maar ik had denk ik ook een ander abbo gekozen dan kwaak hier. ik weet nu al dat hij teveel over zn bundel gaat, gheghe....
Ah maar Brownie noem ik Brownie.quote:Op woensdag 8 april 2009 11:50 schreef Jan-Beton het volgende:
[..]
Hey zbbrox... we moeten iets doen met de afkorting, want nu raken de "arme" FOKkers in de war door JB: is het Jan-Beton of JannieBrownie
Niet geheel onbegrijpelijk natuurlijk. Apple werkt pas fijn rond de tijd dat er een hele computer omheen zit, voor de gadgets is het mij teveel "doe het maar op de Apple-manier, dat is beter voor je".quote:
Ik heb je gisteren toch ook al verteld dat jij echt mee moet doen met de nieuwe Tros show : "Op zoek naar de nieuwe Andre van Duin". Er schuilt echt een enorm komisch genie in jouw genen!...quote:Op woensdag 8 april 2009 11:56 schreef KudFokker het volgende:
Mja, en bij mij is het onbeperkt met een limiet van 1000quote:Op woensdag 8 april 2009 11:59 schreef rival het volgende:
[..]
ik zeg ook maar wat.. ik weet niet eens meer hoeveel ik had...
maar toen werd ik gebelt, wil je onbeperkt smsen voor 9.95 (ofzo)
dus ik meteen, ja hallo? wat denk je zelf? onbeperkt daar heb ik niks aan.. zoveel stuur ik nou ook weer niet...
jamaar meneer, het is goedkoper dan uw huidige bundel?
ow doe dan
KFquote:Op woensdag 8 april 2009 11:56 schreef KudFokker het volgende:
Ik heb geloof ik een bundel van 32quote:Op woensdag 8 april 2009 12:00 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Mja, en bij mij is het onbeperkt met een limiet van 1000
Lit.quote:Op woensdag 8 april 2009 11:59 schreef Litpho het volgende:
[..]
Niet geheel onbegrijpelijk natuurlijk. Apple werkt pas fijn rond de tijd dat er een hele computer omheen zit, voor de gadgets is het mij teveel "doe het maar op de Apple-manier, dat is beter voor je".
Als ze maar hard zijn..quote:
oh gelukkig maar!quote:Op woensdag 8 april 2009 11:58 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
ik mag gewoon upgraden naar een grotere bundel van tmobiel hoor
Ik weet dat het een té slechte flauwe woordgrap wasquote:Op woensdag 8 april 2009 12:00 schreef Jan-Beton het volgende:
[..]
KF![]()
Een geweldige sneer!!!
Ik snap dat soort mensen niet: dat ze WILLEN teren op de maatschappij. Je heb toch zeker een mate van eigenwaarde.
Ik schaamde me ervoor dat ik na de studie (ruim 10 jaar geleden) een paar maanden een uitkering kreeg (ik was ernstig ziek geweest, zelfs 1 week in het ziekenhuis gelegen -en dat wilde ik eigenlijk niet eens- en heb die paar maanden gebruikt voor herstel). Ik had een valide reden, maar toch wilde ik gewoon mijn eigen geld verdienen ipv teren op de maatschappij.
B.quote:Op woensdag 8 april 2009 12:03 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Lit.Jij hier.
Net nu ik wil gaan shoppen.
quote:
Als je zo weinig eisen stelt sla ik wel over, ik wil me wel speciaal voelen natuurlijkquote:
Als je dr maar een blauwe plek mee kan meppenquote:Op woensdag 8 april 2009 12:05 schreef Murmeli het volgende:
[..]
![]()
dus geen vleeslullen dan he, die zijn niet hard genoeg....
Ach tijdens zal je je heel speciaal voelen maar best hoor.. NEXT..quote:Op woensdag 8 april 2009 12:05 schreef Litpho het volgende:
[..]
Als je zo weinig eisen stelt sla ik wel over, ik wil me wel speciaal voelen natuurlijk.
*meld!quote:Op woensdag 8 april 2009 12:06 schreef Tally het volgende:
[..]
Als je dr maar een blauwe plek mee kan meppen
Haha, dat is wel heeél weinigquote:Op woensdag 8 april 2009 12:01 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Ik heb geloof ik een bundel van 32
En in mijn normale leven heb ik er ruim voldoende aan
sja en toch weet ik het niet hoor. ik ben ook wel eens gestopt met een bijbaantje, dat was omdat ik er teveel pijn van kreeg aan mn schouders ofzo en mn vingers lagen steeds open. er zijn gewoon baantjes die zijn gewoon zo kut dat je ze niet wilt denk ik. maargoed ik hoop er maar een beetje op dat ik altijd wel enigszins vol te houden werk kan doen..... maar i ksnap dus wel dat sommige mensen banen afwijzen maar daar moeten ze idd niet al te lang mee doorgaan.quote:Op woensdag 8 april 2009 12:03 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik weet dat het een té slechte flauwe woordgrap was
En ik zou dat ook niet kunnen hoor
Hij zoekt wel werk, maar doet er gewoon niet genoeg zijn best voor helaas...
Daar zit ik deze ochtend al aan geloof ikquote:
Ja, speciaal is hier wel het sleutelwoordquote:Op woensdag 8 april 2009 12:06 schreef Tally het volgende:
best hoor.. NEXT..
Ik deze ochtend niet, maar op een dag gemakkelijkquote:Op woensdag 8 april 2009 12:08 schreef Tally het volgende:
[..]
Daar zit ik deze ochtend al aan geloof ik
al moest ik op handen en voeten door 50cm diepe bagger kruipen, als ik mn geld er mee pak vind ik het bestquote:Op woensdag 8 april 2009 12:07 schreef Murmeli het volgende:
[..]
sja en toch weet ik het niet hoor. ik ben ook wel eens gestopt met een bijbaantje, dat was omdat ik er teveel pijn van kreeg aan mn schouders ofzo en mn vingers lagen steeds open. er zijn gewoon baantjes die zijn gewoon zo kut dat je ze niet wilt denk ik. maargoed ik hoop er maar een beetje op dat ik altijd wel enigszins vol te houden werk kan doen..... maar i ksnap dus wel dat sommige mensen banen afwijzen maar daar moeten ze idd niet al te lang mee doorgaan.
Maar dan heb je er een medische reden voor. Voor mij is dat heus wel valide.quote:Op woensdag 8 april 2009 12:07 schreef Murmeli het volgende:
sja en toch weet ik het niet hoor. ik ben ook wel eens gestopt met een bijbaantje, dat was omdat ik er teveel pijn van kreeg aan mn schouders ofzo en mn vingers lagen steeds open. er zijn gewoon baantjes die zijn gewoon zo kut dat je ze niet wilt denk ik. maargoed ik hoop er maar een beetje op dat ik altijd wel enigszins vol te houden werk kan doen..... maar i ksnap dus wel dat sommige mensen banen afwijzen maar daar moeten ze idd niet al te lang mee doorgaan.
Dan weet ik dat ze hard genoeg zijnquote:Op woensdag 8 april 2009 12:08 schreef Murmeli het volgende:
tally waarom wil jij blauwe plekken gemept krijgen met lullen?
Dus jou maakt het niet uit wat voor werk het is... je neemt gewoon alles.quote:Op woensdag 8 april 2009 12:09 schreef Rauw. het volgende:
[..]
al moest ik op handen en voeten door 50cm diepe bagger kruipen, als ik mn geld er mee pak vind ik het best
Ah! Daarom ben je blauw.quote:Op woensdag 8 april 2009 12:10 schreef Tally het volgende:
[..]
Dan weet ik dat ze hard genoeg zijnHoeven niet speciaal blauwe plekken te zijn hoor
Ik ben niet voor niets mod gewordenquote:
Als er goede centen te verdienen zijn welquote:Op woensdag 8 april 2009 12:10 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dus jou maakt het niet uit wat voor werk het is... je neemt gewoon alles.
Och, ik werk al vanaf m'n 12e, 4 jaar in de metaal gewerkt voor een oven van 280 graden maar het betaalde lekker, en daar gaat het tenslotte omquote:Op woensdag 8 april 2009 12:11 schreef Murmeli het volgende:
@Rauw: dat vind ik knap van je, respect! Ik zou daar echt zwaar depressief van worden denk ik.
@janB: ja gelukkig was het een bijbaan ja.
mja ik weet ook niet zo goed hoe en wat.ik ben nl ook niet goed in thuis zitten, daar word ik ook depri van. vorig jaar 2,5 week gedaan omdat ik ziek was en werd gillend gek ervan (maar dat was denk ik ook wel omdat ik me dus al kut voelde omdat ik zo depresssief als een deur was)
quote:Op woensdag 8 april 2009 12:11 schreef Tally het volgende:
Ik moet er wel op letten dat ik mijn mailtjes op het werk niet afsluit met groetjes, Tally
Ik vind het ook nog belangrijk dat ik me prettig voel bij het werk wat ik doe, oke handdoeken vouwen lijkt me niet een baan waarbij je in de stress schiet.quote:Op woensdag 8 april 2009 12:11 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Als er goede centen te verdienen zijn wel
Leuk werk bestaat er bijna nietquote:Op woensdag 8 april 2009 12:13 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
![]()
[..]
Ik vind het ook nog belangrijk dat ik me prettig voel bij het werk wat ik doe, oke handdoeken vouwen lijkt me niet een baan waarbij je in de stress schiet.
Hij geeft als reden dat hij het werk wel leuk vindt, maar dat er zoveel 'kansloze mongolen' rondlopenquote:Op woensdag 8 april 2009 12:07 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Gelukkig is het vaker binnensmuren maar tochquote:Op woensdag 8 april 2009 12:13 schreef Murmeli het volgende:
haha tally, naar wie moet jij mailen op je werk? naar belangrijke mensen? lijkt me heel leuk alsje daar groetjes tally onder zet.
ah zo, nu ik snap van de harde lullen.
ik ga de lul van K eens testen of ik daar blauwe plekken van krijg
Die is even dr bestanden met lijstjes enzo bijwerkenquote:
Gelukkig bevind ik mij binnen de 'bijna'.quote:
Beetje leuke baan is ook veel waard, geld is niet allesquote:Op woensdag 8 april 2009 12:13 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Och, ik werk al vanaf m'n 12e, 4 jaar in de metaal gewerkt voor een oven van 280 graden maar het betaalde lekker, en daar gaat het tenslotte om
Meer dan waar..quote:Op woensdag 8 april 2009 12:19 schreef mrbox het volgende:
[..]
Beetje leuke baan is ook veel waard, geld is niet alles
sja dan issie echt lui jaquote:Op woensdag 8 april 2009 12:15 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Hij geeft als reden dat hij het werk wel leuk vindt, maar dat er zoveel 'kansloze mongolen' rondlopen
En dat hij te weinig verdient, en meer kan met zijn diploma...
Ik zei ook tegen hem "ga doen dan ! "
oja gheghe... en wat zegje dan?quote:Op woensdag 8 april 2009 12:15 schreef Tally het volgende:
[..]
Gelukkig is het vaker binnensmuren maar tochOok dan krijg je de vraag terug wie Tally is
ben je een subje dan?quote:Op woensdag 8 april 2009 12:19 schreef Grijsmuisje het volgende:
Ik heb altijd blauwe plekken, geen lul voor nodig hoor
Van de week had ik echt een mega grote blauwe plek op mijn (voor jullie rechts) linker tiet..quote:Op woensdag 8 april 2009 12:19 schreef Grijsmuisje het volgende:
Ik heb altijd blauwe plekken, geen lul voor nodig hoor
Dan leg ik maar uit waar het vandaan komtquote:
Thanksquote:
Het plezier maak je zelf. Nu ik de laatste 3 weken met een andere instelling aan het werk ben, merk ik dat ik met plezier naar het werk ga en gewoon doe wat van me gevraagd wordt. De afgelopen 3-4 jaar had ik echt het gevoel dat ik zat te leven om te werken. Ja... dat demotiveert je echt.quote:
Mijn ex zal ook voor altijd een herinnering aan mij hebbenquote:Op woensdag 8 april 2009 12:21 schreef Tally het volgende:
[..]
Van de week had ik echt een mega grote blauwe plek op mijn (voor jullie rechts) linker tiet..
En ik weet nu nog niet hoe ik er aan gekomen ben.. Ik heb me niet gestoten..
Jij is ook niet ruig geweest tijdens de seks.. Enige wat ik me kan bedenken is dat hij stiekum in zijn slaap heeft geknepen maar waarom slaap ik daar in godsnaam door heen
Niet alles, maar het maakt je leven wel gemakkelijker.quote:Op woensdag 8 april 2009 12:19 schreef mrbox het volgende:
quote:Op woensdag 8 april 2009 12:23 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]nee
nee, ik stoot me gewoon aan alles waar je je aan kan stoten
Submissive of onderdanige is de aanduiding voor de onderdanige persoon in een seksuele relatie.quote:
Oh... niets voor mij dan (quote:Op woensdag 8 april 2009 12:33 schreef Tally het volgende:
Submissive of onderdanige is de aanduiding voor de onderdanige persoon in een seksuele relatie.
Nee meer de dom. Maar gewoon.. onderdanigheid aan de vrouwkant tijdens de lustigheden.quote:
dat breng je weer veel mooier onder woorden dan ik had kunnen bedenkenquote:Op woensdag 8 april 2009 12:33 schreef Tally het volgende:
[..]
Submissive of onderdanige is de aanduiding voor de onderdanige persoon in een seksuele relatie.
ben ik sinds vorig jaar ook achter gekomen!quote:Op woensdag 8 april 2009 12:19 schreef mrbox het volgende:
[..]
ik bedoelde ook ben jij er zo een dat je dan vast een dom bent. wijgaan in ieder geval geen sex hebben samen.... hihi....quote:Op woensdag 8 april 2009 12:37 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Nee meer de dom. Maar gewoon.. onderdanigheid aan de vrouwkant tijdens de lustigheden.Beetje light abusive zijn enzo.
Maar daar had niemand het over geloof ik.
Jullie lopen dus overal tegenaan.. klunsjes.
Google is your friend.. Ik wilde het anders neer zetten maar dit was beter te begrijpenquote:Op woensdag 8 april 2009 12:38 schreef Murmeli het volgende:
[..]
dat breng je weer veel mooier onder woorden dan ik had kunnen bedenken
quote:Op woensdag 8 april 2009 12:39 schreef Tally het volgende:
Google is your friend.. Ik wilde het anders neer zetten maar dit was beter te begrijpen
haha ja handigquote:Op woensdag 8 april 2009 12:39 schreef Tally het volgende:
[..]
Google is your friend.. Ik wilde het anders neer zetten maar dit was beter te begrijpen
quote:Op woensdag 8 april 2009 12:39 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik bedoelde ook ben jij er zo een dat je dan vast een dom bent. wijgaan in ieder geval geen sex hebben samen.... hihi....
Gewoon geen seks hebben, dan hoef je er ook niet over na te denkenquote:Op woensdag 8 april 2009 12:43 schreef zbbrox het volgende:
[..]sowieso afspraken maken en aan houden he
spreken we bij deze af dat we geen vunzige dingen met elkaar gaan doen
Ik kan geen sub zijn, tenzij de dom een superhotbitch is.
Da's op tweakers.netquote:
Late reactie van mij maar goedquote:Op woensdag 8 april 2009 11:57 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik denk het niet nee...
Sorry! Zaterdag?
als je dom bent kan je al geen subje zijn denk ik??? maar ben jij dan in het dagelijks leven ook dominant of staat dat er los van?quote:Op woensdag 8 april 2009 12:43 schreef zbbrox het volgende:
[..]sowieso afspraken maken en aan houden he
spreken we bij deze af dat we geen vunzige dingen met elkaar gaan doen
Ik kan geen sub zijn, tenzij de dom een superhotbitch is.
De werkelijkheid kan niet de verlangens van de geest bevredigen. Dus doe ik het, bij behoefte, maar middels denken he.quote:Op woensdag 8 april 2009 12:45 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
Gewoon geen seks hebben, dan hoef je er ook niet over na te denken
owh gaan wij mentaal sex hebbenquote:Op woensdag 8 april 2009 12:52 schreef zbbrox het volgende:
[..]
De werkelijkheid kan niet de verlangens van de geest bevredigen. Dus doe ik het, bij behoefte, maar middels denken he.
In het dagelijks leven ben ik dat absoluut niet. Dan vind ik alles best als het maar een beetje redelijk is.quote:Op woensdag 8 april 2009 12:50 schreef Murmeli het volgende:
[..]
als je dom bent kan je al geen subje zijn denk ik??? maar ben jij dan in het dagelijks leven ook dominant of staat dat er los van?
ok spreken wij af dat we niet gaan sexen. daar zal kwaak denk ik ook wel blij mee zijn, hahaha
Het neuken moet geen pijn doen.quote:Op woensdag 8 april 2009 12:53 schreef Murmeli het volgende:
[..]
owh gaan wij mentaal sex hebbenga ik me inbeelden dat jij mij bruut neemt en dat het net een beetje pijn doet
(eigenlijk vind ik dat niet zo lekker - haha)
Iemand die gedag zegtquote:
Je was weer Caprisonne aan het drinkenquote:Op woensdag 8 april 2009 12:59 schreef Rauw. het volgende:
Zeau, broodje weer binnen...
Vreemde sfeer in de kantine wel
Die benen strekken moet ik ook nog doen..quote:Op woensdag 8 april 2009 12:59 schreef Howl het volgende:
Zo, mijn maag zit weer vol en mijn benen zijn gestrekt.
De kantine juffrouw is overleden.quote:Op woensdag 8 april 2009 13:00 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Je was weer Caprisonne aan het drinken?
!!quote:Op woensdag 8 april 2009 12:58 schreef KudFokker het volgende:
Ik word ZÓ gek van die radio commercial van Ohra, waar je een pappagaai hoort zeggen "Korting Korting ! "![]()
Grafstemming dusquote:
INDERDAADquote:Op woensdag 8 april 2009 13:02 schreef zbbrox het volgende:
[..]
!!
Ben je net van die "carglass repareert, carglass vervangt..." af.
KORTING KORTING
Reageer je zo omdat de kantine juf écht is overleden ?quote:
Nee mijn opmerking was serieus.quote:Op woensdag 8 april 2009 13:06 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Reageer je zo omdat de kantine juf écht is overleden ?
In dat geval mijn excuses voor de smakelose grap.
Ik was in de veronderstelling dat het een grapje van jou was...
Nope, ze is echt overledenquote:Op woensdag 8 april 2009 13:06 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Reageer je zo omdat de kantine juf écht is overleden ?
In dat geval mijn excuses voor de smakelose grap.
Ik was in de veronderstelling dat het een grapje van jou was...
haha ja die groene eend dat is mijn vriendje. die heb ik hier opgeduikeld in singles. erg he?quote:Op woensdag 8 april 2009 12:54 schreef zbbrox het volgende:
[..]
In het dagelijks leven ben ik dat absoluut niet. Dan vind ik alles best als het maar een beetje redelijk is.
Kwaak begrijpt het wel dat een newb als ik niet op de hoogte is van al gaande flings? Niet dat ik door een vreemde eend gebeten ga worden.
Kwaak..?
... kwaak......?![]()
quote:Op woensdag 8 april 2009 13:02 schreef zbbrox het volgende:
[..]
!!
Ben je net van die "carglass repareert, carglass vervangt..." af.
KORTING KORTING
Dat wist ik dus echt nietquote:Op woensdag 8 april 2009 13:09 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Nope, ze is echt overleden![]()
Doodstil in de kantine![]()
Maargoed, daar doe je niets aan
Zo goed kende ik 'r nou ook weer nietquote:Op woensdag 8 april 2009 13:11 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Dat wist ik dus echt niet
Sorry sorry sorry !
Dat zou mij zelfs te ver gaan als ik die grap bewust zou maken !
geen problemen meequote:Op woensdag 8 april 2009 13:10 schreef automatic_ het volgende:
Zo! Ik ben er weer
En ik heb géén zin om mijzelf aan te kleden.
Had r al eerder over gepostquote:Op woensdag 8 april 2009 13:13 schreef KudFokker het volgende:
Werken Rauw en Tally dan bij hetzelfde bedrijf/instelling ?
Of is het al eerder verteld, maar heb ik het niet gelezen ?
Dan kleed je je toch gewoon niet aanquote:Op woensdag 8 april 2009 13:10 schreef automatic_ het volgende:
Zo! Ik ben er weer
En ik heb géén zin om mijzelf aan te kleden.
Ik was even eten, maar hier ben ik!quote:
Leukkkk HTML die je cache + cookys onthoudt en doorstuurt...quote:Op woensdag 8 april 2009 13:12 schreef Cuegirllie het volgende:
edit:
ging over bericht van murm dat kwaak niet ging bijten
Eerder werd d elul van de kerel er nog afgehakt als ze te dichtbij Murm kwamen en toen waren ze alleen nog maar monogaam aan het daten en hadden ze niet eens verkering
Doe ik voorlopig ook nietquote:
Ga klagen bij dannyquote:Op woensdag 8 april 2009 13:15 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Leukkkk HTML die je cache + cookys onthoudt en doorstuurt...
Elke betere browser (maar ook internetbankier website) is hier al jaren tegen beschermd
Als je er geen verstand van hebt praat er dan niet overquote:Op woensdag 8 april 2009 13:15 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Leukkkk HTML die je cache + cookys onthoudt en doorstuurt...
Elke betere browser (maar ook internetbankier website) is hier al jaren tegen beschermd
Wilde even zeggen dat ik inderdaad een programma heb om muziekbestanden te bewerken, maar dat dat nummer net niet lukte. Het gaat me lukken, ben er mee bezigquote:Op woensdag 8 april 2009 13:14 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik was even eten, maar hier ben ik!
jij haalt zovaak de woorden uit mijn mondquote:Op woensdag 8 april 2009 13:17 schreef Tally het volgende:
Als je er geen verstand van hebt praat er dan niet over
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |