quote:Hoe oud ben je? Sekse? Woonplaats/ regio? Interesses? Seksuele voorkeur? Lengte en postuur? Hoe lang single? Ben je makkelijk?
Nu dat Sedan er niet is kan het Cue.. Straks krijgen we dat gezeik weerquote:
hmmmm ik krijg bijna de neiging om te gaan testen maar dat doe ik maar niet dan.... ik hou niet van boze mensenquote:Op woensdag 8 april 2009 11:14 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja of van een FA. Ligt er een beetje aan wat de reden is dat je niet lief bent
Dat gezeik heb ik gemist.. wat was er dan?quote:Op woensdag 8 april 2009 11:16 schreef Tally het volgende:
[..]
Nu dat Sedan er niet is kan het Cue.. Straks krijgen we dat gezeik weer
Het gaat verder niemand iets aan, maar ik heb gewoon een ontzettende klotetijd achter de rug waarin ik dingen op zijn zachts gezegd regelmatig niet al te handig heb aangepakt. Dat is niet tof van me geweest en dat weet ik, maar terugdraaien is geen optie. Dat dat duidelijk zo interressant is dat daar hier onderling nog steeds over geluld wordt vind ik persoonlijk eigenlijk erg jammer.quote:Op woensdag 8 april 2009 11:12 schreef Murmeli het volgende:
[..]
nee joh beetje rellen in het topic is fijn
Och dan moet je wel erg je best doen hoorquote:Op woensdag 8 april 2009 11:17 schreef Murmeli het volgende:
[..]
hmmmm ik krijg bijna de neiging om te gaan testen maar dat doe ik maar niet dan.... ik hou niet van boze mensen
Het gezeik gemist over de OP van Sedan?quote:Op woensdag 8 april 2009 11:17 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat gezeik heb ik gemist.. wat was er dan?
Als je dat doet bij mensen die bij elkaar in een topic of op een forum dan heb je dat.. Heb je IRL ook..quote:Op woensdag 8 april 2009 11:17 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het gaat verder niemand iets aan, maar ik heb gewoon een ontzettende klotetijd achter de rug waarin ik dingen op zijn zachts gezegd regelmatig niet al te handig heb aangepakt. Dat is niet tof van me geweest en dat weet ik, maar terugdraaien is geen optie. Dat dat duidelijk zo interressant is dat daar hier onderling nog steeds over geluld wordt vind ik persoonlijk eigenlijk erg jammer.
Er werd alleen gevraagd waarom dawg niet wilde komen als jij zou komen op de meet.quote:Op woensdag 8 april 2009 11:17 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het gaat verder niemand iets aan, maar ik heb gewoon een ontzettende klotetijd achter de rug waarin ik dingen op zijn zachts gezegd regelmatig niet al te handig heb aangepakt. Dat is niet tof van me geweest en dat weet ik, maar terugdraaien is geen optie. Dat dat duidelijk zo interressant is dat daar hier onderling nog steeds over geluld wordt vind ik persoonlijk eigenlijk erg jammer.
Waar jij je tegenaan bemoeit is me eigenlijk helemaal een raadsel, maar goed.quote:Op woensdag 8 april 2009 11:18 schreef Tally het volgende:
[..]
Het gezeik gemist over de OP van Sedan?![]()
![]()
![]()
ECHT?!?
[..]
Als je dat doet bij mensen die bij elkaar in een topic of op een forum dan heb je dat.. Heb je IRL ook..
Alleen lees je het dan niet.. Dus verbaasd zijn is dan ook zeker niet nodig..
En als je het jammer vind.. Tja.. Pech..
quote:Op woensdag 8 april 2009 11:18 schreef Tally het volgende:
Het gezeik gemist over de OP van Sedan?![]()
![]()
![]()
ECHT?!?
volgens mij is er allleen door dawg en ik geloof nog iemand gezegd datg ze niet naar de meet komen als jij komt. de vragen die daarop volgden zijn niet beantwoord dus het valt nogal mee vind ik.quote:Op woensdag 8 april 2009 11:17 schreef Kluts het volgende:
[..]
Je flikkert iets online en daar zeg ik iets over.. Dat is niet bemoeien..quote:Op woensdag 8 april 2009 11:19 schreef Kluts het volgende:
[..]
Waar jij je tegenaan bemoeit is me eigenlijk helemaal een raadsel, maar goed.
Heb het ook gemist, zag alleen staan dat hij gebant wasquote:Op woensdag 8 april 2009 11:19 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]![]()
Ik ben er misschien vaak, maar niet altijd
Dus tell!
ik weet het, ik ben er een keer bijgeweest dat iemand geband werd en die ging vrij ver ja....quote:Op woensdag 8 april 2009 11:17 schreef Tally het volgende:
[..]
Och dan moet je wel erg je best doen hoor
O nou als je de OP veranderd zonder toestemming te vragen aan Sedan dan heb je problemenquote:Op woensdag 8 april 2009 11:19 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]![]()
Ik ben er misschien vaak, maar niet altijd
Dus tell!
Volgens mij had Sedan dat al op zijn typische drammerige niet al te handige manier geprobeerd.quote:
quote:Op woensdag 8 april 2009 11:17 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja het is niet zo maar hoorquote:Op woensdag 8 april 2009 11:20 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik weet het, ik ben er een keer bijgeweest dat iemand geband werd en die ging vrij ver ja....
Het kwam anders over, en ik voel me daar dan vervelend onder omdat ik donders goed weet dat ik fout gezeten heb. Vandaar dat ik er nu ook zo hard op ga. Maar goed, het probleem is nu opgelost.quote:Op woensdag 8 april 2009 11:20 schreef Murmeli het volgende:
[..]
volgens mij is er allleen door dawg en ik geloof nog iemand gezegd datg ze niet naar de meet komen als jij komt. de vragen die daarop volgden zijn niet beantwoord dus het valt nogal mee vind ik.
niet te druk om maken zou ik zeggen
Hej het probleem is nu opgelostquote:Op woensdag 8 april 2009 11:22 schreef dawg het volgende:
Oh, krijgen die dat kutexcuus weer.
Terugdraaien is geen optie, "schadebeperking" was dat wel, zal ik maar zeggen. Ook daar had je nog nooit van gehoord, Klutsje. Zoals van wel meer dingen niet.
Voor zijn manier van doen?quote:
Ik wist het ook nietquote:
Negativiteit en een grote smoel gehad ofzoquote:
OK. sterkte danquote:Op woensdag 8 april 2009 11:21 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het kwam anders over, en ik voel me daar dan vervelend onder omdat ik donders goed weet dat ik fout gezeten heb. Vandaar dat ik er nu ook zo hard op ga. Maar goed, het probleem is nu opgelost.
Hey!quote:
True, maar..quote:Op woensdag 8 april 2009 11:20 schreef Tally het volgende:
[..]
Je flikkert iets online en daar zeg ik iets over.. Dat is niet bemoeien..
Dat is nu een "discussie"..
Dát is bemoeien. Of stoken of whatever. Iig geen discussie.quote:Op woensdag 8 april 2009 10:13 schreef Tally het volgende:
[..]
Omdat je me ook niet kent
dawg had dat eerst ook niet van kluts verwacht
Vergeet trollen niet..quote:Op woensdag 8 april 2009 11:23 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Negativiteit en een grote smoel gehad ofzoBanmeldtopic
dawg.... laat de details maar ff buiten het topic...denk ik? ik bedoel het niet lullig maar je wilde het net zo netjes prive houden en dat lijkt me voor iedereen gewoon beter....quote:Op woensdag 8 april 2009 11:22 schreef dawg het volgende:
Oh, krijgen die dat kutexcuus weer.
Terugdraaien is geen optie, "schadebeperking" was dat wel, zal ik maar zeggen. Ook daar had je nog nooit van gehoord, Klutsje. Zoals van wel meer dingen niet.
quote:Op woensdag 8 april 2009 11:17 schreef Kluts het volgende:
[..]
Een vergelijking is geen stoken.quote:Op woensdag 8 april 2009 11:25 schreef Kluts het volgende:
[..]
True, maar..
[..]
Dát is bemoeien. Of stoken of whatever. Iig geen discussie.
quote:
Och, ik wist dat ik wat ging overslaan met zijn staat van dienstquote:
waar in feedback? (zoals ik al zei ik ben niet zo goed met fok)quote:Op woensdag 8 april 2009 11:23 schreef Tally het volgende:
[..]
Hej het probleem is nu opgelost
[..]
Voor zijn manier van doen?En in Feedback kan je altijd lezen waarom
Ik heb roze folie over mn beeldscherm geplakt..quote:Op woensdag 8 april 2009 11:26 schreef Carooltje79 het volgende:
mensen wat is dat nou toch op de woensdag? laten we het gezellig houden
Jeeej, en is het naar wens?quote:Op woensdag 8 april 2009 11:25 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hey!
Ik ben redelijk op tijd gaan slapen & mijn portemonnee is binnen
Ach ik wist niet eens wat er aan de hand was.. En ik maakte gewoon de vergelijking om B. iets duidelijk te maken.. Het was een discussiepunt dat op dat moment gaande wasquote:Op woensdag 8 april 2009 11:27 schreef rival het volgende:
[..]
een normaal discussiepunt was het anders ook niet
Forum banmeldtopic.quote:Op woensdag 8 april 2009 11:28 schreef Murmeli het volgende:
[..]
waar in feedback? (zoals ik al zei ik ben niet zo goed met fok)
HOMO!!!!!!quote:Op woensdag 8 april 2009 11:28 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ik heb roze folie over mn beeldscherm geplakt..
elke reactie lijkt nu lief
quote:Op woensdag 8 april 2009 11:28 schreef Rauw. het volgende:
[..]
elke reactie lijkt nu lief
Ja, maar het is "andersom" dan ik gewend ben, snap je...? Als ik hem op mijn manier open doe, dan zitten de pasjes op z'n kopquote:
Nederland bekent kleurquote:Op woensdag 8 april 2009 11:28 schreef Rauw. het volgende:
hij is morgen weer terug hoor.....quote:Op woensdag 8 april 2009 11:31 schreef kwaakvaak het volgende:
pff dat heeft best lang geduurd voor dat sedan gebant is, die gast loopt al maanden te trollen enzo. Beetje Frusty the Clown die gast.
wat is trollen??quote:Op woensdag 8 april 2009 11:31 schreef kwaakvaak het volgende:
pff dat heeft best lang geduurd voor dat sedan gebant is, die gast loopt al maanden te trollen enzo. Beetje Frusty the Clown die gast.
jups en dan begint het hele feest opnieuw en moeten we hier 10 dagen lang lezen over hoe boos hij wel niet is dat ie een ban heeft gehad. Dat iedereen die daar bij geweest is wel eens op komt zoeken in zijn rooie sjonny honda en op de bek komt timmeren. Oh... ik vergeet nog te melden dat ie die mensen ook nog maanden gaat blijven stalken omdat ie niet snapt waarom ze er bij stonden en niets deden terwijl hij keihard geband werdt.quote:
Hmhm... en elke reactie hier is voor hem een positieve, denk ik.quote:
Haha, snap ikquote:Op woensdag 8 april 2009 11:32 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, maar het is "andersom" dan ik gewend ben, snap je...? Als ik hem op mijn manier open doe, dan zitten de pasjes op z'n kop
Heb je goed geslapen?
ohw ok tnxquote:
goedzo meisje!quote:
Dat zijn de torens bij een moskeequote:
quote:Op woensdag 8 april 2009 11:21 schreef zbbrox het volgende:
[..]voor kluts
mensen kunnen zo judgemental zijn
tvp
Jullie zijn echt erg en net waren jullie nog aan het janken. Jank dan nu ook.quote:
Oow ramen lappen! Moet ik ook nog steeds doenquote:Op woensdag 8 april 2009 11:34 schreef Murmeli het volgende:
roze folie, slim plan ja....
ik denk dat ik mijn ramen niet ga wassen hahaa... dat doe ik wel als de buitenkant ook gedaan word...dus daar ga ik een glazenwassert voor zoeken vandaag... ook een goed doel toch?
Ja inderdaad. En dan klagen over judgemental zijn. Je kiest nu toch ook een kant. Sodemieter opquote:Op woensdag 8 april 2009 11:35 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
[..]
Jullie zijn echt erg en net waren jullie nog aan het janken. Jank dan nu ook.
Ja inderdaadquote:Op woensdag 8 april 2009 11:35 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Haha, snap ikEven wennen
Ik heb anderhalf uur gesnoozed vanmorgenMaar wel heerlijk geslapen
sow sow dat doe je goed zeg hahahaquote:
Nouja, moet toegeven dat er wel een verschil is of een vrouw hier jankt iets zegt of een man.quote:Op woensdag 8 april 2009 11:37 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja idnerdaad. En dan klagen over judgemental zijn. Je kiest nu toch ook een kant. Sodemieter op
Ben blij dat dat niet moet, want dat ben ik ook nietquote:Op woensdag 8 april 2009 11:37 schreef KudFokker het volgende:
ben ik weer
Niet dat jullie daar zo blij moeten zijn hoor
Ik ga de 1000barriere doorbreken deze maandquote:Op woensdag 8 april 2009 11:38 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
sow sow dat doe je goed zeg hahaha
Dat zeg ik homo!quote:
Ja, het is wel duidelijk welke kant de mannen hun pik gezicht staat.quote:Op woensdag 8 april 2009 11:38 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nouja, moet toegeven dat er wel een verschil is of een vrouw hier jankt iets zegt of een man.
quote:Op woensdag 8 april 2009 11:37 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja inderdaad
Komt goed! Hahaha.
Hahaha, dat doe ik nooooooóit - snoozen
Dat doe ik wel vakerquote:Op woensdag 8 april 2009 11:39 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ik ga de 1000barriere doorbreken deze maand
Schaam je... Wéér iets anders!quote:Op woensdag 8 april 2009 11:40 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik dééd het nooit, maar sinds ik op mezelf woon is het echt erg...
toch kon ik niet terugvinden om welke opmerkingen hij precies geband is. maar misschien heb ik niet ver genoeg terug gelezen ofzo. maar ja iets met lui enzo. anders vragen we het hem gewoon zelf hequote:Op woensdag 8 april 2009 11:35 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
jups en dan begint het hele feest opnieuw en moeten we hier 10 dagen lang lezen over hoe boos hij wel niet is dat ie een ban heeft gehad. Dat iedereen die daar bij geweest is wel eens op komt zoeken in zijn rooie sjonny honda en op de bek komt timmeren. Oh... ik vergeet nog te melden dat ie die mensen ook nog maanden gaat blijven stalken omdat ie niet snapt waarom ze er bij stonden en niets deden terwijl hij keihard geband werdt.
Dat deed ik dus ookquote:Op woensdag 8 april 2009 11:40 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Schaam je... Wéér iets anders!Haha.
Nee, ik zet mijn wekker en kom er meteen uit... Maar goed; ik reken altijd wel het uiterste uit dat ik eruit moet, dus ja... dan MOET ik ook
Gohquote:Op woensdag 8 april 2009 11:38 schreef Bengeltje het volgende:
Nouja, moet toegeven dat er wel een verschil is of een vrouw hier jankt iets zegt of een man.
Ach, zo'n ramp is het nietquote:
ben er niet echt nieuwsgierig na waarom, het is meer de globale indruk die hij achterlaat die mij tegen staat.quote:Op woensdag 8 april 2009 11:40 schreef Murmeli het volgende:
[..]
toch kon ik niet terugvinden om welke opmerkingen hij precies geband is. maar misschien heb ik niet ver genoeg terug gelezen ofzo. maar ja iets met lui enzo. anders vragen we het hem gewoon zelf he
Lekkerste aan snoozen is weten dat je er uit moet maar toch ff blijft liggenquote:Op woensdag 8 april 2009 11:40 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik dééd het nooit, maar sinds ik op mezelf woon is het echt erg...
quote:Op woensdag 8 april 2009 11:39 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat zeg ik homo!
Minnaressen noemde je niet
wat was ik aan het janken dat ik nu nog moet janken dan?quote:Op woensdag 8 april 2009 11:35 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
[..]
Onbeperkt SMSbundel. Heel handig!quote:Op woensdag 8 april 2009 11:42 schreef Murmeli het volgende:
Gatver, het regent!!!
1000 smsjes? dan ga ik failliet
Bundel van 1000quote:Op woensdag 8 april 2009 11:42 schreef Murmeli het volgende:
Gatver, het regent!!!
1000 smsjes? dan ga ik failliet
quote:Op woensdag 8 april 2009 11:40 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat doe ik wel vaker
Geen idee op hoeveel ik nu zit
quote:Op woensdag 8 april 2009 11:42 schreef mrbox het volgende:
[..]
Lekkerste aan snoozen is weten dat je er uit moet maar toch ff blijft liggen
Ik zou liegen als ik daar geen gebruik van zou willen maken.quote:Op woensdag 8 april 2009 11:40 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja, het is wel duidelijk welke kant de mannen hun pik gezicht staat.
Joh.quote:
No, i choose to be inconsistent in my madness.quote:Op woensdag 8 april 2009 11:35 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
[..]
Haha. Ik sms teveel, maar ook vaak "onzin"quote:
ja maar dan kom ik niet aan werken toe.quote:
SuperrrrrrrrrrKFquote:Op woensdag 8 april 2009 11:42 schreef Rauw. het volgende:
[..]
![]()
Maar ik ben echt hetero hoor <- KF post
Wie jankten dan allemaal in het vorige topic, het waren er teveel.quote:Op woensdag 8 april 2009 11:42 schreef rival het volgende:
[..]
wat was ik aan het janken dat ik nu nog moet janken dan?
maar ik wel. ik vind sedan wel leuk, tenminste iemand die echt domme dingen zegt, kan je lekker om lachenquote:Op woensdag 8 april 2009 11:42 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
ben er niet echt nieuwsgierig na waarom, het is meer de globale indruk die hij achterlaat die mij tegen staat.
Denk dat het daarvoor te vroeg is. Dan staat iedereen op de misschien lijstquote:Op woensdag 8 april 2009 11:43 schreef Jan-Beton het volgende:
ik ben er weer en heb blijkbaar iets gemist: er is een tijd en plaats afgesproken!!! MAARRRRR... er ontbreekt een lijst met mensen die er naar toe gaan (al dan zeker of misschien).
wie kiest er een kant?quote:Op woensdag 8 april 2009 11:37 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja inderdaad. En dan klagen over judgemental zijn. Je kiest nu toch ook een kant. Sodemieter op
hahahah ow superquote:Op woensdag 8 april 2009 11:43 schreef Nouk84 het volgende:
[..]![]()
Mijn bed ligt gewoon heerlijk en was zo lekker warm vanmorgenIk heb zelf de TV nog even aangezet, terwijl ik binnen een kwartier weg moest
Zien jullie wel dat een 'KF-post' een waar begrip aan het worden isquote:Op woensdag 8 april 2009 11:42 schreef Rauw. het volgende:
[..]
![]()
Maar ik ben echt hetero hoor <- KF post
Hey JB.quote:Op woensdag 8 april 2009 11:43 schreef Jan-Beton het volgende:
Hoi luitjes,
ik ben er weer en heb blijkbaar iets gemist: er is een tijd en plaats afgesproken!!! MAARRRRR... er ontbreekt een lijst met mensen die er naar toe gaan (al dan zeker of misschien).
Verder ben ik BLIJ dat ik die cursus achter de rug heb gehad: van 9 tot 5 sollicitatie(gesprek)-oefeningen gehadNa 14 uur was ik HE-LE-MAAL gaar.
Daarbij had ik bij de oefening in de middag een compleet waardeloze gesprek gevoerd. Het begon als een sollicitatiegesprek en verdraaide het tot een banenkeuzegesprekEn dat alleen omdat ik een verkeerd voorbeeld gaf. Dat krijg je als je eerst
, dan
en overgaat op
ik sms met een kameraad alleen maar onzinquote:Op woensdag 8 april 2009 11:44 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha. Ik sms teveel, maar ook vaak "onzin"
Dan stuur ik; "Hoi!" naar iemand
ik zat alleen te zeuren dat ik wilde weten wat er aan de hand was!!quote:Op woensdag 8 april 2009 11:45 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wie jankten dan allemaal in het vorige topic, het waren er teveel.
Kom dan niet met je judgemental rotzooi als je zelf het verhaal niet kent. Dan doe je exact dat. En dat is nogal hypocriet.quote:Op woensdag 8 april 2009 11:44 schreef zbbrox het volgende:
[..]
No, i choose to be inconsistent in my madness.
JB naam is al bezet niet door jan beton ff zo houden anders krijg je echt rare situatiesquote:
het probleem is alleen dat het volgens mij bij hem niet echt gespeeld is.quote:Op woensdag 8 april 2009 11:45 schreef Murmeli het volgende:
[..]
maar ik wel. ik vind sedan wel leuk, tenminste iemand die echt domme dingen zegt, kan je lekker om lachen
Zie jij wel dat dat een heel slecht iets is?quote:Op woensdag 8 april 2009 11:46 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Zien jullie wel dat een 'KF-post' een waar begrip aan het worden is![]()
?!
Jij bent ook geen sms-er begrijp ik hieruit?quote:
quote:Op woensdag 8 april 2009 11:46 schreef mrbox het volgende:
[..]
hahahah ow superecht ff van die kwaliteit momentjes
owh dat gaat snel bij jou. dat is niet alleen van het smssen naar mij....quote:Op woensdag 8 april 2009 11:47 schreef kwaakvaak het volgende:
ik mag nog maar 60 sms'jes van deze maand... betekend dat ik er toch al zo'n 90 opgestookt heb.
Rauw en ik waren echt hard aan het jankenquote:Op woensdag 8 april 2009 11:48 schreef rival het volgende:
[..]
ik zat alleen te zeuren dat ik wilde weten wat er aan de hand was!!
nu weet ik dat een beetje....
wtf
Zeg!quote:
Oh ik met meerdere denk ik.quote:Op woensdag 8 april 2009 11:47 schreef Rauw. het volgende:
[..]
ik sms met een kameraad alleen maar onzin![]()
Dat het je smaken mag!quote:Op woensdag 8 april 2009 11:48 schreef KudFokker het volgende:
Mijn ex gaat vanavond voor me koken trouwensen daarna filmpje
De kusjes voor kluts en dan niks zeggen over dawg of mij terwijl je het verhaal niet kent is een kant kiezen.quote:
Ja, Sedan is geband. Om het maar even te herhalen. Voor 48 uur. Check het Bantopic.quote:
Jawel ik sms wel, maar niet zo achterlijk veelquote:Op woensdag 8 april 2009 11:49 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Jij bent ook geen sms-er begrijp ik hieruit?
[..]Heerlijk
Ach, ze mag me nog maar al te graag, dus ik hoef niet bang te zijn dat ze me vergiftigtquote:
Ik vind deze smiley wat toepasselijker:quote:Op woensdag 8 april 2009 11:45 schreef Murmeli het volgende:
[..]
maar ik wel. ik vind sedan wel leuk, tenminste iemand die echt domme dingen zegt, kan je lekker om lachen
Je kraakt hem nu wel erg af.quote:Op woensdag 8 april 2009 11:45 schreef Murmeli het volgende:
[..]
nope, dan krijg je die: GEEN KUSJE? taferelenquote:Op woensdag 8 april 2009 11:49 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Zeg!![]()
[..]
Oh ik met meerdere denk ik.
En ik kijk ook niet op één of twee berichten (ik ga niet alles in één sms proppen)
dat is toch geen probleem. hij meent het, en ik lach erom. iedereen blijquote:Op woensdag 8 april 2009 11:48 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
het probleem is alleen dat het volgens mij bij hem niet echt gespeeld is.
Hey zbbrox... we moeten iets doen met de afkorting, want nu raken de "arme" FOKkers in de war door JB: is het Jan-Beton of JannieBrowniequote:
echt wel... veel sms'jes zijn meer als 1 sms maar twee. En och.. als teembiel kut is, kan ik hier op de wc misschien nog wat plezier aan beleven hequote:Op woensdag 8 april 2009 11:49 schreef Murmeli het volgende:
[..]
owh dat gaat snel bij jou. dat is niet alleen van het smssen naar mij....
maar dit krig je dus bij zo'n crap kut iphone abbo van de teemobiel.... teemobiel is kut
Hmm... Vooruit.quote:Op woensdag 8 april 2009 11:49 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Jawel ik sms wel, maar niet zo achterlijk veel
quote:Op woensdag 8 april 2009 11:50 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ach, ze mag me nog maar al te graag, dus ik hoef niet bang te zijn dat ze me vergiftigt
Wat ben jij anti iphone/apple zegquote:Op woensdag 8 april 2009 11:49 schreef Murmeli het volgende:
[..]
owh dat gaat snel bij jou. dat is niet alleen van het smssen naar mij....
maar dit krig je dus bij zo'n crap kut iphone abbo van de teemobiel.... teemobiel is kut
als jij dat ziet als een kant kiezenquote:Op woensdag 8 april 2009 11:49 schreef Belsezar het volgende:
[..]
De kusjes voor kluts en dan niks zeggen over dawg of mij terwijl je het verhaal niet kent is een kant kiezen.
Het subtiele maar belangrijke verschil tussen J-B en JB, dus.quote:Op woensdag 8 april 2009 11:50 schreef Jan-Beton het volgende:
[..]
Hey zbbrox... we moeten iets doen met de afkorting, want nu raken de "arme" FOKkers in de war door JB: is het Jan-Beton of JannieBrownie
Ik wel! SMSen isquote:Op woensdag 8 april 2009 11:49 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Jawel ik sms wel, maar niet zo achterlijk veel
oh sorryquote:Op woensdag 8 april 2009 11:50 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je kraakt hem nu wel erg af."tenminste iemand die echt domme dingen zegt". Dat doet iedereen wel eens.
What a wastequote:Op woensdag 8 april 2009 11:49 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja, Sedan is geband. Om het maar even te herhalen. Voor 48 uur. Check het Bantopic.
Hoi Murmeliquote:Op woensdag 8 april 2009 11:48 schreef Murmeli het volgende:
ojee verwarrend. JB en JB.... brownie en beton.... dat gaat nog lachen worden
hoi JanB trouwens
das gewoon gespeelde jaloezie hoor... Afgelopen zaterdag heeft ze ook even met een HTC touch mogen spelen, maar ze wist niet hoe snel ze mijn aaifoon moest pakken om voor te doen hoe het wel makkelijk konquote:Op woensdag 8 april 2009 11:51 schreef mrbox het volgende:
[..]
Wat ben jij anti iphone/apple zegwil je ook een "pc" van 1000 dollar gaan kopen op de kosten van Microsoft ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |