Ik breek ook liever mijn armen en benen dan dat ik dood ga, maar dat betekent nog niet dat ik het fijn vind om mijn armen en benen te breken. Beetje een kut argument dus...quote:
quote:Op woensdag 8 april 2009 11:15 schreef Mopst3r het volgende:
Kan wel sexy zijn, licht aan het geurtje.
Lacoste
Licht Aan?quote:Op woensdag 8 april 2009 11:15 schreef Mopst3r het volgende:
Lacoste
nee juist niet mensen die stinken naar bo etc etc is echt te ranzig voor woorden dan 100x liever een bedwelmende parfum luchtquote:Op woensdag 8 april 2009 11:15 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Ik breek ook liever mijn armen en benen dan dat ik dood ga, maar dat betekent nog niet dat ik het fijn vind om mijn armen en benen te breken. Beetje een kut argument dus...
ja, overrijpe taarten met een rood vlot kapselquote:Op woensdag 8 april 2009 11:16 schreef Gripper het volgende:
Het zijn ook bijna altijd oudere vrouwen (45+) die zo'n overdadig bloemetjes parfum ophebben. Volgens mij doen ze dat om de geur van rottend overrijp vrouwvlees, op weg naar het onvermijdelijke einde te camoufleren
Jij hebt echt een wansmaak.quote:Op woensdag 8 april 2009 11:15 schreef Mopst3r het volgende:
Lacoste
met schapenwol als haarquote:Op woensdag 8 april 2009 11:20 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Jij hebt echt een wansmaak.
Eerst die blonde krullenbol uit je avatar en nu dit weer.
Stacey is natuurlijk veel leuker...quote:Op woensdag 8 april 2009 11:20 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Jij hebt echt een wansmaak.
Eerst die blonde krullenbol uit je avatar en nu dit weer.
Laten we het maar op een paintfoutje houdenquote:Op woensdag 8 april 2009 11:12 schreef De_Jostiband het volgende:
ja pakt echt op je adem man
maar ben je echt zon papzak of was het louter een paintfoutje?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |