ik doe me best, maar ik kan het niet helemaal alleenquote:Op woensdag 8 april 2009 09:48 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Nu niet te lang openhouden he dan verrot het
Tuurlijk kan je het wel alleenquote:Op woensdag 8 april 2009 09:50 schreef tripack het volgende:
[..]
ik doe me best, maar ik kan het niet helemaal alleen
Mogguh barraquote:Op woensdag 8 april 2009 09:50 schreef BarraCupraCuda het volgende:
mogge mensjes
daar heeft mn moeder nou nooit problemen meequote:Op woensdag 8 april 2009 09:48 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Nu niet te lang openhouden he dan verrot het
Die van je moeder stinkt al verrot voor het open isquote:Op woensdag 8 april 2009 09:52 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
daar heeft mn moeder nou nooit problemen mee
nee want hij gaat nooit dichtquote:Op woensdag 8 april 2009 09:53 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Die van je moeder stinkt al verrot voor het open is
1 mei pas he... vandaag wel contract tekenenquote:
Veelste lui leventje heb jijquote:Op woensdag 8 april 2009 09:54 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
1 mei pas he... vandaag wel contract tekenen
Mkejquote:Op woensdag 8 april 2009 09:54 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee want hij gaat nooit dicht
quote:
en gewassenquote:
Ach.. Mij stoort het nooit zoquote:
Een topic blijft 6 uur versquote:Op woensdag 8 april 2009 10:10 schreef BarraCupraCuda het volgende:
als we op p2 zijn is hij al niet vers meer
morguuuh Prismquote:
quote:
hmmm..vers...hmmmquote:
de zon schijnt!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
Je mag hier werken, je moet het niet.
Pencil & Paper really is the top WYSIWYG app!
myminicity
quote:Op woensdag 8 april 2009 10:31 schreef tripack het volgende:
[..]
de zon schijnt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oh noesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*Op woensdag 1 april 2009 13:50 schreef tripack het volgende:
:D jij bent flauw *O* :D
*Recessie 1 - 3 Thomas :')
*ahum,quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*Op woensdag 1 april 2009 13:50 schreef tripack het volgende:
quote:Op woensdag 8 april 2009 10:31 schreef tripack het volgende:
[..]
de zon schijnt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hier hebben we overigens te maken met een strakblauwe lucht en het zonnetje dan uiteraardSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*Op woensdag 1 april 2009 13:50 schreef tripack het volgende:
Ik ben Prism en ik ben geen kloon.quote:Op woensdag 8 april 2009 10:13 schreef tripack het volgende:
[..]
morguuuh Prism
welkom![]()
wie ben je en wat doe je (niet)?
wel verdacht dat je meteen zegt dat je geen kloon bentquote:Op woensdag 8 april 2009 10:36 schreef Prism het volgende:
[..]
Ik ben Prism en ik ben geen kloon.
En, ik zit nu op college.
Hij vroeg wie ik was, toch..? En ik word de laatste tijd sowieso al verdacht een kloon te zijnquote:Op woensdag 8 april 2009 10:38 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
wel verdacht dat je meteen zegt dat je geen kloon bent
JE BENT EEN KLOOOOON!!!quote:Op woensdag 8 april 2009 10:39 schreef Prism het volgende:
[..]
Hij vroeg wie ik was, toch..? En ik word de laatste tijd sowieso al verdacht een kloon te zijn
Dat dus.
ik zeg kloonquote:Op woensdag 8 april 2009 10:39 schreef Prism het volgende:
[..]
Hij vroeg wie ik was, toch..? En ik word de laatste tijd sowieso al verdacht een kloon te zijn
Dat dus.
ben jij nu ook al in de war?quote:Op woensdag 8 april 2009 10:42 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
JE BENT EEN KLOOOOON!!!
ow wacht toch niet
of ben je mijn kloon?
hmmm appart
jaquote:
wacht maarquote:Op woensdag 8 april 2009 10:36 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
hier hebben we overigens te maken met een strakblauwe lucht en het zonnetje dan uiteraard
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |