ik doe me best, maar ik kan het niet helemaal alleenquote:Op woensdag 8 april 2009 09:48 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Nu niet te lang openhouden he dan verrot het
Tuurlijk kan je het wel alleenquote:Op woensdag 8 april 2009 09:50 schreef tripack het volgende:
[..]
ik doe me best, maar ik kan het niet helemaal alleen
Mogguh barraquote:Op woensdag 8 april 2009 09:50 schreef BarraCupraCuda het volgende:
mogge mensjes
daar heeft mn moeder nou nooit problemen meequote:Op woensdag 8 april 2009 09:48 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Nu niet te lang openhouden he dan verrot het
Die van je moeder stinkt al verrot voor het open isquote:Op woensdag 8 april 2009 09:52 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
daar heeft mn moeder nou nooit problemen mee
nee want hij gaat nooit dichtquote:Op woensdag 8 april 2009 09:53 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Die van je moeder stinkt al verrot voor het open is
1 mei pas he... vandaag wel contract tekenenquote:
Veelste lui leventje heb jijquote:Op woensdag 8 april 2009 09:54 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
1 mei pas he... vandaag wel contract tekenen
Mkejquote:Op woensdag 8 april 2009 09:54 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee want hij gaat nooit dicht
quote:
en gewassenquote:
Ach.. Mij stoort het nooit zoquote:
Een topic blijft 6 uur versquote:Op woensdag 8 april 2009 10:10 schreef BarraCupraCuda het volgende:
als we op p2 zijn is hij al niet vers meer
morguuuh Prismquote:
quote:
hmmm..vers...hmmmquote:
de zon schijnt!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
Je mag hier werken, je moet het niet.
Pencil & Paper really is the top WYSIWYG app!
myminicity
quote:Op woensdag 8 april 2009 10:31 schreef tripack het volgende:
[..]
de zon schijnt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oh noesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*Op woensdag 1 april 2009 13:50 schreef tripack het volgende:
:D jij bent flauw *O* :D
*Recessie 1 - 3 Thomas :')
*ahum,quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*Op woensdag 1 april 2009 13:50 schreef tripack het volgende:
quote:Op woensdag 8 april 2009 10:31 schreef tripack het volgende:
[..]
de zon schijnt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hier hebben we overigens te maken met een strakblauwe lucht en het zonnetje dan uiteraardSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*Op woensdag 1 april 2009 13:50 schreef tripack het volgende:
Ik ben Prism en ik ben geen kloon.quote:Op woensdag 8 april 2009 10:13 schreef tripack het volgende:
[..]
morguuuh Prism
welkom![]()
wie ben je en wat doe je (niet)?
wel verdacht dat je meteen zegt dat je geen kloon bentquote:Op woensdag 8 april 2009 10:36 schreef Prism het volgende:
[..]
Ik ben Prism en ik ben geen kloon.
En, ik zit nu op college.
Hij vroeg wie ik was, toch..? En ik word de laatste tijd sowieso al verdacht een kloon te zijnquote:Op woensdag 8 april 2009 10:38 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
wel verdacht dat je meteen zegt dat je geen kloon bent
JE BENT EEN KLOOOOON!!!quote:Op woensdag 8 april 2009 10:39 schreef Prism het volgende:
[..]
Hij vroeg wie ik was, toch..? En ik word de laatste tijd sowieso al verdacht een kloon te zijn
Dat dus.
ik zeg kloonquote:Op woensdag 8 april 2009 10:39 schreef Prism het volgende:
[..]
Hij vroeg wie ik was, toch..? En ik word de laatste tijd sowieso al verdacht een kloon te zijn
Dat dus.
ben jij nu ook al in de war?quote:Op woensdag 8 april 2009 10:42 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
JE BENT EEN KLOOOOON!!!
ow wacht toch niet
of ben je mijn kloon?
hmmm appart
jaquote:
wacht maarquote:Op woensdag 8 april 2009 10:36 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
hier hebben we overigens te maken met een strakblauwe lucht en het zonnetje dan uiteraard
het land van ooit is toch dicht?quote:
zombiesquote:
ik dacht het ook jaquote:
regen? Regen? nee doe het ajb niet..quote:Op woensdag 8 april 2009 10:44 schreef tripack het volgende:
[..]
wacht maarde regen komt jullie kant op
jammer hoor... ik vond het altijd reuze interessant daar..quote:
idd, blazen tripack , het werkt echtquote:Op woensdag 8 april 2009 10:44 schreef tripack het volgende:
[..]
jah ik ben er 1 x geweest daarna nooit meerquote:Op woensdag 8 april 2009 10:46 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
jammer hoor... ik vond het altijd reuze interessant daar..
quote:Op woensdag 8 april 2009 10:47 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
idd, blazen tripack , het werkt echt
het heeft hier gister avond geregentquote:Op woensdag 8 april 2009 10:44 schreef tripack het volgende:
[..]
Echt nuttig... er sterven dagelijks vele mensen aan de honger in afrika, gaan we naar het seksgedrag van apen zitten kijken...quote:Op woensdag 8 april 2009 10:48 schreef tripack het volgende:
http://www.nu.nl/opmerkel(...)heeft-meer-seks.html
die breezeraapjes
Ja ik ook... toen was ik te groot om de baas te zijn...quote:Op woensdag 8 april 2009 10:48 schreef tripack het volgende:
[..]
jah ik ben er 1 x geweest daarna nooit meer
en toen heb je het richting tripack geblazen?quote:Op woensdag 8 april 2009 10:49 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
het heeft hier gister avond geregent
nu blaas ik het weer terugquote:Op woensdag 8 april 2009 10:50 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
en toen heb je het richting tripack geblazen?
Ga op onderzoek uit zeg ik je! It's a conspiracy!quote:Op woensdag 8 april 2009 10:42 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
JE BENT EEN KLOOOOON!!!
ow wacht toch niet
of ben je mijn kloon?
hmmm appart
quote:
ja het is bcc... kan niet missen die gebruikt ook altijdquote:Op woensdag 8 april 2009 10:52 schreef Prism het volgende:
[..]
Ga op onderzoek uit zeg ik je! It's a conspiracy!![]()
Maar nee, niet.
njaa zo zie je maar dat het gedrag wat we nu vertonen helemaal niet zo raar is en dat de mens helemaal niet zo ver ontwikkeld is dan dat we denkenquote:Op woensdag 8 april 2009 10:49 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Echt nuttig... er sterven dagelijks vele mensen aan de honger in afrika, gaan we naar het seksgedrag van apen zitten kijken...
Zei was master altijd zeg, met haar stoere broere!quote:
Ben ik blij dat ik niet tussen jullie in zit...quote:
ja en hij gebruikt ook altijd tekstquote:Op woensdag 8 april 2009 10:53 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ja het is bcc... kan niet missen die gebruikt ook altijd
zie tripack en mij eens blazenquote:Op woensdag 8 april 2009 10:49 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
het heeft hier gister avond geregent
mwah... ligt eraan of je een link ziet tussen mens en aap... die zie ik namelijk nietquote:Op woensdag 8 april 2009 10:53 schreef tripack het volgende:
[..]
njaa zo zie je maar dat het gedrag wat we nu vertonen helemaal niet zo raar is en dat de mens helemaal niet zo ver ontwikkeld is dan dat we denkenzeker omdat het zo'n heisa is geweest met breezersletjes enzo. nu blijkt dat dat gewoon in onze natuur zit
Dan moet ik ook maar mee gaan blazen...quote:Op woensdag 8 april 2009 10:54 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zie tripack en mij eens blazen
[ afbeelding ]
ja inderdaad...quote:
echte bazen blazen meequote:Op woensdag 8 april 2009 10:54 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zie tripack en mij eens blazen
[ afbeelding ]
bent u meer van de Heer en zijn zoon?quote:Op woensdag 8 april 2009 10:54 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
mwah... ligt eraan of je een link ziet tussen mens en aap... die zie ik namelijk niet
Jep van die twee ja... maar ook nog van die derde die je niet kan zien...quote:Op woensdag 8 april 2009 10:57 schreef tripack het volgende:
[..]
bent u meer van de Heer en zijn zoon?
dat mag hoor
jaja... erg he... zo druk is het hier in dagen niet geweest...quote:
valt wel mee hoorquote:
Heus nietquote:Op woensdag 8 april 2009 10:53 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ja het is bcc... kan niet missen die gebruikt ook altijd
owjah de heilige geestquote:Op woensdag 8 april 2009 10:59 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Jep van die twee ja... maar ook nog van die derde die je niet kan zien...
ben blij dat het mag...
dagen...dagen? wekenquote:Op woensdag 8 april 2009 10:59 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
jaja... erg he... zo druk is het hier in dagen niet geweest...
welk geloof was dat ook alweer?quote:
boks ouwequote:
nee ik hoef het niet te wetenquote:Op woensdag 8 april 2009 10:59 schreef Ladylike het volgende:
[..]
valt wel mee hoor
ow wacht, volgens mij heb ik het weer over iets anders
ik ben van het pes-ismequote:Op woensdag 8 april 2009 11:01 schreef tripack het volgende:
[..]
owjah de heilige geest![]()
ik ben meer van het ietsisme
nee iets van het spaghetti monster ofzoquote:
Michelangelo verneuktquote:
dat heb ik altijd een interessante gevonden ja...quote:Op woensdag 8 april 2009 11:01 schreef tripack het volgende:
[..]
owjah de heilige geest![]()
ik ben meer van het ietsisme
pes-isme? als in pessimist?quote:
ik denk niet dat je zoveel koffie in huis hebtquote:Op woensdag 8 april 2009 11:03 schreef Sm0keZ het volgende:
Diegene die nóg minder zin heeft dan ik krijgt gratis koffie van me
Doe maar thee...quote:Op woensdag 8 april 2009 11:03 schreef Sm0keZ het volgende:
koffie met melk en suiker aubquote:Op woensdag 8 april 2009 11:03 schreef Sm0keZ het volgende:
als in pro evolution soccer (PES)quote:
ja doemdenker... is een synoniem...quote:
ooowquote:Op woensdag 8 april 2009 11:04 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
als in pro evolution soccer (PES)
Nee dat meen je niet... FIFA-isme is echt beter...quote:Op woensdag 8 april 2009 11:04 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
als in pro evolution soccer (PES)
vliegend-spaghettimonsterismequote:
quote:
dit ga je niet winnen.quote:Op woensdag 8 april 2009 11:04 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Nee dat meen je niet... FIFA-isme is echt beter...
weer iemand die er dus absoluut geen verstand van heeftquote:Op woensdag 8 april 2009 11:04 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Nee dat meen je niet... FIFA-isme is echt beter...
Gastquote:Op woensdag 8 april 2009 11:04 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Nee dat meen je niet... FASC-isme is echt beter...
is dat niet die ene pokemonquote:Op woensdag 8 april 2009 11:05 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
vliegend-spaghettimonsterisme
http://nl.wikipedia.org/wiki/Vliegend_Spaghettimonster
Het uitverkoren kostuum voor zijn volgelingen is een volledig piratenpak.![]()
quote:Op woensdag 8 april 2009 11:05 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dit ga je niet winnen.pes is altijd beter
jaah iddquote:Op woensdag 8 april 2009 11:05 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
vliegend-spaghettimonsterisme
http://nl.wikipedia.org/wiki/Vliegend_Spaghettimonster
Het uitverkoren kostuum voor zijn volgelingen is een volledig piratenpak.![]()
te droogquote:
Ik ben het gewend om in de minderheid te zijnquote:Op woensdag 8 april 2009 11:05 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dit ga je niet winnen.pes is altijd beter
daar heb je een punt, al die allochtonen hierquote:Op woensdag 8 april 2009 11:08 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ik ben het gewend om in de minderheid te zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*Op woensdag 1 april 2009 13:50 schreef tripack het volgende:
maar dan weet jij als de beste wat elke feestdag betekend enzoquote:Op woensdag 8 april 2009 11:08 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 8 april 2009 11:09 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
daar heb je een punt, al die allochtonen hierzijn vrouw telt als 2 stemmen en die van hem als 1 dus zen vrouw wint altijdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
hehequote:Op woensdag 8 april 2009 11:12 schreef Friday12 het volgende:
[..]
zijn vrouw telt als 2 stemmen en die van hem als 1 dus zen vrouw wint altijd
get used to it manquote:
dat ben ik alquote:
aaaahw arme jongenquote:Op woensdag 8 april 2009 11:15 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
dat ben ik al
omfg..ik ben gewoon nu al verpest
jaja, je manouvreert je mooi in de underdog positie merk ik alweerquote:Op woensdag 8 april 2009 11:08 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
quote:
hij zit op het moment veel met vrouwelijk eendjes in de bermen en in bosjesquote:Op woensdag 8 april 2009 11:16 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
jaja, je manouvreert je mooi in de underdog positie merk ik alweer
ach ja tis voorjaar, paartijd is weer begonnen.quote:Op woensdag 8 april 2009 11:18 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
hij zit op het moment veel met vrouwelijk eendjes in de bermen en in bosjes
en terechtquote:Op woensdag 8 april 2009 11:20 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ach ja tis voorjaar, paartijd is weer begonnen.
zo zag ik gisteren dat één eend bruut verkracht werd door 3 mannetjes eenden
idd vrouwen moeten bruut verkracht wordenquote:
quote:Op woensdag 8 april 2009 11:18 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
hij zit op het moment veel met vrouwelijk eendjes in de bermen en in bosjes
maar wel een heule goeiequote:
nee hoorquote:Op woensdag 8 april 2009 11:31 schreef tripack het volgende:
ah blijkbaar is de pauze voorbijiedereen weer aan het werk
dat scheelt dan houden wij het topic nog in levenquote:
ja. sorry aan mij heb je ook niet veel. heb het af en toe best drukquote:Op woensdag 8 april 2009 11:35 schreef tripack het volgende:
[..]
dat scheelt dan houden wij het topic nog in leven
quote:
maar je was even kwijtquote:
met miss Alba altijdquote:Op woensdag 8 april 2009 11:54 schreef WhiteLightning het volgende:
ik heb toch zon zin in bed![]()
[ afbeelding ]
das ook lekker ff pauze tussen het werkquote:Op woensdag 8 april 2009 11:56 schreef Ladylike het volgende:
over een half uurtje pauze
heb het best wel druk
Nu ff niets te doen
even tijd voor koffiequote:Op woensdag 8 april 2009 11:57 schreef tripack het volgende:
[..]
das ook lekker ff pauze tussen het werk
Nutellaquote:
kaas, leverkaas en pindakaasquote:
quote:
Maak me gekquote:Op woensdag 8 april 2009 12:08 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik ga zometeen weer een boutje halen bij de kippenboer
weet niet wat wij gaan eten.. schoonma kooktquote:Op woensdag 8 april 2009 12:08 schreef Tally het volgende:
[..]
Maak me gek
Vanavond lekker roti etenWeer
Had over van gister.
rotiquote:Op woensdag 8 april 2009 12:08 schreef Tally het volgende:
[..]
Maak me gek
Vanavond lekker roti etenWeer
Had over van gister.
Dat is altijd makkelijkquote:Op woensdag 8 april 2009 12:11 schreef Ladylike het volgende:
[..]
weet niet wat wij gaan eten.. schoonma kookt
kleine moet daar slapen, dus eten we mee
Dat wel, maar niet altijd lekkerquote:
dat hoor je niet vaakquote:Op woensdag 8 april 2009 12:13 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dat wel, maar niet altijd lekker
mn vent vind mijn eten lekkerder dan dat van zn moeder
dus een avondje samen vrijquote:Op woensdag 8 april 2009 12:11 schreef Ladylike het volgende:
[..]
weet niet wat wij gaan eten.. schoonma kookt
kleine moet daar slapen, dus eten we mee
quote:
we gaan datenquote:
Vroeger wel, maar nu..quote:Op woensdag 8 april 2009 12:14 schreef tripack het volgende:
[..]
dat hoor je niet vaak![]()
![]()
houd je schoonmoeder niet van koken??
zie nu pas me typoquote:
en nee ik ben geen pootquote:Op woensdag 8 april 2009 12:21 schreef tripack het volgende:
[..]zoek een leuk meisje ofzo
of jongen ... weet niet waar je van houd
mja mijn schoonmoeder houdt er niet zo vanquote:Op woensdag 8 april 2009 12:23 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Vroeger wel, maar nu..
weinig kruiden, weinig smaak.. veel te gaar...
o spannendquote:Op woensdag 8 april 2009 12:22 schreef Ladylike het volgende:
[..]
we gaan daten
en nee niet met dat koppel van zaterdagavond
nee een pinguinquote:Op woensdag 8 april 2009 12:23 schreef Friday12 het volgende:
[..]
zie nu pas me typo
[..]
en nee ik ben geen poot
komijnen kaasquote:Op woensdag 8 april 2009 12:01 schreef lighted het volgende:
wat hebben jullie op brood
Ze zijn even aan het bijkomen van dat toffe berichtquote:
en lunchenquote:Op woensdag 8 april 2009 13:17 schreef Tally het volgende:
[..]
Ze zijn even aan het bijkomen van dat toffe bericht
ik merk het ja. het blijkt een enorme opgave, zo lang blijven ze wegquote:Op woensdag 8 april 2009 13:17 schreef Tally het volgende:
[..]
Ze zijn even aan het bijkomen van dat toffe bericht
Net dikke Dr. Lectroluv set op gezet! Woehoe!!quote:Op woensdag 8 april 2009 13:33 schreef tripack het volgende:
ik ben nog niet wakker![]()
wel lekkere muziek op 3FM
quote:
als het maar gezellig wordtquote:Op woensdag 8 april 2009 13:40 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ff drankje doen
mja we gaan pas om 23.00u
dus wordt kort maar dat boeit niet....
ik luister tegenwoordig naar decibel.fmquote:Op woensdag 8 april 2009 13:33 schreef tripack het volgende:
ik ben nog niet wakker![]()
wel lekkere muziek op 3FM
bekenden?quote:Op woensdag 8 april 2009 13:40 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ff drankje doen
mja we gaan pas om 23.00u
dus wordt kort maar dat boeit niet....
weet niet of jullie ze kennenquote:Op woensdag 8 april 2009 13:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
bekenden?
wordt weinig slapen dan
mn vent moet zaterdag een auto repareren dus weet niet of wij nog gaan stappen daarnaquote:Op woensdag 8 april 2009 13:44 schreef tripack het volgende:
[..]
als het maar gezellig wordt
oew dit weekend eindelijk een keer niks![]()
nja naast de gewone dingen enzo
debiel.fm? was da nou weerquote:Op woensdag 8 april 2009 13:45 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik luister tegenwoordig naar decibel.fm
shakedown- at night ?quote:Op woensdag 8 april 2009 13:46 schreef WhiteLightning het volgende:
It seems I can't deny
Some days just don't seem right
I think I feel, I feel much better
At night
hij zei gister op msn nog van welquote:Op woensdag 8 april 2009 13:53 schreef Ladylike het volgende:
[..]
mn vent moet zaterdag een auto repareren dus weet niet of wij nog gaan stappen daarna
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*Op woensdag 1 april 2009 13:50 schreef tripack het volgende:
quote:Op woensdag 8 april 2009 14:03 schreef -Madskillz28TH het volgende:
bier+meisjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
Je mag hier werken, je moet het niet.
Pencil & Paper really is the top WYSIWYG app!
myminicity
= fapfapquote:
wat een meesterlijke advertentiequote:
als je van discotheek muziek houdt moet je het aanzetten. ik vind het echt zwaar relaxed moet ik zeggenquote:Op woensdag 8 april 2009 13:58 schreef tripack het volgende:
[..]
shakedown- at night ?
ken het hele nummer niet
hoe laat zei ie dat?quote:Op woensdag 8 april 2009 14:02 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hij zei gister op msn nog van wel
feestje
wordt het nog rustiger hierquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |