quote:Hoe oud ben je? Sekse? Woonplaats/ regio? Interesses? Seksuele voorkeur? Lengte en postuur? Hoe lang single?
Het kwam er uit alsof je een nieuw nummer gescoord had hierquote:Op woensdag 8 april 2009 09:36 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Moet dat ergens raar zijn?
Hoef toch niet uit te tekenen dat ik een nieuwe sim heb en te lui was om alle nummers over te zetten, maar ze wel even in een txt bestandje had gedumpt?
Das nou vreemd!quote:
quote:Op woensdag 8 april 2009 09:37 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dan ben jij dateslet afEn Rebel ook.
Onmogelijk.
quote:Op woensdag 8 april 2009 09:43 schreef KudFokker het volgende:
Ik had niet gezien dat ik het topic sloot, excuses
Hoornyquote:Op woensdag 8 april 2009 09:43 schreef zbbrox het volgende:
zeg ken jij de hosselman.. de hosselman de hosselman..
hij komt uit scheveningen zaandam!
Bij de betere supermarkten kan je vanaf vanmorgen ook met excuses betalenquote:Op woensdag 8 april 2009 09:45 schreef Rauw. het volgende:
[..]
, nee, daar koop ik wat voor voor die excuses
Oh. Mijn nederige excuses.quote:Op woensdag 8 april 2009 09:43 schreef Tally het volgende:
[..]
Het kwam er uit alsof je een nieuw nummer gescoord had hier
Hoorn.. hmmm.. ken je ene Sharon?quote:Op woensdag 8 april 2009 09:45 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Hoorny!http://nl.wikipedia.org/wiki/Hoorn_(Noord-Holland)
Ja, je zou eigenlijk meer van het motief af moeten weten, maar ik heb al teveel gezegd.quote:Op woensdag 8 april 2009 09:31 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
En dat was veelbelovend? Daar kan ik me dan weer weinig van voorstellen
Rip heb ik al eens een vorkje mee geprikt.quote:Op woensdag 8 april 2009 09:31 schreef dawg het volgende:
[..]
Jij wordt de nieuwe dateslet? Na Cue en Rip verwacht ik Nouk, auto en JB nog wel.
Zo begint het altijd, met de broek aanquote:Op woensdag 8 april 2009 09:46 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Rebel.![]()
Daten?
Daten als in ECHT alleen wat drinken op een terrasje.![]()
Met jou altijd!quote:Op woensdag 8 april 2009 09:46 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Rebel.![]()
Daten?
Ik ken er uhm... 3quote:
Ik ken ook een Sharon uit Hoornquote:
Vertel maarquote:Op woensdag 8 april 2009 09:47 schreef zbbrox het volgende:
Rip heb ik al eens een vorkje mee geprikt.
Nouk, ja.
Brownie, ja.
Auto_, nee.
Moet ik zeker weer gaan vertellen waarom auto niet hé?
http://www.encyclo.nl/begrip/hosselenquote:Op woensdag 8 april 2009 09:48 schreef mrbox het volgende:
Gehosseld ? gehussled in goed nederEngelsMaar goed telefoonnummers hebben is 1 er wat mee doen is 2
wat kunnen vinden in de kast
Je snapt het meteeen.quote:Op woensdag 8 april 2009 09:47 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Ja, je zou eigenlijk meer van het motief af moeten weten, maar ik heb al teveel gezegd.
[..]
Nouk, ja.
Brownie, ja.
Auto_, nee.
Zo zal het ook blijven.quote:Op woensdag 8 april 2009 09:47 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Zo begint het altijd, met de broek aan
quote:Op woensdag 8 april 2009 09:48 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Met jou altijd!![]()
Lekker mensjes kijken
JonKeL!quote:
Ja lekker toch, met mevrouw?quote:Op woensdag 8 april 2009 09:49 schreef Prinsesje4you het volgende:
Zooo tijd voor me huishouden.. Kat is bij de dierenarts, hoe is het met jullie?
niks moet, alles magquote:Op woensdag 8 april 2009 09:47 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Waarom moet een TT interessant zijn.
Dat deed het mij ook in het beginquote:Op woensdag 8 april 2009 09:45 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Oh. Mijn nederige excuses.
Ik ga niet zo snel nr's scoren. Kost me een vermogen aan smsjes.
Hosselen komt uit Brabant..quote:Op woensdag 8 april 2009 09:50 schreef Rauw. het volgende:
[..]
http://www.encyclo.nl/begrip/hosselen
Is ook gewoon nederlands geworden hoor
quote:Op woensdag 8 april 2009 09:50 schreef Rauw. het volgende:
[..]
http://www.encyclo.nl/begrip/hosselen
Is ook gewoon nederlands geworden hoor
Voel dat ik migraine krijg zo maar even gaan liggen. Met jouw?quote:
Das niet daten hoorde ik gisterquote:Op woensdag 8 april 2009 09:46 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Rebel.![]()
Daten?
Weet niet of dat de goede kant op is, maar snap het wel, zeg maar... Hoezo?quote:Op woensdag 8 april 2009 09:52 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Mogguh, het gaat de goeie kant op want ik begin een hekel aan dat mens te krijgen
Met mij gaan liggen?quote:Op woensdag 8 april 2009 09:52 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
Voel dat ik migraine krijg zo maar even gaan liggen. Met jouw?
o er is gebak beneden.. iemand jarigquote:
Kom maarquote:
Goedemorgenquote:Op woensdag 8 april 2009 09:53 schreef Cuegirllie het volgende:
Zijn er nog niet genoeg nummers uitgewisseld?
Ik weet d'r achternaam niet meerquote:
Goedenmorgenquote:Op woensdag 8 april 2009 09:49 schreef Prinsesje4you het volgende:
Zooo tijd voor me huishouden.. Kat is bij de dierenarts, hoe is het met jullie?
Slappeling.quote:Op woensdag 8 april 2009 09:54 schreef zbbrox het volgende:
[..]
o er is gebak beneden.. iemand jarig
moetsnelgaandoeiiiii
Heey!!quote:Op woensdag 8 april 2009 09:54 schreef mrbox het volgende:
[..]
Goedemorgen![]()
Goed tijd voor boodschappen
Sharon Stonequote:
Ik was eigenlijk ook wel benieuwdquote:Op woensdag 8 april 2009 09:54 schreef zbbrox het volgende:
[..]
o er is gebak beneden.. iemand jarig
moetsnelgaandoeiiiii
Komt wel goed danquote:Op woensdag 8 april 2009 09:51 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je snapt het meteeen.
[..]
Zo zal het ook blijven.![]()
[..]Ja gezellig.
Nou opzich is het de goede kant op want dit is toch uitzichtloos gezeik, tenminste dat vind ik nuquote:Op woensdag 8 april 2009 09:53 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Weet niet of dat de goede kant op is, maar snap het wel, zeg maar... Hoezo?
De baas heeft je dag nog niet afgepakt ?quote:Op woensdag 8 april 2009 09:56 schreef Murmeli het volgende:
Goeiemorgen!!!
Murm is vrij vandaagLegaal fokken!!!
ach als het lekker is is het toch niet erg?quote:Op woensdag 8 april 2009 09:56 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Nou opzich is het de goede kant op want dit is toch uitzichtloos gezeik, tenminste dat vind ik nu
Enne ik vind dat ze me zit te naaien
Uitzichtloos was het sowiesoquote:Op woensdag 8 april 2009 09:56 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Nou opzich is het de goede kant op want dit is toch uitzichtloos gezeik, tenminste dat vind ik nu
Enne ik vind dat ze me zit te naaien
Nee, want jouw reden zal niet zover van de mijne af liggen gok ik.quote:Op woensdag 8 april 2009 09:47 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Ja, je zou eigenlijk meer van het motief af moeten weten, maar ik heb al teveel gezegd.
[..]
Nouk, ja.
Brownie, ja.
Auto_, nee.
Goedemorgen!quote:Op woensdag 8 april 2009 09:56 schreef Murmeli het volgende:
Goeiemorgen!!!
Murm is vrij vandaagLegaal fokken!!!
nee nu sowieso nog niet. op zn vroegst volgende week. maar ik hoop dat t hem helemaal niet gaat lukken. en anders ga ik wel regelen dat ik thuis mag werken, gheghe... kan ik ook fokkenquote:Op woensdag 8 april 2009 09:57 schreef mrbox het volgende:
[..]
De baas heeft je dag nog niet afgepakt ?
Zeg dan niksquote:
kom maar gezellig. ludootje en ik komen ookquote:Op woensdag 8 april 2009 09:59 schreef dawg het volgende:
[..]
Nee, want jouw reden zal niet zover van de mijne af liggen gok ik.
Bengeltje: ik date niet meer via Fok! Ik ben nog steeds geen normale wijven vrouwen op Fok! tegengekomen. Uitgezonderd jou natuurlijk.
En die meet? Als Klutskomt, kom ik niet. Anders overweeg ik het.
Check je PMquote:
Wat is er dan zo abnormaal aan ze?quote:Op woensdag 8 april 2009 09:59 schreef dawg het volgende:
[..]
Bengeltje: ik date niet meer via Fok! Ik ben nog steeds geen normale wijven vrouwen op Fok! tegengekomen. Uitgezonderd jou natuurlijk.
Nee, dat is echt hip johquote:Op woensdag 8 april 2009 10:00 schreef Rauw. het volgende:
De hele afdeling zit me aan te kijken omdat ik zóeen basisschool pakje Helly Sinaasappelsap heb![]()
Is dat nou echt zo fout dan?
Dat is even 180 graden omgedraaitquote:Op woensdag 8 april 2009 09:59 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik vind van niet.. Ik vind die Wicky's of die Caprisone ook nog steeds lekkerquote:Op woensdag 8 april 2009 10:00 schreef Rauw. het volgende:
De hele afdeling zit me aan te kijken omdat ik zóeen basisschool pakje Helly Sinaasappelsap heb![]()
Is dat nou echt zo fout dan?
iemand anders nog wat voor het boodschappenlijstje ?quote:Op woensdag 8 april 2009 10:00 schreef Murmeli het volgende:
[..]
nee nu sowieso nog niet. op zn vroegst volgende week. maar ik hoop dat t hem helemaal niet gaat lukken. en anders ga ik wel regelen dat ik thuis mag werken, gheghe... kan ik ook fokken
oh box jij ging boodschappen doen? kan je voor mij dan een paar van die gekleurde donuts van AH neemenen? die zijn zo lekker ranzig zoet en vet
Ik vind de vrouwen van fok eigenlijk wel tof! keigezellig!! van de mannen ken ik er nog niet zoveel maar die zijn ook wel aardig.quote:Op woensdag 8 april 2009 10:01 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Wat is er dan zo abnormaal aan ze?
My sentiments exactly over de meetquote:Op woensdag 8 april 2009 09:59 schreef dawg het volgende:
[..]
Old-skool is bawsyquote:
quote:Op woensdag 8 april 2009 10:01 schreef Murmeli het volgende:
Haha rauw...humor!!! beetje kinderlijk is het wel jamaar da's nie erg, jij bent toch ook nog maar 21 ofzo?
lekker doorzuipen en niks van aantrekken
verwarring alomquote:Op woensdag 8 april 2009 10:02 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik weet het niet meer sinds ik hier kom. Ze maken er telkens iets anders van.
Of ze zijn onbetrouwbaar, of ze hebben 25 kilo aan bagage, of ze zijn gewoon niet leuk, depressief, een krasser, aandachtshoer, you name it.quote:Op woensdag 8 april 2009 10:01 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Wat is er dan zo abnormaal aan ze?
Doe mij maar koude wraps, met zalm en creme frechequote:Op woensdag 8 april 2009 10:02 schreef mrbox het volgende:
[..]
iemand anders nog wat voor het boodschappenlijstje ?
Caprisonnequote:Op woensdag 8 april 2009 10:02 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat is even 180 graden omgedraait
[..]
Ik vind van niet.. Ik vind die Wicky's of die Caprisone ook nog steeds lekker
knakworstquote:Op woensdag 8 april 2009 10:02 schreef mrbox het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 8 april 2009 09:59 schreef dawg het volgende:
Ik ken de meesten nog niet goed genoeg om daar echt een oordeel over te gevenquote:Op woensdag 8 april 2009 10:02 schreef Murmeli het volgende:
Ik vind de vrouwen van fok eigenlijk wel tof! keigezellig!! van de mannen ken ik er nog niet zoveel maar die zijn ook wel aardig.
Wij gaan sowieso binnenkort een biertje drinken, en ouwehoeren over de schaarse hoeveelheid wél leuke vrouwen op Fok! en in singles.quote:
Die hadden toch die rietjes die verkleurde als je ze tegen de zon inhieldquote:Op woensdag 8 april 2009 10:04 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Caprisonne![]()
Goed punt, die ga ik vanmiddag ophalen voor morgen
En dat zit hier gezellig op fok.. hmmquote:Op woensdag 8 april 2009 10:04 schreef dawg het volgende:
[..]
Of ze zijn onbetrouwbaar, of ze hebben 25 kilo aan bagage, of ze zijn gewoon niet leuk, depressief, een krasser, aandachtshoer, you name it.
Ach ik date nooit.. Tenminste ik noem het nooit zo.. Want ik geloof dat er bij daten verwachtingen ontstaan ofzoquote:Op woensdag 8 april 2009 10:02 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik weet het niet meer sinds ik hier kom. Ze maken er telkens iets anders van.
Jij gaat ook niet als Kluts gaatquote:
Die zijn echt heerlijkquote:Op woensdag 8 april 2009 10:04 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Caprisonne![]()
Goed punt, die ga ik vanmiddag ophalen voor morgen
Caprisonne voor Rauw.!quote:Op woensdag 8 april 2009 10:02 schreef mrbox het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 8 april 2009 10:05 schreef Murmeli het volgende:
wat is er mis met kluts?
ik vind wel dat jullie gewoon allemaal moeten komen ik ben wel nieuwsgierig wie nou wie is. of zou dan de lol van het hele topic eraf zijn?
quote:Op woensdag 8 april 2009 10:04 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Doe mij maar koude wraps, met zalm en creme freche
Kan ik echt iets goddelijks mee maken
Nou ik was benieuwd onder welke Kluts zou vallenquote:Op woensdag 8 april 2009 10:05 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
En dat zit hier gezellig op fok.. hmm
Ik ben benieuwd in welk hokje ik gezet wordt
ik ben heul niet aandachtsgeilquote:Op woensdag 8 april 2009 10:04 schreef dawg het volgende:
[..]
Of ze zijn onbetrouwbaar, of ze hebben 25 kilo aan bagage, of ze zijn gewoon niet leuk, depressief, een krasser, aandachtshoer, you name it.
ik had het rietje altijd in mn mond en aan de andere kant in het pakjequote:Op woensdag 8 april 2009 10:05 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Die hadden toch die rietjes die verkleurde als je ze tegen de zon inhield?
Om daar een net antwoord over te geven:quote:Op woensdag 8 april 2009 10:06 schreef Tally het volgende:
[..]
Nou ik was benieuwd onder welke Kluts zou vallen
Alleen met de mannen? Dat verwachten de vrouwen wel een lijstje hoorquote:Op woensdag 8 april 2009 10:05 schreef dawg het volgende:
[..]
Wij gaan sowieso binnenkort een biertje drinken, en ouwehoeren over de schaarse hoeveelheid wél leuke vrouwen op Fok! en in singles.
Ja dat klopt, maar dat ben ik nu gaan snappenquote:Op woensdag 8 april 2009 09:59 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Uitzichtloos was het sowieso![]()
Hoe doet ze dat dan?
Daar waar ik sta bij zbbroxquote:Op woensdag 8 april 2009 10:08 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Om daar een net antwoord over te geven:
In mijn boekje aan de onderste trap van de ladder
Gatver slap aftreksel van ranjaquote:
Inderdaadquote:Op woensdag 8 april 2009 10:05 schreef dawg het volgende:
[..]
Wij gaan sowieso binnenkort een biertje drinken, en ouwehoeren over de schaarse hoeveelheid wél leuke vrouwen op Fok! en in singles.
Inderdaadquote:Op woensdag 8 april 2009 10:06 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Rebel weet wel dat het niets meer is dan een terrasjepikken.
Oh ze naait je niet echt? beetje jammer dan, dumpen die handel. lekker makerij hebben we niks aan natuurlijkquote:Op woensdag 8 april 2009 10:08 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Ja dat klopt, maar dat ben ik nu gaan snappen![]()
En hoe ze me naait. Nou aan de ene kant wil ze niks omdat ze die vriend heeft, maar aan de andere kant kan ze me ook niet met rust laten. En zit ze me wel een beetje lekker te maken enzo. En daar heb ik nu genoeg van
Denk niet dat de lol er dan minder om wordt.quote:Op woensdag 8 april 2009 10:05 schreef Murmeli het volgende:
ik vind wel dat jullie gewoon allemaal moeten komen ik ben wel nieuwsgierig wie nou wie is. of zou dan de lol van het hele topic eraf zijn?
Nee via FOK! is het eerst PM-enquote:Op woensdag 8 april 2009 10:10 schreef ThE_ED het volgende:
"mag ik je MSN?"
"niet gelijk zo hard van stapel lopen, tweet eerst maar eens een direct message"
Ik zou niet kunnen snappen dat jij daar kan staan bij mensenquote:
quote:Op woensdag 8 april 2009 10:09 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
Gatver slap aftreksel van ranja
Omdat je me ook niet kentquote:Op woensdag 8 april 2009 10:12 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik zou niet kunnen snappen dat jij daar kan staan bij mensen
Good for you!quote:Op woensdag 8 april 2009 10:08 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Ja dat klopt, maar dat ben ik nu gaan snappen![]()
En hoe ze me naait. Nou aan de ene kant wil ze niks omdat ze die vriend heeft, maar aan de andere kant kan ze me ook niet met rust laten. En zit ze me wel een beetje lekker te maken enzo. En daar heb ik nu genoeg van
slijmerd!! beetje in een goed blaadje blijven bij de modjes zekerquote:Op woensdag 8 april 2009 10:12 schreef Belsezar het volgende:
[..]
daten Meeten.quote:Op woensdag 8 april 2009 10:05 schreef Tally het volgende:
[..]
Ach ik date nooit.. Tenminste ik noem het nooit zo.. Want ik geloof dat er bij daten verwachtingen ontstaan ofzoEn die heb ik nooit.. Ik vind het allemaal wel best
Ik ben ook een beetje te scheutig met privé spullenquote:Op woensdag 8 april 2009 10:12 schreef Murmeli het volgende:
nadeel als ik mn msn geef op fok dan wordt meteen heel mn hyves nageplozen. Ik heb echt geen handig msn adres
Boterham met pindakaas en gestampte muisjes is lekkerquote:
Och, als ik mensen toelaat op m'n msn dan mogen ze m'n hyves ook wel zienquote:Op woensdag 8 april 2009 10:12 schreef Murmeli het volgende:
nadeel als ik mn msn geef op fok dan wordt meteen heel mn hyves nageplozen. Ik heb echt geen handig msn adres
Vind ik ook.. Mij maakt het geen reet uit hoe je het noemtquote:Op woensdag 8 april 2009 10:13 schreef zbbrox het volgende:
[..]
daten Meeten.
als het maar gezellig is
Dan val ik al afquote:Op woensdag 8 april 2009 10:14 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Och, als ik mensen toelaat op m'n msn dan mogen ze m'n hyves ook wel zien![]()
Wil toch geen vage types in mn lijst
Had hij eerst met mij moeten pratenquote:Op woensdag 8 april 2009 10:13 schreef Tally het volgende:
[..]
Omdat je me ook niet kent
dawg had dat eerst ook niet van kluts verwacht
ja idd ik had ook ineens een hyves bericht van iemand van fok dat ik dacht uhhh hoe kom jij daaraan? maar dat gaat dus mis als je andere fokkers op je hyves hebt staan....quote:Op woensdag 8 april 2009 10:14 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik ben ook een beetje te scheutig met privé spullenDus een Hyves is vaak snel gevonden..
oh mag ik je msn dan?quote:Op woensdag 8 april 2009 10:14 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Och, als ik mensen toelaat op m'n msn dan mogen ze m'n hyves ook wel zien![]()
Wil toch geen vage types in mn lijst
Tally kent me beter dan datquote:Op woensdag 8 april 2009 10:13 schreef Murmeli het volgende:
[..]
slijmerd!! beetje in een goed blaadje blijven bij de modjes zeker
Ik stuur mijn "date" ook wel eerst even naar jou danquote:Op woensdag 8 april 2009 10:15 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Had hij eerst met mij moeten praten
Ja inderdaad heb ik ookquote:Op woensdag 8 april 2009 10:15 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ja idd ik had ook ineens een hyves bericht van iemand van fok dat ik dacht uhhh hoe kom jij daaraan? maar dat gaat dus mis als je andere fokkers op je hyves hebt staan....
Jawel ze naait me ook echtquote:Op woensdag 8 april 2009 10:11 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Oh ze naait je niet echt? beetje jammer dan, dumpen die handel. lekker makerij hebben we niks aan natuurlijk
jaaaaa dat snap ik wel maar ik kon het proberen toch?quote:Op woensdag 8 april 2009 10:15 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Had hij eerst met mij moeten praten
En verder ga ik hier in het openbaar niet verder in op het hoe, wat en waarom over Kluts. Mijn mening is bekend, de rest is niet noodzakelijk.
Uh, wat had ik niet verwacht?quote:Op woensdag 8 april 2009 10:13 schreef Tally het volgende:
[..]
Omdat je me ook niet kent
dawg had dat eerst ook niet van kluts verwacht
ach ik ben sowieso makkelijk vindbaar, lekker boeiendquote:Op woensdag 8 april 2009 10:12 schreef Murmeli het volgende:
Klinkt vreemd, en vreemde combinaties doen het meestal goedquote:Op woensdag 8 april 2009 10:14 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
Boterham met pindakaas en gestampte muisjes is lekker
ik ook niet geloof ik.quote:Op woensdag 8 april 2009 10:16 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Tally kent me beter dan dat
En besides, ik heb dat niet nodig. Ik heb nog nooit een note oid gehad
quote:Op woensdag 8 april 2009 10:16 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik stuur mijn "date" ook wel eerst even naar jou dan
[..]
Ja inderdaad heb ik ook
Dan maakt het toch verder niet uit? tenzij je wat serieus met dr wilt maar dat lijkt me niet zo verstandig als iemand al met jou gaat liggen neuken terwijl ze een vriend heeft. Dat is geen serieus materiaal, die zijn gewoon alleen om lekker mee te neukenquote:
Echt verslavend..quote:Op woensdag 8 april 2009 10:17 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Klinkt vreemd, en vreemde combinaties doen het meestal goed![]()
Alleen van pindakaas krijg je altijd zo'n pindakaas lucht uit je giecheltje
quote:Op woensdag 8 april 2009 10:12 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Mijn mannelijkheid zegt bier, maar ik moet je gelijk gevenquote:Op woensdag 8 april 2009 10:16 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Het is ook lekker, zeker op een warme zomerdag.
quote:Op woensdag 8 april 2009 10:17 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Klinkt vreemd, en vreemde combinaties doen het meestal goed![]()
Alleen van pindakaas krijg je altijd zo'n pindakaas lucht uit je giecheltje
Dodelijke combinatiesquote:Op woensdag 8 april 2009 10:19 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
Echt verslavend..
Ooow pindakaas op een rijstewaffel..
Weet je zeker dat jij mij wil zien Murmquote:Op woensdag 8 april 2009 10:05 schreef Murmeli het volgende:
wat is er mis met kluts?
Dan moet je me combi echt proberen.. Ben benieuwd wat je er van vind.quote:Op woensdag 8 april 2009 10:20 schreef Murmeli het volgende:
[..]
lekker pindakaas
gestampte muisjes ook.
ik vind pindakaas lucht wel lekker eigenlijk
flashen is je tieten laten zien voor een seconde of 2/3quote:
Tieten laten zien..quote:
Nieuwsgierigaagje.quote:Op woensdag 8 april 2009 10:16 schreef Murmeli het volgende:
[..]
jaaaaa dat snap ik wel maar ik kon het proberen toch?
waarom niet? ik ken je niet zo goed, ik snap ook die hele KF afzeiktopics nooit zo maar dat zal dan wel zijn omdat ik je niet ken. Ben je eng dan? dan moet je maar wegblijven hahaha....quote:Op woensdag 8 april 2009 10:20 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Weet je zeker dat jij mij wil zien Murm?!
Natuurlijkquote:Op woensdag 8 april 2009 10:16 schreef Murmeli het volgende:
[..]
jaaaaa dat snap ik wel maar ik kon het proberen toch?
Misschien toch maar een misschien lijstje maken in de OPquote:Op woensdag 8 april 2009 10:21 schreef ThE_ED het volgende:
Had geloofik toch al gezegd dat ik die meeting ook wel overwoog?
Bij mij ligt het eraan van wie... Ik heb een paar collega's die ik totaal niet kan ruiken vanwege hun "normale" geur... Van hun wil ik zeker die pindakaas lucht er niet bij hebbenquote:Op woensdag 8 april 2009 10:20 schreef Murmeli het volgende:
[..]
lekker pindakaas
gestampte muisjes ook.
ik vind pindakaas lucht wel lekker eigenlijk
Preciesquote:Op woensdag 8 april 2009 10:22 schreef Tally het volgende:
[..]
Misschien toch maar een misschien lijstje maken in de OP
Ach dat zie je wel bij meerdere usersquote:Op woensdag 8 april 2009 10:22 schreef Cuegirllie het volgende:
Lol uhm grappigom te zien hoe Kluts is gedaald bij sommigen
En ze werd nog wel zo aanbeden in het begin
Ik heb geen mening, heb r nog nooit getroffenquote:Op woensdag 8 april 2009 10:23 schreef Murmeli het volgende:
Ja ik dcht dus ook dat Kluts helemaal populair was....
quote:Op woensdag 8 april 2009 10:23 schreef Murmeli het volgende:
quote:Op woensdag 8 april 2009 10:24 schreef kwaakvaak het volgende:
Hyves... ik denk er heel sterk over om mijn profiel daar te verwijderen. Doe er de laatste weken/,maanden eigenlijk helemaal niks meer mee behalve mijzelf ergeren aan berichtjes waar ik toch niets mee kan.
Het maakt mij wel erg benieuwd over wat er aan de hand is.quote:Op woensdag 8 april 2009 10:23 schreef Murmeli het volgende:
quote:Op woensdag 8 april 2009 10:23 schreef Murmeli het volgende:
Ben dus niet de enige die niet weet waar het over gaat..quote:Op woensdag 8 april 2009 10:25 schreef Howl het volgende:
[..]
Het maakt mij wel erg benieuwd over wat er aan de hand is.
Volgens mij werd er door betrokkenen aangegeven dat ze dat niet gingen doenquote:Op woensdag 8 april 2009 10:26 schreef rival het volgende:
wie gaat mij vertellen wat kluts geflikt heeft?
Misschien dat auto het weet?quote:Op woensdag 8 april 2009 10:28 schreef Murmeli het volgende:
er weten een paar mensen waar het over gaat met kluts maar dat gaan ze niet zeggen in het topic.
edit: ik hoor niet bij die paar mensen
Zorg is dat je erbij gaat horen en vertel het dan even aan mijquote:Op woensdag 8 april 2009 10:28 schreef Murmeli het volgende:
er weten een paar mensen waar het over gaat met kluts maar dat gaan ze niet zeggen in het topic.
edit: ik hoor niet bij die paar mensen
ach misschien is er iemand hier die het weet, die schijt heeft aan de betrokkenen, die het mij dus gewoon verteltquote:Op woensdag 8 april 2009 10:27 schreef Tally het volgende:
[..]
Volgens mij werd er door betrokkenen aangegeven dat ze dat niet gingen doen
Ik denk niet dat het met schijt hebben heeft te maken meer respectquote:Op woensdag 8 april 2009 10:30 schreef rival het volgende:
[..]
ach misschien is er iemand hier die het weet, die gewoon schijt heeft aan de betrokkenen, die het mij dus gewoon vertelt
Het is vast iets banaals. Wat je had kunnen verzinnen en wat super menselijk is, maar gevoelsmatig een instinker kan zijn als je er maar betrokken genoeg in bent.quote:Op woensdag 8 april 2009 10:30 schreef rival het volgende:
[..]
ach misschien is er iemand hier die het weet, die gewoon schijt heeft aan de betrokkenen, die het mij dus gewoon vertelt
hmmm, ik zoek dus een repectloos iemand met schijtquote:Op woensdag 8 april 2009 10:31 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het met schijt hebben heeft te maken meer respect
Maar ik weet er niets vanquote:Op woensdag 8 april 2009 10:32 schreef rival het volgende:
[..]
hmmm, ik zoek dus een repectloos iemand met schijt
ik zit hier tochquote:Op woensdag 8 april 2009 10:33 schreef Murmeli het volgende:
ik gok dat ze mensen niet tof heeft behandeld... maar ja joh wat maakt het uit.
deze snap ik niet geloof ikquote:Op woensdag 8 april 2009 10:35 schreef rival het volgende:
[..]
ik zit hier toch![]()
en of ik dan lees hoeveel vrouwen KF aan msn heeft toegevoegt, dat iemand zijn kat laat castreren (de horror) of details over gemene klutsen ...
ik zit hier toch
jullie zijn erg.....quote:Op woensdag 8 april 2009 10:36 schreef JonKeL het volgende:
[..]
![]()
Het is toch wat he, waar gaat de wereld naartoe
![]()
Ik voel me hier niet meer thuis op deze globale planeetquote:Op woensdag 8 april 2009 10:36 schreef JonKeL het volgende:
[..]
![]()
![]()
Voor de betrokken maakt dat ontzettend veel uitquote:Op woensdag 8 april 2009 10:33 schreef Murmeli het volgende:
ik gok dat ze mensen niet tof heeft behandeld... maar ja joh wat maakt het uit.
quote:Op woensdag 8 april 2009 10:31 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Idd, ga voordat je je mond weer opentrekt.
ik bedoelde wat maakt het voor ons (de mensen die erbuiten staan) uit....quote:Op woensdag 8 april 2009 10:38 schreef Tally het volgende:
[..]
Voor de betrokken maakt dat ontzettend veel uit
Dat het hem geen reet uit maakt wat hij hier leest als hij maar iets te lezen heeft..quote:
Weltschmerz.quote:Op woensdag 8 april 2009 10:37 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ik voel me hier niet meer thuis op deze globale planeet![]()
Ik ook, ik ben totaal de kluts kwijtquote:Op woensdag 8 april 2009 10:37 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ik voel me hier niet meer thuis op deze globale planeet![]()
Laten we inderdaad ons met z'n allen druk maken over wie wat geflikt heeft....quote:Op woensdag 8 april 2009 10:36 schreef JonKeL het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik heb het idee dat we al in de hel beland zijnquote:Op woensdag 8 april 2009 10:40 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Ik ook, ik ben totaal de kluts kwijt
Zullen we die in de hel gaan zoeken
Volgend onderwerp..quote:
Hoi!quote:
Hahaha ook morguh daarquote:
Nee ze had hoofdpijn en heeft asperientjes geleend maar nooit terug gebrachtquote:Op woensdag 8 april 2009 10:42 schreef kwaakvaak het volgende:
heeft kluts soms geklutste eitjes, en wordt er nu een fokker ongewenst papa dan?
quote:Op woensdag 8 april 2009 10:42 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat we al in de hel beland zijn![]()
wie heb jij gedate ?quote:
moet je huilen?? wat ist??quote:
NAMEN willen we horenquote:Op woensdag 8 april 2009 10:43 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Hahaha ook morguh daar
wat zijn we nieuwsgierig weer zeg haha ik heb echt een hele leuke date gehad vrijdag het was super gezellie
hoe was jullie weekend?
Nou helemaal geweldig dusquote:Op woensdag 8 april 2009 10:43 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Hahaha ook morguh daar
wat zijn we nieuwsgierig weer zeg haha ik heb echt een hele leuke date gehad vrijdag het was super gezellie
hoe was jullie weekend?
Ja jij ging het vertellen op maandag dus daar wachten we al 2 dagen met smart opquote:Op woensdag 8 april 2009 10:43 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Hahaha ook morguh daar
hoe was jullie weekend?
Ach nee joh het is geen bekende van singles dus maakt toch niet uit danquote:
ja sorry ben vandaag weer op me werk was ziekjes afgelopen dagenquote:Op woensdag 8 april 2009 10:46 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja jij ging het vertellen op maandag dus daar wachten we al 2 dagen met smart op
Mijn weekend was top!
Wat een klojo's zijn het toch in singles. Zitten ze allemaal te zeggen dat je ging daten met iemand van singles. Ik zat hier maar in spanning te wachten met wie... is het niemand van singles...quote:Op woensdag 8 april 2009 10:46 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ach nee joh het is geen bekende van singles dus maakt toch niet uit dan
Waar moet er anders een selectie op gemaakt wordenquote:Op woensdag 8 april 2009 10:45 schreef MMUFC het volgende:
het is geen dating topic maar als je nieuw bent moet je wel je gegevens invoeren..:S
spuit 11! ga werken ofzo!!quote:Op woensdag 8 april 2009 10:39 schreef kwaakvaak het volgende:
nu gratis af te halen, stevig touw... Zeer geschikt voor verhangingen!
Heb je je wel eens door een oma laten pijpen die haar kunstgebit heeft uitgedaan? Als ik de film yes man mag geloven word je daar ook heel blij vanquote:Op woensdag 8 april 2009 10:46 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ja mijne ook, want carooltje gaat ons verblijden
zo he.... das echt slecht van haar zeg... verdikkeme... Ik ga zondag een extra gebed doen voor haar in mijn tempel, want dat is echt zo zwaar onacceptabel gedrag zeg!... tsss hoe durft ze!quote:Op woensdag 8 april 2009 10:43 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee ze had hoofdpijn en heeft asperientjes geleend maar nooit terug gebracht
Nieuwsgierigheid over?
quote:
slechte roddel dusquote:Op woensdag 8 april 2009 10:47 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Wat een klojo's zijn het toch in singles. Zitten ze allemaal te zeggen dat je ging daten met iemand van singles. Ik zat hier maar in spanning te wachten met wie... is het niemand van singles...
Bedankt mensen
Als het geen bekende is, kun je het helemaal vertellenquote:Op woensdag 8 april 2009 10:47 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ja sorry ben vandaag weer op me werk was ziekjes afgelopen dagen
wat hebbie gedaan t weekend?
zeg schat... moest jij niet stofzuigen ofzo???quote:
precies...gewoon voorstellen en niet zeuren....quote:Op woensdag 8 april 2009 10:47 schreef Tally het volgende:
[..]
Waar moet er anders een selectie op gemaakt worden
Uhu... dus kom maar op want ik heb je nog niet eerder gezienquote:Op woensdag 8 april 2009 10:45 schreef MMUFC het volgende:
het is geen dating topic maar als je nieuw bent moet je wel je gegevens invoeren..:S
quote:Op woensdag 8 april 2009 10:46 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ja mijne ook, want carooltje gaat ons verblijden
nee..... ik moet fokken....quote:Op woensdag 8 april 2009 10:50 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
zeg schat... moest jij niet stofzuigen ofzo???
Ik zou je vertellen, ik heb nog nooit zo'n sexueel aanbod gekregen, maar ik zou het zeker in twijfel trekken.quote:Op woensdag 8 april 2009 10:48 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Heb je je wel eens door een oma laten pijpen die haar kunstgebit heeft uitgedaan? Als ik de film yes man mag geloven word je daar ook heel blij van
jawel was wel iemand van singles maar hij is maar 2x hier geweest ofzo heb em wel via hier ontmoet zeg maarquote:Op woensdag 8 april 2009 10:47 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Wat een klojo's zijn het toch in singles. Zitten ze allemaal te zeggen dat je ging daten met iemand van singles. Ik zat hier maar in spanning te wachten met wie... is het niemand van singles...
Bedankt mensen
Nee.quote:Op woensdag 8 april 2009 10:32 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Het is vast iets banaals. Wat je had kunnen verzinnen en wat super menselijk is, maar gevoelsmatig een instinker kan zijn als je er maar betrokken genoeg in bent.
oh moet fokken zelfs!... toe maar... en van wie moet jij dan wel niet fokken?quote:
maak ons even iets nieuwsgieriger carool....quote:Op woensdag 8 april 2009 10:52 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
jawel was wel iemand van singles maar hij is maar 2x hier geweest ofzo heb em wel via hier ontmoet zeg maar
Juist! Dat ze maar erg gestraft mag worden door God of wie je dan ook aanbid..quote:Op woensdag 8 april 2009 10:49 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
zo he.... das echt slecht van haar zeg... verdikkeme... Ik ga zondag een extra gebed doen voor haar in mijn tempel, want dat is echt zo zwaar onacceptabel gedrag zeg!... tsss hoe durft ze!
van ikkequote:Op woensdag 8 april 2009 10:53 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
oh moet fokken zelfs!... toe maar... en van wie moet jij dan wel niet fokken?
oehh gezellie meid, ik had zaterdag ook een gezellie hardcore feessiequote:Op woensdag 8 april 2009 10:49 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Als het geen bekende is, kun je het helemaal vertellen
Gewerkt in de kroeg, wat een avond.Zaterdag feestje in Arnhem en zondag lekker sportief dagje
Jij?
Ik geloof er geen zak vanquote:Op woensdag 8 april 2009 10:52 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
jawel was wel iemand van singles maar hij is maar 2x hier geweest ofzo heb em wel via hier ontmoet zeg maar
Daarom willen wij het nog wel wetenquote:Op woensdag 8 april 2009 10:52 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
das ook niet echt lief he... dreigen met vitueel fysiek geweldquote:Op woensdag 8 april 2009 10:54 schreef Murmeli het volgende:
[..]
maak ons even iets nieuwsgieriger carool....
* Murmeli zet mes op carooltjes keel
kunnen we kwaak uit het topic bannen vandaag? er komt alleen maar onzin uit hem....quote:Op woensdag 8 april 2009 10:54 schreef Tally het volgende:
[..]
Juist! Dat ze maar erg gestraft mag worden door God of wie je dan ook aanbid..
ok ok ik hou me mond welquote:Op woensdag 8 april 2009 10:54 schreef Murmeli het volgende:
[..]
maak ons even iets nieuwsgieriger carool....
* Murmeli zet mes op carooltjes keel
quote:Op woensdag 8 april 2009 10:52 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ik zou je vertellen, ik heb nog nooit zo'n sexueel aanbod gekregen, maar ik zou het zeker in twijfel trekken.
quote:Op woensdag 8 april 2009 10:55 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ok ok ik hou me mond welwilde niet nog erger maken
sorry
ik bid enkel tot de grote god van apple, zijne Steveheid. Hij, onze grote leider in de zwarte koltrui en spijkerbroek. Ons elk jaar verblijdend met nieuwe elektronische gadgets om in onze thuis tempels te zetten.quote:Op woensdag 8 april 2009 10:54 schreef Tally het volgende:
[..]
Juist! Dat ze maar erg gestraft mag worden door God of wie je dan ook aanbid..
Als ik het kon had ik het gedaan!quote:Op woensdag 8 april 2009 10:55 schreef Murmeli het volgende:
[..]
kunnen we kwaak uit het topic bannen vandaag? er komt alleen maar onzin uit hem....
Ze gebruikte een Apple geloof ik dus tot hij maar mag crashen!quote:Op woensdag 8 april 2009 10:57 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
ik bid enkel tot de grote god van apple, zijne Steveheid. Hij, onze grote leider in de zwarte koltrui en spijkerbroek. Ons elk jaar verblijdend met nieuwe elektronische gadgets om in onze thuis tempels te zetten.
dat redt jij heul niet met enkel vandaag hoor schatquote:Op woensdag 8 april 2009 10:55 schreef Murmeli het volgende:
[..]
kunnen we kwaak uit het topic bannen vandaag? er komt alleen maar onzin uit hem....
quote:Op woensdag 8 april 2009 10:57 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
ik bid enkel tot de grote god van apple, zijne Steveheid. Hij, onze grote leider in de zwarte koltrui en spijkerbroek. Ons elk jaar verblijdend met nieuwe elektronische gadgets om in onze thuis tempels te zetten.
dat is ook niet lief zegquote:Op woensdag 8 april 2009 10:55 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ah, alweer zo'n iPootquote:Op woensdag 8 april 2009 10:57 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Apple's crashen nooit, apple's besluiten dat het beter voor de gebruiker is dat de applicatie afgesloten wordt! tssssquote:Op woensdag 8 april 2009 10:57 schreef Tally het volgende:
[..]
Ze gebruikte een Apple geloof ik dus tot hij maar mag crashen!
ja jij bent mod, al mijn hoop was op jou gevestigd tallyquote:
quote:Op woensdag 8 april 2009 10:57 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
dat redt jij heul niet met enkel vandaag hoor schat
Ik ben heul geen vent!!quote:
Apples doen gewoon nodeloos moeilijk. ik loop nou al een week met die ipod te kloten en kan hem nog niet fatsoenlijk bedienen. daar had ik met mn irivertje geen last vanquote:Op woensdag 8 april 2009 10:58 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Apple's crashen nooit, apple's besluiten dat het beter voor de gebruiker is dat de applicatie afgesloten wordt! tssss
quote:Op woensdag 8 april 2009 11:00 schreef rival het volgende:
[..]
Hoi!![]()
Heb je zelf zin om het te vertellen?
Wat?quote:Op woensdag 8 april 2009 11:00 schreef rival het volgende:
[..]
Hoi!![]()
Heb je zelf zin om het te vertellen?
In het echt zijn ze wel lief samenquote:
Auto!quote:
haha ja dat ga ik toch nie zomaar vertellen allemaal haha mag toch nog wel een beetje prive houdenquote:Op woensdag 8 april 2009 11:00 schreef Cuegirllie het volgende:
Carool, zolang het een fokker is die j ehebt gedate, willen wij het weten
anders ook hoor
en natuurlijk de beruchte singles vraag: hebben jullie gezoend![]()
quote:
waarom bv dawg jou niet meer aardig vind.quote:
Je zei vrijdag dat je het ging vertellenquote:Op woensdag 8 april 2009 11:02 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
haha ja dat ga ik toch nie zomaar vertellen allemaal haha mag toch nog wel een beetje prive houden
echt wel. dat doe ik gewoon als jij slaapt....quote:Op woensdag 8 april 2009 11:03 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
![]()
Jij mag niet meer met mijn aaaifooon spelen...
pm graagquote:Op woensdag 8 april 2009 11:02 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
haha ja dat ga ik toch nie zomaar vertellen allemaal haha mag toch nog wel een beetje prive houden
ja...bitch!quote:Op woensdag 8 april 2009 11:03 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Je zei vrijdag dat je het ging vertellen
haha nee hoor..... ondanks dat ik kwaak eigenlijk de grootste eikel van de wereld vind ben ik wel een beetje gek op emquote:Op woensdag 8 april 2009 11:03 schreef rival het volgende:
[..]
ik was al bang dat ze ten onder gingen
gelukkigquote:Op woensdag 8 april 2009 11:05 schreef Murmeli het volgende:
[..]
haha nee hoor..... ondanks dat ik kwaak eigenlijk de grootste eikel van de wereld vind ben ik wel een beetje gek op em
Ja idd.. en mensen hebben gewoon op je gewacht!!!quote:Op woensdag 8 april 2009 11:04 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ja...bitch!
* Murmeli schopt carool het topic uit
Ah, ik heb ff teruggelezen, maar niet alles.quote:Op woensdag 8 april 2009 11:03 schreef rival het volgende:
[..]
waarom bv dawg jou niet meer aardig vind.
waarom sommige zelfs niet op de meet willen komen als jij komt...
lees je nooit terug? 1 pagina ofzo... we hebben het de hele dag al over je
ow dat is wel kut!quote:Op woensdag 8 april 2009 11:07 schreef Rauw. het volgende:
Krijg net bericht dat de kantinejuffrouw is overleden, die was altijd net zo vriendelijk enzo
Gelukkig.quote:Op woensdag 8 april 2009 11:07 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ah, ik heb ff teruggelezen, maar niet alles.
Waarom dawg mij niet meer aardig vind? Omdat ik hem op een nogal lullige manier gekwetst heb.
Verder: Dat gelul hier komt me echt meer dan de neus uit, en op de meet zullen jullie mij dan ook niet zien. Maak je geen zorgen!
Mooi kan de rest gewoon komenquote:Op woensdag 8 april 2009 11:07 schreef Kluts het volgende:
[..]
Waarom dawg mij niet meer aardig vind? Omdat ik hem op een nogal lullige manier gekwetst heb.
Verder: Dat gelul hier komt me echt meer dan de neus uit, en op de meet zullen jullie mij dan ook niet zien. Maak je geen zorgen!
Ik kan posts verwijderenquote:Op woensdag 8 april 2009 11:08 schreef Murmeli het volgende:
ik vind dat modjes mensen uit topics moeten kunnen gooien
Welkom bij de meet dawgquote:
quote:Op woensdag 8 april 2009 11:07 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mss is het beter om prive dingen ook echt prive te houdenquote:
Daar zijn anderen voor M. voor die pmmetjesquote:Op woensdag 8 april 2009 11:11 schreef Murmeli het volgende:
Jeeej dawg komt ook.![]()
@tally: ja dat is ook niet lief he, je macht misbruiken. je kan valse pmmetjes gaan sturen
nee joh beetje rellen in het topic is fijnquote:Op woensdag 8 april 2009 11:11 schreef mrbox het volgende:
[..]
[..]
Mss is het beter om prive dingen ook echt prive te houdenDan an publiek het weer op te gaan rakelen
ach een topic vol mensen die zich vervelen, wat kan je er van verwachtenquote:Op woensdag 8 april 2009 11:07 schreef Kluts het volgende:
Verder: Dat gelul hier komt me echt meer dan de neus uit,
hoe zit dat dan? als je niet lief bent dan krijg je een pm van de mods dat je je moet gedragen ofzo?quote:Op woensdag 8 april 2009 11:12 schreef Tally het volgende:
[..]
Daar zijn anderen voor M. voor die pmmetjes
Ze geeft alleen even uitleg.. ze gaan niet eens op in waar het over gaat, dus volgens mij doen ze precies wat jij wilquote:Op woensdag 8 april 2009 11:11 schreef mrbox het volgende:
Mss is het beter om prive dingen ook echt prive te houdenDan an publiek het weer op te gaan rakelen
Ja of van een FA. Ligt er een beetje aan wat de reden is dat je niet lief bentquote:Op woensdag 8 april 2009 11:13 schreef Murmeli het volgende:
[..]
hoe zit dat dan? als je niet lief bent dan krijg je een pm van de mods dat je je moet gedragen ofzo?
anderen begonnen erover.quote:Op woensdag 8 april 2009 11:11 schreef mrbox het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |