Daar moet je doorheen zien beste Fles.quote:Op zondag 12 april 2009 21:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan noem je ook ff wat sociaal gehandicapte bolwerken godver.
Ja, klopt, daar was ik ook actief. Raar stelletje mensen daar zeg... wat een klapjosti's.quote:Op zondag 12 april 2009 20:14 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Klopt.
Klopt het dat jij daar ook actief was? Ik meen me een zekere James te herkennen, weet niet of jij dat was.
Ik zie op de site gewoon een uitgave van april 2009 staan?quote:Op zondag 12 april 2009 21:23 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Je had ook hov-rn.nl, maar die komt niet meer uit.
De redactie is defunct, ik zie alleen maar tips en links.quote:Op zondag 12 april 2009 21:44 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ik zie op de site gewoon een uitgave van april 2009 staan?
Daar kan deze wijze uit het oosten je iets over vertellen!quote:Op zaterdag 11 april 2009 11:14 schreef Zug-Chef het volgende:
De wijzen komen uit het oosten
[ link | afbeelding ]
Syntus Lintje 33 is als stoptrein vanuit Zutphen onderweg naar Oldenzaal, als hier het emplacement van Oldenzaal bereikt wordt. Op de achtergrond een fraai gebouw waarvan ik niet echt weet hoe en wat het is.
Op dat punt heb jij dan ook helemaal gelijk (en ben ik het ook met je eens)quote:Op zondag 12 april 2009 21:39 schreef Dr_Flash het volgende:
informatiever, okee, dat kan en zal ik niet eens ontkennen. Wil niet zeggen dat het daarmee sociaal prettige plaatsen zijn om te bivakkeren though .
Mja oke, dat is inderdaad ook wel weer zoquote:Op maandag 13 april 2009 09:43 schreef Zug-Chef het volgende:
Ik ken genoeg mensen uit de spoorwereld (ok, cargofapwereldje) die juist wel errug sociaal zijn. Het is maar net wie je treft. Veel spoorhobbyisten zijn autistisch en daar zit dan ook gelijk het probleem.
op TCtubantia.nl.quote:Directeur Cees de Vries van ProRail zei op de werklocatie aan de Eektestraat dat met Oldenzaal wordt gesproken over een extra verbinding tussen de binnenstad en Zuid-Berghuizen, die oostelijk van het NS-station de spoorlijn Oldenzaal-Bad Bentheim zal kruisen. 'We praten over een betaalbare verbinding. Het laatste woord daarover is aan de gemeente, want die draait op voor de kosten', aldus De Vries.
Datzelfde vraag ik me af voor een rechtstreekse verbinding tussen Almelo en Emmen (sneltrein). Dat heeft ook een paar keer in de krant gestaan...quote:Op dinsdag 14 april 2009 08:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Waarom is dit boeiend?
Hoe staat het met die plannen voor een pendeltrein Oldenzaal - Bad Bentheim?
Jup dat klopt!quote:Op dinsdag 14 april 2009 09:09 schreef Fixers het volgende:
Vanmorgenvroeg alle kaartjesautomaten in storing?
Vrij stil de laatste tijd helaas...quote:Op dinsdag 14 april 2009 08:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoe staat het met die plannen voor een pendeltrein Oldenzaal - Bad Bentheim?
Klopt. Daarom moet je er niet te vaak komen, want je ergert je er groen geel, blauw en roodquote:Op zondag 12 april 2009 21:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan noem je ook ff wat sociaal gehandicapte bolwerken godver.
Deze was een tijdje terug hier gepost:quote:Op dinsdag 14 april 2009 09:09 schreef Fixers het volgende:
Kan iemand even terug in de tijd reizen, naar een jaar of 30 gelee en dan vast even een voorzetje geven voor een spoorlijn breda-utrecht.
Dit is natuurlijk onzinquote:Op dinsdag 14 april 2009 09:14 schreef dennistd het volgende:
Hengelo (spoor 11) - Oldenzaal - De Lutte (nieuw station) - Bad Bentheim - Nordhorn (heropenen voor reizigers)
Uitstappen in Oldenzaal ri. Duitsland en instappen ri. Hengelo zou dan niet moeten mogen om Sysntus niet in de weg te rijden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |