quote:
Dit inderdaad, en dan met name de eerste optie lijkt me het meest logisch. In beide zit in ieder geval veel vermogen om je pedaal écht warm te maken. Van alleen warme lucht zal dat een stuk minder zijn, tenzij het véél en heel gericht is.quote:Op woensdag 8 april 2009 07:54 schreef DrDarwin het volgende:
Klinkt alsof er ergens iets heets tegen dat pedaal komt.
Een koelwater slang, een uitlaatdeel.....ik zou het maar eens gaan controleren, die hitte komt niet uit het niets.
Precies.quote:
Lekker, barbeque....quote:Op woensdag 8 april 2009 08:43 schreef Noway666 het volgende:
Doe je ventilatie eens uit, dus kachel laag en de ventilator laag. Heel vaak komt er van de middenconsole een stroom lucht over je voeten heen, gaspedaal zit daar vlak naast en kan daardoor opgewarmd worden.
Peugeot heeft een keer een aantal modellen teruggeroepen omdat er mensen met verbrande benen / voeten waren.
Wijze woordenquote:Op woensdag 8 april 2009 07:21 schreef RaymondK het volgende:
Wat voor een auto is het?
Komt er niet gewoon warme lucht uit je motorruimte door een gaatje bij je pedaal?
Moderne auto's hebben "drive by wire". Geen gaskabel meer maar een sensor (potmeter) bij je pedaal, en dan een actuator (klep) bij je gasklep.
Toch denk ik dat als je pedaal zo warm wordt je niet met een storing uit het laatste geval te maken hebt.
Er is namelijk nogal wat vermogen nodig om iets alsje gas pedaal warm te stoken.
Ik zou dit zeker niet laten zitten zo, anders krijg je straks iets als het plaatje hierboven...
Klopt, zo hield ik altijd de pizza warm als ik hem zelf ging halen.quote:Op woensdag 8 april 2009 08:43 schreef Noway666 het volgende:
Doe je ventilatie eens uit, dus kachel laag en de ventilator laag. Heel vaak komt er van de middenconsole een stroom lucht over je voeten heen, gaspedaal zit daar vlak naast en kan daardoor opgewarmd worden.
Peugeot heeft een keer een aantal modellen teruggeroepen omdat er mensen met verbrande benen / voeten waren.
Of dat je ontzettende zweetvoeten hebtquote:Op woensdag 8 april 2009 10:45 schreef Prism het volgende:
Oplossing: Met klompen aan gaan rijden. Als dat begint te roken weet je dat het mis is.
quote:Op woensdag 8 april 2009 10:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Of dat je ontzettende zweetvoeten hebt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |