Dat vraagt om een screenshot. Trouwens Silvermoon is toch Alliance en die plaatjes hierboven lijkt mij op Blood Elf gebied?quote:Op zaterdag 11 april 2009 19:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
speciale FP buiten SilvermoonLinks ipv rechts als je naar buiten loopt.
En dit dusquote:Op zaterdag 11 april 2009 19:54 schreef Sapstengel het volgende:
Moet je wel eerst die FP hebben daar dacht ik. Portal vanuit Shattrath is het makkelijkst. Je hebt die 3 ally portals, 3 horde portals en in zon ander hoekje zit de IoQD portal.
Gastquote:
NU ONLINE KOMEN BOOSTEN!quote:Op zaterdag 11 april 2009 19:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Gast
nee je krijgt geen boost
Flasks die allemaal geNERFed worden.quote:Op zondag 12 april 2009 23:15 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Ik ook... heb al super veel flasks, pots en food klaar
Alleen de duration... en je krijgt wel 2 flasks ipv 1 (als je die nu al gecraft hebt) Maakt niet erg veel uit dusquote:Op zondag 12 april 2009 23:41 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Flasks die allemaal geNERFed worden.
Dat is wel fijn, mijn guild wilt helaas dat wij als raiders ervoor zorgen dat we alles zelf farmen. Alleen officers kunnen volgens mij gold van de guildbank gebruiken. We krijgen wel vaak abyss crystals voor enchants.quote:Op zondag 12 april 2009 23:23 schreef Blistering het volgende:
Bij mij supplied de guild alles voor Ulduar :-).
Same.quote:Op zondag 12 april 2009 23:44 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Dat is wel fijn, mijn guild wilt helaas dat wij als raiders ervoor zorgen dat we alles zelf farmen. Alleen officers kunnen volgens mij gold van de guildbank gebruiken. We krijgen wel vaak abyss crystals voor enchants.
Ach, ik ken dat, erg als je een raid uitstapt terwijl je nog dik een uur overhebt op je flasksquote:Op zondag 12 april 2009 23:42 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Alleen de duration... en je krijgt wel 2 flasks ipv 1 (als je die nu al gecraft hebt) Maakt niet erg veel uit dus
Die ik heb toevallig daarnet gehaaldquote:Op maandag 13 april 2009 00:56 schreef Sapstengel het volgende:
Ik dacht dat ik ze allemaal had, maar ik mis nog één zo'n outland recipe. http://www.wowhead.com/?item=33869 alleen ik heb nog geen zin gehad om die dailies te doen. Heb al wel alle northrend recipes, dus binnenkort maar even al die crap bij elkaar farmen.
quote:Op maandag 13 april 2009 00:59 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Die ik heb toevallig daarnet gehaald
Dat boeit me niet zoveel, liever eerder stoppen omdat de baas dood is dan de baas/instance clearen op de laatste minuutjes van je flaskquote:Op maandag 13 april 2009 00:58 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Ach, ik ken dat, erg als je een raid uitstapt terwijl je nog dik een uur overhebt op je flasks
Disc = PvE tank healing / PvP Arenaquote:Op maandag 13 april 2009 20:11 schreef the_legend_killer het volgende:
Het is echt moeilijk om healers te vinden, dus daarom heb ik zelf maar eens een Priest aangemaakt.
Alleen wat is een betere spec: Holy of Disipline
Ik wil toch meer echt gaan healen, maar ik lees zo een beetje op andere sites dat Disipline de populairste onder de Priest is.
Dus daarom twijfel ik tussen deze 2
Backup? Damn is het al zo verquote:Op maandag 6 april 2009 15:41 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Neh, niet echt, probeer dus een beetje meer te doen, maar meer dan een backup voor Ulduar zal ik niet worden. Het is of dat, of mezelf kapot vervelen, of natuurlijk andere games spelen
Haha ja ik speel het ook veel meer in de winter, als ik maar een beetje doelloos op m'n kamer zit. In de zomer is het na college weer terrasjes, park, barbecue en dat soort dingen, dan komt WoW ergens achteraan, als ik thuis kom nog ff de dailies doen ofzoquote:Op maandag 13 april 2009 12:09 schreef Migwi het volgende:
Nou, heb heul geen zin meer om te WoW'en na 2 dagen Paaspop.
Stom spel!
[/whine]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |