Ja. Je kan 1 keer per uur, als je grouped bent met die geinvite account die naar jou toe summonen.quote:Op donderdag 9 april 2009 14:38 schreef avotar het volgende:
[..]
summon friend...? is dat een van de refer-a-friend buffs?
e-penis +2quote:
quote:..This is about 23,000 damage on a partially Naxxramas geared tank. This ability will add threat to the three most threatening on Patchwerk's aggro list.
Dacht het wel.quote:
"The current party or raid member becomes the target of your Tricks of the Trade. The threat caused by your next attack and all actions taken for 6 sec afterwards will be transferred to the target. In addition, all damage caused by the target is increased by 15% during this time."quote:Op donderdag 9 april 2009 15:50 schreef Sapstengel het volgende:
Even over die rogues, waarom gebruiken ze tricks of the trade bij patch? Een stukje van de wiki:
[..]
13x.quote:Op donderdag 9 april 2009 16:13 schreef Sapstengel het volgende:
Ah, dat wist ik dan weer niet, dacht dat het alleen misdirect was. Dan helpt het wel ja. Had jij die op je Offsprngr?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De bron is :wowinsider.comFear is the grease of society.
quote:Op vrijdag 10 april 2009 01:51 schreef vogelkooi het volgende:
Hey stranger hoeveel achievment points heb je nu?
Wil je nog een leuke titel hier een guide, is wel in het engels en mag ook worden gebruikt worden door andere mensen.Insane inderdaad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De bron is :wowinsider.com
Enige title die gewoon voor 100% klopt.
VH zet de 2 random bosses vast op het moment dat je binnenkomt, kun je niet resetten, dus als je 2 klote bazen krijgt, helaas, morgen weer een kans.quote:Op vrijdag 10 april 2009 08:08 schreef avotar het volgende:
Gisterenavond nog even 75 gedinged.
Mijn guild is me aan het pushen zsm 80 te worden zodat ik mee kan naar Naxx.
voor het eerst VH gedaan gisterenavond, maar dat viel enorm tegen. 2 keer gewhiped op boss 2 en toen was het klaar. Klote resets.
Als eerste boss kregen we 2 keer die Beholder, maar dat is gewoon Nuken en klaar.
Maar als 2e boss 2 keer de Void Walker, nou ik zal je zeggen geen idee hoe we whipten, maar ineens was steeds de healer dood omdat hij continue de debuff kreeg.
Nou ja, andere keer beter zullen we maar zeggen.
Maar ik moet zeggen dat ik blij verrast was dat ik in beide runs uiteindelijk als lvl 74, want dat was ik toen nog, al 1,1k DPS kon doen.
Ik ook.. maar ik moet eerst m'n werkdag maar eens volkrijgen..quote:Op vrijdag 10 april 2009 09:28 schreef LockonStratos het volgende:
Hmmm... ik wil eigenlijk ook weer spelen
Ik ookquote:Op vrijdag 10 april 2009 10:21 schreef avotar het volgende:
[..]
Ik ook.. maar ik moet eerst m'n werkdag maar eens volkrijgen..
Nee, laat die patch maar zitten.quote:Op vrijdag 10 april 2009 10:34 schreef Blistering het volgende:
Verveling.
Niets te doen in WoW. Giev patch.
alleen moet je zo lang wachten totdat er weer nieuwe mobs spawnenquote:Op vrijdag 10 april 2009 08:42 schreef stbabylon het volgende:
Als je trouwens snel rep wil krijgen met een faction die een tabard heeft voor rep, is VH briljant. Als je tenminste 4 andere kunt vinden die daar ook zin in hebben. Tabard aan, hele instance doen, whipen op de laatste baas (of kun je naar buiten lopen??), en dan nog een keer. Rince and repeat. Easy rep.
Hoe bedoel je? Tussen de waves of zo, omdat je ze zo snel afmaakt?quote:Op vrijdag 10 april 2009 12:14 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
alleen moet je zo lang wachten totdat er weer nieuwe mobs spawnen
jep, en vooral op de bazenquote:Op vrijdag 10 april 2009 12:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Tussen de waves of zo, omdat je ze zo snel afmaakt?
Ga http://saint-babylon.mybrute.com spelenquote:Op vrijdag 10 april 2009 10:34 schreef Blistering het volgende:
Verveling.
Niets te doen in WoW. Giev patch.
Ik ben er al maanden van af, heb geen rep meer nodig van de tabard factions.quote:Op vrijdag 10 april 2009 14:10 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Sowieso, express whipen zodat je meer rep krijgt
Doe gewoon elke dag Nexus/Utgarde keep/Violet hold heroic en je bent er zo
Gooi dat nieuwe account op een recruit-a-friend. Ga dan dual boxen met een nieuw char op je oude en op je nieuwe account (gewoon de andere laten meelopen, desnoods met een paar simpele assist macro's) en pak op beide chars 300% experience tot level 60.quote:Op vrijdag 10 april 2009 16:11 schreef webbyplus het volgende:
Vraagje, ik heb een nieuwe laptop gekocht naast mijn Desktop.
Nu ga ik op mijn nieuwe laptop WoW installeren. Daarbij wil ik dan ook een nieuwe account registreren en gaan multiboxen.
Dan wil ik een priest gaan levelen op mijn nieuwe account.
Mijn vraag; Gaat dat levelen van die priest nu veel sneller als ik samen met mijn lvl 80 char ga killen?
Vraag eens wat z'n /played is? Volgens mij best wel aardig wat daagjesquote:Op vrijdag 10 april 2009 04:50 schreef Sapstengel het volgende:
Een ingame vriend van me is daar nu mee bezig. Hij moet nog 59 darkmoon decks inleveren ofzo om daar exalted mee te worden.
check zn replijst: http://eu.wowarmory.com/character-reputation.xml?r=Turalyon&n=Heidrek
Trouwens net 38 op m'n warlocks. Maar even een deel van die black mageweave set gemaakt en zo'n leg enchant erop van tbc mats die ik nog over had. Op lvl 41 kan ik de rest maken en dan kan ik weer een tijdje vooruit.
'Spaarvarken'quote:Op vrijdag 10 april 2009 23:16 schreef Blistering het volgende:
Fucking hell. Heb m'n Warrior getransferred naar Kor'gall net. 2de Arcanite Reaper gekocht. Check this out, fucking huge apparaten!
[ afbeelding ]
Arcanite Reaper, hoooooooooo!quote:Op vrijdag 10 april 2009 23:16 schreef Blistering het volgende:
Fucking hell. Heb m'n Warrior getransferred naar Kor'gall net. 2de Arcanite Reaper gekocht. Check this out, fucking huge apparaten!
[ afbeelding ]
Felhunter als er geen disc is, Suc normaal, imp in situaties zoals bv Heigan dance waar een range handiger is.quote:Op zaterdag 11 april 2009 03:55 schreef Sapstengel het volgende:
Net ook Dustwallow Marsh gedaan op m'n warlock. 52% in level 45 nu, ben uitgelogd in Gadgetzan waar ik daarna vers ga beginnen.
Oja en een vraagje aan Offsprngr, jij bent affliction lock toch? Welke pet gebruik je in raids? Felhunter lijkt me het beste als je geen disc priest/mage hebt en in bijvoorbeeld 5 mans, maar als dit wel in je group zit, welke pet is dan het beste? Nog steeds gewoon de felhunter of kan je beter dan je imp of succubus nemen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |