abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71736631
Was weer een aardige Smeets show inderdaad, hij had totaal geen interesse in Som.
- verwijderd door admin -
  zondag 9 augustus 2009 @ 17:20:58 #52
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_71736704
Een bejaarde tussen onze Nederlandse schaatstoppers
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_71736716
Ik vond het juist een goed interview van Smeets, hij had zich duidelijk voorbereid voor een sport die hij totaal normaal nooit doet. En dat hij geen interesse in Som had is echt totale onzin, hij heeft allerlei onderwerpen met 'm behandeld, allemaal over hem.
sig verwijderd door FA
pi_71736785
Som had ook niet zo veel te melden, dan vertelt Smeets wel wat Som te melden kan hebben.

Vond het wel meevallen eigenlijk, zo slecht was het niet.
pi_71738794
Vond het ook niet zo'n gek interview. Wat veel gekker is, is dat zulke items tegenwoordig schaars zijn bij Studio Sport. Een volledige grandstand op zondag met meerdere grote items zie ik veel te weinig tegenwoordig.
pi_71783958
Hij had zich wel verdiept in Som, maar wilde het toch steeds hebben over de dingen die hijzelf kwijt wilde.

De call room, waarvan wij gewone stervelingen altijd denken dat het een dark room is ( ), zeggen jullie daar ook iets tegen elkaar? Heb je de muziek dan ook extra hard aan? En dan zit je met acht kerels? En dan kijk je elkaar aan? Of mijd je de blik? En je zit daar? Je loopt daar?

En Som maar een beetje er doorheen proberen te pruttelen.

Kom op, stel gewoon 1 vraag; hoe gaat het er aan toe in de call room? En laat de sporter uitpraten. Mocht er dan niets uitkomen, kan je altijd nog wat vissen.

Dan vertelt Som dat er eigenlijk niets gebeurt in de call room, en dan komt de aap uit de mouw; Smeets wil even zijn zelfbedachte ideetje wereldkundig maken; ik zou er een kapitaal voor over hebben om daar vier camera's op te hangen, weet je dat?

Zo ging het hele interview eigenlijk.

Het zou kunnen dat ik het gemist heb; maar wat zijn nou precies de doelen van Som, behalve het WK dat hij ziet als eerste test voor de OS? Hij begon erover dat hij door wilde tot 2016 (!), zeer interessant, hoe ziet hij dat voor zich?
  zondag 16 augustus 2009 @ 16:16:42 #57
67205 Colplay
How you doin??
pi_71925157
waarom nu ineens weg bij het live uitzenden van de beachvolleybal finale. Komen we bij het wielrennen er 72 km voor de finish in. Had dan eerst de finale uitgezonden en daarna overgeschakeld naar het fietsen. Dan hadden ze ruim voor de finale uit kunnen zenden.
"En dan hebben ze nou de regel dat je handjes mot schudden voor het gevecht. Ik wil helemaal geen handjes schuden met m'n tegenstander. Ik wil de kop van z'n romp afslaan."
  zondag 16 augustus 2009 @ 17:20:09 #58
67205 Colplay
How you doin??
pi_71926527
Ow en de uitzending van de Vattanfalls Cyclassic was ook dramatisch. Smeets ongeintereseerd, dramatische verbinding en Mart noemt constant de verkeerde namen. Snap niet dat ze een item zo uit durven zenden.

Maar Dione bood na afloop excuses aan, dus dan is t al wel minder erg
"En dan hebben ze nou de regel dat je handjes mot schudden voor het gevecht. Ik wil helemaal geen handjes schuden met m'n tegenstander. Ik wil de kop van z'n romp afslaan."
  zondag 16 augustus 2009 @ 17:27:41 #59
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_71926688
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 16:16 schreef Colplay het volgende:
waarom nu ineens weg bij het live uitzenden van de beachvolleybal finale. Komen we bij het wielrennen er 72 km voor de finish in. Had dan eerst de finale uitgezonden en daarna overgeschakeld naar het fietsen. Dan hadden ze ruim voor de finale uit kunnen zenden.
Vond het ook jammer ja.
Maar ik vind het al heel wat dat de NOS beide finales live uitzond
Zenden dan wel de beslissende momenten in de derde set uit, hoewel ze naar mijn mening iets vroeger in de derde set mochten beginnen.

Maar ik moet de NOS hier toch de credits geven. Hopelijk gaan ze ook beelden van de World Tour eind deze maand uitzenden.
  zondag 16 augustus 2009 @ 17:46:15 #60
67205 Colplay
How you doin??
pi_71927083
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 17:27 schreef Szura het volgende:

[..]

Vond het ook jammer ja.
Maar ik vind het al heel wat dat de NOS beide finales live uitzond
Zenden dan wel de beslissende momenten in de derde set uit, hoewel ze naar mijn mening iets vroeger in de derde set mochten beginnen.

Maar ik moet de NOS hier toch de credits geven. Hopelijk gaan ze ook beelden van de World Tour eind deze maand uitzenden.
De keuze is misschien goed, maar de uitvoering natuurlijk niet. Ze gaan eerst live naar dames en middenin een leuke wedstrijd gaan ze er uit om twee uur een zeer voorspelbare koers uit te zenden. had daar dan een half uurtje mee gewacht en de finale van de dames eerst in zijn geheel uitgezonden. Zo irritant als ze met een sportwedstrijd live beginnen en dan de ontknoping niet live uitzenden. Zelfde als ze een keer 's middags tennis hebben en dan stoppen als t zes uur is.
pi_72178774
Vandaag bij het sportjournaal, waarom in hemelsnaam beginnen met dressuur en niet met het WK judo, wat nota bene in eigen land wordt gehouden..
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_72178833
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 18:47 schreef franklop het volgende:
Vandaag bij het sportjournaal, waarom in hemelsnaam beginnen met dressuur en niet met het WK judo, wat nota bene in eigen land wordt gehouden..
Omdat Nederlanders er goed presteren misschien? En er zelfs een wereldrecord behaald werd?
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_72178859
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 18:47 schreef franklop het volgende:
Ach, NL won goud bij die paarden, bij het judo was het voornamelijk ruk.

Dat jasje van Smeets is wel erg rood .
sig verwijderd door FA
pi_72178901
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 18:50 schreef marcodej het volgende:

[..]

Omdat Nederlanders er goed presteren misschien? En er zelfs een wereldrecord behaald werd?
Dan nog, het was gister al zo goed als zeker dat ze goud zouden halen..
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  Moderator / Redactie Sport woensdag 26 augustus 2009 @ 18:56:59 #65
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_72179024
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 18:50 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

Ach, NL won goud bij die paarden, bij het judo was het voornamelijk ruk.

Dat jasje van Smeets is wel erg rood .
Dat jasje is een Smeetsklassieker
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_72179320
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 18:56 schreef borisz het volgende:

[..]

Dat jasje is een Smeetsklassieker
Ja zet maar een pic neer bij zijn jasjestopic
Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
pi_72187069
Jemig. die is wel erg rood.
Sport is de belangrijkste bijzaak in het leven.
  zondag 30 augustus 2009 @ 19:30:38 #68
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_72289168
Leuk verhaaltje van Tom Egbers over Griekse helden naar aanleiding van Heracles - Ajax.
Maar de held Ajax verdronk niet in zee Tom, hij storrte zich, uit schaamte over zijn eigen waanzinningheid, voorover in zijn eigen zwaard.
pi_72290196
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 19:30 schreef Szura het volgende:
Leuk verhaaltje van Tom Egbers over Griekse helden naar aanleiding van Heracles - Ajax.
Maar de held Ajax verdronk niet in zee Tom, hij storrte zich, uit schaamte over zijn eigen waanzinningheid, voorover in zijn eigen zwaard.
NOS Eredivisie # 13 - Nu nog leuke wedstrijden
sig verwijderd door FA
pi_72290514
MJ is bijzonder tevreden over Studio Sport hij zit er met zijn neus bovenop.

Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
  zondag 30 augustus 2009 @ 20:44:15 #71
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_72291652
quote:
Daar dus ook al

Vet die kat trouwens
pi_72478646
Volgens de zogenaamde wielerkenner Gio Lippens is David Millar vorig jaar teruggekeerd in het internationale wielercircuit

En hij merkt op dat de tijd van Gesink sneller is dan die van 'concurrenten' Kreuziger, Andy Schleck (en Basso). Die twee gaan dan ook niet voor het klassement, Gio .
pi_72481014
quote:
Op zondag 6 september 2009 03:51 schreef wimderon het volgende:
Volgens de zogenaamde wielerkenner Gio Lippens is David Millar vorig jaar teruggekeerd in het internationale wielercircuit
Op teletekst hadden ze het overigens over ene Robert Millar
pi_72483087
quote:
Op zondag 6 september 2009 11:22 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Dat zal Mart wel weer ergens geroepen hebben ofzo
  zondag 6 september 2009 @ 12:49:03 #75
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_72483108
quote:
Op zondag 6 september 2009 11:22 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Dat is een renner uit de jaren '80
pi_72490647
Ben wel te spreken over het feit dat ze op zondagmiddag nu lange studio-interviews doen met sporters
pi_122396170
Nos teletekst :')
'Kritische' wielerverslaggeving bij de NOS :')
Verslagen maken en die op enkel en alleen score/uitslag baseren :')
Fout op fout stapelen bij wieleruitslagen/tennisuitslagen/namen van sporters :')
Jan Roelfs als verslaggever bij niet-voetbal :')
Martijn Hendriks :') :')
'Service hè' :')
pi_122396239
Het sportaanbod wordt schraler en schraler. En hun dopingverslaggeving is om te janken.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 2 februari 2013 @ 22:39:58 #79
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_122397084
Graag wat minder doen alsof de kijker dom is. Daar hebben ze nog wel eens een handje van.
  zaterdag 2 februari 2013 @ 23:09:25 #80
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_122398848
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2009 19:11 schreef Ambrosius het volgende:
Dat moet wel snel vol zijn ja.
:D
pi_122400837
Twee samenvattinkjes en Teunissen en van der Poel niet meer dan een vermelding. En daar dan een reporter voor naartoe sturen.
  zaterdag 2 februari 2013 @ 23:53:43 #82
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_122401240
Tennissamenvattingen _O_
FC Barcelona :r
pi_122688368

:') N :') O :') S :')
pi_122760014
:')

De redactie van de NOS is de laatste tijd wel erg slecht.
pi_123226495
Mooie kritische benadering bij het baanwielrennen hoor :')

Gewoon weer even enthousiast als altijd bij de bronzen medaille van Buchli.
  Redactie Sport vrijdag 22 februari 2013 @ 23:00:44 #86
109131 crew  sportfreak
pi_123227049
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 22:45 schreef wimderon het volgende:

Ik kan niet wachten op de kritische benadering als Marianne Vos straks naar haar derde wereldtitel op de weg fietst. ^O^
pi_123227132
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 23:00 schreef sportfreak het volgende:

[..]

Ik kan niet wachten op de kritische benadering als Marianne Vos straks naar haar derde wereldtitel op de weg fietst. ^O^
In het veld was het ook al zover. Jeroen Koster wist niet waar hij de superlatieven moest zoeken.

Karl Vannieuwkerke haalde dat weer meteen aan en :') Martijn Hendriks :') wist niet hoe snel hij een flauwe opmerking moest tweeten.
pi_123239348
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 22:45 schreef wimderon het volgende:

Ik moest er ook direct aan denken. _O-
pi_123404495
Kan men bij Studio Sport niet eens overwegen meer op de ESPN toer te gaan met meer grafische ondersteuning. Elk keer als ik naar eerder genoemde Amerikaanse sportzender kijk dan word je "lekker" gemaakt voor een sportevenement.

pi_129390863
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
pi_129399068
quote:
Ja, en dan met name het begin van zijn emotie is wat het hem doet en de lachspieren opwekt.

De rest = vervolg niet. Maar goed,mag,en teken dat hij toch met heel zijn hart bij Studio Sport heeft gezeten en het niet alleen voor het geld deed.
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 21:29:07 #93
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_130145485
Aangezien we het er in het WK Atletiek topic er al over hadden om de misstanden te verzamelen, bij deze.

- De NOS die doet alsof ze alles live uitzenden, terwijl dit vaak genoeg niet waar is.
- De NOS die tijdens live sport, uitgebreide interviews en items met sporters en/of over sporten gaat uitzenden
- Om daarna de gemiste live sport ook nog eens te gaan herhalen, terwijl er live sport is
- De NOS die hun eigen items belangrijker vindt dan het uitzenden van live sport

En ga zo nog maar door.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 16 augustus 2013 @ 21:35:48 #94
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_130145753
Vandaag op Sport24 stond er rechtsboven "live" onder, en het was live _O_

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Redactie Sport vrijdag 16 augustus 2013 @ 21:37:19 #95
274204 crew  Mexicanobakker
pi_130145816
Als ik een concreet voorbeeld tegenkom van het falen van de NOS zal ik het braaf melden.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 21:41:48 #96
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_130145974
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 21:35 schreef heywoodu het volgende:
Vandaag op Sport24 stond er rechtsboven "live" onder, en het was live _O_

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gaat die stream er echt uit voor het journaal? Dat is toch te debiel voor woorden, waar heb je anders een stream voor :') Waarbij de stream altijd het punt van de NOS en Hendriks is om het gebrek aan live sport op de tv mee te compenseren.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 16 augustus 2013 @ 21:42:55 #97
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_130146018
Morgen het debuut van Gert van 't Hof.
  Redactie Sport vrijdag 16 augustus 2013 @ 21:44:08 #98
274204 crew  Mexicanobakker
pi_130146068
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 21:41 schreef Redefine het volgende:

[..]

Gaat die stream er echt uit voor het journaal? Dat is toch te debiel voor woorden, waar heb je anders een stream voor :') Waarbij de stream altijd het punt van de NOS en Hendriks is om het gebrek aan live sport op de tv mee te compenseren.
Dat is inderdaad achterlijk, maar het is wel zo. De functie van de stream valt weg bij een reguliere studio sport uitzending om op commentatoren te besparen
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 21:52:19 #99
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_130146386
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 21:44 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Dat is inderdaad achterlijk, maar het is wel zo. De functie van de stream valt weg bij een reguliere studio sport uitzending om op commentatoren te besparen
Dan is het toch vrij simpel om de stream zonder commentaar door te geven? Sowieso maakt deze keuze, dat ze nu al helemaal niet meer met de streams kunnen coquetteren.
pi_130146439
Het dieptepunt vandaag was wel toen een filmpje werd vertoond waar Whiting(?) een Rubik's Cube oploste terwijl Gaisah geschiedenis aan het schrijven was.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')