twitter:WilbertvK twitterde op zondag 29-12-2013 om 19:55:12@hendriksmj Wel jammer dat de grootse prestatie van @robin_haase en Sijsling, finale #ausopen niet benoemt is. Wel een hoogtepunt!! reageer retweet
twitter:hendriksmj twitterde op zondag 29-12-2013 om 19:57:16@WilbertvK @robin_haase Compleet zijn kan helaas nooit. Maar deze had gekund. Eindredacteur maakt echter de keuze. reageer retweet
Dat is allebei wel vreemd. Maar ja, vooral darts is geen NOS-ding natuurlijkquote:
Hij maakte het stukje met Ireen.quote:Op zondag 29 december 2013 20:20 schreef Evertjan het volgende:
deMart had er een leukere stukje van gemaakt
Wat een wijze lesquote:Op zondag 29 december 2013 21:01 schreef Iwanius het volgende:
En is dat belangrijk? Het is maar een tv-programma zoals er zovelen zijn.
Leven is niet alleen maar tv kijken. Sterker nog: Tv moet je leven sowieso niet beheersen.
twitter:Pino112NL twitterde op zondag 29-12-2013 om 20:21:36@hendriksmj Hier wat reacties op het uitgezonden overzicht: http://t.co/ZFGrsIkEqi Hopelijk hebben jullie er wat aan :-) reageer retweet
Touche Iwanius.quote:Op zondag 29 december 2013 21:01 schreef Iwanius het volgende:
Leven is niet alleen maar tv kijken. Sterker nog: Tv moet je leven sowieso niet beheersen.
Ga weg als je niks beters te melden hebt.quote:Op zondag 29 december 2013 21:01 schreef Iwanius het volgende:
Heb nog een videoband van het sportjaar -overzicht van 1988. Zaten ze met bv Yvonne van Gennip Marco van Basten Peter Blangé te ouwehoeren aan een ronde tafel. Is dus altijd al zo geweest. Vind de kritiek op de NOS vaak te gemakkelijk scoren. Alsof ze in het buitenland zich niet focussen op het eigen land.quote:Op zondag 29 december 2013 23:18 schreef Redefine het volgende:
Net ook even het jaaroverzicht gekeken. En het volgt heel precies de lijn die de NOS een aantal jaar geleden is ingezet. Puur de focus op Nederlandse sport en vooral heel erg veel over sport praten en een klein beetje sport laten zien.
Dat het een incompleet overzicht is, is de NOS niet helemaal kwalijk te nemen, aangezien ze slechts vijftig minuten hebben gekregen. Dat is nu eenmaal veel te kort voor een echt goed sport jaaroverzicht.
Maar ik begrijp niet dat je er dan voor kiest om van die vijftig minuten er dertig (kan iets meer of minder zijn) vult met pratende mensen. Best aardig dat je de hoofdpersonen ook aan het woord hebt. Maar dat vind ik meer iets voor de zondagmiddag in de dweilpauzes van het schaatsen.
Maar we zullen het hier mee moeten doen. Want dit zijn de keuzes die de NOS al een aantal jaar maakt en verandering zie ik hier niet in komen
Natuurlijk doet ieder land dat. Maar het niet eens noemen van Murray op Wimbledon of een WR op de marathon (ik noem maar twee dingen) is toch wat vreemd.quote:Op zondag 29 december 2013 23:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb nog een videoband van het sportjaar -overzicht van 1988. Zaten ze met bv Yvonne van Gennip Marco van Basten Peter Blangé te ouwehoeren aan een ronde tafel. Is dus altijd al zo geweest. Vind de kritiek op de NOS vaak te gemakkelijk scoren. Alsof ze in het buitenland zich niet focussen op het eigen land.
Ok, man. Bedankt.quote:Op zondag 29 december 2013 21:01 schreef Iwanius het volgende:
Mijn kritiek ging ook niet over het hoge oranje gehalte. Al was het hier ook nog wel wat te gortig. De enige niet Nederlandse sporters die in beeld zijn geweest en genoemd, waren Froome en Armstrong. Dat Ba geen de CL won, werd ook alleen maar in beeld gebracht omdat het om Robben ging.quote:Op zondag 29 december 2013 23:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb nog een videoband van het sportjaar -overzicht van 1988. Zaten ze met bv Yvonne van Gennip Marco van Basten Peter Blangé te ouwehoeren aan een ronde tafel. Is dus altijd al zo geweest. Vind de kritiek op de NOS vaak te gemakkelijk scoren. Alsof ze in het buitenland zich niet focussen op het eigen land.
dat was dan ook het leukste stukjequote:Op zondag 29 december 2013 20:22 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hij maakte het stukje met Ireen.
50 is ook veel te kort hiervoor, wat ik eerder al zei. Maar daar kunnen ze bij de NOS waarschijnlijk zelf niet veel aan doen. Daarom is het des te vreemder om zulke lange interviews er in te stoppen.quote:Op zondag 29 december 2013 23:41 schreef tong80 het volgende:
50 minuten is trouwens veel te kort om er een goed programma van te maken.
De NOS heeft regisseurs en programma's die in de grote internationale prijzen zijn gevallen.
De Elfstedentocht won dacht ik een Roos op Montreux en Martijn Lindenberg mocht bv samen met een NOS crew De Ronde van Vlaanderen doen. Internationaal gebruiken ze ook de NOS-kennis bij het schaatsen.
Met Sidney als hoogtepunt met U2.quote:Op zondag 29 december 2013 23:54 schreef Redefine het volgende:
Wel is de NOS nog steeds erg goed in het maken van montage beelden van sport prestaties gecombineerd met muziek.
Klopt. Dat was of leek ook korter dan 'Bau en Lau' en Robben. Sowieso werd dat beter versneden met de beelden van de besproken sportprestaties.quote:Op zondag 29 december 2013 23:52 schreef Evertjan het volgende:
[..]
dat was dan ook het leukste stukje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |