6x21 staat gewoon op Mininovaquote:Op woensdag 8 april 2009 14:56 schreef Etcetera het volgende:Aflevering is in 4 stukken geknipt en ik kan alleen de eerste 2 vinden
[..]
Jaweeeel
Maar dat is toch niet hetzelfdeIk kan ook online gaan kijken, maar dat is ook niet hetzelfde
quote:Op woensdag 8 april 2009 14:21 schreef Etcetera het volgende:
Dat zei mijn tandarts niet
Ik ben op zoek naar NCISNormaal pluk ik dat via nieuwsgroepen binnen (bij Pitt) maar ik heb geen zin in wachten. Optie 2 is dan phazeddl (
)maar daar stond het nog niet. Dus nu ben ik bij rapidshare aan het zoeken
Ik ben hopeloos
Omdat ik thuis te weinig download om daar aan te beginnenquote:Op woensdag 8 april 2009 16:09 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Waarom haal je ze thuis niet van de nieuwsgroep
hoezo? waarom zou je het bij pitt doen als het thuis ook gewoon kanquote:Op woensdag 8 april 2009 16:13 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Omdat ik thuis te weinig download om daar aan te beginnen
Omdat een tweede abonnement voor nieuwsgroepen ook betaald moet wordenquote:Op woensdag 8 april 2009 16:16 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
hoezo? waarom zou je het bij pitt doen als het thuis ook gewoon kan
ik gebruik altijd grabit is gewoon gratisquote:Op woensdag 8 april 2009 16:17 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Omdat een tweede abonnement voor nieuwsgroepen ook betaald moet worden
met betaalde servers heb je langere retentiequote:Op woensdag 8 april 2009 16:20 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ik gebruik altijd grabit is gewoon gratis
Beter dat het goed gingquote:Op woensdag 8 april 2009 16:19 schreef LadyBlack het volgende:
Wat zijn jullie hard gegaan!
Ik ben weer een verstandskies lichter...nadat vorige week een getrokken was, had ik sinds het weekend al pijn aan mn andere wang, dus ik kon vandaag weer langskomen. Ik dacht dat ze de kies alleen wat bij zou slijpen, maar ze wilde m meteen wel trekken! Ging weer supermakkelijk, ik stond na 10 minuten weer buiten
Toen dacht ik met mn stoere hoofd dat ik dan wel gewoon weer kon gaan werken omdat het de vorige keer ook zo goed ging, maar door al het bukken en krachtzetten is het wel wat blijven bloeden en zeurenDus nu heb ik paracetamolletjes genomen en ga ik lekker series of een filmpje kijken
Wie zn zus?quote:Op woensdag 8 april 2009 16:25 schreef Etcetera het volgende:
[..]
met betaalde servers heb je langere retentie![]()
'Houdbaarheid' van bestandenquote:Op woensdag 8 april 2009 16:36 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Wie zn zus?
voor mij werkt het in iedergeval goed
Ja goed planquote:Op woensdag 8 april 2009 16:55 schreef Susi het volgende:
Oi ik was ook zo draaierig toen ze die van mij trokken
Laat je maar goed verwennen![]()
Wat eigenlijk totaal niet interessant is als je het op de dag van release (0-day) downloadquote:Op woensdag 8 april 2009 16:56 schreef Etcetera het volgende:
[..]
'Houdbaarheid' van bestandenPitt heeft een retentie van 100 dagen ofzo, gratis servers iets van 30 meen ik
Lief van Googlequote:Op woensdag 8 april 2009 17:02 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Google wil me koppelen aan leuke lesbiennes
Kom jij ook uit Groningen eigenlijk? Ik zag je reactie op mijn post over de Grote Markt in het vorige topicquote:Op woensdag 8 april 2009 16:55 schreef Susi het volgende:
Oi ik was ook zo draaierig toen ze die van mij trokken
Laat je maar goed verwennen![]()
Heb er twee jaar gestudeerdquote:Op woensdag 8 april 2009 17:07 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Kom jij ook uit Groningen eigenlijk? Ik zag je reactie op mijn post over de Grote Markt in het vorige topic
Mij ook. Maar ook aan 50+ers uit Drentequote:Op woensdag 8 april 2009 17:02 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Google wil me koppelen aan leuke lesbiennes
Dat is dus gelukt.quote:Op woensdag 8 april 2009 13:30 schreef MaJo het volgende:ik heb even pauze
dus cobra als je dit leest: niet voor 2 uur komen
En was de lucht te harden?quote:
Ik heb al tegen Majo gezegd, dat als ik daar de hele dag zou staan waarschijnlijk een flinke hoofdpijn zou hebben.quote:
En velen met jou denk ikquote:Op woensdag 8 april 2009 17:53 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik heb al tegen Majo gezegd, dat als ik daar de hele dag zou staan waarschijnlijk een flinke hoofdpijn zou hebben.
quote:
Uhuhquote:Op woensdag 8 april 2009 18:03 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Knap hoor van Majo dat ze er tegen kan.
Ik kon niet echt de afzonderlijke producten ruiken. Het was gewoon een muur van geuren die me raakte.quote:Op woensdag 8 april 2009 18:05 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Uhuh
Ik vond de afzonderlijke producten lekker ruiken, maar als je het een straat verder kunt ruiken(zoals ik in Engeland had, zo vond ik de winkel aldaar), dan is het toch iets teveel van het goede
Nou, dat ben ik met je eens. Maar vooral om dat die Ici Paric en Douglas e.d. nogal chemisch ruiken.quote:Op woensdag 8 april 2009 18:09 schreef LadyBlack het volgende:
Ik loop altijd met een heel grote boog om winkels als Ici Paris heen, ik val haast flauw als ik tegen zo'n parfummuur aanloop ja
Voordat MaJo beledigd raakt (): de Lush lijkt me wel iets minder erg dan de Ici Paris...
Lush is wel een leuke winkel om te zien. (En leuk personeel natuurlijkquote:Op woensdag 8 april 2009 18:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou, dat ben ik met je eens. Maar vooral om dat die Ici Paric en Douglas e.d. nogal chemisch ruiken.
Ik wou inderdaad al gaan vragen: hoe was het met MaJo?quote:Op woensdag 8 april 2009 18:19 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Lush is wel een leuke winkel om te zien. (En leuk personeel natuurlijk)
En ik wist niet dat er zoveel natuurlijke verzorgingsproducten gemaakt werden.
Ja, even gekletst tot het te druk in de zaak werd en Majo weer aan de bak moest.quote:Op woensdag 8 april 2009 18:21 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik wou inderdaad al gaan vragen: hoe was het met MaJo?maar wel gekletst dus?
Ik ben er wel geweest, maar toen was jij er niet... heb je me nu wel of niet geteld?quote:Op woensdag 8 april 2009 18:24 schreef MaJo het volgende:
gezellig dat je even langskwam cobradat brengt de AKQ SCers score in mijn winkel op 5
Ik vond het ook gezellig.quote:Op woensdag 8 april 2009 18:24 schreef MaJo het volgende:
gezellig dat je even langskwam cobradat brengt de AKQ SCers score in mijn winkel op 5
5,5 ik ben eens langsgelopenquote:Op woensdag 8 april 2009 18:24 schreef MaJo het volgende:
Nope, alleen de AKQers die ik ook gesproken hebquote:Op woensdag 8 april 2009 18:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik ben er wel geweest, maar toen was jij er niet... heb je me nu wel of niet geteld?
Observeren hoort bij mijn werk.quote:Op woensdag 8 april 2009 18:27 schreef MaJo het volgende:
Cobra is droog trouwenser stond opeens een man naar me te loeren maar was druk bezig met kassa. Ik zeg hoi en ga weer verder en hij blijft staan
sorry dat je zo lang moest wachten, je kwam net op het drukste moment binnen
Volgende keer wil ik wel zeker weten dat je er bent, Lush is niet echt een winkel voor mijquote:Op woensdag 8 april 2009 18:29 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nope, alleen de AKQers die ik ook gesproken hebmaar de score staat met jou erbij inderdaad op 6
Yep, altijd leuk om iemand eens in het echt te zienquote:Op woensdag 8 april 2009 18:28 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik vond het ook gezellig.Leuk om je eens in het echt te zien.
quote:Op woensdag 8 april 2009 18:32 schreef MaJo het volgende:
[..]
Yep, altijd leuk om iemand eens in het echt te zien
nu de rest nog. Who's next?
Denk dat we elkaar op de meet zullen zien, denk niet dat ik eerder in amsterdam komquote:Op woensdag 8 april 2009 18:32 schreef MaJo het volgende:
[..]
Yep, altijd leuk om iemand eens in het echt te zien
nu de rest nog. Who's next?
Ik ben uiteindelijk toch terecht gekomen bij De Slegte. Even wat juweeltjes opgepikt uit de 2de hands afdeling.quote:Op woensdag 8 april 2009 18:30 schreef MaJo het volgende:
[..]
ja dat telt niet, alleen de mensen die in de winkel zijn geweest
Oeh, welke?quote:Op woensdag 8 april 2009 18:35 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik ben uiteindelijk toch terecht gekomen bij De Slegte. Even wat juweeltjes opgepikt uit de 2de hands afdeling.
Eén is "Op de bres voor Neerlands onafhankelijkheid" uit 1939. Gaat over Defensie natuurlijk.quote:
Dat is alleen voor dwazen. Ik heb met nog NOOIT in mijn duim geschaaft. Praktisch onmogelijk indien je alles goed vasthoudt.quote:Op woensdag 8 april 2009 19:01 schreef Susi het volgende:
De kaasschaaf over de duim
Dat is een tic van mequote:
quote:
Gelukkig heb ik het zelf ook nog nooit meegemaakt. Of gezienquote:Op woensdag 8 april 2009 19:02 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is alleen voor dwazen. Ik heb met nog NOOIT in mijn duim geschaaft. Praktisch onmogelijk indien je alles goed vasthoudt.
En voor maar $30. Dat is, als je nog even wacht tot de $ nog meer zakt, zo'n ¤2,-quote:
De enige Nederlandse verkoper is een webshop die a) dicht is en b) bij tweakers alleen maar slechte reviews hadquote:Op woensdag 8 april 2009 19:12 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En voor maar $30. Dat is, als je nog even wacht tot de $ nog meer zakt, zo'n ¤2,-
Las laatst ergens dat zelfs een broodje kroket nog gezonder is.quote:Op woensdag 8 april 2009 19:15 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Waarom heten broodjes gezond eigenlijk broodje gezond? Volgens mij valt dat nogal mee.
lol. Het duurde heel lang voor hij in beeld kwam en ik zat me af te vragen wat een lanpartybag moest zijn. Dit had ik niet verwacht.quote:
Wat had je dan verwachtquote:Op woensdag 8 april 2009 19:17 schreef Soempie het volgende:
[..]
lol. Het duurde heel lang voor hij in beeld kwam en ik zat me af te vragen wat een lanpartybag moest zijn. Dit had ik niet verwacht.![]()
quote:Op woensdag 8 april 2009 19:16 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Las laatst ergens dat zelfs een broodje kroket nog gezonder is.
Een tas met opdruk van allerlei computerspellen.quote:Op woensdag 8 april 2009 19:18 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Wat had je dan verwachtHet lijkt me wel handig gezien mijn pc-gesleep (bijna) elk weekend
quote:Op woensdag 8 april 2009 19:19 schreef Susi het volgende:
Ik ben nu Pursuit of Happyness aan het kijken, maar ik heb net maar doorgespoeld
quote:Op woensdag 8 april 2009 19:20 schreef Soempie het volgende:
[..]
Een tas met opdruk van allerlei computerspellen.
quote:Op woensdag 8 april 2009 19:27 schreef Soempie het volgende:
Ik moet er van Wiebel bij zeggen dat hij toen een jaar of 4 was.
Langdradig, voorspelbaarquote:
Ik ookquote:Op woensdag 8 april 2009 19:21 schreef Soempie het volgende:
Susi, jouw ava, mijn vriend was vroeger bang voor die figuren.![]()
quote:Op woensdag 8 april 2009 19:45 schreef Soempie het volgende:
En ik moet naar de wc, maar daar heb ik ook geen zin in.![]()
![]()
Weet je ook niet een stuk tekst?quote:Op woensdag 8 april 2009 19:48 schreef B.ertha het volgende:
Ik zoek een lied en ik hoor het de laatste tijd in het Engels, maar volgens mij is er een Duits origineel. Het is een gaaf nummer, heel bekend, ik weet alleen niet meer hoe het heet of hoe het gaat
En ik ben niet aan het leren
Ik heb twee tentamens aankomende week en ik had een mooie planning gemaakt en dat ging goed tot vanmiddagquote:Op woensdag 8 april 2009 19:51 schreef MaJo het volgende:
[..]
Weet je ook niet een stuk tekst?
en waarvoor moet je leren?
ik heb vanavond een spaarzaam vrij avondjenet in de trein wel zitten studeren, voor een tentamen die ik over 2 maanden heb
heb hem al 3x niet gehaald en ga nu voor de 10
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |