slaap lekkerquote:Op dinsdag 7 april 2009 23:43 schreef koei het volgende:
Zo, en nu ga ik mn vuilnis buiten zetten en naar de slaapkamer verhuizen!
Wie heeft dat ene plaatje van een chick in hetzelfde pakje met bier, en met een fuuuucking awesomely cute hoofd?quote:
Dat dacht ik!quote:
Google.quote:Op woensdag 8 april 2009 00:05 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Wie heeft dat ene plaatje van een chick in hetzelfde pakje met bier, en met een fuuuucking awesomely cute hoofd?
quote:Op woensdag 8 april 2009 00:05 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Wie heeft dat ene plaatje van een chick in hetzelfde pakje met bier, en met een fuuuucking awesomely cute hoofd?
Mooi op tijdquote:
Jij snapt hetquote:
Trustenquote:
Je wat ?quote:Op woensdag 8 april 2009 00:16 schreef koei het volgende:
hmm, probleem. Ik kan mn TAN-codes nergens vinden
Ik krijg die altijd als smsquote:Op woensdag 8 april 2009 00:16 schreef koei het volgende:
hmm, probleem. Ik kan mn TAN-codes nergens vinden
Toen heb je niet even een kansberekening gemaakt van wat je eerder kwijt zou raken?quote:Op woensdag 8 april 2009 00:19 schreef koei het volgende:
ik dus nietIk dacht van 'dat is niet handig als ik mn telefoon kwijt raak'
Ja echt. Respect voor de mensen die dat bedacht hebben.quote:Op woensdag 8 april 2009 00:54 schreef lennartb.nl het volgende:
Charlie the Unicorn blijft zo fucking briljant![]()
En voor de gast die die stemmen doet, geniaalquote:Op woensdag 8 april 2009 01:06 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ja echt. Respect voor de mensen die dat bedacht hebben.
quote:YouTube-gebruiker ELPRESADOR heeft zich zojuist op je video's geabonneerd! Met YouTube-abonnementen kan een gebruiker op de hoogte worden gesteld wanneer een andere gebruiker nieuwe video's toevoegt.
Vanaf nu wordt ELPRESADOR op de hoogte gehouden wanneer je nieuwe openbare video's toevoegt.
Je kunt zien wie zich op jou heeft geabonneerd door je aan te melden bij YouTube en naar de pagina 'Mijn Abonnees' te gaan.
Je kunt jezelf ook op andere gebruikers abonneren. Vind je de video leuk? Klik dan op de knop Abonneren van het lid, rechts van de video die je aan het bekijken bent. Je kunt ook naar het profiel van een gebruiker gaan en je daar op hun video's abonneren.
We zien je graag terug op YouTube!
- Het YouTube-team
Dat hij ook zo lang opbleef op dit te postenquote:
Zolang hij er hier maar niet meer over klaagt vind ik alles bestquote:Op woensdag 8 april 2009 08:01 schreef AQuila360 het volgende:
Slapen zal hij nooit meer normaal kunnen doen maar toch heeft hij wel bereikt dat Pres een abbo heeft op zijn vids!
HULDE ED
quote:
AQuila is geen lekker wijf, maar een dikke duitser.quote:Op woensdag 8 april 2009 09:35 schreef Bart het volgende:
Ik heb een foto van Aquila gevonden!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111!!!!!!!!EINZ!!!!!!!!!!!!!
Daar, links op die foto staat ie
quote:Op woensdag 8 april 2009 09:48 schreef SocialDisorder het volgende:
Interview met Trent Reznorde man is een god
Hebben ze me in het ootje genomen met die fotoquote:Op woensdag 8 april 2009 09:43 schreef Rossdale het volgende:
[..]
AQuila is geen lekker wijf, maar een dikke duitser.
Ja, ik kan niet lezenquote:Op woensdag 8 april 2009 11:17 schreef Rossdale het volgende:
E-lise is niet kwiwi (of mis ik wat?)
Ha, je post gedelete dus je zag het zelf ook al
ik kwam anders om in het werk, nu te kapot om nog naar sportschool te gaan.quote:Op woensdag 8 april 2009 13:24 schreef Poit het volgende:
Jezus, wat een kutdag... Echt geen klap te doen!!
En ik moet poepen
quote:Edwin.
MSN
13:45
Het ging niet zo goed toch ?
X
MSN
klopt
en wat heeft hij nog meer gezegd??
Edwin.
MSN
niks
X
MSN
aha.. ok
Edwin.
MSN
En als er wat gezegd zou zijn, dan zou het tussen hem en mij blijven.
X
MSN
aha dus hij heeft gezegd dat hij tegen mij heeft gezegd dat ik stonk..
Edwin.
MSN
13:46
zoiets heb ik niet gehoord.
X
MSN
13:46
ik had de hele dag gewerkt en savonds moest ik eten toen ik thuiskwam en van hem moest ik meteen naar hem toe.. had niet de tijd om te douchen omdat hij wou dat ik meteen naar hem toe kwam en kwam ik daar zegt hij X je stinkt wel hoor
Edwin.
MSN
13:47
hij had dat dan wel wat subtieler mogen brengen inderdaad.
X
MSN
jaah..
en hij keek met een soort van afgrijzende blik naar me..
en hij wou me niet meer knuffelen..
alsof ik iets heel vies was..
13:48
ik wou oko graag douchen toen ik thuis kwam.. wnt het was heel druk opt werk geweest..
echt gigantisch druk en ik had ook wel wat gezweet omdat ik van hot naar her moest vliegen..
maar ik moest van peter zo snel mogelijk bij hem komen wnt anders werd het weer zo laat en dan kwam ik pas om half 8 bij hem zei ii..
13:49
maar ik ben bij hem weggegaan..
en heb de deur dichtgeslagen en naar huis gegaan en meteen gedoucht..
mijn tranen waren bijna nog erger dan de douchestraal.. dat hij dat durfde te zeggen..
X
we hebben het zo ongeveer al uitgepraat..
13:52
maar toch.. hij zegt tegen mensen van dat het niet goed gaat..
maar hij zegt niet waarom het niet goed gaat..
en ik geef het nog 1 kans..
13:53
we gaan nu regels opstellen voor elkaar waar we graag willen dat de ander zich eraan houd..
13:53
als dat niet kan.. dan kan ik niet met hem verder hoe verschrikkelijk moeilijk ik het ook vind..
13:5
Waarom heb je nou [knip] door X vervangen?quote:
Omdat niet iedereen hoeft te weten dat die persoon zo heet.quote:Op woensdag 8 april 2009 13:51 schreef Bart het volgende:
[..]
Waarom heb je nou [knip] door X vervangen?
quote:
Oké. Heeft niet gewerkt dusquote:Op woensdag 8 april 2009 13:52 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Omdat niet iedereen hoeft te weten dat die persoon zo heet.
Het is helemaal niet weg!quote:
Eigenlijk durf je dat meiske helemaal niet te neuken, ik ben bang dat ze dan kapot gaatquote:
quote:Op woensdag 8 april 2009 14:26 schreef SummerBreeze het volgende:
Waarom wordt dat gesprek hier geplaatst? Of mis ik iets geheel?
quote:
Is goed, neuk ik haar wel voor je.quote:Op woensdag 8 april 2009 14:28 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Eigenlijk durf je dat meiske helemaal niet te neuken, ik ben bang dat ze dan kapot gaatIk zet haar liever ergens in huis neer, om af en toe naar te kijken
Damn, dat gezicht
Ik neuk haar wel voor je.quote:Op woensdag 8 april 2009 14:28 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Eigenlijk durf je dat meiske helemaal niet te neuken, ik ben bang dat ze dan kapot gaatIk zet haar liever ergens in huis neer, om af en toe naar te kijken
Damn, dat gezicht
Omdat dat meiske het schijnbaar uitmaakt omdat haar vriendje zegt dat ze stinkt. Dat is namelijk makkelijker dan gewoon even uitleggen waarom je stinkt, en vragen of ie zin heeft om samen te 'douchen'.quote:Op woensdag 8 april 2009 14:26 schreef SummerBreeze het volgende:
Waarom wordt dat gesprek hier geplaatst? Of mis ik iets geheel?
GMTAquote:
Nu kan ik gaan slijmen dat als er wat is ze altijd bij mij kan komen. En als vrouwen emotioneel zijn batsen ze eerder.quote:Op woensdag 8 april 2009 14:30 schreef Bart het volgende:
[..]
Omdat dat meiske het schijnbaar uitmaakt omdat haar vriendje zegt dat ze stinkt. Dat is namelijk makkelijker dan gewoon even uitleggen waarom je stinkt, en vragen of ie zin heeft om samen te 'douchen'.
Jij mag d'r wel knuffelen als ik en daarna Edwin haar volgeblaft en afgetankt hebben hoorquote:
Je moet haar gewoon zeggen dat je vanaf je geboorte al niet kan ruiken. Dan valt ze als een blok voor je!quote:Op woensdag 8 april 2009 14:32 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Nu kan ik gaan slijmen dat als er wat is ze altijd bij mij kan komen. En als vrouwen emotioneel zijn batsen ze eerder.
YAY!quote:Op woensdag 8 april 2009 14:34 schreef Bart het volgende:
[..]
Jij mag d'r wel knuffelen als ik en daarna Edwin haar volgeblaft en afgetankt hebben hoor
Ik ken serieus iemand die dat heeft.quote:Op woensdag 8 april 2009 14:34 schreef Bart het volgende:
[..]
Je moet haar gewoon zeggen dat je vanaf je geboorte al niet kan ruiken. Dan valt ze als een blok voor je!
Ik weet het Edwin, je hoeft er niet zo geheimzinnig over te doen, het is niets waar je je voor hoeft te schamen.quote:Op woensdag 8 april 2009 14:38 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik ken serieus iemand die dat heeft.
quote:Op woensdag 8 april 2009 14:39 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik weet het Edwin, je hoeft er niet zo geheimzinnig over te doen, het is niets waar je je voor hoeft te schamen.
Ed neukt alleen afgedankte mentaal instabiele stinkende wijven?quote:Op woensdag 8 april 2009 14:32 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Nu kan ik gaan slijmen dat als er wat is ze altijd bij mij kan komen. En als vrouwen emotioneel zijn batsen ze eerder.
He hij heeft hoeft iedergeval niet bang te zijn dat iemand hem voor isquote:Op woensdag 8 april 2009 15:03 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ed neukt alleen afgedankte mentaal instabiele stinkende wijven?
Ik kan niet ruiken. Dat zei Bart toch ?quote:Op woensdag 8 april 2009 15:03 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ed neukt alleen afgedankte mentaal instabiele stinkende wijven?
Maar tja dan hou je afgedankte mentaal instabiele stinkende wijven overquote:Op woensdag 8 april 2009 15:46 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik kan niet ruiken. Dat zei Bart toch ?
Soms stinkt iets zo erg dat de geur als smaak ervaren kan worden. Hang maar eens op een warme dag boven je biobak met je neus dicht. Wedden dat je over je nek gaat?!quote:Op woensdag 8 april 2009 15:46 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik kan niet ruiken. Dat zei Bart toch ?
Lekker boeiend, als het voor het neuken is, hoeven ze alleen maar lekker te zijn. Lekker belangrijk hoe ze mentaal zijn, en ze hoeven van mij ook echt geen maagd te zijn hoorquote:Op woensdag 8 april 2009 16:00 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Maar tja dan hou je afgedankte mentaal instabiele stinkende wijven over
ID + verklaring van goed gedrag.quote:Op woensdag 8 april 2009 16:20 schreef Poit het volgende:
Moeder schiet zoon en zichzelf dood op schietbaan
Al die mensen die lopen te bleren over "gun controll". Tragische gebeurtenis maar dit had ook in Nederland kunnen gebeuren op de schietbaan.. ID afgeven en je loopt zo met wapen en al de schietbaan op...
Ik heb 't nog nooit gedaan. Het lijkt me ook ontzettend saai eerlijk gezegd. Ga dan jagen ofzo.quote:Op woensdag 8 april 2009 16:35 schreef Poit het volgende:
ook dat nog geen eens. ging wel eens schieten met een maat van me, hij was lid, ik ging mee. rijbewijs afgeven en een revolver in je knuistjes.
Dat wil ik altijd nog een keer doen. Gewoon een heel weekend jagen.quote:Op woensdag 8 april 2009 16:37 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Ik heb 't nog nooit gedaan. Het lijkt me ook ontzettend saai eerlijk gezegd. Ga dan jagen ofzo.
Een klein beetje mentale stabiliteit lijkt me toch wel fijn. Lig je lekker te douwen, begint ze ineens te gillen "NEE PAPPIE NIET DOEN DAT DOET PIJN!"... weg harde pielemuis...quote:Op woensdag 8 april 2009 16:13 schreef Bart het volgende:
[..]
Lekker boeiend, als het voor het neuken is, hoeven ze alleen maar lekker te zijn. Lekker belangrijk hoe ze mentaal zijn, en ze hoeven van mij ook echt geen maagd te zijn hoor
Ik kan nu niet met het excuus komen dat ik ook doof benquote:Op woensdag 8 april 2009 16:55 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Een klein beetje mentale stabiliteit lijkt me toch wel fijn. Lig je lekker te douwen, begint ze ineens te gillen "NEE PAPPIE NIET DOEN DAT DOET PIJN!"... weg harde pielemuis...
Ja oke, als je meegaat met iemand. Maar zelfstandig kom je er niet in.quote:Op woensdag 8 april 2009 16:35 schreef Poit het volgende:
ook dat nog geen eens. ging wel eens schieten met een maat van me, hij was lid, ik ging mee. rijbewijs afgeven en een revolver in je knuistjes.
Ik heb het regelmatig gedaan en vond het niet saai. Het is gewoon heftig om met zo'n ding te schieten. Ook geeft het best wel een kick als je het een beetje goed doet en een doel op honderd meter in de roos weet te rakenquote:Op woensdag 8 april 2009 16:37 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Ik heb 't nog nooit gedaan. Het lijkt me ook ontzettend saai eerlijk gezegd. Ga dan jagen ofzo.
Schieten met klein kaliber is veel moeilijker, die lichte .22 pistooltjes moet je echt een stille hand voor hebben wil je een beetje goed schietenquote:Op woensdag 8 april 2009 16:53 schreef Poit het volgende:
Schieten is wel leuk hoor. vooral met een wat groter kaliber.
moeilijker dan het lijkt. dat dan weer wel.
Nee joh, gewoon slaan en doorgaan. Dat zijn ze tenslotte gewend.quote:Op woensdag 8 april 2009 16:55 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Een klein beetje mentale stabiliteit lijkt me toch wel fijn. Lig je lekker te douwen, begint ze ineens te gillen "NEE PAPPIE NIET DOEN DAT DOET PIJN!"... weg harde pielemuis...
En dat heb ik al niet, ik ben daarom ook nooit verder gekomen dat luchtbuksquote:Op woensdag 8 april 2009 17:35 schreef Bart het volgende:
[..]
Schieten met klein kaliber is veel moeilijker, die lichte .22 pistooltjes moet je echt een stille hand voor hebben wil je een beetje goed schieten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
Waar woon jij Bart?quote:Op woensdag 8 april 2009 10:54 schreef Bart het volgende:
[..]
Hebben ze me in het ootje genomen met die fotoIk vond het al zo'n lekker kontje van AQuila
Alkmaar.quote:Op woensdag 8 april 2009 17:57 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Waar woon jij Bart?
Het zou jammer zijn als daar ook een aardbeving plaast vond....
Ik liet mijn clone army marcheren in l Aquila en zie het resultaat![]()
Dan laat maar..quote:
Alleen als je het zelf bent.quote:Op woensdag 8 april 2009 19:00 schreef AQuila360 het volgende:
Kan een mod die foto weg halen aub?
Edje
Aquila kan mij wel bewijs leveren.quote:
quote:
oordopjesquote:Op woensdag 8 april 2009 16:55 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Done.quote:Op woensdag 8 april 2009 20:18 schreef AQuila360 het volgende:
Bedankt voor de Pm bart maar ik heb Ed zelf gePM't met het verzoek om die foto te verwijderen.
Ik vertrouw er op dat hij dat dan ook zal doen!
quote:Op woensdag 8 april 2009 20:21 schreef Bart het volgende:
Nu alle posters van quotes nog overhalen, AQ
Lyzio heeft hem nog staan.quote:Op woensdag 8 april 2009 20:46 schreef AQuila360 het volgende:
Dank jullie allemaal!
Jullie zijn toch niet de rotzakken die ik dacht!
quote:Op woensdag 8 april 2009 20:46 schreef AQuila360 het volgende:
Dank jullie allemaal!
Jullie zijn toch niet de rotzakken die ik dacht!
Hoebedoel je?quote:Op woensdag 8 april 2009 20:59 schreef Tain het volgende:
maar je moet lenzen nemen en je kop kaalscheren AQ, dan kunnen we broertjes spelen
Misschien moet je dan ook niet meer goedkoop proberen te huren in een seniorenflatquote:Op woensdag 8 april 2009 21:49 schreef koei het volgende:
Waarom krijg jij altijd leuke buren Poit? Ik moet het doen met gekke oude mensen die onzin praten...
Omdat ik wel in een leuke stad woonquote:Op woensdag 8 april 2009 21:49 schreef koei het volgende:
Waarom krijg jij altijd leuke buren Poit? Ik moet het doen met gekke oude mensen die onzin praten...
Ik had de .zip nog gevonden maar dat bleek een Trojan te zijn..quote:
Ik zou onder een andere naam verder gaan, Emarwii of RoelofC ofzoquote:Op woensdag 8 april 2009 21:59 schreef AQuila360 het volgende:
Kut Edje!
Ik weet niet hoe je er aan gekomen bent maar je hebt de boel goed verkloot er mee
Waarom?quote:Op woensdag 8 april 2009 22:01 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik zou onder een andere naam verder gaan, Emarwii of RoelofC ofzo
Ik vind dat niet interessant totdat je Rockband 2 erbij kooptquote:Op woensdag 8 april 2009 22:03 schreef koei het volgende:
Of ijsmeis! Dan heeft iedereen in iedergeval een heel ander beeld van je!
Poit, mijn GH:WT gaat morgen op de post
KIJK DEZE FF!!! SUPER VET GEWOON!!!quote:Op woensdag 8 april 2009 22:05 schreef AQuila360 het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)werver_kopt_bmx.html
LOL deze!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik vond em niet tof, had em al gezien.quote:Op woensdag 8 april 2009 22:09 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
KIJK DEZE FF!!! SUPER VET GEWOON!!!
WIE HEM NIET TOF VIND BETAAL IK GELD!
Oke!quote:
Ja, dahaag, hoe moet ik dat aan de belastingsdienst duidelijk maken dat jij 50.000 euro aan mij overmaakt?quote:Op woensdag 8 april 2009 22:11 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Oke!
PM me even je bankgegeven dan maak ik het geld over!!
Zoveel was eigenlijk niet de bedoelingquote:Op woensdag 8 april 2009 22:15 schreef Poit het volgende:
[..]
Ja, dahaag, hoe moet ik dat aan de belastingsdienst duidelijk maken dat jij 50.000 euro aan mij overmaakt?
Doe maar cash..
Dit ben je niet?quote:Op woensdag 8 april 2009 22:07 schreef AQuila360 het volgende:
Even voor de goeie orde! Dat was mijn foto niet
quote:
Nee manquote:
Lz is een baas omdat hij lui isquote:Op woensdag 8 april 2009 22:33 schreef AQuila360 het volgende:
Lz is een baas omdat hij er niet intrapte!
Ik hoopte op een groots moment maar het was nix dus ja! Ik had ook petti verteld op msn dat ik het was zodat die hopelijk dat hier ging zeggen en edje een pm gedaan voor de show!quote:Op woensdag 8 april 2009 22:35 schreef Poit het volgende:
[..]
Lz is een baas omdat hij lui is
En volgens mij ben jij het wel anders zou je nu niet zeggen dat je het niet bent en ons in de waan gelaten dat je het wel was. Was de perfecte afleidingsmanoeuvre.
Da's duidelijk..quote:
Als je het wel was, had je me wel bewijs gestuurd, dus ik trapte er ook niet inquote:Op woensdag 8 april 2009 22:33 schreef AQuila360 het volgende:
Lz is een baas omdat hij er niet intrapte!
God nee hequote:Op woensdag 8 april 2009 22:43 schreef Aquila380 het volgende:
ik snap niet waarom er foto's van mijn broerdje geplaatsd worden
quote:Op woensdag 8 april 2009 22:43 schreef Aquila380 het volgende:
ik snap niet waarom er foto's van mijn broerdje geplaatsd worden
Dat zou ik zowiezo niet doen omdat die dan ook hier stonden binnen 5 minuten bartje!quote:Op woensdag 8 april 2009 22:42 schreef Bart het volgende:
[..]
Als je het wel was, had je me wel bewijs gestuurd, dus ik trapte er ook niet in
Edje ben je weer aan het klonenquote:
Jawelman!! Het is hier echt wel ok hoorquote:
quote:Op woensdag 8 april 2009 22:56 schreef AQuila360 het volgende:
AA meeting in de SC komende zondag!
Poit,Lz,Lenny en Reintij zijn hierbij uitgenodigd!
Zoveel alcoholisten hier?quote:Op woensdag 8 april 2009 22:56 schreef AQuila360 het volgende:
AA meeting in de SC komende zondag!
Poit,Lz,Lenny en Reintij zijn hierbij uitgenodigd!
De Wii-versie?quote:Op woensdag 8 april 2009 23:03 schreef Reintji het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hipz
quote:Op woensdag 8 april 2009 23:03 schreef Reintji het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hipz
Dat jou familie zo verstandig isquote:Op woensdag 8 april 2009 23:22 schreef koei het volgende:
Uiteraard Poit! Dan kan ik het met mn familie spelen, die hebben allemaal een PS3
Dat bedoel ikquote:
quote:Op woensdag 8 april 2009 23:31 schreef Poit het volgende:
[..]
Dat bedoel ik
Maar je moet wel Rockband kopen hoor.. Heb m'n GH:WT schijfje door midden gebroken...
Maar jij vindt Rockband ook kutquote:
Dude! WTF?!quote:Op woensdag 8 april 2009 23:31 schreef Poit het volgende:
[..]
Dat bedoel ik
Maar je moet wel Rockband kopen hoor.. Heb m'n GH:WT schijfje door midden gebroken...
Omdat het spel Guitar Hero sinds deel 3 zijn naam niet meer waardig is! Daarom!quote:
3 is geniaal homoquote:Op woensdag 8 april 2009 23:55 schreef Poit het volgende:
[..]
Omdat het spel Guitar Hero sinds deel 3 zijn naam niet meer waardig is! Daarom!
Moet ik nu ook mijn GH3 door midden breken?quote:Op woensdag 8 april 2009 23:55 schreef Poit het volgende:
[..]
Omdat het spel Guitar Hero sinds deel 3 zijn naam niet meer waardig is! Daarom!
quote:Op woensdag 8 april 2009 23:55 schreef Pettigrew81 het volgende:
Ik heb ook rockbandmaar tja dat ligt puur aan mijn niet sporende muzieksmaak
en jeetje wat een gedoe om een foto, ik ben zo in staat om een foto van mijzelf te posten, maar ben te lui nu :p ik ben net weer van me werk
Internetters zijn niet lief...quote:Op woensdag 8 april 2009 23:56 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
3 is geniaal homo4 is wel minder van wat ik heb gespeeld. Je lijkt wel een apple fanboy maar dan met iets anders.
Vind het prima maar deel 2 heerst gewoon knoeperhard ten opzichte van deel 3.quote:Op woensdag 8 april 2009 23:56 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
3 is geniaal homo4 is wel minder van wat ik heb gespeeld. Je lijkt wel een apple fanboy maar dan met iets anders.
Neehoor, heb GH 3 hier ook nog liggen, ook voor de gitaar.quote:Op woensdag 8 april 2009 23:57 schreef Fallen het volgende:
[..]
Moet ik nu ook mijn GH3 door midden breken?
Heb wel 2 gitaren erbij gekregen... maar ja, die kan ik ook gebruiken voor Rock Band...
Had je maar een 360 hequote:Op donderdag 9 april 2009 00:04 schreef Poit het volgende:
Vind het wel vervelend dat GH2 niet werkt op m'n toch wel BC PS3
Neuh, dan had ik nu geen Shadow of the Colossus en Legend of Dragoon meer kunnen spelen...quote:
PS2 & xbox360, goede combi om te hebben!quote:Op donderdag 9 april 2009 00:08 schreef Poit het volgende:
[..]
Neuh, dan had ik nu geen Shadow of the Colossus en Legend of Dragoon meer kunnen spelen...
Daar werkt de PS2-versie van GH2 ook niet op volgens mij...quote:
quote:Op donderdag 9 april 2009 00:11 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Daar werkt de PS2-versie van GH2 ook niet op volgens mij...
Rukze!quote:
Wel eens goed geprobeerd dan?quote:Op donderdag 9 april 2009 00:14 schreef Tain het volgende:
Guitar Hero... Rock Band... kutspellen. Maar ja dat is mijn mening...
Thanksquote:
Iets minder gangstaaaquote:Op donderdag 9 april 2009 00:15 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Thanksscheelt mij weer tijd
En ff een klasieker van Lowlands 2003 na veel drank, sigeretten en wiet
[ afbeelding ]
Het is Kittie... maarja, details.... details.quote:Op donderdag 9 april 2009 00:19 schreef Poit het volgende:
Kitty! Daar heb ik ook nog een cd van op m'n pc staan. Met Spit erop enzo
Je mag wel een keer LBP met mij spelen...quote:Op donderdag 9 april 2009 00:21 schreef koei het volgende:
Poit
Kunnen we nog niet samen spelenEerst LBP uitlenen en daarna GH:WT kapot maken
En Rock Band ga ik voorlopig niet halen. Ben nogwel een tijdje zoet met GH:WT en Rock Revolution.
Fuuuuuuuuuuuuuucking vet nummerquote:Op donderdag 9 april 2009 00:36 schreef Fallen het volgende:
Kittie!![]()
See and watch me buuuuuuuuuuuuuuuuuuuurn!
Okay, trusten!![]()
waarom niet? Ik zie het probleem echt nietquote:Op donderdag 9 april 2009 08:09 schreef AQuila360 het volgende:
Edje!
Ik weet niet hoe je er aan komt maar zou je mijn foto aub willen verwijderen ik stel dit niet op prijs!
Pain is ook een lekker nummer, rest van de nummers vind ik te rustigquote:
Hier is het weekend, tot dinsdagquote:Op donderdag 9 april 2009 12:06 schreef Rossdale het volgende:
Pff geen zin meer, maar gelukkig is het bijna weekend
Wat had je gedaan dan om dat te verdienen?quote:Op donderdag 9 april 2009 12:25 schreef Poit het volgende:
Afschuiven is voor koningen!
ik heb net gebak gekregen van een klant
Je hebt toch bepaalde tijden wanneer je moet werken ? Of mag je dat zelf beslissen ?quote:Op donderdag 9 april 2009 12:33 schreef Fallen het volgende:
ik moet me eigenlijk richting werk begeven, maar dat ben ik al ruim 3 uur aan het uitstellen....![]()
![]()
damn writer's block...
Geruild voor Saint Row 2, voornamelijk om de draadloze microfoons om bij Rock Band 2 te gebruiken ooitquote:
Ik voel een meet opkomen.quote:Op donderdag 9 april 2009 12:38 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Geruild voor Saint Row 2, voornamelijk om de draadloze microfoons om bij Rock Band 2 te gebruiken ooit
En voor wat dronken avonden rihanna meekrijsen natuurlijk
UNDER MY UMBRELLA ELLA ELLA ELLA ELLA ELLA ELLA ELLA ELLA ELLA ELLA ELLA ELLA ELLA ELLA ELLA ELLA ELLA ELLA ELLA ELLA ELLA ELLA ELLA ELLA ELLA ELLA ELLA ELLA ELLA ELLA ELLA ELLA ELLA ELLA ELLA ELLA ELLA ELLA ELLA ELLA ELLA ELLA ELLA ELLA ELLA ELLA ELLA ELLA ELLA ELLA ELLA ELLA ELLA ELLA ELLA ELLA
Zolang ik maar aan mijn aantal uren kom, mag ik dat zelf beslissen. Alleen moet ik dan geen vergaderingen missen enzo....quote:Op donderdag 9 april 2009 12:36 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Je hebt toch bepaalde tijden wanneer je moet werken ? Of mag je dat zelf beslissen ?
Chill man! Wat doe je voor werk ?quote:Op donderdag 9 april 2009 12:40 schreef Fallen het volgende:
[..]
Zolang ik maar aan mijn aantal uren kom, mag ik dat zelf beslissen. Alleen moet ik dan geen vergaderingen missen enzo....
Maar vandaag diep in "geen zin" modus, maar ik ga nu toch echt over 10 minuten de deur uit.
Ik speel op 't moment sowieso nog maar vrij weinig op mijn 360. Heb het te drukquote:
Zullen wij een keer FIFA doenquote:Op donderdag 9 april 2009 13:09 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Ik speel op 't moment sowieso nog maar vrij weinig op mijn 360. Heb het te drukAf en toe een potje FIFA09 moet lukken
Hehe ik heb Lips ookquote:Op donderdag 9 april 2009 12:28 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Wat had je gedaan dan om dat te verdienen?
Ik heb Lips nu
Leipe shit ouwe!quote:
Daar bedoelde ik 'ja' meequote:
Waarom niet, het hele forum heeft al een schijthekel aan je, dus de rest van NL kan er ook nog wel bij.quote:Op donderdag 9 april 2009 13:35 schreef Edwinuss het volgende:
Zal ik bij de Belastingdienst gaan werken ?
Sinds wanneer ben jij het hele forum ?quote:Op donderdag 9 april 2009 14:10 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Waarom niet, het hele forum heeft al een schijthekel aan je, dus de rest van NL kan er ook nog wel bij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |