Balen, maar gelukkig zijn er nog twee andere manieren om toe te worden gelaten. En ja, ik ben van plan om naar Utrecht te gaan.quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:15 schreef Moffol het volgende:
[..]
Heh getsie, ik wil graag naar Utrecht, ik heb alleen nog nooit van die toets gehoord. Nu zal ik uitgeloot moeten worden. Wish me luck!
Maar jij bent ook van plan om naar Utrecht te gaan, Ezell?
Wat zijn de twee andere manieren dan? Uitgeloot worden en....?quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:18 schreef Ezell het volgende:
[..]
Balen, maar gelukkig zijn er nog twee andere manieren om toe te worden gelaten. En ja, ik ben van plan om naar Utrecht te gaan.
+ gemiddeld een 8 staan op je diploma.quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:24 schreef Moffol het volgende:
[..]
Wat zijn de twee andere manieren dan? Uitgeloot worden en....?
Oh yes, dan ben ik binnen! Hoewel, wiskunde werkt niet echt mee. Voor de andere vakken sta ik wel achten en één negen!quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:26 schreef Ezell het volgende:
[..]
+ gemiddeld een 8 staan op je diploma.
Knap hoor!quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:28 schreef Moffol het volgende:
[..]
Oh yes, dan ben ik binnen! Hoewel, wiskunde werkt niet echt mee. Voor de andere vakken sta ik wel achten en één negen!
Op het Fontys word je automatisch toegelaten. Dat is toch alleen maar goed?quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:38 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Knap hoor!
Ergens baal ik er wel van, dat er geen toets gemaakt hoeft te worden. Ik denk dat ik daar toch wel een redelijke kans gemaakt mee zou hebben..
Ik sta een 5.7, maar dan zul je net zien dat m'n gemiddelde diploma cijfer dan net een 7.4 is.quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:42 schreef Ezell het volgende:
[..]
Op het Fontys word je automatisch toegelaten. Dat is toch alleen maar goed?
@Moffel: Sta je onvoldoende voor wiskunde?
Als je voor de andere vakken een acht blijft staan, maakt een 6 niet echt veel uit. Volgens mij gaat het om de gemiddelde van al je cijfers bij elkaar, maar dat weet ik niet zeker..quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:16 schreef Moffol het volgende:
[..]
Ik sta een 5.7, maar dan zul je net zien dat m'n gemiddelde diploma cijfer dan net een 7.4 is.
Ik had deze week SE-week en ik moet zeggen dat wiskunde een piece of cake was, hopelijk zie ik dat terug in m'n cijfer.....
Ja, het gaat inderdaad om het gemiddelde van alle cijfers bij elkaar. Maar ik sta ook veel 7.5en en 7.6en en ik zie nu net dat ik ook een 7.4 en een 7.3 sta. Hmmm, maar hopelijk ligt het gemiddelde van alle cijfers, na het eindexamen, op een 7.7 of zo.quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:37 schreef Ezell het volgende:
[..]
Als je voor de andere vakken een acht blijft staan, maakt een 6 niet echt veel uit. Volgens mij gaat het om de gemiddelde van al je cijfers bij elkaar, maar dat weet ik niet zeker..
Volgens mij heb ik je aangestoken met het acht-virus..quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:39 schreef Moffol het volgende:
[..]
Ja, het gaat inderdaad om het gemiddelde van alle cijfers bij elkaar. Maar ik sta ook veel 7.5en en 7.6en en ik zie nu net dat ik ook een 7.4 en een 7.3 sta. Hmmm, maar hopelijk ligt het gemiddelde van alle cijfers, na het eindexamen, op een 7.7 of zo.
Jup, hard werken! Ik heb morgenvroeg een Nederlands examen (literatuurgeschiedenis), ik heb er nog niets aan gedaan. M'n werkhouding wordt steeds slechter naarmate het jaar vordert....quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:51 schreef Ezell het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik je aangestoken met het acht-virus..Die zevens kunnen nog achten worden. Dat gaat waarschijnlijk bij mij niet meer lukken, maar ik ga het gewoon proberen.
Veel succes morgen. Enne.. misschien kan je je werkhouding verbeteren door druk te creëren. Bij mij helpt het in ieder geval.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:11 schreef Moffol het volgende:
[..]
Jup, hard werken! Ik heb morgenvroeg een Nederlands examen (literatuurgeschiedenis), ik heb er nog niets aan gedaan. M'n werkhouding wordt steeds slechter naarmate het jaar vordert....
Uiteindelijk is het nog best goed gegaan! Druk creëren is wel handig, maar misschien dat ik gewoon maar eens wat eerder ga beginnen met leren......quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:19 schreef Ezell het volgende:
[..]
Veel succes morgen. Enne.. misschien kan je je werkhouding verbeteren door druk te creëren. Bij mij helpt het in ieder geval.
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:41 schreef Moffol het volgende:
[..]
Uiteindelijk is het nog best goed gegaan! Druk creëren is wel handig, maar misschien dat ik gewoon maar eens wat eerder ga beginnen met leren......
Moet je bij de hogeschool in Tilburg ook uitgeloot worden?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:06 schreef Darkestrah het volgende:
Vandaag open dag gehad in Tilburg, ik denk dat dit hem gaat worden. Sowieso had ik al een voorkeur voor de stad..
Zou je misschien wat over de school kunnen vertellen? Ik heb me daar niet echt in verdiept vanwege de grote afstand. HU is voor mij al minimaal anderhalf uur reizen.. Moet je nagaan hoe lang het zou duren om in Tilburg te komen..quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:06 schreef Darkestrah het volgende:
Vandaag open dag gehad in Tilburg, ik denk dat dit hem gaat worden. Sowieso had ik al een voorkeur voor de stad..
Ik heb 'm 2 jaar geleden gemaakt. Echt voorbereiden kan je niet echt, naast elke dag minstens 1 krant lezen en 1 journaal kijken/luisteren. Ik was 4de, dus dat ging primaquote:Op zaterdag 19 maart 2011 14:12 schreef Ezell het volgende:
[..]![]()
Is er echt niemand die decentrale selectietoets gaat maken? Ik ben nog steeds benieuwd daar hoe andere mensen zich op die toets voorbereiden. Ik weet alleen dat een meisje op mijn school, die de toets ook gaat maken, kranten leest.
Bedankt! Wij hebben thuis geen krant, maar de website van de Volkskrant is erg handig voor mijn dagelijkse dosis nieuws. Mag ik vragen hoe de opleiding jou bevalt/beviel?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:56 schreef Rahl het volgende:
[..]
Ik heb 'm 2 jaar geleden gemaakt. Echt voorbereiden kan je niet echt, naast elke dag minstens 1 krant lezen en 1 journaal kijken/luisteren. Ik was 4de, dus dat ging prima
Tuurlijk!quote:Op zondag 20 maart 2011 00:24 schreef klaasdj het volgende:
Mag je hier ook komen als je een minor Media en Journalistieke Cultuur doet?
Aan de RUG zo te zienquote:Op zondag 20 maart 2011 00:24 schreef klaasdj het volgende:
Mag je hier ook komen als je een minor Media en Journalistieke Cultuur doet?
Verhuizen is geen optie?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:55 schreef Ezell het volgende:
[..]
Zou je misschien wat over de school kunnen vertellen? Ik heb me daar niet echt in verdiept vanwege de grote afstand. HU is voor mij al minimaal anderhalf uur reizen.. Moet je nagaan hoe lang het zou duren om in Tilburg te komen..
Bedankt! Ik ga waarschijnlijk wel verhuizen, want ik heb geen zin om elke dag 3 uur in de trein en bus te zitten. Dan komt er ook nog bij dat ik last heb van wagenziekte en dus niets kan doen.quote:Op zondag 20 maart 2011 11:37 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Verhuizen is geen optie?
Schoolgebouw was relatief klein, en dat vind ik persoonlijk wel prettig. Er zitten zo'n 900 man in totaal op FHJ, maar door de vele praktijken buiten de school (25% van je tijd op school) schijn je daar niet veel van te merken.
Er waren presentaties over verschillende richtingen, ik heb zelf alleen de Algemene Informatie, een stukje Radio, en Krant gedaan. Hier kwamen de sprekers toch wel eerlijk op me over, ze vertelden niet alleen hoe leuk het vak is, maar ook hoe en waar je kansen liggen op de arbeidsmarkt. En de broodjes kroket zijn goed te doen, koffie is er alleen niet om te zuipen. [ afbeelding ]
Ben ik even blij dat ik 20 minuutjes van de HU vandaan woon.......quote:Op zondag 20 maart 2011 11:50 schreef Ezell het volgende:
[..]
Bedankt! Ik ga waarschijnlijk wel verhuizen, want ik heb geen zin om elke dag 3 uur in de trein en bus te zitten. Dan komt er ook nog bij dat ik last heb van wagenziekte en dus niets kan doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |