Dat kan, maar je kan dan natuurlijk ook de kastjes een paar centimeter hoger hangen. Ziet er naar mijn idee net allemaal wat strakker uit.quote:Op maandag 1 november 2010 21:01 schreef tomegel het volgende:
Dat heeft denk ik te maken dat een afzuigkap een bepaalde hoogte boven het fornuis nodig heeft
quote:Achter het dressoir zit een dubbel wandje, waar in volgens mij de schuifdeur zitOp dinsdag 2 november 2010 13:21 schreef Puzicat het volgende:
Ok, ben ik nou zo scheel, of waar zie jij een schuifdeur?
Tja, het is maar wat je klein vind natuurlijk. Wat het kost is per appartement verschillend.quote:Op dinsdag 2 november 2010 22:13 schreef GeenWijn het volgende:
wat klein zeg... hoeveel kost dit nou?
wat kost een 'loft' gemiddeld dan? of is dat geheim?quote:Op dinsdag 2 november 2010 22:35 schreef Puzicat het volgende:
[..]
Tja, het is maar wat je klein vind natuurlijk. Wat het kost is per appartement verschillend.
Zo, ik ben weer terug van de aannemer, volgende week krijgen we de tekeningen met de keuken enzo erin. Ik ben benieuwd!
dat is inderdaad wel een enorm verschil in prijs!quote:Op woensdag 3 november 2010 00:13 schreef tomegel het volgende:
er zit verschil tussen de etages. ze beginnen met 135.000 v.o.n tot 140.000
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |