quote:Wanhoopspogingen zijn het.....Op vrijdag 22 oktober 2010 19:44 schreef Puzicat het volgende:
Pffff, wat sukkels zeg. Wat willen ze dan, de boel weer afbreken?
We zijn niet zoveel wijzer geworden van de makelaar, hij wist zelfs de prijzen van de appartementen niet... Jammer, maar we zijn niet minder enthousiast. Onze optie is velengd en we gaan nu de laatste puntjes op de i zetten.
quote:De prijzen tussen Manders en keukenconcurrent doen elkaar niet echt onder in het geval van Tomegel en mij. Maar je kan het zo gek maken als je zelf wil:) Ik bedoel ik heb een combi oven van rond de 1500 erin hangen maar dat kan natuurlijk ook een goedkoper merk zijn. Ik heb gewoon gekozen voor Pelgrim/Neff.Op vrijdag 22 oktober 2010 20:40 schreef Puzicat het volgende:
Ik ga zeker nog een afspraak maken met de makelaar!
Was jij tevreden over Manders keukens? Ik wil daar ook nog een afspraak maken om te kijken wat te keuken daar kost. Misschien ben ik goedkoper uit bij een keukenconcurent ofzo.
quote:Hmm die kooplijst met erfpacht ik niet, toen ging dat nog nietOp zaterdag 23 oktober 2010 11:51 schreef Puzicat het volgende:
Waar de koopprijzen in combinatie met erfpacht op staan. Ben niet helemaal duidelijk geweest denk ik.![]()
Wij willen toch ook voor een parkeerplaats gaan, mits dat financieel haalbaar is namelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |