Eerste foto al gezien.quote:
Oh zeker wel en klagen over die homofobe reacties moet kunnen, maar dat soap verhaal kan beter in SHO.quote:Op zondag 12 april 2009 23:36 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Begrijpelijk, als mod is het bijna niet te doen. Maar dan zijn/waren het meest homofobe topics, een ander geluid mag wmb dan ook wel eens.
kindje erbij? trouwen?quote:
Zo geschreven? Liever niet...quote:Op zondag 12 april 2009 23:38 schreef Adelante het volgende:
[..]
Oh zeker wel en klagen over die homofobe reacties moet kunnen, maar dat soap verhaal kan beter in SHO.
topic is in overleg met ts dichtgegaan zoals je hierboven ook al kan lezen, en idd, je kan verwachten dat zielige klbers zoals jij (getuige je eerste reactie in dat topic en tevens je laatste note, die andere staan er al veel langer)''met homoquote:Nou en? Je gooit vervolgens het topic dicht, en zegt dat de TS dit had kunnen verwachten. Naarmate de tijd gooi jij hem weer open. Je geeft zelfs een reden dat dit Fok is. Lekkere mod ben jij.
Je had dit kunnen verwachten.
(én bedankt he, voor die 5 notes.)
t moet idd maar eens discussieerbaar zijn, gelukkig zijn er users die dat wel kunnen, en de gene die dat niet kunnen merken het wel aan hun notes/banquote:Op maandag 13 april 2009 14:02 schreef Peter het volgende:
Domme opmerkingen tegen homo's op Fok!
Top hoe snel er wordt ingegrepen
nah, heb al overlegd met ts, hij gaat zo dichtquote:Op maandag 13 april 2009 14:22 schreef Ascendancy het volgende:
Depri buien.
Best begrip voor hoor dat me reactie werd verwijderd.
Maar als het niet mag, zou je dan niet gewoon een schopje R&P doen.
als je het topic gelezen hebt dan heb je ongeveer 5 waarschuwingen en 16 edits gezien waarin het niet op prijs gesteld wordtquote:Op maandag 13 april 2009 14:29 schreef RickoKun het volgende:
Godverdomme zeg, kanker nou es op met die nutteloze notes
Dat gaat echt helemaal nergens over! Wat loop je nu de tweaker nazi uit te hangen dan?
Ik kan toch godverdomme niet zien wat je hebt veranderd? Ik zie alleen maar -edit- staan.quote:Op maandag 13 april 2009 14:30 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
als je het topic gelezen hebt dan heb je ongeveer 5 waarschuwingen en 16 edits gezien waarin het niet op prijs gesteld wordt
meen je dan alsnog zo'n opmerking te moeten maken is die verdiend
3x raden waar die over gaan na alle waarschuwingen....quote:Op maandag 13 april 2009 14:31 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik kan toch godverdomme niet zien wat je hebt veranderd? Ik zie alleen maar -edit- staan.
1. Beledigingen tegen homo's?quote:Op maandag 13 april 2009 14:32 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
3x raden waar die over gaan na alle waarschuwingen....
gast gedraag je nou een keerquote:Op maandag 13 april 2009 14:37 schreef RickoKun het volgende:
[..]
1. Beledigingen tegen homo's?
2. Een vergelijking met tartaarsaus icm anussen?
3. Voetzoekers tijdens nieuwjaar?
Omdat het KLB is en emo's daar gebashed wordenquote:Op maandag 13 april 2009 14:25 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
nah, heb al overlegd met ts, hij gaat zo dicht
vraagje, als je weet dat ie verwijderd wordt, waarom post je dan
Wat is er mis met die post?quote:Op maandag 13 april 2009 18:55 schreef CartWOman het volgende:
Domme opmerkingen tegen homo's op Fok!
En swarma, gister begreep ik je verkeerd, sorry, good job.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |