Die note heb je al en die ban komt er wel. Je topic is ook niet echt aanleiding tot discussie, maar dat geldt voor 50% van onze topics.quote:Op woensdag 8 april 2009 21:30 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Ik reageer op reactie's en ik vind het onterecht dat mijn reactie weg is gehaald terwijl die redelijk terecht was, maar gooi er maar een slot op. Ik hou me mond er wel over want ik heb geen zin in een note/ban.
Omdat?quote:Op woensdag 8 april 2009 21:31 schreef Adelante het volgende:
[..]
Die note heb je al en die ban komt er wel. Je topic is ook niet echt aanleiding tot discussie, maar dat geldt voor 50% van onze topics.
Doodverwensing in strijd zijn met de policy en bij voldoende notes (en je bent aardig op weg) levert dat een FOK! vrije periode op.quote:
Misschien moet ik maar iets rustiger aandoen.quote:Op woensdag 8 april 2009 21:34 schreef Adelante het volgende:
[..]
Doodverwensing in strijd zijn met de policy en bij voldoende notes (en je bent aardig op weg) levert dat een FOK! vrije periode op.
you miss the point but nevermind, zend eroverquote:Op donderdag 9 april 2009 08:13 schreef swarmahoer het volgende:
daft
als jij fatsoenlijke antwoorden verwacht zal je ook een fatsoenlijke op moeten maken
je had er ook voor kunnen kiezen hem aan te passen, daar heb je blijkbaar niet voor gekozen
Ik hoop dat mensen hier tijdig bans voor krijgen, voordat het een hype wordtquote:Op donderdag 9 april 2009 20:24 schreef Schatgraver het volgende:
☻/ hello im bob! copy and paste me plz!
/▌ help me take over youtube!
/ \
Doet ie nou zijn rechterarm omhoog omdat ie zwaait, of is het een 1944 gebaar ?quote:Op donderdag 9 april 2009 20:24 schreef Schatgraver het volgende:
☻/ hello im bob! copy and paste me plz!
/▌ help me take over youtube!
/ \
Het is zijn linkerarm.quote:Op donderdag 9 april 2009 21:07 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Doet ie nou zijn rechterarm omhoog omdat ie zwaait, of is het een 1944 gebaar ?
Richting FA's, want als het geen nazi is, is het alsnog kutbagger.quote:Op donderdag 9 april 2009 21:12 schreef de_boswachter het volgende:
Fuck ja, je hebt gelijk.
Maar dan nog: Zwaait ie of doet hij het 1944 gebaar met links ?
Reactie gewenst: Dan kan ik bepalen of er users richting FA's moeten. Bedankt. Alles hangt af van jouw reactie. Het lot ligt in hun handen.
PLease help me.
Groetjes terug.quote:Op donderdag 9 april 2009 21:21 schreef de_boswachter het volgende:
OK thanx. Dankzij jou worden zo direct 1944 mensen geband.
Groetjes !
Ik wil graag mijn topic weer open, omdat het een serieus topic is over de stank op mijn stage.quote:Op vrijdag 10 april 2009 10:10 schreef de_boswachter het volgende:
Het gaat je echt om die login he ?
Doe maar eens melden in de KLB FB wanneer je dit topic echt nog open wil hebben en waarom.
Ik vroeg niet om de loginquote:Op vrijdag 10 april 2009 10:18 schreef de_boswachter het volgende:
Ja dat is nodig geacht. En de reacties daarop verwijder ik ook.
Kappen met het vragen om die login. Zag die vraag in een ander topic ook al staan.
Open in een paar minuten.
Groetjes !
quote:Op vrijdag 10 april 2009 10:37 schreef de_boswachter het volgende:
Ben blij. Je zit bijna op je jubileum note.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |