abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67933694
Oooh wat een lief topic!
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_67934310
AAAAAAAAAAAah wat een schatje
  zaterdag 11 april 2009 @ 23:31:37 #53
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_67937928
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 20:51 schreef Biancavia het volgende:
Oooh wat een lief topic!
Don't come closer, I might hurt you
pi_67946629
nou, in ieder geval al een goed begin! Fijn!
Kleur buiten de lijntjes.
  zondag 12 april 2009 @ 15:53:55 #55
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_67951152
Wat tof dat het zo goed gaat! Fijn hoor!

En ja, pics natuurlijk
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_67951791
Het is maar goed dat ik nooit in een asiel moet zijn .

Ben benieuwd hoe het gaat met de andere kat erbij.
pi_67952281
Roosje heeft langzamerhand een klein stukje meer bewegingsruimte gekregen... maar het moet stapje voor stapje omdat ze anders in paniek raakt. Maar het gaat de goede kant op. Beide katten hebben elkaar wel gezien, maar aangezien Pixel direct een mep uitdeelde heb ik ze nog maar even gescheiden door de een in het ene deel van het huis te laten, de ander in het ander gedeelte. Ik weet dat ze het normaal zelf moeten uitvechten, maar omdat Roosje dan niet zo goed weet hoe ze kan ontsnappen wil ik haar eerst het huis laten kennen om haar een eerlijke kans te geven.

Oh ja.. en een foto.
Disclaimer: Ze ziet er wel mooier uit dan op de foto, maar ik ben nu eenmaal niet zo goed met een camera

Te klein staartje, te kleine oortjes, dikke poes
  zondag 12 april 2009 @ 16:36:08 #58
107521 Furia
snoopy weer
pi_67952431
quote:
Op zondag 12 april 2009 16:32 schreef rinoa het volgende:
Roosje heeft langzamerhand een klein stukje meer bewegingsruimte gekregen... maar het moet stapje voor stapje omdat ze anders in paniek raakt. Maar het gaat de goede kant op. Beide katten hebben elkaar wel gezien, maar aangezien Pixel direct een mep uitdeelde heb ik ze nog maar even gescheiden door de een in het ene deel van het huis te laten, de ander in het ander gedeelte. Ik weet dat ze het normaal zelf moeten uitvechten, maar omdat Roosje dan niet zo goed weet hoe ze kan ontsnappen wil ik haar eerst het huis laten kennen om haar een eerlijke kans te geven.

Oh ja.. en een foto.
Disclaimer: Ze ziet er wel mooier uit dan op de foto, maar ik ben nu eenmaal niet zo goed met een camera

[ afbeelding ]

Wat een lievie zeg!!

Ik hoop dat ze snel aan elkaar gewend raken!
pi_67953247
quote:
Op zondag 12 april 2009 16:32 schreef rinoa het volgende:
...
Oh ja.. en een foto.

[ afbeelding ]

Oh wat gaaf!

Enige klappen kun je wel verwachten, maar wel slim om haar eerst wat meer te laten wennen, anders komt het allemaal zo vijandig over.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 12 april 2009 @ 21:25:45 #60
163650 Greys
pi_67960453
Dat staartje! Ik ben verliefd!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 12 april 2009 @ 22:22:36 #61
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_67962269
Wat een schatje en wat fijn dat ze jou als blikopener heeft gekregen
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
  zondag 12 april 2009 @ 22:33:50 #62
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_67962600
Lievvvvv
☐ Geschikt | ☑ Ongeschikt
Carved upon my stone my body lie, but still I roam...
  maandag 13 april 2009 @ 09:52:17 #63
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_67969603
Ahhh!!!
Ze ziet er echt heel schattig uit!! En wat lief van jou dat je zoveel geduld met haar hebt!
Don't come closer, I might hurt you
pi_67974249
Is 't staartje gewoon niet langer gegroeid, of is er een keer een stukje vanaf gehaald?
Ik heb ook een kat met een klein staartje, maar da's door de dierenarts gedaan.
Wel een scheetje hoor!

het staartje...
pi_67975027
Roosje heeft ondertussen het hele huis al een keer verkend. Vooral de woonkamer was nogal eng omdat het best een groot stuk in een keer is. Zodra ze in paniek raakt, valt ze op haar zij en begint ze te blazen. Maar ik kan haar dan nog steeds oppakken en even op een bekend gedeelte neer zetten zodat ze vanuit daar weer opnieuw kan beginnen. Dat verbaast me wel, ik had wel verwacht dat ik ook wel wat schade zou oplopen. Dus plus-punten voor haar persoonlijkheid

Het is voor mij nu ook wel oppassen, omdat ze niet goed kan zien achtervolgt ze me de hele tijd, met als gevolg toen ik een stapje achteruit deed, ik bijna op de poes stond

Het staartje is denk ik ergens een keer ergen tussen gekomen, het is nogal een scherp einde. Als een dierenarts het zou gedaan hebben zou het vast wel iets gladder voelen.

Ik heb nog steeds geen idee of ze nu blind is, of gewoon heel slecht ziet. De pupillen veranderen wel zoals bij gewonen katten. En het lijkt ook wel of ze grote objecten zoals muren en de bank ook wel door heeft. Ze kan ook wel op een stoel springen, maar het kost wel moeite om daar weer af te komen.
pi_67975756
Diepte kan ze dus iig niet zien. Het is wel een mooi mopje, zeg.
En echt super hoe je dat doet met haar.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  maandag 13 april 2009 @ 14:19:40 #67
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_67975857
wat een snoepie, en wat een verhalen bij het verkennen dat ze dan op d´r zij gaat liggen blazen

katten zijn zo grappig, zelfs als ze van alles mankeren
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_67985471
Wat een bemoedigend begin en wat een lieve dappere poes! Kudo's voor jou en voor Roosje.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_68162523
Update na een weekje hier.

Roosje voelt zich al redelijk thuis.
Na 2 dagen Roosje alleen door het huis te laten voelen heb ik alle deuren open gezet en konden ze kennis met elkaar maken. Er is 1 mep uitgedeeld en voor de rest was er alleen de eerste dag geblaas maar voor de rest kunnen ze goed met elkaar opschieten.

Roosje zelf is een grappig beestje, als de deur niet helemaal open staat dan is de kans dat ze er tegen aan loopt, maar hobbelt er daarna ook wel langs, ook stoelpoten staan nog wel eens in de weg Maar aaangezien ze vrij langzaam loopt komt het volgens mij nooit hard aan.
Ze heeft ook een balletje met een belletje, daar luistert ze naar en probeert het balletje daarna ook weg te slaan. Meestal gaat dat wel goed, soms zie je haar ook heel fanatiek zo`n 5 cm naast het balletje slaan

Ik zal vandaag proberen een filmpje hiervan te maken, maar zoals een echte kat betaamt stopt Roosje ook net met de dingen waarvan ik net een filmpje wil maken.
pi_68171059
Klinkt hartstikke goed! Fijn zo!
  zondag 19 april 2009 @ 16:43:25 #71
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_68172549
Echt een "feel good" topic.
►►►https://www.twitch.tv/tonjatekenshow ◄◄◄◄
pi_68172724
Fijn dat ze zo goed lijkt te wennen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zondag 19 april 2009 @ 21:02:10 #73
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_68183196
Leuk topic, krijg ook weer zin om een kat te nemen
There are no Saviours, there are no Kings, the Power lies in your head
DeviantArt
pi_68183479
ik blijf het ook volgen hoor
pi_68325033
meer Roosje!

TS is liev