Dat dusquote:Op dinsdag 7 april 2009 21:58 schreef tonja het volgende:
Ik heb geen tips, maar ik vind het lief dat je zo'n zieligert onder je hoede neemt.
quote:Op dinsdag 7 april 2009 21:58 schreef tonja het volgende:
Ik heb geen tips, maar ik vind het lief dat je zo'n zieligert onder je hoede neemt.
Zo ontzettend dat dus!quote:Op dinsdag 7 april 2009 21:58 schreef tonja het volgende:
Ow, ik zou een blinde kat niet aanlijnen; rondje om de stoelpoot en poes komt nooit meer uit zichzelf uit de knoop >> paniek)quote:Op dinsdag 7 april 2009 22:07 schreef Mirjam het volgende:
foto's
is het een idee om eerst die kat aan te lijnen en dan een paar rondjes door het huis te doen?
en dan daarna beginnen in 1 ruimte loislopen, en dat langzaam uitbouwen?
jamaar je moet wel zelf aan de andere kant van de lijn blijven!quote:Op dinsdag 7 april 2009 22:10 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow, ik zou een blinde kat niet aanlijnen; rondje om de stoelpoot en poes komt nooit meer uit zichzelf uit de knoop >> paniek)
Owwwwwwww, sorryquote:Op dinsdag 7 april 2009 22:10 schreef Mirjam het volgende:
jamaar je moet wel zelf aan de andere kant van de lijn blijven!
echt uitlaten in je huis zeg maar
Het kamertje is ongeveer 4 bij 2 meter, dus opzich al niet al te groot. En voor mijn gevoel is zo`n bench wel heel klein, dan kan ze amper de pootjes strekken. Dus voor mijn eigen gemoedsrust denk ik toch eerst dat ik de kamer probeer. Bij de vorige eigenaar had ze de hele begane grond tot haar beschikking dus ze is ook wel wat gewend.quote:Op woensdag 8 april 2009 14:13 schreef oh-oh het volgende:
Heel mss is een grote ruime bench voor zo een poes trouwens ook geen gek idee voor in het begin. Zo groot als zo een quarantaine hokje, en haar dan telkens dr uit laten als je er bij bent ?
Wow!quote:Op woensdag 8 april 2009 22:47 schreef rinoa het volgende:
Een foto van Roosje van de website van het asiel.
Je zou alleen niet zeggen dat ze blind is met zulke ogen![]()
[ afbeelding ]
Aha!quote:Op woensdag 8 april 2009 23:02 schreef rinoa het volgende:
Ze is als kitten mee genomen uit frankrijk. En aangezien ze ook een waterhoofdje zou hebben (is er niet aan af te zien) en de oogjes zo mooi helder zijn denk ik dat het gewoon aangeboren is.
Ik geloof dat de vorige eigaar kinderen en andere huisdieren kreeg en dat het daardoor te druk en chaotisch voor haar werd.quote:Op woensdag 8 april 2009 23:07 schreef Greys het volgende:
Waarom hebben de vorige eigenaars haar weggedaan?
Wat een beauty! En wat ben jij lief!
Ik wens jullie veel geluk samen!
Wat een lievie zeg!!quote:Op zondag 12 april 2009 16:32 schreef rinoa het volgende:
Roosje heeft langzamerhand een klein stukje meer bewegingsruimte gekregen... maar het moet stapje voor stapje omdat ze anders in paniek raakt. Maar het gaat de goede kant op. Beide katten hebben elkaar wel gezien, maar aangezien Pixel direct een mep uitdeelde heb ik ze nog maar even gescheiden door de een in het ene deel van het huis te laten, de ander in het ander gedeelte. Ik weet dat ze het normaal zelf moeten uitvechten, maar omdat Roosje dan niet zo goed weet hoe ze kan ontsnappen wil ik haar eerst het huis laten kennen om haar een eerlijke kans te geven.
Oh ja.. en een foto.
Disclaimer: Ze ziet er wel mooier uit dan op de foto, maar ik ben nu eenmaal niet zo goed met een camera
[ afbeelding ]
Te klein staartje, te kleine oortjes, dikke poes
Oh wat gaaf!quote:Op zondag 12 april 2009 16:32 schreef rinoa het volgende:
...
Oh ja.. en een foto.
Disclaimer: Ze ziet er wel mooier uit dan op de foto, maar ik ben nu eenmaal niet zo goed met een camera
[ afbeelding ]
Te klein staartje, te kleine oortjes, dikke poes
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |