Een pakketje schroot met een dun laagje chroom.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:56 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Vriendschap is als een hoopje schroot met een laagje schroom.
Dat ken ik nog

Ik wist niet eens wat het was, maar nu weet ik hetquote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:58 schreef Braddie het volgende:
Tuurlijk...
Mijn Juno-60 gaat over 2 weken voor reparatie even een tijd weg, daarna kan ik hem wel weer lekker aan de tand voelen en komt er waarschijnlijk ook een Nederlandse medley met de Juno...
Pure Analog Synth Love!

Ben benieuwd, ben je ook Jarre fanquote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:28 schreef Braddie het volgende:
Dat is inderdaad een Juno-60
Die van mij is niet zo mooi meer, Hij heeft een deukje, Wat krasjes, En de houten zijkantjes zijn wat lelijk...
Hij word volledig onderhanden genomen door de beste reperateur van NL..
Dan hoop ik dat hij weer goed is:D
 synthesizer enzo
 synthesizer enzo  

Ik ben zeker een Jarre fanquote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:29 schreef Paul het volgende:
[..]
Ben benieuwd, ben je ook Jarre fansynthesizer enzo

Oeh ik was daar ookquote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:45 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik ben zeker een Jarre fan
Heb hem vorig jaar in de HMH live gezien en was meteen om.
Heb 1 synth staan hier die hij gebruikte op Metamorphoses(de Roland Xp-80 met de Preset, Flying Waltz).
Jarre is een toffe artiest, Hopen dat hij dit jaar NL aan doet dan ben ik er 100% zeker weer bij(Dan wel betere plaatsen).

Oh jammerquote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:51 schreef Braddie het volgende:
Ik had 2 kaarten voor rij 14 stoelen 51-52
Dus ik meteen vriend van me(die ik introduceerde aan Jarrč z`n muziek) daar zitten...
Blijkt dat kaartje een Tribune plaats te zijn, Zat ik op 2 rijen na helemaal achteraan, dus zag niets(Ja lasers en een heel klein poppetje)

Rewimo

Rewimo

Een pakketje schroot met een dun laagje chroom inderdaadquote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:56 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Vriendschap is als een hoopje schroot met een laagje schroom.
Dat ken ik nog

quote:Op zaterdag 23 januari 2010 09:16 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Een pakketje schroot met een dun laagje chroom inderdaad

|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |