Zal ik vast even de obligate twee-gym-grap maken?‘Zo zonder armen lijkt het meer een penis van een kilo’.quote:
Ik moest nog lachen ook..quote:Op donderdag 16 april 2009 16:22 schreef Iblis het volgende:
[..]
Zal ik vast even de obligate twee-gym-grap maken?‘Zo zonder armen lijkt het meer een penis van een kilo’.
Die kende ik nog niet!quote:Op donderdag 16 april 2009 16:22 schreef Iblis het volgende:
[..]
Zal ik vast even de obligate twee-gym-grap maken?‘Zo zonder armen lijkt het meer een penis van een kilo’.
The Mouse Trap van Agatha Christie.quote:Op donderdag 16 april 2009 16:25 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Wat is het langstlopende toneelstuk aller tijden en door wie is het geschreven?
Overigens bedoel ik de schrijver/schrijfster van het originele verhaal, niet degene die het voor toneel bewerkt heeft.
quote:Op donderdag 16 april 2009 16:27 schreef Lienekien het volgende:
[..]
The Mouse Trap van Agatha Christie.
Tofquote:Op donderdag 16 april 2009 16:37 schreef ShadyLane het volgende:
Over die Venus van Milo nog even: Drs P schreef daarover een van zijn tofste gedichten:
Het schrijnt me van mijn hart tot in mijn d
Ze is zo koud, en toch zo lief, zo licht
En haar gebrek vervult mij met erb
Och, kon ik haar slechts troosten en verw
Al was het met een incompleet gedicht
Vent. Extra weet ik niet.quote:Op donderdag 16 april 2009 17:40 schreef Lienekien het volgende:
In 'Terug tot Ina Damman' van Vestdijk wordt de hoofdpersoon gekweld (o.a.) door de angst voor een koosnaam van zijn vader.
Wat was deze koosnaam en als extra: wat was autobiografisch de gevreesde koosnaam van vader Vestdijk?
Is goed.quote:
ja, boy. Ik wist dat jij het wist, volgens mij heb ik 'm al eens eerder ergens gesteld.quote:
Correct! Het woordenboek is uitgegeven toen hij 70 jaar was, hij had er toen zeker 40 jaar aan gewerkt. Het woordenboek bevatte zo'n 40 duizend lemmata. Het is ook online te lezen. Maar alleen interessant als je wat Latijn kunt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |