Om maar even het niveau van de FP te illustrerenquote:Op dinsdag 7 april 2009 20:37 schreef Moozze het volgende:
Waar gaat dit over?
Als je hooligen bent van NEC dan heb je wel zo hard gefaald dat TBS de enige optie is.quote:Op dinsdag 7 april 2009 21:06 schreef Mr.Cooper het volgende:
NEC Hooligans!
Laatste kans je postgedrag aan te passen. Zie je enkel baggeren.quote:Op dinsdag 7 april 2009 21:08 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Als je hooligen bent van NEC dan heb je wel zo hard gefaald dat TBS de enige optie is.
Klacht: Ascendancy.quote:Op dinsdag 7 april 2009 21:08 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Als je hooligen bent van NEC dan heb je wel zo hard gefaald dat TBS de enige optie is.
Wat heb ik met Ronald Koeman te makenquote:Op dinsdag 7 april 2009 21:20 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Klacht: Ascendancy.
Subklacht:
[ afbeelding ]
Of je neemt me lekker serieus, het is trouwens Hooligans, en ten tweede haat ik Voetbal. Ik zeg altijd NEC omdat ik uit Nijmegen kom en ik het NEC meer gun dan zo'n overrated club als Ajax of Feyenoord.quote:Op dinsdag 7 april 2009 21:23 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Wat heb ik met Ronald Koeman te maken![]()
Even ter verduidelijking: Hooligens zijn al triest, maar helemaal als het een betekenisloze club als NEC is
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |