quote:Hoe oud ben je? Sekse? Woonplaats/ regio? Interesses? Seksuele voorkeur? Lengte en postuur? Hoe lang single?
quote:Op dinsdag 7 april 2009 18:26 schreef tijnbrein het volgende:
Wel even een grande note: het is hier geen Slowchat.![]()
Sorry lad, don't take orders.quote:Op dinsdag 7 april 2009 18:27 schreef De_Kardinaal het volgende:
En nu doen jullie het maar wat rustiger aan zodat ik het ook kan volgen!
[..]
Ja Deja vu.quote:
Ah, op die manier! Nou, daar kennen ze je in ieder geval al. Dat spreekt in je voordeelquote:Op dinsdag 7 april 2009 18:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja Deja vu.![]()
Ik mag namelijk op gesprek bij een bedrijf waar ik 4 jaar geleden ook al gewerkt heb.
Het gaat toch ook heul niet slow?quote:Op dinsdag 7 april 2009 18:27 schreef De_Kardinaal het volgende:
En nu doen jullie het maar wat rustiger aan zodat ik het ook kan volgen!
[..]
dat weet je niet...quote:Op dinsdag 7 april 2009 18:30 schreef MNR het volgende:
[..]
Ah, op die manier! Nou, daar kennen ze je in ieder geval al. Dat spreekt in je voordeel
Hoe maakt hij wat?quote:Op dinsdag 7 april 2009 18:31 schreef MNR het volgende:
Onze hond komt ook binnen wandelen. Hi hi, hoe maak je het?
Rasoptimist.quote:
Af! In je mand!quote:Op dinsdag 7 april 2009 18:33 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik zou mijn hoofdletter wel eens in jouw.....![]()
whehe, foei snuit
Ooooh, maar ik ga ook thee/koffie drinken met mensen waarvan ik op voorhand al weet dat het niets wordtquote:Op dinsdag 7 april 2009 18:32 schreef MNR het volgende:
[..]
Rasoptimist.
Het lijkt me erg onwaarschijnlijk dat je iemand uitnodigt voor een gesprek als je op voorhand al weet dat het niet gaat matchen. Toch?
quote:
quote:
Weet je weet toch niet of structuur van het bedrijf is veranderd?? (qua mensen)quote:Op dinsdag 7 april 2009 18:32 schreef MNR het volgende:
[..]
Rasoptimist.
Het lijkt me erg onwaarschijnlijk dat je iemand uitnodigt voor een gesprek als je op voorhand al weet dat het niet gaat matchen. Toch?
Ik ook, het is toch leuk om nieuwe mensen te leren kennen?quote:Op dinsdag 7 april 2009 18:34 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ooooh, maar ik ga ook thee/koffie drinken met mensen waarvan ik op voorhand al weet dat het niets wordt
quote:Op dinsdag 7 april 2009 18:34 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ooooh, maar ik ga ook thee/koffie drinken met mensen waarvan ik op voorhand al weet dat het niets wordt
En een hele goede! Zeker in deze tijden.quote:Op dinsdag 7 april 2009 18:35 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
is een werktrekje, je mag nooit zomaar ergens van uitgaan
"helaas".quote:Op dinsdag 7 april 2009 18:35 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Dat kan ik niet veranderen helaas.
Ik kan het wel een FA vragen.
Heb je trek in een kopje thee?quote:Op dinsdag 7 april 2009 18:35 schreef MNR het volgende:
[..]
![]()
Net alsof ik vanavond daarop zit te wachten. Hier spreekt een gekwetste ziel en ik ben chagie-mode
Arm meiske toch.quote:Op dinsdag 7 april 2009 18:35 schreef MNR het volgende:
[..]
![]()
Net alsof ik vanavond daarop zit te wachten. Hier spreekt een gekwetste ziel en ik ben chagie-mode
Ja duh! Dan ben je je ego aan het strelen, je aandachtsgeilheid aan het voeden. Dat is iets andersquote:Op dinsdag 7 april 2009 18:34 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Editquote:
Hoe meer hoe beter!quote:Op dinsdag 7 april 2009 18:35 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik ook, het is toch leuk om nieuwe mensen te leren kennen?
quote:Op dinsdag 7 april 2009 18:36 schreef MNR het volgende:
[..]
Ja duh! Dan ben je je ego aan het strelen, je aandachtsgeilheid aan het voeden. Dat is iets anders
quote:Op dinsdag 7 april 2009 18:36 schreef MNR het volgende:
[..]
Ja duh! Dan ben je je ego aan het strelen, je aandachtsgeilheid aan het voeden. Dat is iets anders
In het eerste heb je gelijk (dat je niet weet wie als eerste contact heeft opgenomen), maar een beetje optimistischer mag wel. Ze zullen in ieder geval weten hoe hij is als persoon. That's what I meant.quote:Op dinsdag 7 april 2009 18:35 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Weet je weet toch niet of structuur van het bedrijf is veranderd?? (qua mensen)
staat nergens dat zij als eerst contact hebben opgenomen....
Niet dat ik pestimistisch ben, hoop voor hem dat het in zijn voordeel werkt, maar je kan het niet op voorhand weten of het in zijn voordeel werkt omdat je daar niet genoeg info voor hebt.
is een werktrekje, je mag nooit zomaar ergens van uitgaan
Qua mod zijn ben ik 1 van de 'nieuwe' ja.quote:Op dinsdag 7 april 2009 18:36 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Edithaha
Maar ijij bent dus de nieuwe hier?
Mannen zijn maar goed voor 1 ding... en zelfs dan presteren ze niet altijd!!quote:
Hier? Hier lurk ik, maar post ook soms.quote:Op dinsdag 7 april 2009 18:37 schreef Kuwaro het volgende:
[..]
Hey een bolletje... doe je niet meer lurken?
Die presteren helemaal nooit bedoel je? Weet je tenminte waar je aan toe bent.quote:Op dinsdag 7 april 2009 18:38 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Mannen zijn maar goed voor 1 ding... en zelfs dan presteren ze niet altijd!!
daarom toch maar liever vrouwen dan mannen voor mij
Je begeeft je op glad ijs. Ben je me aan het uitdagen?quote:Op dinsdag 7 april 2009 18:36 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Heb je trek in een kopje thee?
in zijn verhaal blijf ik liever neutraalquote:Op dinsdag 7 april 2009 18:37 schreef MNR het volgende:
[..]
In het eerste heb je gelijk (dat je niet weet wie als eerste contact heeft opgenomen), maar een beetje optimistischer mag wel. Ze zullen in ieder geval weten hoe hij is als persoon. That's what I meant.
Daarom heb jij mn nummer dus ngo niet, je wilt hem gewoon niet!quote:Op dinsdag 7 april 2009 18:38 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Ja hierquote:Op dinsdag 7 april 2009 18:38 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Hier? Hier lurk ik, maar post ook soms.
Voor technische dingen bedoel je?quote:Op dinsdag 7 april 2009 18:38 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Dat antwoord is uhm bevredigend genoegquote:Op dinsdag 7 april 2009 18:37 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Qua mod zijn ben ik 1 van de 'nieuwe' ja.
MNR! Niet zo vijandig doen, jongedame.quote:Op dinsdag 7 april 2009 18:39 schreef MNR het volgende:
[..]
Je begeeft je op glad ijs. Ben je me aan het uitdagen?
daarom... nooit een teleurstelling dat ie niet goed omhoog komtquote:Op dinsdag 7 april 2009 18:38 schreef Q. het volgende:
[..]
Die presteren helemaal nooit bedoel je? Weet je tenminte waar je aan toe bent.
we moeten even laat op, dus het komt wel goed uit altijd!quote:Op dinsdag 7 april 2009 18:39 schreef MNR het volgende:
[..]
Je begeeft je op glad ijs. Ben je me aan het uitdagen?
quote:Op dinsdag 7 april 2009 18:39 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat antwoord is uhm bevredigend genoeg
je zou me ook je nummer kunnen geven en het tegendeel kunnen bewijzenquote:Op dinsdag 7 april 2009 18:39 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Daarom heb jij mn nummer dus ngo niet, je wilt hem gewoon niet!
Nee, ik gedraag me wel weer beleefdquote:Op dinsdag 7 april 2009 18:40 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
we moeten even laat op, dus het komt wel goed uit altijd!
Haha, nee, dan zie ik je wel weer iedere morgen hier ipv naast me!quote:Op dinsdag 7 april 2009 18:42 schreef MNR het volgende:
[..]
Nee, ik gedraag me wel weer beleefd
Sorry Snuit.
Ik weet niet of t al legaal is, maar wat een lekker ding ben jequote:Op dinsdag 7 april 2009 18:37 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Qua mod zijn ben ik 1 van de 'nieuwe' ja.
Smakelijkquote:
Geile stootquote:Op dinsdag 7 april 2009 18:43 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik weet niet of t al legaal is, maar wat een lekker ding ben je.
Zij is gewoon de extra krent in de bol.quote:Op dinsdag 7 april 2009 18:44 schreef MNR het volgende:
[..]
Geile stoot![]()
Je schrijft haar naam overigens met een extra -n
Sorry, deze credits gaan naar Sedannetje. Hij had een wijze opmerking per PMquote:Op dinsdag 7 april 2009 18:47 schreef dawg het volgende:
[..]
Fijn om te weten dat je nog naar me luistert.
quote:
ff terug lezenquote:
Ik moest wel hard lachen om haar foto's onder haar nickquote:Op dinsdag 7 april 2009 18:46 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Zij is gewoon de extra krent in de bol.
De vraag is natuurlijk waardoor 1 komt en of dat een blijven iets is? Zodra je daar antwoord op hebt heb je ook je antwoord op de vraag door 2. (ook gezien hoe jij nu hier stoom af blaast)quote:Op dinsdag 7 april 2009 18:17 schreef MNR het volgende:
[..]
Mja, daar zul je dan wel gelijk in hebben. Maar waar ik mee zit en maar niet begrijpen is dat iemand de ene dag is heel aardig, attent en open is en de andere dag afstandelijk. 1
Weet van mezelf dat ik daarin maar weinig geduld op kan brengen naar anderen toe.2 Het maakt me onzeker. Hoe zit het dan met deze wijsheid? (want ik kan hem even niet volgen).
Een uitzendbureau belde mij. We hebben een vacature die wellicht interessant voor jou. Ik had al gelijk door welk bedrijf het was. Toen belde het uitzendbureau later nog eens en ik mag daar op gesprek komen.quote:Op dinsdag 7 april 2009 18:37 schreef MNR het volgende:
[..]
In het eerste heb je gelijk (dat je niet weet wie als eerste contact heeft opgenomen), maar een beetje optimistischer mag wel. Ze zullen in ieder geval weten hoe hij is als persoon. That's what I meant.
Kansloos figuur.quote:Op dinsdag 7 april 2009 18:49 schreef MNR het volgende:
[..]
Sorry, deze credits gaan naar Sedannetje. Hij had een wijze opmerking per PM
Hoe is het met de gevoelensquote:
Ze is leuk ja.quote:Op dinsdag 7 april 2009 18:49 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik moest wel hard lachen om haar foto's onder haar nick
Doe eens een narcis bij de buurvrouw in de bus, kijken wat er gebeurtquote:Op dinsdag 7 april 2009 18:51 schreef zbbrox het volgende:
Er is een narcis door mn brievenbus gekomen.
Theorie1: kinderen uit de buurt die eens wat anders doen dan 'belletje trek'
Theorie2: de superstralendleuke en tevens vrijgezelle buurvrouw..stomme buurtkinderen
Ik heb besloten er niet meer over na te denken, lijkt me het beste.quote:Op dinsdag 7 april 2009 18:50 schreef mrbox het volgende:
[..]
De vraag is natuurlijk waardoor 1 komt en of dat een blijven iets is? Zodra je daar antwoord op hebt heb je ook je antwoord op de vraag door 2. (ook gezien hoe jij nu hier stoom moet afblazen)
Kijk gewoon waar het schip strandtquote:Op dinsdag 7 april 2009 18:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Een uitzendbureau belde mij. We hebben een vacature die wellicht interessant voor jou. Ik had al gelijk door welk bedrijf het was. Toen belde het uitzendbureau later nog eens en ik mag daar op gesprek komen.
Dus vandaar de deja vu.
Of het in mijn voordeel is dat ik daar al eerder heb gewerkt weet ik niet. Als ik weer hetzelfde mag doen als vorige keer dan denk ik niet dat ik het lang uit ga houden. Vorige keer mocht ik alleen simpel werk doen.
Maar het is in ieder geval beter dan thuis zitten.
quote:Op dinsdag 7 april 2009 18:52 schreef Ripley het volgende:
[..]
Doe eens een narcis bij de buurvrouw in de bus, kijken wat er gebeurt
dit had ik dus geschreven snuitquote:Op dinsdag 7 april 2009 18:41 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
je zou me ook je nummer kunnen geven en het tegendeel kunnen bewijzen
Haar vriendinnen waren vanmiddag op bezoek, en lekker dat ze zijn.quote:Op dinsdag 7 april 2009 18:49 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik moest wel hard lachen om haar foto's onder haar nick
Nog steeds lastig. Ik sms wat met een ander vrouwtje om haar maar niet te sms-en.quote:
What's the prob?quote:Op dinsdag 7 april 2009 18:52 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik heb besloten er niet meer over na te denken, lijkt me het beste.
Ik word nu eenmaal getriggerd door afstand-nabijheid. Niet mijn sterkst ontwikkelde eigenschap om daarmee om te gaan. Gewoon de gedachte stopzetten. Dat gaat hem worden
Ja, stoom afblazen, dat kan ik af en toe wel eens
Als het de kinderen waren dan heeft waarschijnlijk iedereen zoiets in de bus en dus orgie.quote:Op dinsdag 7 april 2009 18:52 schreef Ripley het volgende:
[..]
Doe eens een narcis bij de buurvrouw in de bus, kijken wat er gebeurt
wat is er dan?quote:Op dinsdag 7 april 2009 18:53 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Nog steeds lastig. Ik sms wat met een ander vrouwtje om haar maar niet te sms-en.![]()
En die van jou?
Inderdaad maar dat was ik ook van plan.quote:Op dinsdag 7 april 2009 18:53 schreef MNR het volgende:
[..]
Kijk gewoon waar het schip strandt
Succes alvast!
Why?quote:Op dinsdag 7 april 2009 18:53 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Nog steeds lastig. Ik sms wat met een ander vrouwtje om haar maar niet te sms-en.![]()
En die van jou?
Gewoon omdat vrouwen!quote:Op dinsdag 7 april 2009 18:55 schreef MNR het volgende:
[..]
Why?
Ik bedoel, waarom iemand niet smsen terwijl je dat wel graag wilt?
Waar woon je? Dan kom ik ook.quote:Op dinsdag 7 april 2009 18:54 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Als het de kinderen waren dan heeft waarschijnlijk iedereen zoiets in de bus en dus orgie.
Niets bijzonders. 2 weken intern gezeten. Meisje ontmoet. Klik beide kanten. Beetje gekust. Beide relatie. Nu beetje last van verliefdheid.quote:
Gevoelens wat betreft wie ?quote:Op dinsdag 7 april 2009 18:53 schreef JoeyT het volgende:
[..]
En die van jou?
quote:Op dinsdag 7 april 2009 18:54 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Als het de kinderen waren dan heeft waarschijnlijk iedereen zoiets in de bus en dus orgie.
Al geneukt?quote:Op dinsdag 7 april 2009 18:56 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Niets bijzonders. 2 weken intern gezeten. Meisje ontmoet. Klik beide kanten. Beetje gekust. Beide relatie. Nu beetje last van verliefdheid.
quote:Op dinsdag 7 april 2009 18:56 schreef Ripley het volgende:
[..]
In bloementaal betekent narcis : blijf zo lief als je bent !
jaja... geloof er niets vanquote:Op dinsdag 7 april 2009 18:56 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Zou kunnenmaar als je had gewild had je mn nummer allang gehad natuurlijk
2 redenen: 1- Heeft weinig zin. Wat wil ik ermee bereiken?quote:Op dinsdag 7 april 2009 18:55 schreef MNR het volgende:
[..]
Why?
Ik bedoel, waarom iemand niet smsen terwijl je dat wel graag wilt?
Ging jij niet met Duim of ben ik echt te lang niet hier geweest?quote:
dus niet "steek je tong in me en drink mijn nectar" ?quote:Op dinsdag 7 april 2009 18:56 schreef Ripley het volgende:
[..]
Vorige week een erg leuke week gehad met koffie-jongen. Serieus, heb apart met hem gezeten en leuke gesprekken gehad. Met name over spiritualiteit. Vond ie kei-interessant. Afgelopen donderdag liep hij naar de auto, ik kort erop na mijn auto. Stond ie daar nog, dus ik loop even naar zijn auto toe (ik wilde weten hoe het met hem was). Hebben we een half uur staan kletsen.quote:
Uiteraard. Alleen dus niet met haarquote:
In deze context is het een beetje vaag.quote:Op dinsdag 7 april 2009 18:56 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat laatste. Then again, ik mis ook altijd alle roddels hier.quote:Op dinsdag 7 april 2009 18:59 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ging jij niet met Duim of ben ik echt te lang niet hier geweest?
Weet ik niet, wat zou je ermee bereiken?quote:Op dinsdag 7 april 2009 18:58 schreef JoeyT het volgende:
[..]
2 redenen: 1- Heeft weinig zin. Wat wil ik ermee bereiken?
2- Onzekerheid. Wat nou als zij nu niet aan mij denkt. Is mn ego te fragiel voor.
Nee dat is overquote:Op dinsdag 7 april 2009 18:59 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Spuit 11.quote:Op dinsdag 7 april 2009 18:59 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Da's een vrije interpretatie zekerquote:Op dinsdag 7 april 2009 18:59 schreef zbbrox het volgende:
[..]
dus niet "steek je tong in me en drink mijn nectar" ?
ik had zeker een ander boekje vroegah
Hij heeft een vriendin hequote:Op dinsdag 7 april 2009 19:01 schreef MNR het volgende:
[..]
Weet ik niet, wat zou je ermee bereiken?
Joey... mannetje, in het ergste geval is ze niet geinteresseerd, maar heb je haar ego wel gestreeld
Enne.. je kunt ook subtiel sms'en. Kom je er vanzelf achter
dies slecht!quote:
Idd, gingquote:Op dinsdag 7 april 2009 18:59 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Hmmm ja lastig. Weet iig hoe je je voelt. Jammer dat het soms zo lastig is om gevoelens van een ander te peilenquote:Op dinsdag 7 april 2009 18:59 schreef MNR het volgende:
[..]
Vorige week een erg leuke week gehad met koffie-jongen. Serieus, heb apart met hem gezeten en leuke gesprekken gehad. Met name over spiritualiteit. Vond ie kei-interessant. Afgelopen donderdag liep hij naar de auto, ik kort erop na mijn auto. Stond ie daar nog, dus ik loop even naar zijn auto toe (ik wilde weten hoe het met hem was). Hebben we een half uur staan kletsen.
Kwam ik hem later bij de afslag nog tegen voor het stoplicht. Hebben we nog lopen keten door te kijken wie het hardst de ander in kon halen (was druk, binnen de bebouwde kom en zo). En gister was normaal en vandaag was hij een stuk afstandelijker. In die zin, hij kwam binnen en ik had net (!) thee en water voor mezelf gehaald, hij bood aan of iemand wat de drinken wilde (vroeg het mij zelfs 2x). Ik: "nee, dank je, heb net gehaald". Zegt ie: "suit yourself".
Begreep ik al niet helemaal. En de rest van de dag heeft hij het contact op anderen gericht en amper op mij.
Verwarrend voor mij.
Weet ik.quote:
Neequote:
Hehequote:Op dinsdag 7 april 2009 19:02 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Hmmm ja lastig. Weet iig hoe je je voelt. Jammer dat het soms zo lastig is om gevoelens van een ander te peilen.
Valt weinig af te kappen. Ze woont bij de boeren en ik in DE stad. Zij heeft relatie, ik ook. Zij smst niet, ik ook niet. Tot half mei... En dan:quote:Op dinsdag 7 april 2009 19:01 schreef dawg het volgende:
[..]
Je gaat vooruit. Nu nog afkappen, en het probleem is opgelost.
En wat als dat helemaal niet lastig zou zijn?quote:Op dinsdag 7 april 2009 19:02 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Hmmm ja lastig. Weet iig hoe je je voelt. Jammer dat het soms zo lastig is om gevoelens van een ander te peilen.
Ik moet eens wat meer foto's van mezelf op Paiq zetten maar de foto's waar ik het leukste op sta daar hangen exen om me heen. Dat komt vast ook niet goed over.quote:
Dan gooi je haar nummer weg. De kastdeur dichtgooien dus.quote:Op dinsdag 7 april 2009 19:04 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Valt weinig af te kappen. Ze woont bij de boeren en ik in DE stad. Zij heeft relatie, ik ook. Zij smst niet, ik ook niet. Tot half mei... En dan:
Ze is geïnteresseerd. Maar wat wil ik? Ik wil dat ze haar vriend voor me verlaat.quote:Op dinsdag 7 april 2009 19:01 schreef MNR het volgende:
[..]
Weet ik niet, wat zou je ermee bereiken?
Joey... mannetje, in het ergste geval is ze niet geinteresseerd, maar heb je haar ego wel gestreeld
Enne.. je kunt ook subtiel sms'en. Kom je er vanzelf achter
Tuurlijk wel, vrouwen en onderlinge concurrentie.quote:Op dinsdag 7 april 2009 19:06 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik moet eens wat meer foto's van mezelf op Paiq zetten maar de foto's waar ik het leukste op sta daar hangen exen om me heen. Dat komt vast ook niet goed over..
Dat zou het leven een stuk makkelijker maken.quote:Op dinsdag 7 april 2009 19:05 schreef dawg het volgende:
[..]
En wat als dat helemaal niet lastig zou zijn?
Ik kan het bij iedereen. Maar als ik zelf halsoverkop verliefd word, dan zie ik t gewoon niet meer.quote:Op dinsdag 7 april 2009 19:05 schreef dawg het volgende:
[..]
En wat als dat helemaal niet lastig zou zijn?
Neequote:Op dinsdag 7 april 2009 19:06 schreef dawg het volgende:
[..]
Dan gooi je haar nummer weg. De kastdeur dichtgooien dus.
Ja idd leuk nummer. Draai ik altijd als ik iemand leuk vindquote:Op dinsdag 7 april 2009 19:08 schreef vencodark het volgende:
[..]
Tof nummer, lekker vrolijk, maar wat zag die gast eruit zeg.
Voor jou of je vriendin?quote:Op dinsdag 7 april 2009 19:08 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Nee.
Je kent me toch wel een beetje. Het mag dan wel super kut zijn, maar het maakt het daarom ook erg mooi.
Waarom ben je dat zelf niet van plan?quote:Op dinsdag 7 april 2009 19:06 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ze is geïnteresseerd. Maar wat wil ik? Ik wil dat ze haar vriend voor me verlaat.
Maar wat heeft dat voor zin als ik dat zelf niet van plan ben.
Ach ben gewoon verliefd, tsja... Niet gewend.
Wel nee, joey houdt gewoon van de spanning van op het randje kijken wat er kan. Dat pubergedrag moet ie gewoon eens aflerenquote:Op dinsdag 7 april 2009 19:10 schreef MNR het volgende:
[..]
Waarom ben je dat zelf niet van plan?
Ik ga nu eten, maar als je de - en + hebt opgeschreven en de balans komt uit bij de dame in kwestie..
Wat ik wil zeggen: ga voor de dame met wie je de meeste plussen hebt
En verbreek het contact met de ander.
(dat komt wel even heel zwart-wit over, maar heb niet veel tijd om het nu heel genuanceerd op te schrijven)
* having diner
Ze is een soort replica van mn vriendin, alleen drinkt ze bier.quote:Op dinsdag 7 april 2009 19:10 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik ga nu eten, maar als je de - en + hebt opgeschreven en de balans komt uit bij de dame in kwestie..
(dat komt wel even heel zwart-wit over, maar heb niet veel tijd om het nu heel genuanceerd op te schrijven)
* having diner
Vraag me af of dat ooit zal komen. Ik kan het gewoon niet laten. En dan is het al flink verbeterd tov voorgaande jaren...quote:Op dinsdag 7 april 2009 19:11 schreef Ripley het volgende:
[..]
Wel nee, joey houdt gewoon van de spanning van op het randje kijken wat er kan. Dat pubergedrag moet ie gewoon eens afleren
je wil het ook niet echt afleren, want je vindt de spanning en sensatie gewoon leuk.quote:Op dinsdag 7 april 2009 19:13 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Vraag me af of dat ooit zal komen. Ik kan het gewoon niet laten. En dan is het al flink verbeterd tov voorgaande jaren...
Ik ook, maakt me vrolijkquote:Op dinsdag 7 april 2009 19:09 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja idd leuk nummer. Draai ik altijd als ik iemand leuk vind.
quote:Op dinsdag 7 april 2009 19:13 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Vraag me af of dat ooit zal komen. Ik kan het gewoon niet laten. En dan is het al flink verbeterd tov voorgaande jaren...
Sorry maar zou jij dat zelf ook zo doen ? soms moet je ook gewoon genoegen nemen met wat je hebt .quote:Op dinsdag 7 april 2009 19:10 schreef MNR het volgende:
[..]
* having diner
En dittemquote:Op dinsdag 7 april 2009 19:11 schreef Ripley het volgende:
[..]
Wel nee, joey houdt gewoon van de spanning van op het randje kijken wat er kan. Dat pubergedrag moet ie gewoon eens afleren
Echt welquote:
Hoi Adoquote:
Kan dat later niet eerder worden?quote:Op dinsdag 7 april 2009 19:24 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Echt wel
Ff afwassen en stofzuigen. Meld me later wel weer![]()
Zo, grote plannen vanavond?quote:Op dinsdag 7 april 2009 19:24 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Echt wel
Ff afwassen en stofzuigen. Meld me later wel weer![]()
Ja vind ik ook erg mooi. Word er alleen erg emotioneel van ivm sterfgeval en ernstig ziek.quote:Op dinsdag 7 april 2009 19:14 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik ook, maakt me vrolijk
Ben nu trouwens weg van dit nummer:
Hoiquote:Op dinsdag 7 april 2009 19:27 schreef Murmeli het volgende:
Heeej...
murmeli is ook weer thuis... pfoe lange dag gehad (vergeleken met normaal dan, van 9 tot kwart voor 6 op je werk hangen is officieel niet echt lang he)
maar wel goed met mn manager gepraat. nu kijken offie naar me wil luisteren...
en nu ff eten maken, mn moeder komt eten
Dat klopt helemaal, maar weet niet of dit puur die sensatie was. Misschien ook wel. Maar ik ben niet iemand die snel gevoelens krijgt en die heb ik nu toch wel. Ik zie me ook wel een relatie met haar hebben.quote:Op dinsdag 7 april 2009 19:14 schreef Ripley het volgende:
[..]
je wil het ook niet echt afleren, want je vindt de spanning en sensatie gewoon leuk.
Ja het is natuurlijk altijd dubbelop. Hoort niet, maar het is wel fijn.quote:Op dinsdag 7 april 2009 19:13 schreef Tally het volgende:
Ik ken je gevoelens JoeyT..Het is ontzettend kut.. Maar die kriebeltjes zijn ook wel weer lekker
Ik raakte er alleen totaaaaaaaaaaaal door in de war en was mezelf gewoon niet meerquote:Op dinsdag 7 april 2009 19:32 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja het is natuurlijk altijd dubbelop. Hoort niet, maar het is wel fijn.
Ik moet hem er nog in proppen..quote:Op dinsdag 7 april 2009 19:33 schreef Q. het volgende:
[..]
Oh ja, was ophangen. Zit nog in de wasmachine.
Het zal iig niet aan mij liggen. Heb haar net gesproken. Lang leve Hyvesquote:Op dinsdag 7 april 2009 19:15 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Ik denk dat je haar nog wel gaat neuken.
Mja, das een minder fijne bijkomstigheid.quote:Op dinsdag 7 april 2009 19:30 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja vind ik ook erg mooi. Word er alleen erg emotioneel van ivm sterfgeval en ernstig ziek.
Compleet herkenbaar. Heb je het ook wel eens gehad terwijl je in een relatie zat?quote:Op dinsdag 7 april 2009 19:33 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik raakte er alleen totaaaaaaaaaaaal door in de war en was mezelf gewoon niet meer
Ze heeft het nu nog iedere keer als ze mij online zietquote:Op dinsdag 7 april 2009 19:35 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Compleet herkenbaar. Heb je het ook wel eens gehad terwijl je in een relatie zat?
Daar had ik het overquote:Op dinsdag 7 april 2009 19:35 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Compleet herkenbaar. Heb je het ook wel eens gehad terwijl je in een relatie zat?
Maar is wel tekenend voor het nummer. Dus erg mooiquote:Op dinsdag 7 april 2009 19:34 schreef vencodark het volgende:
[..]
Mja, das een minder fijne bijkomstigheid.
Kriebeltjes in mn broek is anders dan kriebeltjes in mijn buik hoor..quote:Op dinsdag 7 april 2009 19:36 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ze heeft het nu nog iedere keer als ze mij online ziet
Hehe ok, ja meestal word ik flink geflamed als het over emotioneel vreemdgaan gaatquote:
Zal je mij niets over horen zeggenquote:Op dinsdag 7 april 2009 19:37 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Hehe ok, ja meestal word ik flink geflamed als het over emotioneel vreemdgaan gaat.
Eerlijk? Ja, als ik verliefd word op een ander, voel ik me zo schuldig dat ik niet bij mijn partner kan blijven.quote:Op dinsdag 7 april 2009 19:15 schreef mrbox het volgende:
[..]
Sorry maar zou jij dat zelf ook zo doen ? soms moet je ook gewoon genoegen nemen met wat je hebt .
Maar ik ben ook nog verliefd op mn vriendinnetje. Het 1 sluit het andere niet uit. Mensen praten het zichzelf aan dat het slecht is om verliefd te worden op anderen. Terwijl het alleen maar zegt dat je een open persoon bent die zn gevoelens niet beperkt. Pas als je je partner gaat bedriegen en kwetsen zou je je schuldig moeten gaan voelen.quote:Op dinsdag 7 april 2009 19:41 schreef MNR het volgende:
[..]
Eerlijk? Ja, als ik verliefd word op een ander, voel ik me zo schuldig dat ik niet bij mijn partner kan blijven.
Overigens, wanneer ik het verder doortrek, ik word alleen verliefd op een ander als ik me niet meer verbonden voel met mijn eigen partner. Ik geef alleen maar aan dat ik niet kan leven met de gedachte dat ik bij een ander wil zijn terwijl ik in een relatie zit.
Ik zeg niet dat je slecht bezig bent. Ik vind je juist heel eerlijk in je gevoelens. Ik vind juist dat je door eerlijk te zijn over je gevoelens, veel meer bereikt en veel beter ontlaadt.quote:Op dinsdag 7 april 2009 19:44 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Maar ik ben ook nog verliefd op mn vriendinnetje. Het 1 sluit het andere niet uit. Mensen praten het zichzelf aan dat het slecht is om verliefd te worden op anderen. Terwijl het alleen maar zegt dat je een open persoon bent die zn gevoelens niet beperkt. Pas als je je partner gaat bedriegen en kwetsen zou je je schuldig moeten gaan voelen.
Nou ja oke geen idee hoe ik zou handelen eigenlijk, denk dat ik liever kies voor de relatie dan voor het korte, maar goed ligt aan de situatie ook wel.quote:Op dinsdag 7 april 2009 19:41 schreef MNR het volgende:
[..]
Eerlijk? Ja, als ik verliefd word op een ander, voel ik me zo schuldig dat ik niet bij mijn partner kan blijven.
Overigens, wanneer ik het verder doortrek, ik word alleen verliefd op een ander als ik me niet meer verbonden voel met mijn eigen partner. Ik geef alleen maar aan dat ik niet kan leven met de gedachte dat ik bij een ander wil zijn terwijl ik in een relatie zit.
Ik weet het ook niet, maar ik weet dat in het verleden meerdere keren een reden voor me is geweest om een relatie te beeindigen. Ik kan het gewoon niet..quote:Op dinsdag 7 april 2009 19:51 schreef mrbox het volgende:
[..]
Nou ja oke geen idee hoe ik zou handelen eigenlijk, denk dat ik liever kies voor de relatie dan voor het korte, maar goed ligt aan de situatie ook wel.
ohhhhh q schatjuhhhhhhhhhhhhhhh leuk je weer te lezen!quote:Op dinsdag 7 april 2009 19:59 schreef Q. het volgende:
Ik merk de laatste weken wel dat ik de aandacht van vrouwen steeds meer begin te missen. Het voelt soms wel alsof ik back to square one ben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Def P is cool.quote:Op dinsdag 7 april 2009 20:00 schreef Q. het volgende:
[..].
Oh ja. Even Def P. & de Beatbusters opzetten met Eerlijk Liegen.
quote:Op dinsdag 7 april 2009 20:00 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ohhhhh q schatjuhhhhhhhhhhhhhhh leuk je weer te lezen!PM je tieten even. Dat helpt altijd wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.For great justice!
Ja ik wil het ook weer niet te snel beeindigen... maar goed eerst maar ff in de situatie terecht komenquote:Op dinsdag 7 april 2009 19:54 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet, maar ik weet dat in het verleden meerdere keren een reden voor me is geweest om een relatie te beeindigen. Ik kan het gewoon niet..
Iets veranderd ?quote:Op dinsdag 7 april 2009 19:59 schreef Q. het volgende:
Ik merk de laatste weken wel dat ik de aandacht van vrouwen steeds meer begin te missen. Het voelt soms wel alsof ik back to square one ben.
Timing hèquote:
Oldschool is cool.quote:
Ik las 'schoot'!quote:Op dinsdag 7 april 2009 20:11 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Moet jij niet op school zitten?!
Ik zit op school, even snel mail checken, verwacht ietsquote:Op dinsdag 7 april 2009 20:11 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Moet jij niet op school zitten?!
Een lekkere schoot is nooit wegquote:
Box!quote:
Tussen 10 en half 11 verwacht ikquote:
Klinkt als een goed verhaalquote:Op dinsdag 7 april 2009 20:13 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik zit op school, even snel mail checken, verwacht iets
Joh, ik heb alleen maar goede verhalenquote:
quote:Op dinsdag 7 april 2009 20:16 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Box!
[..]
Tussen 10 en half 11 verwacht ik
quote:Op dinsdag 7 april 2009 20:17 schreef Nouk84 het volgende:
I'm leaving again! Vingers weer terug mijn neus in
Doe bier de groeten van mij.quote:
Dan heb je verkeerd gedacht.quote:
Ik drink alleen met mijn matenquote:Op dinsdag 7 april 2009 20:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan heb je verkeerd gedacht.![]()
Ik drink alleen met maten.
Dat is wel gezelliger.quote:
Krijg je meestal nog gekkere verhalen te horen dan met vrienden alleenquote:
Dat is ook leuk. Vooral als het vrijgezellige vrouwen zijn.quote:
ik dacht .. snuit zegt mij heel lief gedag.. maar neequote:Op dinsdag 7 april 2009 21:31 schreef Snuitebolletje het volgende:
whehehehe... mn buurmeisje op Paiq!
kusje!quote:Op dinsdag 7 april 2009 21:35 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
ik dacht .. snuit zegt mij heel lief gedag.. maar nee
Daar doe ik het dan maar mee..quote:
Alles welquote:
Mooi, goed om te horen!quote:
Weinig spectaculairs wat het vermelden hier waard isquote:Op dinsdag 7 april 2009 21:45 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Mooi, goed om te horen!
Nog wat bijzonders meegemaakt Ado?
neequote:
Ok nou ik wel dan.quote:Op dinsdag 7 april 2009 21:48 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Weinig spectaculairs wat het vermelden hier waard is
Gefeliciteerd. En dat in deze tijd!quote:Op dinsdag 7 april 2009 21:52 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ok nou ik wel dan.
Ik heb contractverlenging en salaris verhoging gehad vandaag. Gaat 4 mei in
Tof!quote:Op dinsdag 7 april 2009 21:52 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ok nou ik wel dan.
Oeeh!quote:Op dinsdag 7 april 2009 21:52 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
met getuite lipjes heel zachtjes heel lief op je wangetje!
nee nee, dit was gewoon om lief hoi te zeggen!quote:Op dinsdag 7 april 2009 21:56 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Oeeh!
Maar wel een beetje met uhm kracht/passie he
Dat is wel top ! gefeliciteerd manquote:Op dinsdag 7 april 2009 21:52 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ok nou ik wel dan.
Sorry.. liet me even gaanquote:Op dinsdag 7 april 2009 21:58 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
nee nee, dit was gewoon om lief hoi te zeggen!
quote:Op dinsdag 7 april 2009 21:52 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ok nou ik wel dan.
quote:
quote:Op dinsdag 7 april 2009 21:53 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Tof!
gefeliciteerd! Zeker in deze tijd!
quote:
Thanks allemaal!quote:
truste alvastquote:Op dinsdag 7 april 2009 22:02 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Haha, mag hoor!
Ik ga zo ook...
Tof! Gefeliciteerd, ik wist wel dat het je zou lukken! Ook wat je wilde qua verhoging?! Ben blij voor je!quote:Op dinsdag 7 april 2009 21:52 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ok nou ik wel dan.
had me een gil gegevenquote:Op dinsdag 7 april 2009 22:27 schreef Nouk84 het volgende:
Niemand iets leuks te vertellen om mij te vermaken?Ik moet energie kwijt!
![]()
an maar even een dansje door de woonkamer!
Een pil?quote:Op dinsdag 7 april 2009 22:28 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
had me een gil gegevenhad je je energie kwijt gekund!
Jij editertquote:Op dinsdag 7 april 2009 22:30 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
pil/gil...wat je wilt.. nee, een gil, was ik langs gekomen
Niet bijzonder nee... Hele gare dag gehad op werk. Eerst een donderpreek dat we onze targets niet haalde, toen een systeemstoring, vervolgens te horen krijgen dat je teamcoach eruit gegooid is.quote:Op dinsdag 7 april 2009 22:27 schreef Nouk84 het volgende:
Niemand iets leuks te vertellen om mij te vermaken?Ik moet energie kwijt!
![]()
an maar even een dansje door de woonkamer!
Klinkt goed die dag! Balen zeg...quote:Op dinsdag 7 april 2009 22:31 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Niet bijzonder nee... Hele gare dag gehad op werk. Eerst een donderpreek dat we onze targets niet haalde, toen een systeemstoring, vervolgens te horen krijgen dat je teamcoach eruit gegooid is.
Toen een tweede systeemstoring, dus werd er besloten om maar wat trainingen te geven. Helaas ging dat niet door omdat een ander systeem óók al storing had...
Dus uiteindelijk heel onrustige sfeer, veel mensen die pissig waren en coaches en managers die dus ook pissig waren omdat niemand iets kon doen en iedereen op elkaar liep te bitchen.
Ja, lekker makkelijk hèquote:Op dinsdag 7 april 2009 22:32 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
sorry lieve schat, maar jij las gewoon echt dik hard verkeerd!
Heet ook wel "Wishful reading"quote:Op dinsdag 7 april 2009 22:32 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
sorry lieve schat, maar jij las gewoon echt dik hard verkeerd!
Ach, morgen hopelijk beter. Veel erger dan vandaag kan ook niet. Gelukkig kon ik er wel een beetje om lachenquote:
Iets minder, maar in de buurtquote:Op dinsdag 7 april 2009 22:20 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Tof! Gefeliciteerd, ik wist wel dat het je zou lukken! Ook wat je wilde qua verhoging?! Ben blij voor je!
Thanks amigo!quote:
Je kan weinig andere dingen doen. Lachen lost veel opquote:Op dinsdag 7 april 2009 22:35 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ach, morgen hopelijk beter. Veel erger dan vandaag kan ook niet. Gelukkig kon ik er wel een beetje om lachen
Afgezien van die teamcoach dan. Echt een kutstreek dat zij eruit gebonjourd werd!
Wel tevreden dus? Goed zo!quote:
Contract niet verlengd dus heeft ze alle dagen opgenomen die ze nog had (geef haar geen ongelijkquote:Op dinsdag 7 april 2009 22:38 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Je kan weinig andere dingen doen. Lachen lost veel op
Ja dat is kut inderdaad.. Per direct? Terecht?
Ja dat zeker in deze tijdenquote:
Jammer dat er altijd maar naar targets gekeken wordt en niet naar hoe het team draait. Targets zijn ook belangrijk, maar je haalt targets zeker niet met een slecht draaiend team.quote:Op dinsdag 7 april 2009 22:42 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Contract niet verlengd dus heeft ze alle dagen opgenomen die ze nog had (geef haar geen ongelijk). Zogenaamd omdat zij als coach haar targets ook niet haalde. Maar zij was wel als coach echt super goed, en wist precies hoe alles werkte
Wat dus wil zeggen dat wij een of andere nieuwe klapjosti krijgen die er waarschijnlijk helemaal geen ruk van snapt en dat de andere coach nu in haar eentje even 50 man kan aansturen.
Was wel leuk dat al mijn vrouwelijke collega's mijn kale kop zo cool vonden.
Precies!quote:
Ja dat ik er sowieso niet bij ben want ik ga die dag 10km hardlopen(wedstrijdje)quote:Op dinsdag 7 april 2009 22:49 schreef Ludootje het volgende:
Zeg, trouwens nog een update over 9 mei?
Oeh, hardlopen! Stoer!quote:Op dinsdag 7 april 2009 22:50 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja dat ik er sowieso niet bij ben want ik ga die dag 10km hardlopen(wedstrijdje)
Tof! Ik ben weer begonnen en gaat alweer goed.quote:Op dinsdag 7 april 2009 22:51 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Oeh, hardlopen! Stoer!
Ga deze week hardloopschoenen kopen
Jammer. Maar goed dat je aan het hardlopen bent! Wat voor wedstrjidje is het?quote:Op dinsdag 7 april 2009 22:50 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja dat ik er sowieso niet bij ben want ik ga die dag 10km hardlopen(wedstrijdje)
Haha herkenbaarquote:Op dinsdag 7 april 2009 22:58 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Yep, nu het weer mooi is durf ik het weer aan.
Het ligt er even aan hoe laat het afgelopen is hoor, meen van de vorige keer te herinneren dat het om 3 uur afgelopen was en van A'dam ZO naar Utrecht is niet zoverquote:Op dinsdag 7 april 2009 23:01 schreef Howl het volgende:
[..]
Jammer. Maar goed dat je aan het hardlopen bent! Wat voor wedstrjidje is het?
Ik ga over twee weekjes weer een loop van 12km doen.
ga je ook hardlopen ludo? ik ben net begonnen samen met knuffelzacht...quote:Op dinsdag 7 april 2009 22:58 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Yep, nu het weer mooi is durf ik het weer aan.
Mogge!quote:Op dinsdag 7 april 2009 23:06 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ga je ook hardlopen ludo? ik ben net begonnen samen met knuffelzacht...
volgens mij is het nog steeds vaag wie er meegaan omdat iedereen op elkaar wacht....quote:Op dinsdag 7 april 2009 22:49 schreef Ludootje het volgende:
Zeg, trouwens nog een update over 9 mei?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |