quote:Hoe oud ben je? Sekse? Woonplaats/ regio? Interesses? Seksuele voorkeur? Lengte en postuur? Hoe lang single?
quote:Op dinsdag 7 april 2009 18:26 schreef tijnbrein het volgende:
Wel even een grande note: het is hier geen Slowchat.![]()
Sorry lad, don't take orders.quote:Op dinsdag 7 april 2009 18:27 schreef De_Kardinaal het volgende:
En nu doen jullie het maar wat rustiger aan zodat ik het ook kan volgen!
[..]
Ja Deja vu.quote:
Ah, op die manier! Nou, daar kennen ze je in ieder geval al. Dat spreekt in je voordeelquote:Op dinsdag 7 april 2009 18:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja Deja vu.![]()
Ik mag namelijk op gesprek bij een bedrijf waar ik 4 jaar geleden ook al gewerkt heb.
Het gaat toch ook heul niet slow?quote:Op dinsdag 7 april 2009 18:27 schreef De_Kardinaal het volgende:
En nu doen jullie het maar wat rustiger aan zodat ik het ook kan volgen!
[..]
dat weet je niet...quote:Op dinsdag 7 april 2009 18:30 schreef MNR het volgende:
[..]
Ah, op die manier! Nou, daar kennen ze je in ieder geval al. Dat spreekt in je voordeel
Hoe maakt hij wat?quote:Op dinsdag 7 april 2009 18:31 schreef MNR het volgende:
Onze hond komt ook binnen wandelen. Hi hi, hoe maak je het?
Rasoptimist.quote:
Af! In je mand!quote:Op dinsdag 7 april 2009 18:33 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik zou mijn hoofdletter wel eens in jouw.....![]()
whehe, foei snuit
Ooooh, maar ik ga ook thee/koffie drinken met mensen waarvan ik op voorhand al weet dat het niets wordtquote:Op dinsdag 7 april 2009 18:32 schreef MNR het volgende:
[..]
Rasoptimist.
Het lijkt me erg onwaarschijnlijk dat je iemand uitnodigt voor een gesprek als je op voorhand al weet dat het niet gaat matchen. Toch?
quote:
quote:
Weet je weet toch niet of structuur van het bedrijf is veranderd?? (qua mensen)quote:Op dinsdag 7 april 2009 18:32 schreef MNR het volgende:
[..]
Rasoptimist.
Het lijkt me erg onwaarschijnlijk dat je iemand uitnodigt voor een gesprek als je op voorhand al weet dat het niet gaat matchen. Toch?
Ik ook, het is toch leuk om nieuwe mensen te leren kennen?quote:Op dinsdag 7 april 2009 18:34 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ooooh, maar ik ga ook thee/koffie drinken met mensen waarvan ik op voorhand al weet dat het niets wordt
quote:Op dinsdag 7 april 2009 18:34 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ooooh, maar ik ga ook thee/koffie drinken met mensen waarvan ik op voorhand al weet dat het niets wordt
En een hele goede! Zeker in deze tijden.quote:Op dinsdag 7 april 2009 18:35 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
is een werktrekje, je mag nooit zomaar ergens van uitgaan
"helaas".quote:Op dinsdag 7 april 2009 18:35 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Dat kan ik niet veranderen helaas.
Ik kan het wel een FA vragen.
Heb je trek in een kopje thee?quote:Op dinsdag 7 april 2009 18:35 schreef MNR het volgende:
[..]
![]()
Net alsof ik vanavond daarop zit te wachten. Hier spreekt een gekwetste ziel en ik ben chagie-mode
Arm meiske toch.quote:Op dinsdag 7 april 2009 18:35 schreef MNR het volgende:
[..]
![]()
Net alsof ik vanavond daarop zit te wachten. Hier spreekt een gekwetste ziel en ik ben chagie-mode
Ja duh! Dan ben je je ego aan het strelen, je aandachtsgeilheid aan het voeden. Dat is iets andersquote:Op dinsdag 7 april 2009 18:34 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Editquote:
Hoe meer hoe beter!quote:Op dinsdag 7 april 2009 18:35 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik ook, het is toch leuk om nieuwe mensen te leren kennen?
quote:Op dinsdag 7 april 2009 18:36 schreef MNR het volgende:
[..]
Ja duh! Dan ben je je ego aan het strelen, je aandachtsgeilheid aan het voeden. Dat is iets anders
quote:Op dinsdag 7 april 2009 18:36 schreef MNR het volgende:
[..]
Ja duh! Dan ben je je ego aan het strelen, je aandachtsgeilheid aan het voeden. Dat is iets anders
In het eerste heb je gelijk (dat je niet weet wie als eerste contact heeft opgenomen), maar een beetje optimistischer mag wel. Ze zullen in ieder geval weten hoe hij is als persoon. That's what I meant.quote:Op dinsdag 7 april 2009 18:35 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Weet je weet toch niet of structuur van het bedrijf is veranderd?? (qua mensen)
staat nergens dat zij als eerst contact hebben opgenomen....
Niet dat ik pestimistisch ben, hoop voor hem dat het in zijn voordeel werkt, maar je kan het niet op voorhand weten of het in zijn voordeel werkt omdat je daar niet genoeg info voor hebt.
is een werktrekje, je mag nooit zomaar ergens van uitgaan
Qua mod zijn ben ik 1 van de 'nieuwe' ja.quote:Op dinsdag 7 april 2009 18:36 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Edithaha
Maar ijij bent dus de nieuwe hier?
Mannen zijn maar goed voor 1 ding... en zelfs dan presteren ze niet altijd!!quote:
Hier? Hier lurk ik, maar post ook soms.quote:Op dinsdag 7 april 2009 18:37 schreef Kuwaro het volgende:
[..]
Hey een bolletje... doe je niet meer lurken?
Die presteren helemaal nooit bedoel je? Weet je tenminte waar je aan toe bent.quote:Op dinsdag 7 april 2009 18:38 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Mannen zijn maar goed voor 1 ding... en zelfs dan presteren ze niet altijd!!
daarom toch maar liever vrouwen dan mannen voor mij
Je begeeft je op glad ijs. Ben je me aan het uitdagen?quote:Op dinsdag 7 april 2009 18:36 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Heb je trek in een kopje thee?
in zijn verhaal blijf ik liever neutraalquote:Op dinsdag 7 april 2009 18:37 schreef MNR het volgende:
[..]
In het eerste heb je gelijk (dat je niet weet wie als eerste contact heeft opgenomen), maar een beetje optimistischer mag wel. Ze zullen in ieder geval weten hoe hij is als persoon. That's what I meant.
Daarom heb jij mn nummer dus ngo niet, je wilt hem gewoon niet!quote:Op dinsdag 7 april 2009 18:38 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Ja hierquote:Op dinsdag 7 april 2009 18:38 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Hier? Hier lurk ik, maar post ook soms.
Voor technische dingen bedoel je?quote:Op dinsdag 7 april 2009 18:38 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Dat antwoord is uhm bevredigend genoegquote:Op dinsdag 7 april 2009 18:37 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Qua mod zijn ben ik 1 van de 'nieuwe' ja.
MNR! Niet zo vijandig doen, jongedame.quote:Op dinsdag 7 april 2009 18:39 schreef MNR het volgende:
[..]
Je begeeft je op glad ijs. Ben je me aan het uitdagen?
daarom... nooit een teleurstelling dat ie niet goed omhoog komtquote:Op dinsdag 7 april 2009 18:38 schreef Q. het volgende:
[..]
Die presteren helemaal nooit bedoel je? Weet je tenminte waar je aan toe bent.
we moeten even laat op, dus het komt wel goed uit altijd!quote:Op dinsdag 7 april 2009 18:39 schreef MNR het volgende:
[..]
Je begeeft je op glad ijs. Ben je me aan het uitdagen?
quote:Op dinsdag 7 april 2009 18:39 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat antwoord is uhm bevredigend genoeg
je zou me ook je nummer kunnen geven en het tegendeel kunnen bewijzenquote:Op dinsdag 7 april 2009 18:39 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Daarom heb jij mn nummer dus ngo niet, je wilt hem gewoon niet!
Nee, ik gedraag me wel weer beleefdquote:Op dinsdag 7 april 2009 18:40 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
we moeten even laat op, dus het komt wel goed uit altijd!
Haha, nee, dan zie ik je wel weer iedere morgen hier ipv naast me!quote:Op dinsdag 7 april 2009 18:42 schreef MNR het volgende:
[..]
Nee, ik gedraag me wel weer beleefd
Sorry Snuit.
Ik weet niet of t al legaal is, maar wat een lekker ding ben jequote:Op dinsdag 7 april 2009 18:37 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Qua mod zijn ben ik 1 van de 'nieuwe' ja.
Smakelijkquote:
Geile stootquote:Op dinsdag 7 april 2009 18:43 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik weet niet of t al legaal is, maar wat een lekker ding ben je.
Zij is gewoon de extra krent in de bol.quote:Op dinsdag 7 april 2009 18:44 schreef MNR het volgende:
[..]
Geile stoot![]()
Je schrijft haar naam overigens met een extra -n
Sorry, deze credits gaan naar Sedannetje. Hij had een wijze opmerking per PMquote:Op dinsdag 7 april 2009 18:47 schreef dawg het volgende:
[..]
Fijn om te weten dat je nog naar me luistert.
quote:
ff terug lezenquote:
Ik moest wel hard lachen om haar foto's onder haar nickquote:Op dinsdag 7 april 2009 18:46 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Zij is gewoon de extra krent in de bol.
De vraag is natuurlijk waardoor 1 komt en of dat een blijven iets is? Zodra je daar antwoord op hebt heb je ook je antwoord op de vraag door 2. (ook gezien hoe jij nu hier stoom af blaast)quote:Op dinsdag 7 april 2009 18:17 schreef MNR het volgende:
[..]
Mja, daar zul je dan wel gelijk in hebben. Maar waar ik mee zit en maar niet begrijpen is dat iemand de ene dag is heel aardig, attent en open is en de andere dag afstandelijk. 1
Weet van mezelf dat ik daarin maar weinig geduld op kan brengen naar anderen toe.2 Het maakt me onzeker. Hoe zit het dan met deze wijsheid? (want ik kan hem even niet volgen).
Een uitzendbureau belde mij. We hebben een vacature die wellicht interessant voor jou. Ik had al gelijk door welk bedrijf het was. Toen belde het uitzendbureau later nog eens en ik mag daar op gesprek komen.quote:Op dinsdag 7 april 2009 18:37 schreef MNR het volgende:
[..]
In het eerste heb je gelijk (dat je niet weet wie als eerste contact heeft opgenomen), maar een beetje optimistischer mag wel. Ze zullen in ieder geval weten hoe hij is als persoon. That's what I meant.
Kansloos figuur.quote:Op dinsdag 7 april 2009 18:49 schreef MNR het volgende:
[..]
Sorry, deze credits gaan naar Sedannetje. Hij had een wijze opmerking per PM
Hoe is het met de gevoelensquote:
Ze is leuk ja.quote:Op dinsdag 7 april 2009 18:49 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik moest wel hard lachen om haar foto's onder haar nick
Doe eens een narcis bij de buurvrouw in de bus, kijken wat er gebeurtquote:Op dinsdag 7 april 2009 18:51 schreef zbbrox het volgende:
Er is een narcis door mn brievenbus gekomen.
Theorie1: kinderen uit de buurt die eens wat anders doen dan 'belletje trek'
Theorie2: de superstralendleuke en tevens vrijgezelle buurvrouw..stomme buurtkinderen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |