Erg hequote:Op dinsdag 7 april 2009 21:54 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Sjeuzis!! Ik ben daar de afgelopen jaren 'n paar keer geweest op Bevrijdingsdag, maar dat 't er zo van bovenaf zou zien had ik niet verwacht.
Dat is voor mij ook iets te druk.quote:Op dinsdag 7 april 2009 21:55 schreef cosmick het volgende:
[..]
Erg he.
.
Persoonlijk hou ik niet van zoveel drukte.
Gewoon aan de bar hangen en tanken op zo'n dagenquote:Op dinsdag 7 april 2009 21:55 schreef cosmick het volgende:
[..]
Erg he.
.
Ja, ik hou d'r ook niet zo van. Al lijkt 't op die foto's drukker dan als je er rondloopt. Dan heb je dat gelukkig niet zo in de gaten.... En ach, in de binnenstad van Zwolle is 't ook prima vertoevenquote:Op dinsdag 7 april 2009 21:55 schreef cosmick het volgende:
[..]
Erg he.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 7 april 2009 22:06 schreef cosmick het volgende:
Een van de leukste platen van 't jaar. Tot nu toe.
Ik heb veel betere gehoord.quote:Op dinsdag 7 april 2009 22:06 schreef cosmick het volgende:
Een van de leukste platen van 't jaar. Tot nu toe.
Mzzl !quote:Op dinsdag 7 april 2009 22:07 schreef Susi het volgende:
[..]
I'll stay foreeeeeva
Weltrusten alvast, ik houd het voor gezien
Welterustenquote:Op dinsdag 7 april 2009 22:07 schreef Susi het volgende:
[..]
I'll stay foreeeeeva
Weltrusten alvast, ik houd het voor gezien
Hij moest nog effe snel stofzuigen tijdens 't nieuws, denk ik. Of bier halen, dat kan ook nog natuurlijk....quote:
Ding bleef hangen tijdens het verzenden, maar heb 'm gelukkig wel helemaal gehoordquote:Op dinsdag 7 april 2009 22:09 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Die is allang afgelopen man!
Trusten Susi!
Hehe, mooi zo!quote:Op dinsdag 7 april 2009 22:14 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ding bleef hangen tijdens het verzenden, maar heb 'm gelukkig wel helemaal gehoord.
Wat is er met die middelste mensen aan de handquote:Op dinsdag 7 april 2009 22:15 schreef muisje-eliza het volgende:
hallow![]()
ff klaar met leren hoor![]()
ik las net op Twitter dat Roosmarijn foto's wil van luisteraars op de rode muur![]()
ik wil deze foto op de wand hebben
[ afbeelding ]
quote:
Whehe, gastenquote:Op dinsdag 7 april 2009 22:12 schreef DiedjeeJ het volgende:
Hij moest nog effe snel stofzuigen tijdens 't nieuws, denk ik. Of bier halen, dat kan ook nog natuurlijk....
Heuj!quote:Op dinsdag 7 april 2009 22:15 schreef muisje-eliza het volgende:
hallow![]()
ik las net op Twitter dat Roosmarijn foto's wil van luisteraars op de rode muur![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 7 april 2009 22:15 schreef muisje-eliza het volgende:
hallow![]()
[ afbeelding ]
Stuur maar opquote:Op dinsdag 7 april 2009 22:15 schreef muisje-eliza het volgende:
hallow![]()
[ afbeelding ]
Whehehe, dat viel mij ook al op jaquote:Op dinsdag 7 april 2009 22:17 schreef cosmick het volgende:
[..]
Wat is er met die middelste mensen aan de hand.
Ik zou het niet wetenquote:Op dinsdag 7 april 2009 22:17 schreef cosmick het volgende:
[..]
Die site check ik ook wel eensquote:Op dinsdag 7 april 2009 22:21 schreef cosmick het volgende:
Nou eh, dit lezen we allemaal wel op webwereld.nl ofzo.
Doe maar weer een plaatje.
"Wij luisteren 3FM omdat we anders niet de hele dag op Fok kunnen posten".quote:Op dinsdag 7 april 2009 22:25 schreef muisje-eliza het volgende:
"En in 1 zin waarom jij het leuk vindt om naar 3FM te luisteren"
euh...in 1 zin waarom wij 3fm zo leuk vinden? tips? iemand?
quote:Op dinsdag 7 april 2009 22:26 schreef cosmick het volgende:
[..]
"Wij luisteren 3FM omdat we anders niet de hele dag op Fok kunnen posten".
quote:Op dinsdag 7 april 2009 22:26 schreef cosmick het volgende:
[..]
omdat we al 1392 topics over de zender vol-ouwhoeren?quote:Op dinsdag 7 april 2009 22:25 schreef muisje-eliza het volgende:
"En in 1 zin waarom jij het leuk vindt om naar 3FM te luisteren"
euh...in 1 zin waarom wij 3fm zo leuk vinden? tips? iemand?
Iemand moet het doen hequote:Op dinsdag 7 april 2009 22:26 schreef cosmick het volgende:
[..]
Niet nog meer negersquote:Op dinsdag 7 april 2009 22:30 schreef -Hans- het volgende:
Ik pleit voor meer Wu Tang-clan op 3FM
Die spelen de dalton broertjes , van klein naar grootquote:Op dinsdag 7 april 2009 22:17 schreef cosmick het volgende:
[..]
MP zou ik wel eens live willen zienquote:Op dinsdag 7 april 2009 22:30 schreef DiedjeeJ het volgende:
Oh, Elbow, Maxïmo Park en Lykke Li. Reisje naar Spanje boeken dus....
quote:Op dinsdag 7 april 2009 22:31 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Is de martinitoren op je hoofd gevallen ?
[..]
[..]
Hehe, ze heeft ook wel leukere platen gemaaktquote:Op dinsdag 7 april 2009 22:29 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ja, mooi spannend begin. Refrein trek ik niet echt.
Whehehequote:Op dinsdag 7 april 2009 22:30 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Die spelen de dalton broertjes , van klein naar groot
Whehehe!quote:Op dinsdag 7 april 2009 22:31 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ik pleit voor meer Eminem.quote:Op dinsdag 7 april 2009 22:31 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
"omdat mn radio alleen maar 3fm ontvangt"quote:Op dinsdag 7 april 2009 22:28 schreef LeonH het volgende:
[..]
omdat we al 1392 topics over de zender vol-ouwhoeren?
Ja, maar ik zou die andere twee ook wel eens live willen zien!quote:Op dinsdag 7 april 2009 22:31 schreef cosmick het volgende:
[..]
MP zou ik wel eens live willen zien.
Dat is ook drie keer niks, tenminste die nieuwe single. Ouwe meuk gaat nog wel.quote:
Heeft sinterklaas ze in de verkeerde zak gestoptquote:Op dinsdag 7 april 2009 22:31 schreef -Hans- het volgende:
[..]. Nee hoor! heb zelfs nog 2 albums van die gasten
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |