Ding bleef hangen tijdens het verzenden, maar heb 'm gelukkig wel helemaal gehoordquote:Op dinsdag 7 april 2009 22:09 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Die is allang afgelopen man!
Trusten Susi!
Hehe, mooi zo!quote:Op dinsdag 7 april 2009 22:14 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ding bleef hangen tijdens het verzenden, maar heb 'm gelukkig wel helemaal gehoord.
Wat is er met die middelste mensen aan de handquote:Op dinsdag 7 april 2009 22:15 schreef muisje-eliza het volgende:
hallow![]()
ff klaar met leren hoor![]()
ik las net op Twitter dat Roosmarijn foto's wil van luisteraars op de rode muur![]()
ik wil deze foto op de wand hebben
[ afbeelding ]
quote:
Whehe, gastenquote:Op dinsdag 7 april 2009 22:12 schreef DiedjeeJ het volgende:
Hij moest nog effe snel stofzuigen tijdens 't nieuws, denk ik. Of bier halen, dat kan ook nog natuurlijk....
Heuj!quote:Op dinsdag 7 april 2009 22:15 schreef muisje-eliza het volgende:
hallow![]()
ik las net op Twitter dat Roosmarijn foto's wil van luisteraars op de rode muur![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 7 april 2009 22:15 schreef muisje-eliza het volgende:
hallow![]()
[ afbeelding ]
Stuur maar opquote:Op dinsdag 7 april 2009 22:15 schreef muisje-eliza het volgende:
hallow![]()
[ afbeelding ]
Whehehe, dat viel mij ook al op jaquote:Op dinsdag 7 april 2009 22:17 schreef cosmick het volgende:
[..]
Wat is er met die middelste mensen aan de hand.
Ik zou het niet wetenquote:Op dinsdag 7 april 2009 22:17 schreef cosmick het volgende:
[..]
Wat is er met die middelste mensen aan de hand.
Die site check ik ook wel eensquote:Op dinsdag 7 april 2009 22:21 schreef cosmick het volgende:
Nou eh, dit lezen we allemaal wel op webwereld.nl ofzo.
Doe maar weer een plaatje.
"Wij luisteren 3FM omdat we anders niet de hele dag op Fok kunnen posten".quote:Op dinsdag 7 april 2009 22:25 schreef muisje-eliza het volgende:
"En in 1 zin waarom jij het leuk vindt om naar 3FM te luisteren"
euh...in 1 zin waarom wij 3fm zo leuk vinden? tips? iemand?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |