Bron?quote:Op dinsdag 7 april 2009 17:05 schreef Copycat het volgende:
Gesprek.
Die gozer is gewoon een stuk minder autistisch dan TS.
De feiten uit je OP.quote:
Het is gewoon irritant jaquote:Op dinsdag 7 april 2009 17:05 schreef thewishmaster het volgende:
Zwaar leven heb je, als je je daar al aan ergert.
Jij maakt nog eens wat mee in je leven!quote:Op dinsdag 7 april 2009 17:04 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik ken dus iemand die altijd belt als reactie op een sms. Wat wel eens voorkomt, is dat diegene veel tussenuren heeft. Hij gaat dan meestal in een van de computerzalen werken. Als ik dan ook een tussenuur heb en mezelf bij hem wil voegen, dan sms ik: ik ben nu klaar, welke zaal zit je?
Dan word ik meteen opgebeld, en dan ontstaat het volgende gesprek:
TS: hey!
die gast: hey, ik zit in H3-28. Tot zo!
TS: tot zo dan
In plaats van dat hij gewoon terugsmst: H3-28.
Maar nee, dat is zeker te handig ofzo
Daaruit kan je niet concluderen welke mate van autisme aanwezig is bij mij danwel die persoon.quote:
Ik kan me er echter wel een aardig beeld van vormen. En zoals het een goed FOK!ker betaamt, betitel ik jou daarom als grotere autist dan die andere gast.quote:Op dinsdag 7 april 2009 17:08 schreef Irritatie100 het volgende:
Daaruit kan je niet concluderen welke mate van autisme aanwezig is bij mij danwel die persoon.
Gelukkig benutr je met dat belletje de volle minuutquote:Op dinsdag 7 april 2009 17:08 schreef ColtZ40 het volgende:
Als je H3-28 smst, heb je 175 lege karakters over.
Misschien is de sms bundel op.quote:Op dinsdag 7 april 2009 17:12 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Gelukkig benutr je met dat belletje de volle minuut
Dat gaat in dit geval niet op, hier was het lokaal smsen voldoendequote:Op dinsdag 7 april 2009 17:14 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
Ik doe dit gewoon bijna altijd....behalve bij chicks
Gewoon omdat ik geen zin heb die kut lettertjes in te typen!
Wat ik irritant vind is van die heen en weer sms sessies
- Ben je thuis
+ ja
- Heb je wat te doen vnv
+ Nee nog niet
- Zal ik ff langskomen?
+ JA is goed
- Hoe laat dan
+ Ja rond zo en zo laat
- Oke...heb je nog bier of moet ik meenemen?
+ Neem jij maar mee
dan denk ik BEL DAN GEWOON VERDOMME
Ja dat is irritant, maar in zo'n geval bel ik ook gewoon op hoor.quote:Op dinsdag 7 april 2009 17:14 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
Ik doe dit gewoon bijna altijd....behalve bij chicks
Gewoon omdat ik geen zin heb die kut lettertjes in te typen!
Wat ik irritant vind is van die heen en weer sms sessies
- Ben je thuis
+ ja
- Heb je wat te doen vnv
+ Nee nog niet
- Zal ik ff langskomen?
+ JA is goed
- Hoe laat dan
+ Ja rond zo en zo laat
- Oke...heb je nog bier of moet ik meenemen?
+ Neem jij maar mee
dan denk ik BEL DAN GEWOON VERDOMME
quote:Op dinsdag 7 april 2009 17:23 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
"Als degene die jou dan belt behoefte gehad een smsje te typen had hij ook wel gesmst"
Verwacht eens niet zoveel van mensen...wees blij dat je überhaupt een reactie krijgt
Wijfquote:Op dinsdag 7 april 2009 17:25 schreef NeverEatYellowSnow het volgende:
P.s.
1000 smsjes per maand voor ¤10
Ik noem dat: Persoon die veel wijven heeftquote:
Dat heb ik ookquote:
Dan nog is het vrouwelijk, 1000 smsjes per maand.quote:Op dinsdag 7 april 2009 17:29 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik noem dat: Persoon die veel wijven heeft
Kan jij 5220 karakters uitspreken binnen een minuut?quote:Op dinsdag 7 april 2009 17:37 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik bel ook vaker dan ik sms...
anders moet je 29 smsjes sturen voor 1 gesprek van 1 minuut
Maar in de situatie uit de OP is dat helemaal niet nodigquote:Op dinsdag 7 april 2009 17:37 schreef Sapstengel het volgende:
Ik vind bellen altijd fijner dan sms-en. Soms ben je een kwartier heen en weer aan het reageren voor iets wat je in een halve minuut kan regelen als je had gebeld.
Dat is dan wel weer zo idd. Alleen ff terug smsen met het lokaal moet genoeg zijn.quote:Op dinsdag 7 april 2009 17:39 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Maar in de situatie uit de OP is dat helemaal niet nodig
Vast welquote:Op dinsdag 7 april 2009 17:39 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Kan jij 5220 karakters uitspreken binnen een minuut?
En dat dusquote:Op dinsdag 7 april 2009 17:42 schreef Agiath het volgende:
Bellen > Smsen
tytn 2 ftw!quote:Op dinsdag 7 april 2009 17:39 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Iedereen propt zijn smsjes dan ook tot de laatste letter volquote:Op dinsdag 7 april 2009 17:39 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Een echte Nederlander doet dat ja.quote:Op dinsdag 7 april 2009 17:43 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Iedereen propt zijn smsjes dan ook tot de laatste letter vol
Een echte Fok!ker heeft geen smsjes nodig, die belt alleen boven om de pizza door het luikje van de kelder te laten schuivenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |