Wat is nu precies je klacht? Hij is nog niet dood hoor.quote:Op dinsdag 7 april 2009 14:50 schreef Verbatim. het volgende:
Het maakt mij niet uit wie in die in de regering komt. Het gaat mij erom als iemand als wilders nu de grootste partij van het land is dat het opeens een probleem is.
Op tv zeggen wat je denkt of voelt is niet democratisch? Is het trouwens democratisch als een democratisch gekozen partij de democratie afschaft?quote:Op dinsdag 7 april 2009 14:42 schreef Verbatim. het volgende:
Waarom is het als wilders de meeste zetels heeft dat mensen democratie even vergeten?
Mensen springen overelkaar heen op tv om te zeggen dat ze tegen wilders zijn. En dat wilders nooit in Nederland mag regeren. Wel raar want als groenlinks nu de grootste partij was geweest hadden we dat nooit gehoord.
Ik dacht altijd als iedereen wilders wilt dat die dan president kon worden. Blijkbaar leef ik in een land waar democratie alleen geldt als het sommige mensen in de politiek uit komt.
Wat is er niet democratisch aan een cordon sanitaire?quote:Op dinsdag 7 april 2009 14:54 schreef Kentoet het volgende:
In België gebeurt dat toch al jaren met Vlaams Blok?Belang? Cordon sanitaire oid.
Ik ben niet voor Wilders, maar het is idd niet democratisch.
1 + 1 = 6quote:Op dinsdag 7 april 2009 15:18 schreef Rosbief het volgende:
Mensen die links zijn![]()
Mensen die op de basisschool een linkse schaar gebruikten.
Hoe is het ondemocratisch als men op TV zegt dat Wilders nooit mag regeren? Imo is het pas ondemocratisch als men dat NIET meer mag zeggen.quote:Op dinsdag 7 april 2009 14:42 schreef Verbatim. het volgende:
Waarom is het als wilders de meeste zetels heeft dat mensen democratie even vergeten?
Mensen springen overelkaar heen op tv om te zeggen dat ze tegen wilders zijn. En dat wilders nooit in Nederland mag regeren. Wel raar want als groenlinks nu de grootste partij was geweest hadden we dat nooit gehoord.
Als iedereen Wilders wil, dan kan hij inderdaad MP worden, dan heeft hij D66 of enige andere partij namelijk niet nodig. Als hij echter geen 76 zetels heeft, zal hij toch met andere partijen moeten regeren. Als andere partijen zeggen dat ze niet met Wilders willen samenwerken in een coalitie, zoals Pechtold, en men kiest nog steeds voor die partij, in dit geval D66, waarom zou dat dan niet democratisch zijn? Dat is dan de wil van het volk, ook al denkt een ander deel daar anders over.quote:Ik dacht altijd als iedereen wilders wilt dat die dan president kon worden. Blijkbaar leef ik in een land waar democratie alleen geldt als het sommige mensen in de politiek uit komt.
Die hadden destijds meteen een enkeltje Cuba moeten krijgen.quote:Op dinsdag 7 april 2009 15:18 schreef Rosbief het volgende:
Mensen die op de basisschool een linkse schaar gebruikten.
quote:Op dinsdag 7 april 2009 14:53 schreef Ryon het volgende:
Als de PVDA in de regering komt is dat voor een groot deel van Nederland ook een probleem.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |