Ja. En taalfouten verbeteren.quote:Op dinsdag 7 april 2009 14:09 schreef NoCigar het volgende:
Mag je hier ook Googlen?
Nou, spelfout dan.quote:Op dinsdag 7 april 2009 14:18 schreef NoCigar het volgende:
En andere fouten natuurlijk ook: zoiets heet namelijk een tikfout.
Ja, sorry, nog geen tijd gehad voor een verslag. Mijn baas laat me meteen flink werken.quote:Op dinsdag 7 april 2009 17:18 schreef ShadyLane het volgende:
Hoe was het in Jordanie? Of moet dat nog komen?
Ubuntu komt veel vaker met updates dan Windows; je krijgt dan een icoontje rechtsboven. Gewoon even doen. FX waarschuwt voor updates met een popup bij het starten van de browser. Hoe bevalt 't verder? Nog niet geschrokken van de terminal?quote:Op dinsdag 7 april 2009 17:21 schreef ShadyLane het volgende:
Dat was voor Frollo. Dan nu een vraag aan wonderer, NoCigar, Gellius: begrijp ik goed dat als ik nu van Ubuntu/Firefox (ik weet niet precies waar het vandaan komt, ik zie gewoon een venstertje) een melding krijg over software updaten, dat ik dat dan vanaf nu maar WEL moet doen ipv mijn gebruikelijke wegklikken?
Ik ben net met een collega gestopt bij de McDrive.
St. Vincent staat binnenkort ook in de Paradiso, op een schappelijke tijd ook nog, 27 april dacht ik.quote:Op dinsdag 7 april 2009 15:15 schreef broer het volgende:
Ah, een trivia-editie van de LPT. Nóg een plek om mijn gebrek aan kennis te tonen.
O, dat moest ik dan maar eens overwegen. Opnieuw dank voor de tip.quote:Op dinsdag 7 april 2009 23:08 schreef Z het volgende:
St. Vincent staat binnenkort ook in de Paradiso, op een schappelijke tijd ook nog, 27 april dacht ik.
Klinkt grofweg als de crematie van mijn vader.quote:Op dinsdag 7 april 2009 21:21 schreef LXIV het volgende:
Ik ben wel eens naar een crematie geweest zonder kerkdienst. Dat vond ik echt een koude kermis. Op een CD-speler werden drie nummers gespeeld, er werd snel een algemeen, weinig zeggend verhaaltje verteld en toen was het afgelopen. Terwijl wij buiten stonden (voor koffie was niet gezorgd, laat staan broodjes en sterke drank), kwam de volgende lichting al weer naar binnen toe. Massaproductie. Als het zo moet, dan ga je echt twijfelen aan de onsterfelijkheid van de ziel. Anderzijds kreeg ik wel een goed idee voor een boek dat ik nooit zou schrijven: over twee broers die een drive-in crematorium runden. Daar zit wel brood in.
quote:Op dinsdag 7 april 2009 23:27 schreef k_man het volgende:
Ik begrijp opeens wat L in het leger doet.
L. is een kletsmajoor.
De enige paap die ik ook de laatste eer bewezen heb, niet zo heel lang geleden, werd gecremeerd in aanwezigheid van zijn 10 broers & zussen en meer dan honderd andere belangstellenden.quote:Op dinsdag 7 april 2009 21:21 schreef LXIV het volgende:
Ik ben wel eens naar een crematie geweest zonder kerkdienst. Dat vond ik echt een koude kermis. Op een CD-speler werden drie nummers gespeeld, er werd snel een algemeen, weinig zeggend verhaaltje verteld en toen was het afgelopen. Terwijl wij buiten stonden (voor koffie was niet gezorgd, laat staan broodjes en sterke drank), kwam de volgende lichting al weer naar binnen toe. Massaproductie. Als het zo moet, dan ga je echt twijfelen aan de onsterfelijkheid van de ziel. Anderzijds kreeg ik wel een goed idee voor een boek dat ik nooit zou schrijven: over twee broers die een drive-in crematorium runden. Daar zit wel brood in.
Daarentegen een andere Veraan, een vlotte meid van 17, bestond het zichzelf te verhangen in het ORKZ. Onder het draaien van Henry Rollins. De strenggereformeerde ouders waren zo groot iedereen toe te laten tot de crematie - ook al snel weer meer dan 100 man. Ze baarden haar -tot onze ontzetting- op in een bloemetjesjurk met een wit kanten kraag. Aan het eind van de dienst, waarin een dominee een preek afstak die me niet bijgebleven is, verliet familie en gemeenteleden de zaal en draaiden ze Henry Rollins. De ironie van de verdraagzaamheid en ruimdenkendheid van de ouders en dat zelfzuchtige kreng dat zich verdeed, daar zit ook wel een boek in.quote:Hier helemaal terzijde van had ik vroeger een vriend die werkelijk dacht dat hij de reincarnatie van Hitler was. Hij leek er ook wel een beetje op met zijn duistere blik en donkere haren. Anderzijds lijkt zowat iedereen op Hitler als hij zijn haren in een lok kamt en een zwarte kam als snorretje onder zijn neus houdt. Enfin, die jongen was gehandicapt, hij had spierdystrofie. Dan takelen je spieren langzaam af waardoor je in een electrische rolstoel kwam met uiteindelijk een vroegtijdige dood tot gevolg. Het is knap lullig wanneer je zus je moet helpen met plassen als je 17 bent en daarnaast ook nog weet dat je niet veel ouder dan 25 worden zal. Hij dacht dat zijn ziekte een straf was voor daden in een vorig leven. Als ik bij hem thuis een potje kwam schaken sprong ik altijd in de houding en riep hard: "Heil mein Fuhrer!" Zijn moeder vond dat verschrikkelijk, maar goed, zo'n jongen heeft het toch al moeilijk genoeg. Die moet je ook zijn verzetje gunnen.
Homo's (net als vrouwen) onder elkaar leidt juist onvermijdelijk tot oorlog. Binnen de gelederen. Kijk maar naar Geer en Goor.quote:Op woensdag 8 april 2009 18:13 schreef k_man het volgende:
Hmm, ik weet wel dat men heel, heel vroeger in sommige streken het idee had dat een leger bij voorkeur uit homo's zou moeten bestaan. Mensen die van elkaar houden zijn kennelijk bereid harder te vechten.
bron: Qi
Misschien zijn ze er wel maar houden ze het stil vanwege de de heersende machocultuur.quote:Op woensdag 8 april 2009 21:17 schreef LXIV het volgende:
Tja, homo's in het leger zijn er niet zo veel. In ieder geval geen mannelijke homo's.
Wie zegt dat er een machocultuur heerst? In het leger hoeven ze niet stoer te doen want ze zijn het al.quote:Op woensdag 8 april 2009 21:45 schreef Marble het volgende:
[..]
Misschien zijn ze er wel maar houden ze het stil vanwege de de heersende machocultuur.
Als wat? Het kameraadschap lijkt me opzich wel mooi, maar de verminderde vrijheid staat me dan weer tegen. Aan de andere kant vind ik het soms wel jammer dat er geen dienstplicht is; het is eigenlijk iets wat je meegemaakt moet hebben.quote:
Heb je hier nog meer voorbeelden van?quote:Op woensdag 8 april 2009 22:49 schreef DeuceFour het volgende:
het is eigenlijk iets wat je meegemaakt moet hebben.
Ja dat is waar. Je krijgt er daarnaast ook leuke gymlessen en ander vertier voor terug. En dan heb ik het nog niet eens over het leuke salaris en vergoedingen.quote:Op woensdag 8 april 2009 22:50 schreef LXIV het volgende:
Tja, als je voor een baas werkt heb je ook verminderde vrijheid hoor! Ik heb me in ieder geval nooit minder vrij gevoeld dan "een burger" Ik denk dat je vaak veel vrijer bent. In ieder geval dan iemand anders in loondienst.
Ja genoeg, maar of dat ook realistisch is.... of neem een voorbeeld aan Forrest Gumpquote:Op woensdag 8 april 2009 22:50 schreef Marble het volgende:
[..]
Heb je hier nog meer voorbeelden van?
Dat geeft niet, ik vind het altijd sowieso al interessant om te horen wat iemand als "dingen die je meegemaakt moet hebben" beschouwt.quote:Op woensdag 8 april 2009 22:56 schreef DeuceFour het volgende:
Ja genoeg, maar of dat ook realistisch is....
Misschien best clichématig, maar hier staan enkele dingen: Life listquote:Op woensdag 8 april 2009 23:01 schreef Marble het volgende:
[..]
Dat geeft niet, ik vind het altijd sowieso al interessant om te horen wat iemand als "dingen die je meegemaakt moet hebben" beschouwt.
Het is leuk, en zwaar, maar vooral voor m'n vrouw. Ik ben weer aan het werk en slaap 's nachts zo ongeveer overal doorheen. Het voelt wel lekker compleet, zo met z'n vieren.quote:Op donderdag 9 april 2009 09:09 schreef LXIV het volgende:
Hoe bevalt het met 2 kids, Z? Druk? Of valt het wel mee?
Dat ziet er fijn uit, liene! Ik ben een beetje jaloers.quote:Op donderdag 9 april 2009 12:05 schreef Lienekien het volgende:
Wij hebben ons oog laten vallen op de Yorkshire Dales voor onze zomervakantie.
Tja, wat valt erover te vertellen. Veel gezien en mooi weer.quote:Op donderdag 9 april 2009 12:09 schreef Lienekien het volgende:
Heb jij nou eigenlijk al verteld over je recente trip naar Jordanië? Ik weet alleen dat je met Herman Koch in de Dode Zee hebt gedobberd.
Jullie zijn daar toch ook in de buurt geweest?quote:Op donderdag 9 april 2009 12:18 schreef Gellius het volgende:
[..]
Dat ziet er fijn uit, liene! Ik ben een beetje jaloers.
Ah, de hond.quote:Op donderdag 9 april 2009 12:20 schreef Gellius het volgende:
Lake District inderdaad, anderhalf jaar geleden alweer. Met Old Useless was dat. 'k Zou zo weer gaan.
[ afbeelding ].
Ik wel hoor.quote:Op donderdag 9 april 2009 14:47 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Ja, ik bedacht me net dat de meeste mensen eigenlijk helemaal niet jaloers zullen zijn op m'n middageten.
Serveren ze bij de gemeenteborrels ook gemeentepils?quote:Op donderdag 9 april 2009 18:03 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik had m'n eerste gemeenteborrel. Maar ik moet nu fietsen, dus ik heb het bij cola gehouden. Wel lekker snel weekend..
Bij ons gaan alleen de losers zonder leven buiten het werk naar de wekelijkse borrel.quote:Op donderdag 9 april 2009 18:37 schreef ShadyLane het volgende:
Ik ben welzeker jaloers op de lunch van Pope, maar meer nog op I.R.Baboon, want een baan met elke week een borrel, dat willen we allemaal wel.
Bij het beroemde bedrijf E., waar jij ooit nog binnen geweest bent, was (en, naar ik vermoed: is) er een wekelijkse borrel, maar ik meen te herinneren dat je toch niet wildenthousiast was.quote:Op donderdag 9 april 2009 18:37 schreef ShadyLane het volgende:
Ik ben welzeker jaloers op de lunch van Pope, maar meer nog op I.R.Baboon, want een baan met elke week een borrel, dat willen we allemaal wel.
Dáár zou ik nou op zeggen:quote:Op vrijdag 10 april 2009 09:34 schreef Lienekien het volgende:
En geen familiebezoek!
quote:Op donderdag 9 april 2009 18:37 schreef ShadyLane het volgende:
Ik ben welzeker jaloers
Ik zit er net een week, geef me even de tijd om alles naar mijn hand te zetten.quote:Op zaterdag 11 april 2009 00:40 schreef Thisbe het volgende:
Nee, een gemeente met een heus reuzenrad op de dam!
Ik was worsten draaien. En nu ben ik bekaf en ga zo naar bedquote:Op zaterdag 11 april 2009 20:57 schreef LXIV het volgende:
Heeft er niemand zin om wat de oudehoeren, of is er gewoon niemand online?
Eigen- maar niet onaardig.quote:Op zaterdag 11 april 2009 21:15 schreef LXIV het volgende:
Wat voor een familie heb je?
Non sequitur. Je moest je schamen voor dit soort suffe redeneringen.quote:Op woensdag 8 april 2009 21:17 schreef LXIV het volgende:
Tja, homo's in het leger zijn er niet zo veel. In ieder geval geen mannelijke homo's. Aan potten is geen gebrek. Wat liefde betreft, dat is er natuurlijk wel, alleen niet op het sexuele vlak natuurlijk. Uit wetenschappelijk onderzoekt blijkt keer op keer dat de drijvende kracht om te kunnen en blijven vechten die liefde is (groepscohesie) en niet abstracte idealen als "democratie" of "vaderland"
Je moet zelf ervaren wat de band is met collega's in oorlogsgebied om dat te kennen. Je moet je voorstellen, jongens van 17 die samen "ver van huis" opkomen, samen worden afgeknepen door dezelfde sergeant, samen enkele malen dronken worden, samen leren schieten, elkaar het hoofd boven water moeten houden op de eerste oefening, samen eten, samen schijten, samen slapen, samen lachen. En dan met zijn allen in een transportvliegtuig naar het oorlogsgebied waar het allemaal nog veel vreemder is en je volledig op elkaar aangewezen bent en veel meemaakt.
Daardoor kunnen mensen de zware omstandigheden in een oorlog aan. Niet omdat het verder allemaal zo plezierig is. En daarom is oorlog toch het mooiste wat er is voor jonge kerels.
Mja, je kunt ook gewoon lekker onderuit op de bank Call of Duty spelen op de Xbox.quote:Op zondag 12 april 2009 14:38 schreef LXIV het volgende:
Natuurlijk zijn er ook andere dingen die je kunt doen. Je kunt een expeditie naar de Himalaya leiden, een zeiltocht rond de wereld maken en noem zo maar op. Ook allemaal erg indrukwekkend en gevaarlijk. Maar dat is slechts weggelegd voor de happy few. Oorlog is heel democratisch, daar mag iedereen gezond van lijf en leden aan meedoen.
juist! de grootsheid van 't levenquote:Op zondag 12 april 2009 20:45 schreef LXIV het volgende:
Er zijn ook mensen die de Mount Everest bljven beklimmen. Het sneuvelpercentage daar is vele malen hoger dan in een oorlog. Toch gaan ze door. Daar gaat het niet om.
Ik overweeg nog steeds om 't leger in te gaan.quote:Op zondag 12 april 2009 12:13 schreef k_man het volgende:
Is dit een soort van zelfinzicht Pope? Een excuus voor hoe het zo heeft kunnen komen?
En terecht. Het is te debiel voor woorden dat kinderen nog altijd dat soort rolbevestigende patronen krijgen voorgeschoteld.quote:Op maandag 13 april 2009 12:03 schreef LXIV het volgende:
In eerste instantie stopte het gewoon bij mama die waste en de vaat deed. Maar dat werd door de comissie (altijd een comissie) toch te rolbevestigend gevonden
Ik constateer iets. Ik geef geen oordeel, zoals jij met je omlaaggestoken duimpje.quote:Op maandag 13 april 2009 12:50 schreef broer het volgende:
[..]
En terecht. Het is te debiel voor woorden dat kinderen nog altijd dat soort rolbevestigende patronen krijgen voorgeschoteld.
Ik geef inderdaad een oordeel met mijn omlaaggestoken duimpje. Dat heb je scherp opgemerkt.quote:Op maandag 13 april 2009 13:10 schreef LXIV het volgende:
Ik constateer iets. Ik geef geen oordeel, zoals jij met je omlaaggestoken duimpje.
als je even doorgefietst had, had je een biertje van me gekregen!quote:Op maandag 13 april 2009 16:19 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik heb net 90km gefietst. Naar Utrecht en terug.
Ik loop wekelijks 10km op de band. En ben in mei van plan in Den Haag de 'royal ten' te gaan lopen. Ik wil graag richting 45 minuten maar daar dat haal ik nu nog niet, maar ik weet niet wat mijn tijd is als ik buiten zou lopen, dat is toch anders dan op de band.quote:Op maandag 13 april 2009 19:18 schreef ShadyLane het volgende:
Doe jij ook weleens aan loopjes mee eigenlijk? M'n zusje wil in oktober in A'dam de halve gaan doen.
Nou, nou. Heb ik hier in LPT een abjecte mening gegeven? Jullie begonnen over liefde onder militaire, ik heb proberen dat te verhelderen. En daar was geen woord van gelogen of gechargeerd. En dat boekje over die muis, dat vond ik gewoon grappig. Dat was het toch ook?quote:Op maandag 13 april 2009 21:00 schreef k_man het volgende:
Wat laten jullie je lekker opnaaien door L.
Dat moet L veel plezier opleveren, want dat was natuurlijk precies de bedoeling. Hier een beetje de halve dorpsgek uithangen met abjecte meningen en je vervolgens verkneukelen als iedereen in verontwaardiging over elkaar heen tuimelt. Ik kan me althans lastig voorstellen dat iemand met L's intelligentie daadwerkelijk de idioterie gelooft die hij regelmatig op Fok te berde brengt.
Gewoon even beleefd om L's grapjes lachen en dan weer door mensen. Met de dorpsgek ga je ook niet in discussie.
Ik had het niet alleen over de LPT. En ik mag zelf ook graag een beetje plagen, chargeren, advocaat van de duivel spelen. Dat geeft niks.quote:Op maandag 13 april 2009 21:06 schreef LXIV het volgende:
Natuurlijk geef ik hier op FOK! wel eens wat meer scherpe meningen, om de mensen wat te prikkelen of tot nadenken aan te zetten. Maar zelden tot nooit hier in LPT. Alles wat ik schrijf is waar.
Ik ben het wel met je eens. Decadentie en overdreven luxe zijn helemaal niet goed voor een cultuur/ beschaving. Ik denk dat je dat in het westen heel duidelijk kunt zien. In de geschiedenis zie je ook dat na een periode van decadentie er onvermijdelijk een periode komt van terugval; het kan nooit langdurig goed gaan. Dat heeft denk ik niet alleen te maken met conjunctuur, maar ook met cultuur en de menselijke natuur. Mensen kunnen de weelde niet aan; corruptie, hebzucht, (machts)misbruik slaan toe. Het goede brengt het slechtste in de mens naar boven, en andersom.quote:Op zondag 12 april 2009 12:11 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Ik dacht dat LXIV nou juist degene/enige was die het had meegemaakt? Ik denk dat het op elkaar aangewezen zijn en tegelijk op jezelf terug geworpen zijn in erbarmelijke omstandigheden bij uitstek voor jongeren aan het einde van hun puberteit uitermate leerzaam kan zijn. Dat is misschien een slechte reden om oorlog te voeren, maar net zoals primitieve volken hun jongeren de bushbush in sturen om te knokken met schapen en wolven, lijkt me iets vergelijkbaars erg nuttig voor de ontwikkeling van een westers mens.
De meest spannende momenten draaien bij mij altijd om de vraag: heb ik al het werk op tijd nagekeken, en daarna: lukt het me ook om de cijfers op tijd in te voeren?quote:Op dinsdag 14 april 2009 10:47 schreef ShadyLane het volgende:
De spanning in mijn werk wordt me soms bijna teveel. Die afwachting telkens of de printer het wel of niet zal doen, die bloedstollende anticipatie.
Cafe Metafoor aan de overkant van de straat heeft ermee te kampen. Ze zijn nu al drie dagen aan het pompen, zonder al teveel succes.quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:02 schreef I.R.Baboon het volgende:
Terwijl ik Onder Professoren lees noodweert het buiten. Ik hoop dat er kelders onderlopen, dat vind ik altijd zo romantisch.
Dit klinkt wel wat crypto-fascistisch.quote:Op dinsdag 14 april 2009 10:55 schreef mane het volgende:
Ik ben het wel met je eens. Decadentie en overdreven luxe zijn helemaal niet goed voor een cultuur/ beschaving. Ik denk dat je dat in het westen heel duidelijk kunt zien. In de geschiedenis zie je ook dat na een periode van decadentie er onvermijdelijk een periode komt van terugval; het kan nooit langdurig goed gaan. Dat heeft denk ik niet alleen te maken met conjunctuur, maar ook met cultuur en de menselijke natuur. Mensen kunnen de weelde niet aan; corruptie, hebzucht, (machts)misbruik slaan toe. Het goede brengt het slechtste in de mens naar boven, en andersom.
Je kent 't?quote:Op dinsdag 14 april 2009 13:21 schreef Lienekien het volgende:
Het is alsof je met roestig bestek eet.
D'r loopt een topic over.quote:
Ik wil trouwens ook gaan hardlopen maar in welke sportwinkel ik ook kijk ik vind alleen maar lelijke witte hardloopschoenen. Waar vind ik gewoon donkere hardloopschoenen.quote:Op maandag 13 april 2009 20:29 schreef Z het volgende:
Ik loop wekelijks 10km op de band. En ben in mei van plan in Den Haag de 'royal ten' te gaan lopen. Ik wil graag richting 45 minuten maar daar dat haal ik nu nog niet, maar ik weet niet wat mijn tijd is als ik buiten zou lopen, dat is toch anders dan op de band.
Helena, de blankarmige.quote:Op maandag 13 april 2009 21:08 schreef ShadyLane het volgende:
Knuffelen werkt wel degelijk!
Dat over die oorlog, daar kon ik me nog best wel wat bij voorstellen hoor. Maar ik zit momenteel dan ook tot over m'n oren in de Ilias. Met Achilles en Patroklos als dierbare 'tentmaten'.
Helaas kan ik met mijn eigenhandig in elkaar geflanste laptop nog geen filmpjes bekijken. Maar ik houd hem in mijn achterhoofd!quote:Op dinsdag 14 april 2009 20:27 schreef Claudia_x het volgende:
Voor Loewies (over De Crisis en huizenprijzen, mocht je wat tijd over hebben):
Voor de rest was ze negerin?quote:
Dan zing je toch zelf een koddig deuntje?quote:Op dinsdag 14 april 2009 22:10 schreef ShadyLane het volgende:
Ik kan ook nog geen filmpjes bekijken sinds m'n algehele opschoning. En geen muziek luisteren. GEEN MUZIEK LUISTEREN
Ik heb ook nog een gewone, ouderwetse radio.quote:Op dinsdag 14 april 2009 22:13 schreef Marble het volgende:
Dan zing je toch zelf een koddig deuntje?
Zeven keer. En every time I want to like what I seequote:Op dinsdag 14 april 2009 20:11 schreef ShadyLane het volgende:
En hoe vaak kijk je nou naar je voeten tijdens het hardlopen?
Naja!quote:Op dinsdag 14 april 2009 13:46 schreef zodiakk het volgende:
[..]
Dit klinkt wel wat crypto-fascistisch.
Het is een geniale lezing van ruim een uur. Ik ga morgen beginnen in zijn boek (Crash Proof: How to profit from the coming economic collapse); daar zal ik nog verslag van uitbrengen.quote:Op dinsdag 14 april 2009 21:43 schreef LXIV het volgende:
[..]
Helaas kan ik met mijn eigenhandig in elkaar geflanste laptop nog geen filmpjes bekijken. Maar ik houd hem in mijn achterhoofd!
Zijn dat verbasteringen van 'dominee' en 'beer'?quote:Op woensdag 15 april 2009 12:40 schreef JAM het volgende:
Weet jij wat een dominede is, Lienekien? Of een beder?
Nee hoor. Dominede is natuurlijk de koopzieke ebayjunkie en Beder is natuurlijk de parochie van de Deense Volkskerk.quote:Op woensdag 15 april 2009 12:43 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Zijn dat verbasteringen van 'dominee' en 'beer'?
Flotseklats is, zo ik mij heb laten vertellen, de strijdkreet van 'Flots, het natte kletsmonster' die hij slaakt voor het aanvallen van onschuldige voorbijgangers in het voorbijgaan of wanneer zij onder de douche staan.quote:Op woensdag 15 april 2009 12:44 schreef Lienekien het volgende:
Wat is flotseklats?
Ja, dat denken er wel meder.quote:Op woensdag 15 april 2009 12:46 schreef Lienekien het volgende:
Nou, ik dacht 'leer -leder', 'beer-beder'.
Klinkt plausibellum.quote:Op woensdag 15 april 2009 12:47 schreef JAM het volgende:
[..]
Flotseklats is, zo ik mij heb laten vertellen, de strijdkreet van 'Flots, het natte kletsmonster' die hij slaakt voor het aanvallen van onschuldige voorbijgangers in het voorbijgaan of wanneer zij onder de douche staan.
De eerste duurt in het algemeen het langst. De volgende dienen zich in het algemeen een stuk vlotter aan.quote:Op woensdag 15 april 2009 21:28 schreef LXIV het volgende:
In tegenstelling tot Amerikaanse sitcoms heerst er hier overigens helemaal geen paniek. Het duurt nog minstens 12 uur. Vrouwlief draait de was en kijkt naar "Huis te koop" Ik heb net de vaat gedaan en start nu even FOK! op. De kleine is naar bed gebracht. Helemaal niks aan de handa.
Vorige keer heb ik na het begin van de weeen nog 6 uur kunnen tukken. Er wordt hier ook niet gegild, met heet water gesleept of flauwgevallen. Het is rustig.
Ik lees normaal alleen wat mee, maar vroeg me nu even af waar je die quote vandaan geplukt hebt? Je wist nog in welk topic je hem gepost had of heeft Fok! er een of andere functie voor dat je hem snel terug kunt vinden? Verder ook veel succes gewenst natuurlijk!quote:
Ik gok dat 'ie nog wel weet wanneer zijn eersteling geboren is.quote:Op woensdag 15 april 2009 21:46 schreef Larry-Laffer het volgende:
[..]
Ik lees normaal alleen wat mee, maar vroeg me nu even af waar je die quote vandaan geplukt hebt? Je wist nog in welk topic je hem gepost had of heeft Fok! er een of andere functie voor dat je hem snel terug kunt vinden? Verder ook veel succes gewenst natuurlijk!
Leg die breipennen neer, Liene.quote:Op woensdag 15 april 2009 21:45 schreef Lienekien het volgende:
Een maand of negen?
Ik vrees dat dat in het kader van de tienprocentsoperatie, de kredietcrisis en mijn gebrek aan affiniteit met kinderen niet gaat lukken.quote:Op woensdag 15 april 2009 21:40 schreef Gellius het volgende:
Nu je het zegt: gratis kinderopvang graag, IR. Met het oog op de toekomst. In mijn wijk hè?
Om alle misverstanden te voorkomen: ik bedoel niet het kind.quote:Op woensdag 15 april 2009 21:37 schreef I.R.Baboon het volgende:
Zet hem op, LXIV.
Gellius. Ja.quote:Op donderdag 16 april 2009 10:06 schreef Z het volgende:
Zou dit ook de boze bedoeling zijn geweest van TS?
Ik heb er ook behoorlijk de balen in. Morgen moet ik er weer om half 6 uit, en maandag ook. Dan mag ik fijn naar Almere. Gelukkig zijn het de laatste dagen dat ik op pad moet. Ik ben er veel te moe voor, met al dat geklus en geverhuis tussendoor.quote:Op donderdag 16 april 2009 07:33 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Wat de kenkerfuck!? 6 uur!? Je meot niet overdrijven...
Nee!quote:Op donderdag 16 april 2009 13:29 schreef Claudia_x het volgende:
Heb je dan het weekeinde lekker vrij, Clau? Nee.Zaterdag moet ik met m'n broertje naar de
Ikea
en zondag mag ik het verfwerk afmaken. Intussen staan er nog 100 oningepakte dozen.
En de kat is aan het doodgaan.Die heeft nu al 2x een infuus gehad van een paar tientjes, dus ik mag hopen dat 'ie opknapt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |