Ik zit er net een week, geef me even de tijd om alles naar mijn hand te zetten.quote:Op zaterdag 11 april 2009 00:40 schreef Thisbe het volgende:
Nee, een gemeente met een heus reuzenrad op de dam!
Ik was worsten draaien. En nu ben ik bekaf en ga zo naar bedquote:Op zaterdag 11 april 2009 20:57 schreef LXIV het volgende:
Heeft er niemand zin om wat de oudehoeren, of is er gewoon niemand online?
Eigen- maar niet onaardig.quote:Op zaterdag 11 april 2009 21:15 schreef LXIV het volgende:
Wat voor een familie heb je?
Non sequitur. Je moest je schamen voor dit soort suffe redeneringen.quote:Op woensdag 8 april 2009 21:17 schreef LXIV het volgende:
Tja, homo's in het leger zijn er niet zo veel. In ieder geval geen mannelijke homo's. Aan potten is geen gebrek. Wat liefde betreft, dat is er natuurlijk wel, alleen niet op het sexuele vlak natuurlijk. Uit wetenschappelijk onderzoekt blijkt keer op keer dat de drijvende kracht om te kunnen en blijven vechten die liefde is (groepscohesie) en niet abstracte idealen als "democratie" of "vaderland"
Je moet zelf ervaren wat de band is met collega's in oorlogsgebied om dat te kennen. Je moet je voorstellen, jongens van 17 die samen "ver van huis" opkomen, samen worden afgeknepen door dezelfde sergeant, samen enkele malen dronken worden, samen leren schieten, elkaar het hoofd boven water moeten houden op de eerste oefening, samen eten, samen schijten, samen slapen, samen lachen. En dan met zijn allen in een transportvliegtuig naar het oorlogsgebied waar het allemaal nog veel vreemder is en je volledig op elkaar aangewezen bent en veel meemaakt.
Daardoor kunnen mensen de zware omstandigheden in een oorlog aan. Niet omdat het verder allemaal zo plezierig is. En daarom is oorlog toch het mooiste wat er is voor jonge kerels.
Mja, je kunt ook gewoon lekker onderuit op de bank Call of Duty spelen op de Xbox.quote:Op zondag 12 april 2009 14:38 schreef LXIV het volgende:
Natuurlijk zijn er ook andere dingen die je kunt doen. Je kunt een expeditie naar de Himalaya leiden, een zeiltocht rond de wereld maken en noem zo maar op. Ook allemaal erg indrukwekkend en gevaarlijk. Maar dat is slechts weggelegd voor de happy few. Oorlog is heel democratisch, daar mag iedereen gezond van lijf en leden aan meedoen.
juist! de grootsheid van 't levenquote:Op zondag 12 april 2009 20:45 schreef LXIV het volgende:
Er zijn ook mensen die de Mount Everest bljven beklimmen. Het sneuvelpercentage daar is vele malen hoger dan in een oorlog. Toch gaan ze door. Daar gaat het niet om.
Ik overweeg nog steeds om 't leger in te gaan.quote:Op zondag 12 april 2009 12:13 schreef k_man het volgende:
Is dit een soort van zelfinzicht Pope? Een excuus voor hoe het zo heeft kunnen komen?
En terecht. Het is te debiel voor woorden dat kinderen nog altijd dat soort rolbevestigende patronen krijgen voorgeschoteld.quote:Op maandag 13 april 2009 12:03 schreef LXIV het volgende:
In eerste instantie stopte het gewoon bij mama die waste en de vaat deed. Maar dat werd door de comissie (altijd een comissie) toch te rolbevestigend gevonden
Ik constateer iets. Ik geef geen oordeel, zoals jij met je omlaaggestoken duimpje.quote:Op maandag 13 april 2009 12:50 schreef broer het volgende:
[..]
En terecht. Het is te debiel voor woorden dat kinderen nog altijd dat soort rolbevestigende patronen krijgen voorgeschoteld.
Ik geef inderdaad een oordeel met mijn omlaaggestoken duimpje. Dat heb je scherp opgemerkt.quote:Op maandag 13 april 2009 13:10 schreef LXIV het volgende:
Ik constateer iets. Ik geef geen oordeel, zoals jij met je omlaaggestoken duimpje.
als je even doorgefietst had, had je een biertje van me gekregen!quote:Op maandag 13 april 2009 16:19 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik heb net 90km gefietst. Naar Utrecht en terug.
Ik loop wekelijks 10km op de band. En ben in mei van plan in Den Haag de 'royal ten' te gaan lopen. Ik wil graag richting 45 minuten maar daar dat haal ik nu nog niet, maar ik weet niet wat mijn tijd is als ik buiten zou lopen, dat is toch anders dan op de band.quote:Op maandag 13 april 2009 19:18 schreef ShadyLane het volgende:
Doe jij ook weleens aan loopjes mee eigenlijk? M'n zusje wil in oktober in A'dam de halve gaan doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |