Als iemand die mijn geld wil in zo'n auto aan komt rijden, kan ie de opdracht op zijn buik schrijven. Rij gvd in een normale zakenauto.quote:Op dinsdag 7 april 2009 13:37 schreef jagga het volgende:
Zonet kwam een onderaannemer voor een gesprek bij ons op kantoor.
3 x raden waar die zak in aan komt rijden![]()
[ afbeelding ]
Klacht: een of andere zak komt in de auto aanrijden waar ik van droom
Klacht 2: ik kan zo'n ding niet betalen
zijn hele leven..... Hij is 33quote:Op dinsdag 7 april 2009 13:38 schreef leetzors het volgende:
En harder werken komt vanzelf, misschien heeft hij wel zijn hele leven er voor gewerkt!
Neuh, ik ken extremere voorbeelden van leveranciers in dikke auto's. Het kan ook betekenen dat iemand veel opdrachten krijgt en dus goed is in wat hij doet. Het is maar net hoe je het bekijkt.quote:Op dinsdag 7 april 2009 13:39 schreef rvlaak_werk2 het volgende:
[..]
Als iemand die mijn geld wil in zo'n auto aan komt rijden, kan ie de opdracht op zijn buik schrijven. Rij gvd in een normale zakenauto.
quote:Op dinsdag 7 april 2009 13:39 schreef rvlaak_werk2 het volgende:
[..]
Als iemand die mijn geld wil in zo'n auto aan komt rijden, kan ie de opdracht op zijn buik schrijven. Rij gvd in een normale zakenauto.
Beide hebben wel een punt. Ik kan best begrijpen dat iemand in een mooie audi A4/A6 of wat een wat betrouwbare uitstraling geeft dan een gladjakker in een gruwelijk brute bolide...quote:Op dinsdag 7 april 2009 13:40 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Neuh, ik ken extremere voorbeelden van leveranciers in dikke auto's. Het kan ook betekenen dat zo'n iemand veel opdrachten krijgt en dus goed is in wat hij doet. Het is maar net hoe je het bekijkt.
Ik geef je er 5 euro voor!quote:Op dinsdag 7 april 2009 13:39 schreef jagga het volgende:
iemand ruilen? ik heb een vriendin in de aanbieding. Ze kan niet koken, maar wel goed schoonmaken, ze zeikt bijna nooit en is onderdanig in bed![]()
![]()
Dit is zijn prive auto, zijn BMW stond bij de garage.quote:Op dinsdag 7 april 2009 13:39 schreef rvlaak_werk2 het volgende:
[..]
Ja, of je komt aan in een 80.000 Euro Mercedes of je komt aan met een 80.000 Euro Hummer. Hummer valt op, dus zal het het geld wel niet nodig hebben terwijl de Mercedes zo lekker degelijk overkomt en oogt als een normale auto maar net zoveel kost.quote:Op dinsdag 7 april 2009 13:41 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
[..]
Beide hebben wel een punt. Ik kan best begrijpen dat iemand in een mooie audi A4/A6 of wat een wat betrouwbare uitstraling geeft dan een gladjakker in een gruwelijk brute bolide...
Wordt ook onderaannemerquote:Op dinsdag 7 april 2009 13:42 schreef jagga het volgende:
[..]
Dit is zijn prive auto, zijn BMW stond bij de garage.
Ze doen het trouwens allemaal goed. We hebben op dit moment 3 onderaannemers;
1: gloednieuwe BMW (7 series dacht ik)
2: 3 maanden oude Touraeg V10 met alles erop en eraan
3: compleet getunede impreza wrx sti uit 2008 met alles erop en eraan
Zoals ik al zei...het is oneerlijk verdeeld in de wereld
En mijn geld zou naar de dude in de merc gaan. Kwestie van presentatie.quote:Op dinsdag 7 april 2009 13:43 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ja, of je komt aan in een 80.000 Euro Mercedes of je komt aan met een 80.000 Euro Hummer. Hummer valt op, dus zal het het geld wel niet nodig hebben terwijl de Mercedes zo lekker degelijk overkomt en oogt als een normale auto maar net zoveel kost.
Het is en blijft je eigen benadering. Mij zou het werkelijk geen kut uitmachen.quote:Op dinsdag 7 april 2009 13:45 schreef rvlaak_werk2 het volgende:
[..]
En mijn geld zou naar de dude in de merc gaan. Kwestie van presentatie.
Eens!quote:Op dinsdag 7 april 2009 13:40 schreef L0t.. het volgende:
Wat een fucking lelijke pauperbak zegMensen in zo'n auto neem ik bij voorbaat al niet serieus.
Ruil je je vriendin ook in voor een pakje Wicky appelsap?quote:Op dinsdag 7 april 2009 13:56 schreef jagga het volgende:
ik zou mijn vriendin ervoor inruilenen dat weet ze ook ja
quote:Op dinsdag 7 april 2009 14:02 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Ruil je je vriendin ook in voor een pakje Wicky appelsap?
Zo ja ben ik geïnteresseerd.
Idd, maar mijn instelling geldt voor het merendeel in de industrie. Zo zal een succesvolle onderaannemer met lang haar minder opdrachten krijgen dan zijn collega met een kort kapsel.quote:Op dinsdag 7 april 2009 13:46 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Het is en blijft je eigen benadering. Mij zou het werkelijk geen kut uitmachen.
helaas weet ik wat dat betekend....wil je die ingametaal troep niet gebruiken hier? Is voor je eigen welzijn hier op FOK!quote:
Speciaal laten maken ofzo?quote:Op dinsdag 7 april 2009 13:46 schreef Stekelbees het volgende:
De mensen hier op mn werk lijken wel uit een audi familie te komen ofzo.
-Q7 : geblindeerde ramen, marine grijs, 21" dikke pimp velgen, bose surround sound
-a6 quattro (cabrio)
-a4 x2
-a3 (voor de new kid)
-S8 v10 (station)
die q7 en s8 zijn echt te geil voor woorden, brrrr
Mij op m'n taalgebruik aanspreken terwijl je zelf niet eens werkwoorden kan vervoegen.quote:Op dinsdag 7 april 2009 14:07 schreef jagga het volgende:
[..]
helaas weet ik wat dat betekend....wil je die ingametaal troep niet gebruiken hier? Is voor je eigen welzijn hier op FOK!
uh? weet ik het. Ze waren er een keer over bezig en volgens mij was dat die autoquote:
Ja en deze bestaat ook nietquote:Op dinsdag 7 april 2009 13:46 schreef Stekelbees het volgende:
De mensen hier op mn werk lijken wel uit een audi familie te komen ofzo.
-Q7 : geblindeerde ramen, marine grijs, 21" dikke pimp velgen, bose surround sound
-a6 quattro (cabrio)
-a4 x2
-a3 (voor de new kid)
-S8 v10 (station)
die q7 en s8 zijn echt te geil voor woorden, brrrr
Heul niet!quote:Op dinsdag 7 april 2009 15:37 schreef keienlegger het volgende:
Is die musclecar niet een stereotype mid-life-crisis-bak?
TS heeft geen comb-over al, toch?
"quote:
Ja goh wat ben je stoer zeg als je in zo’n zo’n gestreepte kliko container met gleuven aan komt zetten. Waarom droom je in godsnaam van zo'n walgelijk compensatie wrak?quote:Op dinsdag 7 april 2009 13:56 schreef jagga het volgende:
voor diegenen die kotsen op die amerikaan;
Het is en blijft een kwestie van smaak, maar ik vind dat een geweldige auto and who fucking cares hoe je er in dat ding uitziet..... Die bak is gewoon gaaf
Treehuggerquote:Op dinsdag 7 april 2009 13:40 schreef L0t.. het volgende:
Wat een fucking lelijke pauperbak zegMensen in zo'n auto neem ik bij voorbaat al niet serieus.
ALS ik dan in een pauperbak zou moeten rijden, dan toch maar zo 1quote:Op dinsdag 7 april 2009 13:40 schreef L0t.. het volgende:
Pics dan...en kentekenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |