abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Jubileum moderator maandag 25 mei 2009 @ 10:43:20 #201
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_69375596
Swets ik zit op kantoor, het ontbreekt mij even aan tijd om hier netjes op in te gaan, ik kom hier vanavond op terug oke?

Mensen die hun bericht missen? Dat klopt, dit is geen onzin, dit is een feedbacktopic
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_69375696
Wat reageert iedereen hier altijd flauw. Jeetje.

Het is net als bij Troel, sommige mensen hoeven ook maar iets te zeggen en iedereen valt er over. En waarom? Omdat ze een mening hebben? Zo flauw.

Laat ze.

En voor wat het waard is, Je hebt gelijk hoor Swets, ik volgde het gister en je hebt groot gelijk.
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_69376446
quote:
Op maandag 25 mei 2009 08:36 schreef GI het volgende:
Zeg Kleurdoos, je identiteit is niet voor iedereen verborgen he. Kijk je uit dat de hypocretie schaal niet teveel doorslaat ?
iedereen weet dat ik een kloon ben van awesom-o, alleen Swets blijkbaar niet.
En we weten allemaal wel wie jij bent he
  maandag 25 mei 2009 @ 12:01:41 #204
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_69377928
quote:
Op maandag 25 mei 2009 11:12 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

De meeste wel, in oud is het vooral wel bekend dat ik ook als Knut post
  maandag 25 mei 2009 @ 12:14:27 #205
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_69378273
quote:

[..]

Ja oehoe.... groot geheim ook.
pi_69378307
quote:
Op maandag 25 mei 2009 12:14 schreef Silmarwen het volgende:

[..]

Ja oehoe.... groot geheim ook.
o god..nu komt het vrouwmens zich er ook mee bemoeien
  maandag 25 mei 2009 @ 12:17:29 #207
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_69378352
moet dit nou echt ?
Engaging Infinite Improbability Drive..
  maandag 25 mei 2009 @ 12:17:42 #208
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_69378357
quote:
Op maandag 25 mei 2009 12:16 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

o god..nu komt het vrouwmens zich er ook mee bemoeien
Gut gut gut kind. Ben je nu blij?
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 25 mei 2009 @ 12:53:23 #209
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_69379373
quote:

[..]

quote:
Op donderdag 21 mei 2009 11:19 schreef Kleurdoos het volgende:

het is ook geen geheim hoor..iedereen mag het weten. Behalve buitenstaanders dus ook geen foto's van E. meer
quote:
Op zondag 24 mei 2009 23:51 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

dat boos worden op het internet wel erg sneu is.
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 17:20 schreef Dakota het volgende:

[..]

ik vind ze naturel leuker dan dat ik mn kind fotosoep
en die van jou is wazig smartass
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 17:44 schreef Dakota het volgende:

[..]

hey, kap daar eens mee..ga je eigen kind maar afzeiken.
pi_69379644
Oh, gaan we zo beginnen? Die kloon is er niet voor niets.( je bent er wel laat achter zeg)
en ik geloof dat jij in dat topic iemand nog uitscheld

En noem je dat boos? een heel topic volzeiken omdat iemand impliceerde dat je een boerenlul bent, wat je nu ook wel hebt bewezen.
Dat noem ik boos worden op het internet
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 25 mei 2009 @ 13:05:54 #211
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_69379761
quote:
Op maandag 25 mei 2009 13:01 schreef Kleurdoos het volgende:
Oh, gaan we zo beginnen? Die kloon is er niet voor niets.( je bent er wel laat achter zeg)
en ik geloof dat jij in dat topic iemand nog uitscheld

En noem je dat boos? een heel topic volzeiken omdat iemand impliceerde dat je een boerenlul bent, wat je nu ook wel hebt bewezen.
Dat noem ik boos worden op het internet
boehoe....
quote:
Op maandag 25 mei 2009 12:54 schreef iemand het volgende:

[..]

Ja, maar bedoelde meer dat ze op fora meestal best hard loopt rond te stampen en dat die keer dat ik haar bij een meeting zag ze heel stil was.
  maandag 25 mei 2009 @ 13:06:46 #212
96407 cheqy
Niet om te roken nee.
pi_69379779
En dan mag ik niks zeggen over geestelijke toestanden enzo.
Een dag niet gemopperd is een dag niet geleefd.
pi_69379881
quote:
Op maandag 25 mei 2009 13:05 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

boehoe....
[..]

Die iemand Je kan de naam er net zo goed bijzetten want dat kan er maar 1 zijn.

En dat ik rustig ben in gezelschap.. wat is daar nou weer mis mee?
  maandag 25 mei 2009 @ 13:29:02 #214
35189 Troel
scherp en bot
pi_69380477
Dit begint een beetje spammerig over te komen:

http://forum.fok.nl/user/history/249300
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_69380779
@ Swets: wat maakt het nou uit dat niet iedereen het met je eens is?
Het komt op mij over alsof je per sé gelijk wilt krijgen, maar wat is er mis met er gewoon het jouwe van te denken en het te laten voor wat het is?
Imho draaf je een beetje door, zo belangrijk is het toch ook weer niet?

Het verbaast me eigenlijk wel dat dit gedoe nogsteeds aan de hand is. Het is mooi weer, tijd voor andere dingen!
  maandag 25 mei 2009 @ 13:45:26 #216
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_69380837
Engaging Infinite Improbability Drive..
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 25 mei 2009 @ 13:47:47 #217
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_69380891
quote:
Op maandag 25 mei 2009 13:43 schreef MarMar het volgende:
@ Swets: wat maakt het nou uit dat niet iedereen het met je eens is?
Niets.
quote:
Het komt op mij over alsof je per sé gelijk wilt krijgen, maar wat is er mis met er gewoon het jouwe van te denken en het te laten voor wat het is?
Niets
quote:
Imho draaf je een beetje door, zo belangrijk is het toch ook weer niet?
Dat mensen het niet met mij eens zijn niet nee. Dat mensen vervolgens menen me dan maar uit te mogen schelden wel. Als ik dat doe, en ja ook ik maak me er wel eens schuldig aan, dan word ik daar gewoon terecht op aangesproken. Als het bij mij gebeurt moet ik opeens 'niet zeiken' en 'stel ik mee aan'.

Het gaat me om dat meten met 2 maten. Ik kan het verder ook niet helpen dat uit de krochten van FOK! opeens allerlei schizofrene kloontjes menen te moeten komen om hun troll te plaatsen.
pi_69381026
quote:
Op maandag 25 mei 2009 13:47 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Niets.
[..]

Niets
[..]

Dat mensen het niet met mij eens zijn niet nee. Dat mensen vervolgens menen me dan maar uit te mogen schelden wel. Als ik dat doe, en ja ook ik maak me er wel eens schuldig aan, dan word ik daar gewoon terecht op aangesproken. Als het bij mij gebeurt moet ik opeens 'niet zeiken' en 'stel ik mee aan'.

Het gaat me om dat meten met 2 maten. Ik kan het verder ook niet helpen dat uit de krochten van FOK! opeens allerlei schizofrene kloontjes menen te moeten komen om hun troll te plaatsen.
Hmm oké, je hebt een punt. Meningen/voorkeuren gaan meetellen bij het ingrijpen, dat zie ik ook.

Toch blijf ik wel een verschil zien in wat jou uitgelokt heeft en jouw reactie qua woordgebruik en felheid en moet ik zeggen dat mijn grens daar ook ergens tussen in ligt.
Waar ik bij woordgebruik van je tegenstanders nog mijn schouders ophaal, vind ik jouw woordgebruik wel erg ver gaan.
Niet eens alleen omdat het zo beledigend of grof is, maar ook omdat ik vind dat dat geen woorden zijn die een papa zou moeten gebruiken, daar schrik ik eerlijk gezegd een beetje van.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 25 mei 2009 @ 13:55:59 #219
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_69381105
quote:
Op maandag 25 mei 2009 13:52 schreef MarMar het volgende:

[..]

Hmm oké, je hebt een punt. Meningen/voorkeuren gaan meetellen bij het ingrijpen, dat zie ik ook.

Toch blijf ik wel een verschil zien in wat jou uitgelokt heeft en jouw reactie qua woordgebruik en felheid en moet ik zeggen dat mijn grens daar ook ergens tussen in ligt.
Waar ik bij woordgebruik van je tegenstanders nog mijn schouders ophaal, vind ik jouw woordgebruik wel erg ver gaan.
Niet eens alleen omdat het zo beledigend of grof is, maar ook omdat ik vind dat dat geen woorden zijn die een papa zou moeten gebruiken, daar schrik ik eerlijk gezegd een beetje van.
Je vergeet alleen dat die woorden pas komen NADAT ik tot in mijn PM box achtervolgt wordt uitgescholden. Daarnaast word ik nu al 2 dagen lang door allerlei mensen zelfs voor dictatoriale idioot uitgemaakt en dan is het woord 'hoer' opeens schokkend?

Ik ben nog mild.

En ik vind bijvoorbeeld dat ouders niet moeten liegen alsof het gedrukt staat. Dat vind IK dan weer vreemd. Tevens vraag ik me af wat mijn woordkeuze op een forum te maken zou hebben met mijn vaderschap. Mijn kinderen lezen niet mee.
pi_69381233
quote:
Op maandag 25 mei 2009 13:55 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Je vergeet alleen dat die woorden pas komen NADAT ik tot in mijn PM box achtervolgt wordt uitgescholden. Daarnaast wordt ik nu al 2 dagen lang door allerlei mensen zelfs voor dictatoriale idioot uitgemaakt en dan is het woord 'hoer' opeens schokkend?

Ik ben nog mild.

En ik vind bijvoorbeeld dat ouders niet moeten liegen alsof het gedrukt staat. Dat vind IK dan weer vreemd.
Dat ben ik het helemaal met je eens

Dat mensen niet willen/kunnen geloven wat ze zelf nooit meegemaakt hebben en zelf hopelijk nooit mee zullen maken, verbaast me echter weer iets minder, maar misschien zou je iets minder zeker van je eigen waarheid moeten zijn in sommige gevallen.
Ik zie alleen het verband niet met bovenstaande?

Zelfs als andere mensen stom doen, waarom zou je dan mee gaan doen? Daarmee haal je jezelf dan toch alleen maar naar beneden?
Dat zou je imho niet moeten doen.
pi_69381337
Oeh, laatste regeltje gemist..
Nee, je kinderen lezen niet mee, je kinderen zien ook niet alles wat je doet en hoeven ook niet alles te weten wat je doet.
Het is alleen een taalgebruik wat niet past bij een bepaalde volwassenheid/verantwoordelijkheid en vooral waardigheid die je imho als vader zou moeten en vooral zou mogen hebben. Like i said: imho haal je jezelf daarmee naar beneden.
  maandag 25 mei 2009 @ 14:05:27 #222
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_69381368
quote:
Op maandag 25 mei 2009 13:55 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

-knip-

En ik vind bijvoorbeeld dat ouders niet moeten liegen alsof het gedrukt staat. Dat vind IK dan weer vreemd. Tevens vraag ik me af wat mijn woordkeuze op een forum te maken zou hebben met mijn vaderschap. Mijn kinderen lezen niet mee.
Daar heb je nu wel gelijk in. Maar wie weet staat wat je nu schrijft over 10 jaar nog online. Wat nou als je kinderen (uiteraard over een paar jaar) eens leuk googlen op Swets??
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  maandag 25 mei 2009 @ 14:07:26 #223
35189 Troel
scherp en bot
pi_69381414
quote:
Op maandag 25 mei 2009 14:05 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Daar heb je nu wel gelijk in. Maar wie weet staat wat je nu schrijft over 10 jaar nog online. Wat nou als je kinderen (uiteraard over een paar jaar) eens leuk googlen op Swets??
Dan zullen de kinderen van Swets zich net zo ergeren aan wat er over ze geschreven is en wat papa en mama geschreven hebben als jouw en mijn kinderen

Net zoals ieder kind kan zien hoe liefdevol hier iedere ouder over zijn kind praat (op een enkele uitzondering in het behangplaktopic na dan ).
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 25 mei 2009 @ 14:07:33 #224
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_69381418
De volwassenheid en verantwoordelijkheid van iemand die een discussie aangaat op een forum in twijfel trekken vind ik erg belerend en verder helemaal nergens goed voor. Mijn woordenschat bevat ook vrij veel schuttingwoorden en ik ben ook niet vies van afentoe iemand al dan niet in zijn gezicht uitschelden als daar de noodzaak voor is.

Dat maakt mij toch geen slechte vader omdat ik ook een grens heb. Zolang mijn dochter maar niet merkt dat die grens te overschrijden is en ik mijn tirades maar hou buiten hoor aandachtsgebied zijn we denk ik nu in een FB topic een totaal verkeerde kant op aan het gaan en wordt de schuld toch nog bij Swetsenegger neergelegd terwijl ik (voor de verandering) denk dat dit onterrecht is.
  maandag 25 mei 2009 @ 14:07:44 #225
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_69381423
He ja, ga dat er ook nog even bij halen.

Ik val weer even binnen, heb vluchtig wat posts gescanned maar wilde iig even het volgende vragen.
Kan iedereen die niks met de hele discussie te maken heeft gewoon even wegblijven en stoppen met reageren?

Er was een issue tussen Swets en Renzell en daarna tussen Swets en Rocka/de modjes. Kunnen we het daar gewoon bij laten? Zou fijn zijn.

Wat een kinderachtig gehakketak zeg... Van iedereen trouwens...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')