iedereen weet dat ik een kloon ben van awesom-o, alleen Swets blijkbaar niet.quote:Op maandag 25 mei 2009 08:36 schreef GI het volgende:
Zeg Kleurdoos, je identiteit is niet voor iedereen verborgen he. Kijk je uit dat de hypocretie schaal niet teveel doorslaat ?
De meeste wel, in oud is het vooral wel bekend dat ik ook als Knut postquote:Op maandag 25 mei 2009 11:12 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
iedereen weet dat ik een kloon ben van awesom-o, alleen Swets blijkbaar niet.
En we weten allemaal wel wie jij bent he
Ja oehoe.... groot geheim ook.quote:Op maandag 25 mei 2009 11:12 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
En we weten allemaal wel wie jij bent he
Gut gut gut kind. Ben je nu blij?quote:Op maandag 25 mei 2009 12:16 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
o god..nu komt het vrouwmens zich er ook mee bemoeien
quote:Op maandag 25 mei 2009 11:12 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 21 mei 2009 11:19 schreef Kleurdoos het volgende:
het is ook geen geheim hoor..iedereen mag het weten. Behalve buitenstaandersdus ook geen foto's van E. meer
quote:Op zondag 24 mei 2009 23:51 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
dat boos worden op het internet wel erg sneu is.
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 17:20 schreef Dakota het volgende:
[..]
ik vind ze naturel leuker dan dat ik mn kind fotosoep
en die van jou is wazig smartass
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 17:44 schreef Dakota het volgende:
[..]
hey, kap daar eens mee..ga je eigen kind maar afzeiken.
boehoe....quote:Op maandag 25 mei 2009 13:01 schreef Kleurdoos het volgende:
Oh, gaan we zo beginnen? Die kloon is er niet voor niets.( je bent er wel laat achter zeg)
en ik geloof dat jij in dat topic iemand nog uitscheld
En noem je dat boos?een heel topic volzeiken omdat iemand impliceerde dat je een boerenlul bent, wat je nu ook wel hebt bewezen.
Dat noem ik boos worden op het internet
quote:
Die iemandquote:
Niets.quote:Op maandag 25 mei 2009 13:43 schreef MarMar het volgende:
@ Swets: wat maakt het nou uit dat niet iedereen het met je eens is?
Nietsquote:Het komt op mij over alsof je per sé gelijk wilt krijgen, maar wat is er mis met er gewoon het jouwe van te denken en het te laten voor wat het is?
Dat mensen het niet met mij eens zijn niet nee. Dat mensen vervolgens menen me dan maar uit te mogen schelden wel. Als ik dat doe, en ja ook ik maak me er wel eens schuldig aan, dan word ik daar gewoon terecht op aangesproken. Als het bij mij gebeurt moet ik opeens 'niet zeiken' en 'stel ik mee aan'.quote:Imho draaf je een beetje door, zo belangrijk is het toch ook weer niet?
Hmm oké, je hebt een punt. Meningen/voorkeuren gaan meetellen bij het ingrijpen, dat zie ik ook.quote:Op maandag 25 mei 2009 13:47 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Niets.
[..]
Niets
[..]
Dat mensen het niet met mij eens zijn niet nee. Dat mensen vervolgens menen me dan maar uit te mogen schelden wel. Als ik dat doe, en ja ook ik maak me er wel eens schuldig aan, dan word ik daar gewoon terecht op aangesproken. Als het bij mij gebeurt moet ik opeens 'niet zeiken' en 'stel ik mee aan'.
Het gaat me om dat meten met 2 maten. Ik kan het verder ook niet helpen dat uit de krochten van FOK! opeens allerlei schizofrene kloontjes menen te moeten komen om hun troll te plaatsen.
Je vergeet alleen dat die woorden pas komen NADAT ik tot in mijn PM box achtervolgt wordt uitgescholden. Daarnaast word ik nu al 2 dagen lang door allerlei mensen zelfs voor dictatoriale idioot uitgemaakt en dan is het woord 'hoer' opeens schokkend?quote:Op maandag 25 mei 2009 13:52 schreef MarMar het volgende:
[..]
Hmm oké, je hebt een punt. Meningen/voorkeuren gaan meetellen bij het ingrijpen, dat zie ik ook.
Toch blijf ik wel een verschil zien in wat jou uitgelokt heeft en jouw reactie qua woordgebruik en felheid en moet ik zeggen dat mijn grens daar ook ergens tussen in ligt.
Waar ik bij woordgebruik van je tegenstanders nog mijn schouders ophaal, vind ik jouw woordgebruik wel erg ver gaan.
Niet eens alleen omdat het zo beledigend of grof is, maar ook omdat ik vind dat dat geen woorden zijn die een papa zou moeten gebruiken, daar schrik ik eerlijk gezegd een beetje van.
Dat ben ik het helemaal met je eensquote:Op maandag 25 mei 2009 13:55 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Je vergeet alleen dat die woorden pas komen NADAT ik tot in mijn PM box achtervolgt wordt uitgescholden. Daarnaast wordt ik nu al 2 dagen lang door allerlei mensen zelfs voor dictatoriale idioot uitgemaakt en dan is het woord 'hoer' opeens schokkend?
Ik ben nog mild.
En ik vind bijvoorbeeld dat ouders niet moeten liegen alsof het gedrukt staat. Dat vind IK dan weer vreemd.
Daar heb je nu wel gelijk in. Maar wie weet staat wat je nu schrijft over 10 jaar nog online. Wat nou als je kinderen (uiteraard over een paar jaar) eens leuk googlen op Swets??quote:Op maandag 25 mei 2009 13:55 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
-knip-
En ik vind bijvoorbeeld dat ouders niet moeten liegen alsof het gedrukt staat. Dat vind IK dan weer vreemd. Tevens vraag ik me af wat mijn woordkeuze op een forum te maken zou hebben met mijn vaderschap. Mijn kinderen lezen niet mee.
Dan zullen de kinderen van Swets zich net zo ergeren aan wat er over ze geschreven is en wat papa en mama geschreven hebben als jouw en mijn kinderenquote:Op maandag 25 mei 2009 14:05 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Daar heb je nu wel gelijk in. Maar wie weet staat wat je nu schrijft over 10 jaar nog online. Wat nou als je kinderen (uiteraard over een paar jaar) eens leuk googlen op Swets??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |