abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69369653
quote:
Dat is dan toch echt voor interpretatie van de lezer. Maar goed, blijkbaar als iemand een uitgesproken mening heb mag je hem uitschelden?
talking about intellect?

FOK!-Schrikkelbaas zondag 24 mei 2009 @ 23:59:46 #177
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_69369674
quote:
Op zondag 24 mei 2009 23:59 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

talking about intellect?

oe... een t vergeten in the heat of the moment . Maar goed, wat kom je nou doen in dit topic behalve trollen?
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 25 mei 2009 @ 00:01:19 #178
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_69369726
Voor morgenochtend
quote:
Op zondag 24 mei 2009 23:18 schreef Swetsenegger het volgende:
Misschien dat een ander modje in OUD deze vraag wil beantwoorden, want daar gaat het om, en voor Rockabella is het blijkbaar een brug te ver.

Is het geoorloofd om mensen uit te schelden als die volledig ontopic en binnen de policy met vuur en onderbouwing hun standpunt verdedigen?
Kan ik daarna weer een jaartje uit dit hysterische kuthok wegblijven.
pi_69369764
quote:
Op zondag 24 mei 2009 23:59 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

oe... een t vergeten in the heat of the moment . Maar goed, wat kom je nou doen in dit topic behalve trollen?
'

heeft ! Niet hebt.

Ik trol niet..ik kwam even een kijkje nemen en toen sprongen mijn lolspoelfrietjes op hol.

Anyway, ik ga eieren leggen
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 25 mei 2009 @ 00:04:09 #180
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_69369797
quote:
Op maandag 25 mei 2009 00:02 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

'

heeft ! Niet hebt.
joh
quote:
Ik trol niet..ik kwam even een kijkje nemen en toen sprongen mijn lolspoelfrietjes op hol.
Je bent latent homo he.

en nou wegwezen trollend kloontje.
pi_69370315

Swetsefaggot
You crai liek lietl gurl
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 25 mei 2009 @ 08:26:44 #182
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_69372331
quote:
Op zondag 24 mei 2009 23:18 schreef Swetsenegger het volgende:
Misschien dat een ander modje in OUD deze vraag wil beantwoorden, want daar gaat het om, en voor Rockabella is het blijkbaar een brug te ver.

Is het geoorloofd om mensen uit te schelden als die volledig ontopic en binnen de policy met vuur en onderbouwing hun standpunt verdedigen?
pi_69372381
Hup Swets, naar je nine to five job!
Leve regelmaat!
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 25 mei 2009 @ 08:33:32 #184
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_69372415
quote:
Op maandag 25 mei 2009 08:30 schreef Bass-Miss het volgende:
Hup Swets, naar je nine to five job!
Leve regelmaat!
Daar was ik om 8 uur al. Maar ik begrijp eerlijk gezegd niet zo goed wat het nut is van je opmerking hier?
  maandag 25 mei 2009 @ 08:36:44 #186
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_69372454
Zeg Kleurdoos, je identiteit is niet voor iedereen verborgen he. Kijk je uit dat de hypocretie schaal niet teveel doorslaat ?
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 25 mei 2009 @ 08:36:56 #187
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_69372460
quote:
Op maandag 25 mei 2009 08:35 schreef Bass-Miss het volgende:
Serieus...
Nou spreek je uit zou ik zeggen. Dit is een feedback topic. Waarin de users hun feedback geven aan modjes of hen wat vragen. Vertel eens wat jouw opmerking hier doet in dit licht?
pi_69372494
quote:
Op maandag 25 mei 2009 08:36 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Nou spreek je uit zou ik zeggen. Dit is een feedback topic. Waarin de users hun feedback geven aan modjes of hen wat vragen. Vertel eens wat jouw opmerking hier doet in dit licht?
Ok dan.

Dit was een grapje...
In verband met jouw regelmatige saaie levensstijl en andere mensen die wat losser leven en met minder regelmaat en dat dat dan in jouw ogen verkeerd is...
En zo...

Snappie?
  maandag 25 mei 2009 @ 08:41:21 #189
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_69372518
Ow, een veroordeling van mensen die een 9-5 baan hebben en zich daar gelukkig in voelen. Die discussie is op zich mooi voor een ander topic. Open maar snel Bass-Miss kan leuk leesvoer opleveren.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 25 mei 2009 @ 08:45:49 #190
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_69372578
quote:
Op maandag 25 mei 2009 08:39 schreef Bass-Miss het volgende:

[..]

Ok dan.

Dit was een grapje...
Ah...
quote:
In verband met jouw regelmatige saaie levensstijl
Ik zie niet in wat er saai aan is. Nog geen 3 maanden geleden liep ik voor mijn regelmatige leventje in Hongkong rond. Rond dezelfde tijd dat jij op het marktplein op je koperen rolfluitje zat te blazen denk ik. Saai is dus relatief.
quote:
en andere mensen die wat losser leven en met minder regelmaat en dat dat dan in jouw ogen verkeerd is...
Dan heb ook jij het niet begrepen want ik zeg niet dat minder regelmaat voor volwassenen fout is. Ik zeg zelfs niet dat het voor kinderen fout is. Jammer dat ook JIJ blijkbaar niet kan lezen hoewel dat me minder verbaast dan bij een aantal anderen.
quote:
En zo...

Snappie?
Nee.... ik begrijp nog steeds niet wat dit 'grapje' in een feedback topic doet. Kan het niet anders interpreteren dan trollen. Zoals GI zeg. Als je hier zo graag over wil discussieren... open er een topic over. Het is nogal misplaatst in een feedback topic imho.
  maandag 25 mei 2009 @ 09:42:27 #191
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_69373824
quote:
Op maandag 25 mei 2009 08:26 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]
Hai!
Gisteren was ik ziek, koorts, nauwelijks uit ogen kunnen kijken. Mijn excuses voor mijn afwezigheid gisteren en mijn afgrijselijk late reactie nu.
Lois is aan het werk en kan ook niet reageren.

Anyway... Nee, schelden mag niet. Zelfs niet 'hork'.
En nu? Is er nog meer dat je van mij/ons verwacht? Sorry, ik ben echt niet scherp.
Ik kan niks teruglezen van wat er weg is en kan dus ook echt nauwelijks zeggen of dat wat er gebeurd is wel of niet ok was/is. Sorry.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 25 mei 2009 @ 09:45:26 #192
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_69373896
quote:
Op maandag 25 mei 2009 09:42 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Hai!
Ziek, koorts, nauwelijks uit ogen kunnen kijken. Mijn excuses voor mijn afwezigheid gisteren of mijn afgrijselijk late reactie nu.
Lois is aan het werk en kan ook niet reageren.

Anyway... Nee, schelden mag niet. Zelfs niet 'hork'.
En nu? Is er nog meer dat je van mij/ons verwacht?
Ik kan niks teruglezen van wat er weg is en kan dus ook echt nauwelijks zeggen of dat wat er gebeurd is wel of niet ok was/is. Sorry.
Nee hoor, ik wilde alleen even weten of de regels veranderd waren. Rockabella lijkt dat wel te denken. Helemaal zeker ben ik daar niet van omdat die het beneden haar stand vind om in feedback vragen te beantwoorden.
  maandag 25 mei 2009 @ 09:47:47 #193
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_69373967
Nou ja, ik moet nog wel zeggen, het enige dat ik gisteren heel vluchtig zag was iets over hoeren enzo en dat vind ik nogal een stevige tegenactie op 'hork', maar eerlijk is eerlijk... 'zij begon'.
Geen idee of ik nu op het juiste spoor zit, maar dat is echt het enige dat ik er nu even van kan maken en verder lijkt het me een discussie op zijn Swets, hard tegen hard, tegen nog harder...
Ik heb daar zelf meestal de grootste moeite mee dus ik weet niet hoe ik het gisteren gedaan had als ik er wel geweest was.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 25 mei 2009 @ 09:53:53 #194
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_69374153
quote:
Op maandag 25 mei 2009 09:47 schreef Brighteyes het volgende:
Nou ja, ik moet nog wel zeggen, het enige dat ik gisteren heel vluchtig zag was iets over hoeren enzo en dat vind ik nogal een stevige tegenactie op 'hork', maar eerlijk is eerlijk... 'zij begon'.
Geen idee of ik nu op het juiste spoor zit, maar dat is echt het enige dat ik er nu even van kan maken en verder lijkt het me een discussie op zijn Swets, hard tegen hard, tegen nog harder...
Ik heb daar zelf meestal de grootste moeite mee dus ik weet niet hoe ik het gisteren gedaan had als ik er wel geweest was.
Nou het begon met lompe boer op basis van een verkeerde interpretatie. Omdat ik de discussie NIET op zijn Swets wilde voeren heb ik hier in feedback direct aangegeven dat een en ander uit de hand liep. Daarop gaf rockabella aan dat er een voorwaarde bijstond en dat het DUS niet zo bedoeld was.

Toen ik ook nog via PM werd uitgescholden heb ik de Rockabella methode toegepast. "Je bent een hoer ALS..." En aangezien de voorwaarde die er bijstond niet van toepassing was is er toch niets aan de hand? Of misschien toch wel?
  maandag 25 mei 2009 @ 09:55:28 #195
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_69374193
Sorry, ik weet dat dit als een zwaktebod van mijn kant klinkt, maar ik snap het gewoon niet. Het komt even niet door. Sorry.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 25 mei 2009 @ 10:05:30 #196
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_69374475
quote:
Op maandag 25 mei 2009 09:55 schreef Brighteyes het volgende:
Sorry, ik weet dat dit als een zwaktebod van mijn kant klinkt, maar ik snap het gewoon niet. Het komt even niet door. Sorry.
Chronologisch dan:

1. Ik word uitgescholden. Ik geef toe, niet heel schokkend maar ik word er langzamerhand ziek van dat ik blijkbaar voor alles uitgemaakt mag worden omdat ik een uitgesproken mening heb.
2. Ik geef aan aan desbetreffend persoon dat ik het niet zo netjes vind dat ze me uitscheld omdat zij een post van mij verkeerd interpreteert en op zich zelf betrekt
3. Ik geef het hier in feedback aan
4. Rockabella vind niet dat het uitschelden is, want in desbetreffende post was ik pas een <scheldwoord> ALS ik aan bepaalde voorwaarde voldeed
5. Ik word op PM uitgescholden
6. Ik noem desbetreffende poster een <scheldwoord> als ZIJ aan een bepaalde voorwaarde voldoet. zie stap 4.
7. Vervolgens stelt Rockabella dat ik een nogal uitgesproken mening heb.
8. Ik vraag wat dat er dan toedoet, want volgens mij is een uitgesproken mening op een discussie forum geen vrijbrief voor ordinair gescheld.
9. Rockabella vind dat blijkbaar een lastig vraag want ze weigert verder elk commentaar en ik moet maar een klacht indienen.

Dus ik wilde nu alleen even duidelijk hebben of het hebben van een uitgesproken mening een vrijbrief is om mensen voor rotte vis uit te maken. Ik bedoel maakt het voor mij een stuk makkelijker. Hoef ik niet meer op zoek naar bronnen en onderbouwing, ik scheld mensen gewoon uit als ze een ander standpunt hebben dan mij.

Jij bevestigt nu dat dat niet zo is, dus verwacht ik ook wat moderatie als mensen mij vanuit het niets verwijten gebrekkige verstandelijke vermogens te hebben, me een dictotariale debiel noemen EN suggereren dat ik een slechte ouder ben omdat ik een andere mening dan hen heb.

En dat overigens in 1 post
quote:
Op maandag 25 mei 2009 08:58 schreef cheqy het volgende:

Ik begin eigenlijk een beetje te twijfelen aan je geestelijk vermogen,

<knip>

een dictatoriale debiel

<knip>

sterkte aan je kids.
Sowieso vind ik het getroll van diverse mensen in een feedback topic ook redelijk irritant.

[ Bericht 0% gewijzigd door Swetsenegger op 25-05-2009 10:11:19 ]
  maandag 25 mei 2009 @ 10:19:26 #197
96407 cheqy
Niet om te roken nee.
pi_69374872
quote:
Op maandag 25 mei 2009 10:05 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Chronologisch dan:

1. Ik word uitgescholden. Ik geef toe, niet heel schokkend maar ik word er langzamerhand ziek van dat ik blijkbaar voor alles uitgemaakt mag worden omdat ik een uitgesproken mening heb.
2. Ik geef aan aan desbetreffend persoon dat ik het niet zo netjes vind dat ze me uitscheld omdat zij een post van mij verkeerd interpreteert en op zich zelf betrekt
3. Ik geef het hier in feedback aan
4. Rockabella vind niet dat het uitschelden is, want in desbetreffende post was ik pas een <scheldwoord> ALS ik aan bepaalde voorwaarde voldeed
5. Ik word op PM uitgescholden
6. Ik noem desbetreffende poster een <scheldwoord> als ZIJ aan een bepaalde voorwaarde voldoet. zie stap 4.
7. Vervolgens stelt Rockabella dat ik een nogal uitgesproken mening heb.
8. Ik vraag wat dat er dan toedoet, want volgens mij is een uitgesproken mening op een discussie forum geen vrijbrief voor ordinair gescheld.
9. Rockabella vind dat blijkbaar een lastig vraag want ze weigert verder elk commentaar en ik moet maar een klacht indienen.

Dus ik wilde nu alleen even duidelijk hebben of het hebben van een uitgesproken mening een vrijbrief is om mensen voor rotte vis uit te maken. Ik bedoel maakt het voor mij een stuk makkelijker. Hoef ik niet meer op zoek naar bronnen en onderbouwing, ik scheld mensen gewoon uit als ze een ander standpunt hebben dan mij.

Jij bevestigt nu dat dat niet zo is, dus verwacht ik ook wat moderatie als mensen mij vanuit het niets verwijten gebrekkige verstandelijke vermogens te hebben, me een dictotariale debiel noemen EN suggereren dat ik een slechte ouder ben omdat ik een andere mening dan hen heb.

En dat overigens in 1 post
[..]

Sowieso vind ik het getroll van diverse mensen in een feedback topic ook redelijk irritant.
Sorry maar ik constateerde dat nu eenmaal.
En ik zeg niet dat je een slechte ouder bent. Ik stoor me alleen aan je emotionele uitbarstingen en ik snap dat mensen om je heen irl er best moeite mee kunnen hebben.
En dat je geestelijk niet deugt blijf ik bij. Neem wat Valdisperts en lees je postgeschiedenis nog eens terug.
Een dag niet gemopperd is een dag niet geleefd.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 25 mei 2009 @ 10:21:45 #198
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_69374943
quote:
Op maandag 25 mei 2009 10:19 schreef cheqy het volgende:

[..]

Sorry maar ik constateerde dat nu eenmaal.
En ik zeg niet dat je een slechte ouder bent. Ik stoor me alleen aan je emotionele uitbarstingen en ik snap dat mensen om je heen irl er best moeite mee kunnen hebben.
En dat je geestelijk niet deugt blijf ik bij. Neem wat Valdisperts en lees je postgeschiedenis nog eens terug.
Je noemt me een dictotariale debiel en dan verwijt je MIJ emotionele uitbarstingen
  maandag 25 mei 2009 @ 10:22:48 #199
96407 cheqy
Niet om te roken nee.
pi_69374973
quote:
Op maandag 25 mei 2009 10:21 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Je noemt me een dictotariale debiel en dan verwijt je MIJ emotionele uitbarstingen
Klopt.

[ Bericht 0% gewijzigd door cheqy op 25-05-2009 10:32:03 ]
  maandag 25 mei 2009 @ 10:23:32 #200
96407 cheqy
Niet om te roken nee.
pi_69374997
knip

[ Bericht 85% gewijzigd door cheqy op 25-05-2009 10:31:04 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')