hoor ik hier de concurrentie sprekenquote:Op donderdag 28 mei 2009 20:29 schreef Webkim het volgende:
Ligt eraan of de onderliggende gedachte is te verkopen. En dat kan je niet checken.
Ik heb een poosje geleden ook nog met de gedachte gespeeld iets op reis te sturen, maar bedacht me dat dat vast niet zou mogen van de OpperFok wegens commercieel. Tenzij het iets geweest zou zijn wat ik niet in de winkel heb liggen natuurlijk.
Lastig hoor, modden.
Ik weet niet helemaal wat je bedoelt met de mogelijkheden van nooit meer zwanger zijn, maar ik heb wel ooit dit topic geopend Anticonceptie na zwangerschapquote:Op donderdag 28 mei 2009 22:48 schreef Troel het volgende:
Er was ooit een topic over "klaar met zwanger zijn, en dan" met als onderwerp welke mogelijkheden van nooit meer zwanger er zijn. Ik kan wel het topic van Faja vinden over wanneer je gezin compleet is, maar ik dacht dat er ook eentje was waarin gesproken werd over de verschillende mogelijkheden.
(en ik kan in LIF en SEX ook niet echt wat vinden)
Je wil nu eigenlijk zeggen van: f*ck dat had mijn goede reklame kunnen zijn?quote:Op donderdag 28 mei 2009 20:29 schreef Webkim het volgende:
Ligt eraan of de onderliggende gedachte is te verkopen. En dat kan je niet checken.
Ik heb een poosje geleden ook nog met de gedachte gespeeld iets op reis te sturen, maar bedacht me dat dat vast niet zou mogen van de OpperFok wegens commercieel. Tenzij het iets geweest zou zijn wat ik niet in de winkel heb liggen natuurlijk.
Lastig hoor, modden.
Ja precies. Maar dat is dan ook weer zo direct.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:10 schreef moussy het volgende:
[..]
Je wil nu eigenlijk zeggen van: f*ck dat had mijn goede reklame kunnen zijn?
dan verzin jij toch ook watquote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:14 schreef Webkim het volgende:
[..]
Ja precies. Maar dat is dan ook weer zo direct.
allemaal gefickstquote:Op maandag 1 juni 2009 16:35 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Ik zag net in de OP van het Dreumes- en Peutertopic, dat een aantal kindjes mogen 'verhuizen'..
In het babytopic staat Marlien van Grijs nog bovenin, en die is 27 mei alweer 1 geworden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |