Dan vinden ze papa ook maar een zeikerd die zich teveel op laat fokken. Net zoals jouw kindje zich verbaasd over het feit dat jij het reilen en zeilen van jouw gezin zoveel op het internet hebt verspreidt.quote:Op maandag 25 mei 2009 14:05 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Daar heb je nu wel gelijk in. Maar wie weet staat wat je nu schrijft over 10 jaar nog online. Wat nou als je kinderen (uiteraard over een paar jaar) eens leuk googlen op Swets??
En voor degenen die nu denken 'wie de fuck ben jij, dit is een discussie-forum en daar mogen we discussieren net zoveel als we zelf willen...'quote:Op maandag 25 mei 2009 14:07 schreef Brighteyes het volgende:
Er was een issue tussen Swets en Renzell en daarna tussen Swets en Rocka/de modjes. Kunnen we het daar gewoon bij laten? Zou fijn zijn.
Oneensch.quote:Op maandag 25 mei 2009 14:07 schreef Brighteyes het volgende:
Wat een kinderachtig gehakketak zeg...Van iedereen trouwens...
Kom op Swets, je doet het ook zelf.quote:Op maandag 25 mei 2009 13:55 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Je vergeet alleen dat die woorden pas komen NADAT ik tot in mijn PM box achtervolgt wordt uitgescholden. Daarnaast word ik nu al 2 dagen lang door allerlei mensen zelfs voor dictatoriale idioot uitgemaakt en dan is het woord 'hoer' opeens schokkend?
Ik ben nog mild.
En ik vind bijvoorbeeld dat ouders niet moeten liegen alsof het gedrukt staat. Dat vind IK dan weer vreemd. Tevens vraag ik me af wat mijn woordkeuze op een forum te maken zou hebben met mijn vaderschap. Mijn kinderen lezen niet mee.
Niks mis mee, ik reageer verder met:quote:Op zondag 24 mei 2009 09:28 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nee hoor, daar leert het kind regelmaat van.
Krijg ik dit.quote:Op zondag 24 mei 2009 23:52 schreef cheqy het volgende:
[..]
In een normaal huishouden leert een kind genoeg regelmaat aan.
En alsof tussen half 8 en 9 uur geen regelmaat is? Of lig jij ook altijd stipt om 23.45 op je bed?
Daarbij wordt vaak vergeten dat het ene kind de andere niet is en dat geldt ook voor het slaap van een kind.
Net als dat volwassenen verschillen met het aantal slaapuren.
Ik vind dat een ouder de lichamelijke behoeftes van zijn kind moet kunnen lezen en daarop bepaalde dingen aanpassen.
Maar waarom zou je moeilijk doen als verscheidene mensen al zeggen dat een kind tussen 7 uur en half 8 naar bed moet? Veel makkelijker toch?
En daarna is het gaan escaleren. Ik zit echt niet op te wachten op ruzie hier maar ik mag toch wel verbouwereerd zijn om hoe je reageert. Als jij al ruzie hebt met de één hoeft daar niet weer de ander de dupe van te zijn.quote:Op zondag 24 mei 2009 23:57 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
*zucht*
*knip
Anyway, blijkbaar is de toon gezet en moeten we mij allemaal woorden in de mond leggen.
Weet je wat... bekijk het allemaal maar weer een poosje met die hysterische teringkliek.
Dan houdt het op, want ik heb geen enkele aanleiding gegeven om afgeschilderd te worden zoals jij doet. Ik snap ook niet zo goed wat je nu wil zeggen? Dat ik vanzelf in ga zien dat 'dictatoriale idioot' een keurig omschrijving is? Wellicht is die uitspraak dan meer op jezelf van toepassing.quote:Op maandag 25 mei 2009 16:56 schreef cheqy het volgende:
Ik heb niet alles hier gepost, lees de reactie daarna nog maar even door en als je het dan niet ziet dan houdt het op. De groeten.
Eh... ik kreeg er nog een PM achteraan he.quote:Op maandag 25 mei 2009 19:56 schreef Lois het volgende:
Oke ik ga proberen samen te vatten wat er mis is gegaan maar inmiddels is het zo wijds geworden dat de oorsprong een beetje zoek is. Gelukkig is er een handige samenvatting![]()
Swets, in mijn ogen he, in mijn ogen sprak Renzell je aan op je gedrag, ze maakte je niet uit voor botte boer, maar vond dat je reageerde als een botte boer.
Daar zit wel degelijk verschil in imho. Jij ziet het anders, jij ziet het als uitschelden. Uitschelden vind ik per definitie not done, op de man spelen hou ik niet van en van uitschelden ook niet.
Tja, nogmaals als je je aan mijn mening stoort is dat nog geen vrijbrief om me uit te schelden toch?quote:Jouw manier van discussieren komt op mensen vaak als drammerig over, en daar is soms moeilijk tegenin te posten en je zal snel merken dat mensen teruggrijpen naar schuttingtaal oid, om ook maar krachtig over te komen. Weet niet goed of dat hier van toepassing is, maar het is wel iets wat ik snel zie gebeuren bij diverse discussies.
Welke opmerking naar Rocka?quote:In het kort, schelden doen we niet, maar zo was het in mijn ogen niet bedoeld. Ik kan me vergissen maar ik dacht echt dat er sprake was van beeldspraak.
Je maakt een goed punt om op precies dezelfde wijze te reageren, daar moest ik best om lachen![]()
Deze situatie is veel te veel uit de hand gelopen, niet in de minst door de meute die hier even fijn dacht mee te doen/mee te genieten.
Schelden is niet goed, niet meer doen, foeimaar ik vind jouw gedrag erna ook laakbaar (ook al snap ik waar je vandaan kwam). Zeker de opmerkingen naar Rocka toe, waar je precies dat doet waar je anderen ook van beticht.
Ja maar op zich heb ik als mod daar geen weet van he? Dus kan ik ook daar mijn mening niet op baseren toch, ik moet afgaan op wat ik zie, in het forum.quote:Op maandag 25 mei 2009 19:58 schreef Swetsenegger het volgende:
Eh... ik kreeg er nog een PM achteraan he.
Nogmaals, inderdaad. Het is niet de bedoeling om iemand uit te schelden, in dit geval niet en nooit niet.quote:Tja, nogmaals als je je aan mijn mening stoort is dat nog geen vrijbrief om me uit te schelden toch?
Hij is weggedit maar in mijn ogen schold je haar uit.quote:Welke opmerking naar Rocka?
Daarom heb ik hem integraal overgenomen op het forum.quote:Op maandag 25 mei 2009 20:03 schreef Lois het volgende:
[..]
Ja maar op zich heb ik als mod daar geen weet van he? Dus kan ik ook daar mijn mening niet op baseren toch, ik moet afgaan op wat ik zie, in het forum.
Dus.... waarom wordt er dan naar allerlei excuses gezocht?quote:Nogmaals, inderdaad. Het is niet de bedoeling om iemand uit te schelden, in dit geval niet en nooit niet.
Als je aan 'misselijk wijf' refereert ga je voorbij aan het feit dat dat een reactie was op een post waarin ZIJ suggereerde dat er wat aan mijn verstandelijke vermogens mankeert.quote:Hij is weggedit maar in mijn ogen schold je haar uit.
Die heb ik gemist, overheen gekezen denk ik. Sorry. Ik zal hem zo even terugzoeken oke?quote:Op maandag 25 mei 2009 20:23 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Daarom heb ik hem integraal overgenomen op het forum.
Doe ik dat? Ik zoek geen excuus ik geef alleen een mogelijke verklaring voor hoe iets bedoeld kan zijn.quote:Dus.... waarom wordt er dan naar allerlei excuses gezocht?
Weet je daar heb ik me dus net enorm over zitten verbazen. Wie zijn in godsnaam al die mensen die en masse op jouw nek springen in dit soort discussies? Waarom? Net als die ramptoeristen hier, flikker toch op zeg, waar bemoeit iedereen zich mee.quote:Als je aan 'misselijk wijf' refereert ga je voorbij aan het feit dat dat een reactie was op een post waarin ZIJ suggereerde dat er wat aan mijn verstandelijke vermogens mankeert.
Allemaal leuk en aardig, maar ik stel een doodnormale vraag, moet me vervolgens de gehele dag allerlei verwensingen laten welgevallen van wie dan ook maar zin heeft om lekker te schoppen. Ondertussen zijn mijn opmerkingen weg geedit, maar blijven posts waarin ik uitgescholden wordt ongemodereerd.
De volgende keer denk ik wel 3 keer na voordat ik modjes wijs op ongeregeldheden.
Hoeft niet hoor, er werd gewoon gescholden. Niets verschrikkelijks, maar daar gaat dit ook niet om.quote:Op maandag 25 mei 2009 20:36 schreef Lois het volgende:
[..]
Die heb ik gemist, overheen gekezen denk ik. Sorry. Ik zal hem zo even terugzoeken oke?
Ah ok, kwestie van interpretatiequote:Doe ik dat? Ik zoek geen excuus ik geef alleen een mogelijke verklaring voor hoe iets bedoeld kan zijn.
De enige reden waarom ik dit uberhaupt aangekaart heb is omdat ik er ook doodmoe van word.quote:Weet je daar heb ik me dus net enorm over zitten verbazen. Wie zijn in godsnaam al die mensen die en masse op jouw nek springen in dit soort discussies? Waarom? Net als die ramptoeristen hier, flikker toch op zeg, waar bemoeit iedereen zich mee.
Ik zou er eerlijk gezegd doodmoe van worden Swets, en de lust tot discussieren zou me snel vergaan.
Je hebt volkomen gelijk man.quote:Op maandag 25 mei 2009 17:00 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dan houdt het op, want ik heb geen enkele aanleiding gegeven om afgeschilderd te worden zoals jij doet. Ik snap ook niet zo goed wat je nu wil zeggen? Dat ik vanzelf in ga zien dat 'dictatoriale idioot' een keurig omschrijving is? Wellicht is die uitspraak dan meer op jezelf van toepassing.
Ga jij nou eens even buiten spelen oke? Ik probeer hier iets op te lossen zegquote:
Doe jij eens even normaal, met je buitenspelen. Wie denk je wel dat je bent?quote:Op maandag 25 mei 2009 21:00 schreef Lois het volgende:
[..]
Ga jij nou eens even buiten spelen oke? Ik probeer hier iets op te lossen zeg
For your information, ik zit niet in Swets holquote:Op dinsdag 26 mei 2009 08:43 schreef cheqy het volgende:
[..]
Doe jij eens even normaal, met je buitenspelen. Wie denk je wel dat je bent?
Denk jij dat ik hier kom om te trollen ofzo? Swets heeft bij jou wel een speciale positie he?
Kruip nog dieper in zijn hol, muts.
Ok, ook sorry van mijn kant dan dat ik niet eerst tot tien telde.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 08:58 schreef Lois het volgende:
[..]
For your information, ik zit niet in Swets holen zeker niet diep. Ik snap alleen zijn punt nu, nadat we in het verleden ook wel de nodige aanvaringen hebben gehad.
Ik heb gekeken naar de grote lijnen van de discussie, en niet naar wie welk woordje het eerste zei. Niet naar ieders zin begrijp ik, maar ik kan nu eenmaal niet iedereen tevreden stellen.
Sorry dat ik je even uit de discussie wilde wapperen, mijn opmerking was niet zo geweldig, sorry daarvoor. Ik werd alleen, en daarmee bedoel ik niet alleen jou, zo moe van alle mensen die zich hier mee bemoeien.
Ik snap dat niet, laat het toch gewoon even aan de betrokkenen over.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |