meestal is het niets-tennisquote:Op maandag 15 juni 2009 22:09 schreef TheVulture het volgende:
Het is echt alles-of-niets tennis... nu snap ik ook waarom ze met bijna elke tegenstandster ongeacht de ranking moeite heeft... ze laat een ander de fouten niet maken maar probeert zelf zo snel mogelijk een winner te slaan...
Kan ik begrijpen.quote:Op maandag 15 juni 2009 22:46 schreef TheVulture het volgende:
Ze speelt dus geen FedCup meer onder Bollegraf was zojuist op de NOS... ze voelt zich echt onbegrepen geloof ik...
Ik neem aan dat haar dat gevraagd werd he....quote:Op maandag 15 juni 2009 23:38 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Kan ik begrijpen.
Maar dat ze zich verdomme eerst eens
met zichzelf bezighoudt in plaats met de fucking FED-Cup.
Zon denderend was het vandaag niet...
Als ik haar zo bezig zie kan ik me juist alleen maar voorstellen waarom zoveel mensen tegen haar zijn... ze is er niet bepaald beter door gaan tennissen.... haar pa en broer zien ook dat ze de kwaliteiten die ze echt wel heeft nu heel erg aan het verkwanselen is...quote:Op dinsdag 16 juni 2009 07:40 schreef Rolex1 het volgende:
De emoties van Misha spraken boekdelen.
Het is ook niet fijn als je alle mensen, die daarvoor achter je stonden opeens tegen je zijn...
Feit is wel, dat als je uit het dal komt hier alleen maar sterker van wordt!
Tja, iedereen heeft wel eens dat je de verkeerde weg kiest en spijt heeft over zijn of haar acties...daar kan ik zelf ook over meepraten. Feit is wel, dat je analyseert naar wie je wel moet luisteren...quote:Op dinsdag 16 juni 2009 09:14 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als ik haar zo bezig zie kan ik me juist alleen maar voorstellen waarom zoveel mensen tegen haar zijn... ze is er niet bepaald beter door gaan tennissen.... haar pa en broer zien ook dat ze de kwaliteiten die ze echt wel heeft nu heel erg aan het verkwanselen is...
Ze is gewoon blind voor die McCaw... als die liefde (hopelijk heel snel) overgaat ga ik pas weer echt iets van haar verwachten... hij heeft Dokic ook al eens vernaggeld geloof ik...quote:Op dinsdag 16 juni 2009 09:26 schreef Rolex1 het volgende:
[..]
Tja, iedereen heeft wel eens dat je de verkeerde weg kiest en spijt heeft over zijn of haar acties...daar kan ik zelf ook over meepraten. Feit is wel, dat je analyseert naar wie je wel moet luisteren...
Net las ik een artikel over Kim Klijsters, die ik overigens erg hoog heb zitten, dat haar vorige trainer Marc de Hous Misa ook wilde trainen in haar moeilijke tijd, maar ja McCaw hield dat tegen!
Mooie combi van twee uitdrukkingenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:04 schreef Ericr het volgende:
Ze vind zelf dat ze wel lekker bezig is maar volgens mij raakt de bodem van de schatkist zo langzamerhand ook wel leeg. Ze is hard op weg om een speelster te worden die op schimmige toernooitjes aan de bak moet en overnacht in nog schimmigere hotels.
Ik zie echt parallellen met Patty Schnyder... die is zo ook een keer gruwelijk het schip in gegaan en kwam toen weer bij haar positieven... ik hoop eigenlijk dat Misa de komende tijd geen resultaten meer boekt... dan gaat het vanzelf wringen tussen haar en McCaw... en dan kan ze een echte coach zoekenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:40 schreef F.M.D. het volgende:
Krajicek is de weg kwijt. Lijkt wel compleet geïndoctrineerd door de verkeerde personen. En juist de mensen met wijsheid op tennisgebied stoot zij van haar.
Ja haar vader zou de juiste persoon zijnquote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:40 schreef F.M.D. het volgende:
Krajicek is de weg kwijt. Lijkt wel compleet geïndoctrineerd door de verkeerde personen. En juist de mensen met wijsheid op tennisgebied stoot zij van haar.
Daar heb ik op dit moment heel wat meer vertrouwen in dan in die engerd van een McCaw... die aanwijzingen die ie tijdens de wedstrijd ook kwam geven... "Je moet aanvallen"quote:Op woensdag 17 juni 2009 02:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja haar vader zou de juiste persoon zijn
En dan aan alle kant gepasseerd worden of de volleys onder in het net slaanquote:Op woensdag 17 juni 2009 10:50 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Daar heb ik op dit moment heel wat meer vertrouwen in dan in die engerd van een McCaw... die aanwijzingen die ie tijdens de wedstrijd ook kwam geven... "Je moet aanvallen"
Zijn "I believe in you" vond ik treuriger...quote:Op woensdag 17 juni 2009 10:50 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Daar heb ik op dit moment heel wat meer vertrouwen in dan in die engerd van een McCaw... die aanwijzingen die ie tijdens de wedstrijd ook kwam geven... "Je moet aanvallen"
Op ranking gebaseerd was de winst op Errani een goeie... alleen vergeet ze even dat ze van dit soort meisjes twee jaar geleden veel makkelijker en vaker won dan nu... toen won ze verdomme gewoon van Safina, Jankovic en Dementieva geloof ik... those were the daysquote:Op woensdag 17 juni 2009 13:25 schreef wimderon het volgende:
[..]
En dan aan alle kant gepasseerd worden of de volleys onder in het net slaan![]()
Lekker realistische reactie ook weer. Tegen Errani vond ze dat ze een wereldpot had gespeeld, en Barrois was een van de best grasspeelsters ter wereld. Dit was ook een (de zoveelste) nieuwe start dit jaar, waarin ze toch echt de lijn omhoog weer te pakken had aldus Krajicek zelf
Winnen en nog eens winnen, dat is de opdracht.quote:Op zondag 28 juni 2009 23:23 schreef TheArt het volgende:
Misa speelt twee 50.000 dollar-toernooien op rij in Amerika vanaf morgen. Volgende week in Boston, een week later in Grapevine.
Ze zal in Boston trouwens als 1e geplaatst zijn.
Dat slaat ook weer helemaal nergens opquote:Op dinsdag 30 juni 2009 04:40 schreef Szura het volgende:
[..]
Winnen en nog eens winnen, dat is de opdracht.
Misa is op weg om de meest overhypete speelster uit de Nederlandse tennisgeschiedenis te worden
quote:
Als we toch bezig zijn, is dat de zus van Michael?quote:Op woensdag 1 juli 2009 10:37 schreef borisz het volgende:
De tweede ronde speelt ze tegen CHANG, Kai-Chen (TPE) de nummer 245 op de ranking.
Eindelijk een uitslag die bij het rankingverschil hoort....quote:Op donderdag 2 juli 2009 21:48 schreef TheArt het volgende:
Misa met 6-4, 6-0 gewonnen van Chang. In de kwart tegen de Japanse Ryoko Fuda, de nummer 243 van de wereld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |