Whehe en dan sterf je gelijk door een bloedprop omdat je aderen zijn dichtgeslibt door het vet. Zonde.quote:Op dinsdag 7 april 2009 13:46 schreef Broekpaling het volgende:
Zal ik mijn 1e solo ritje door de McDrive doen?
quote:Op dinsdag 7 april 2009 13:49 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Whehe en dan sterf je gelijk door een bloedprop omdat je aderen zijn dichtgeslibt door het vet. Zonde.
1 mc flurry alsjeblieft.quote:Op dinsdag 7 april 2009 13:46 schreef Broekpaling het volgende:
Dat geile kutpasje kost alleen al 70eu?quote:Op dinsdag 7 april 2009 13:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zo'n rijbewijs kost 5 werkdagen om te maken, maar als je 30 euro erbij legt (in totaal 100 euro betaald) dan kunnen ze ineens wel sneller doorwerken...![]()
Kniepers...
Vroegah, toen je je rijbewijs nog direct meekreeg.quote:Op dinsdag 7 april 2009 13:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zo'n rijbewijs kost 5 werkdagen om te maken, maar als je 30 euro erbij legt (in totaal 100 euro betaald) dan kunnen ze ineens wel sneller doorwerken...![]()
Kniepers...
Heb je je rijbewijs?quote:Op dinsdag 7 april 2009 13:46 schreef Broekpaling het volgende:
Hij kan niet ontkennen dat ze mooi zijn, toch?quote:Op dinsdag 7 april 2009 13:50 schreef Cybey het volgende:
Bobby, ik zit op het werk!
Vind die plaatjes wel fijn hoor, maar betwijfel of me baas het leuk vindt dat ik dat soort dingen hier op m'n scherm heb
NSFW staat in de OP dus niet zijkenquote:Op dinsdag 7 april 2009 13:50 schreef Cybey het volgende:
Vind die plaatjes wel fijn hoor, maar betwijfel of me baas het leuk vindt dat ik dat soort dingen hier op m'n scherm heb
die roze flapquote:Op dinsdag 7 april 2009 13:50 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Vroegah, toen je je rijbewijs nog direct meekreeg.
80 euro hierzo..quote:Op dinsdag 7 april 2009 13:49 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dat geile kutpasje kost alleen al 70eu?
Ik wilde net een foto posten.quote:Op dinsdag 7 april 2009 13:50 schreef Cybey het volgende:
Kankervuillaken.quote:Op dinsdag 7 april 2009 13:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
80 euro hierzo..![]()
44,25 voor het rijbewijs
34 nog wat, voor vermissingslege![]()
Weet je hoeveel winst ze maken.
Toen je nog een grote sleutel aan je auto had om hem op te winden.quote:Op dinsdag 7 april 2009 13:50 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Vroegah, toen je je rijbewijs nog direct meekreeg.
Examen aanvragen? Ach mijne is 7 weken geleden aangevraagd en ik heb nog steeds geen examen. Schiet echt niet op.quote:
quote:Op dinsdag 7 april 2009 13:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Toen je nog een grote sleutel aan je auto had om hem op te winden.
Hier is het dan 44,25 voor het rijbewijs en 30 euro spoed.quote:Op dinsdag 7 april 2009 13:52 schreef swarmahoer het volgende:
hier was het rijbewijs volgens mij 50 euro, en nog eens 50 om hem met spoed aan te vragen
Dat is wel heel lang geledenquote:Op dinsdag 7 april 2009 13:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Toen je nog een grote sleutel aan je auto had om hem op te winden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |