abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67837266
quote:
Op woensdag 8 april 2009 18:19 schreef nachtdier3 het volgende:
Heb jij uberhaupt wel de topics doorgelezen?
Hoezo, de topics doorgelezen? Als je vindt dat eerdere topics relevant zijn had je even een linkje moeten plaatsen. Alsof men eerst alle topics van een TS gaat doorvlooien op zoek naar relevante info, alvorens te reageren. Je legt zelf je situatie maar gewoon duidelijk uit en anders mag je opbokken.
quote:
Je word namelijk compleet overrompeld
Ja, laat dat nou net de bedoeling zijn.
Als ze je niet hadden willen overrompelen hadden ze wel aangebeld hè?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-04-2009 18:36:45 ]
  woensdag 8 april 2009 @ 18:42:03 #127
250967 nachtdier3
1...2...3....
pi_67837426
Ook dan word je overrompeld als er opeens vanuit het niets 9 man van de politie voor je deur staan met een aanhoudingsbevel. Konden ze verleden keer ook immers.
Hebben jullie me een beetje gemist?
  woensdag 8 april 2009 @ 18:43:11 #128
250967 nachtdier3
1...2...3....
pi_67837454
quote:
Op woensdag 8 april 2009 18:36 schreef k_man het volgende:

[..]

Hoezo, de topics doorgelezen? Als je vindt dat eerdere topics relevant zijn had je even een linkje moeten plaatsen. Alsof men eerst alle topics van een TS gaat doorvlooien op zoek naar relevante info, alvorens te reageren. Je legt zelf je situatie maar gewoon duidelijk uit en anders mag je opbokken.
[..]

Ja, laat dat nou net de bedoeling zijn.
Als ze je niet hadden willen overrompelen hadden ze wel aangebeld hè?
Fijn dat ik mag opbokken. Jij hebt ook eerdere topics doorgelezen kennelijk, alleen niet goed genoeg. Het is hier geen wikipedia hoor, waar alles aan elkaar te linken is.
pi_67837550
quote:
Op woensdag 8 april 2009 18:42 schreef nachtdier3 het volgende:
Ook dan word je overrompeld als er opeens vanuit het niets 9 man van de politie voor je deur staan met een aanhoudingsbevel. Konden ze verleden keer ook immers.
Ja, dat werkte toen ook zo lekker...
pi_67837608
quote:
Op woensdag 8 april 2009 18:43 schreef nachtdier3 het volgende:

[..]

Fijn dat ik mag opbokken. Jij hebt ook eerdere topics doorgelezen kennelijk, alleen niet goed genoeg. Het is hier geen wikipedia hoor, waar alles aan elkaar te linken is.
Ehm, nee hoor - ik heb dit topic gelezen, verder niet. En zo lastig is het niet om even een linkje naar eerder topics in de OP te zetten, als je vindt dat ze relevant zijn. Een intelligente jongeman als jij moet dat toch voor elkaar krijgen, zou je denken. Zet 'm op!
  woensdag 8 april 2009 @ 18:51:15 #131
250967 nachtdier3
1...2...3....
pi_67837688
quote:
Op woensdag 8 april 2009 18:46 schreef k_man het volgende:

[..]

Ja, dat werkte toen ook zo lekker...
Werkte prima. Er werd aangebeld, er werd opengedaan en even later waren ze binnen. Precies wat ze wilden. Dat er gevochten is, is een verzinsel van jou die helaas niet op waarheid berust.
pi_67837801
Ik ga geen energie steken in het opzoeken van de quotes waarin je zegt dat je je fysiek verzet hebt. Iedereen die het topic gelezen heeft weet echter dat je dat gezegd hebt.

Waaruit bestond dat verzet dan, als het geen vechten was?

Zo zie je maar weer: het zou helpen als je nou eindelijk gewoon eens een keer verteld wat er dan wél gebeurd is. Maar goed, dat had ik al gezegd.

[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 08-04-2009 18:56:46 ]
  woensdag 8 april 2009 @ 19:03:11 #133
250967 nachtdier3
1...2...3....
pi_67838094
quote:
Op woensdag 8 april 2009 18:54 schreef k_man het volgende:
Ik ga geen energie steken in het opzoeken van de quotes waarin je zegt dat je je fysiek verzet hebt. Iedereen die het topic gelezen heeft weet echter dat je dat gezegd hebt.

Waaruit bestond dat verzet dan, als het geen vechten was?

Zo zie je maar weer: het zou helpen als je nou eindelijk gewoon eens een keer verteld wat er dan wél gebeurd is. Maar goed, dat had ik al gezegd.
Bij de politie wordt iets tegenstribbelen al gezien als verzet.

Dus als zij jou arm pakken om m op je rug te draaien en jij wenst wenst niet mee te werken aan het boeien en beweegt je arm dus bewust de andere kant op, dan is dat al verzet. Dat is dus geen vechten, zoals jij het wilt doen geloven hier.
pi_67838221
quote:
Op woensdag 8 april 2009 19:03 schreef nachtdier3 het volgende:
Bij de politie wordt iets tegenstribbelen al gezien als verzet.

Dus als zij jou arm pakken om m op je rug te draaien en jij wenst niet mee te werken aan het boeien en beweegt je arm dus bewust de andere kant op, dan is dat al verzet. Dat is dus geen vechten, zoals jij het wilt doen geloven hier.
Eerst is het 'iets tegenstribbelen' en daarna is het al niet meewerken.

Wees blij dat ze jou gewoon thuis hebben gelaten.
  woensdag 8 april 2009 @ 19:12:52 #135
250967 nachtdier3
1...2...3....
pi_67838450
quote:
Op woensdag 8 april 2009 19:06 schreef _Arthur het volgende:

[..]

Eerst is het 'iets tegenstribbelen' en daarna is het al niet meewerken.

Wees blij dat ze jou gewoon thuis hebben gelaten.
Ja, en met jouw interpretatie is tegenstribbelen en niet meewerken gelijk synoniem aan vechten
Ik heb niets gedaan, dus natuurlijk hebben ze mij thuisgelaten. En dat is dan ook gelijk de reden dat ik niet geboeid of onder dwang gehouden wens te worden.

Edit: dat is de interpretatie van k_man.

Tegenstribbelen en niet meewerken moet je in deze zien als synoniem.
pi_67841803
Ik zou er verder niet meer op in gaan Sommige mensen hebben hun oordeel klaar en je originele vraag wordt toch niet beantwoord.
  donderdag 9 april 2009 @ 10:40:32 #137
234835 blaatertje
mekkert maar wat
pi_67856026
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 15:19 schreef nachtdier3 het volgende:

[..]

Een beetje tegenstribbelen is al verzet...
Voor de politie wel, daar zit nou net de clue
Je hebt in hun ogen lastig gedaan en dus gaan ze voor de volgende keer van het ergste uit. Of dat nou met een goede reden is of om lastige ettertjes een lesje te leren dat is natuurlijk de vraag.

Als je niets te verbergen hebt kun je beter meewerken. Er zijn zat verhalen dat iemand die perongeluk in rellen terecht komt en die een wijze opmerking plaatst of iets te nongalant doet in de ogen van de politie, en die een tik krijgt of een hond op zich losgelaten krijgt.
Die dode bij de G20 demonstraties is daar een heel mooi voorbeeld van. Die jongen doet niets geen kwaad, heeft niets met de demonstratie te maken, loopt hooguit wat provocerend voor de politie uit. Toch krijgt hij een gigantische mep tegen het hoofd.
De politie moet je niet lopen jennen. Ze pakken je gewoon terug. Dat heb je nu wel gezien.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')