Hoezo, de topics doorgelezen? Als je vindt dat eerdere topics relevant zijn had je even een linkje moeten plaatsen. Alsof men eerst alle topics van een TS gaat doorvlooien op zoek naar relevante info, alvorens te reageren. Je legt zelf je situatie maar gewoon duidelijk uit en anders mag je opbokken.quote:Op woensdag 8 april 2009 18:19 schreef nachtdier3 het volgende:
Heb jij uberhaupt wel de topics doorgelezen?
Ja, laat dat nou net de bedoeling zijn.quote:Je word namelijk compleet overrompeld
Fijn dat ik mag opbokken. Jij hebt ook eerdere topics doorgelezen kennelijk, alleen niet goed genoeg. Het is hier geen wikipedia hoor, waar alles aan elkaar te linken is.quote:Op woensdag 8 april 2009 18:36 schreef k_man het volgende:
[..]
Hoezo, de topics doorgelezen? Als je vindt dat eerdere topics relevant zijn had je even een linkje moeten plaatsen. Alsof men eerst alle topics van een TS gaat doorvlooien op zoek naar relevante info, alvorens te reageren. Je legt zelf je situatie maar gewoon duidelijk uit en anders mag je opbokken.![]()
[..]
Ja, laat dat nou net de bedoeling zijn.![]()
Als ze je niet hadden willen overrompelen hadden ze wel aangebeld hè?
Ja, dat werkte toen ook zo lekker...quote:Op woensdag 8 april 2009 18:42 schreef nachtdier3 het volgende:
Ook dan word je overrompeld als er opeens vanuit het niets 9 man van de politie voor je deur staan met een aanhoudingsbevel. Konden ze verleden keer ook immers.
Ehm, nee hoor - ik heb dit topic gelezen, verder niet. En zo lastig is het niet om even een linkje naar eerder topics in de OP te zetten, als je vindt dat ze relevant zijn. Een intelligente jongeman als jij moet dat toch voor elkaar krijgen, zou je denken. Zet 'm op!quote:Op woensdag 8 april 2009 18:43 schreef nachtdier3 het volgende:
[..]
Fijn dat ik mag opbokken. Jij hebt ook eerdere topics doorgelezen kennelijk, alleen niet goed genoeg. Het is hier geen wikipedia hoor, waar alles aan elkaar te linken is.
Werkte prima. Er werd aangebeld, er werd opengedaan en even later waren ze binnen. Precies wat ze wilden. Dat er gevochten is, is een verzinsel van jou die helaas niet op waarheid berust.quote:
Bij de politie wordt iets tegenstribbelen al gezien als verzet.quote:Op woensdag 8 april 2009 18:54 schreef k_man het volgende:
Ik ga geen energie steken in het opzoeken van de quotes waarin je zegt dat je je fysiek verzet hebt. Iedereen die het topic gelezen heeft weet echter dat je dat gezegd hebt.
Waaruit bestond dat verzet dan, als het geen vechten was?
Zo zie je maar weer: het zou helpen als je nou eindelijk gewoon eens een keer verteld wat er dan wél gebeurd is. Maar goed, dat had ik al gezegd.
Eerst is het 'iets tegenstribbelen' en daarna is het al niet meewerken.quote:Op woensdag 8 april 2009 19:03 schreef nachtdier3 het volgende:
Bij de politie wordt iets tegenstribbelen al gezien als verzet.
Dus als zij jou arm pakken om m op je rug te draaien en jij wenst niet mee te werken aan het boeien en beweegt je arm dus bewust de andere kant op, dan is dat al verzet. Dat is dus geen vechten, zoals jij het wilt doen geloven hier.
Ja, en met jouw interpretatie is tegenstribbelen en niet meewerken gelijk synoniem aan vechtenquote:Op woensdag 8 april 2009 19:06 schreef _Arthur het volgende:
[..]
Eerst is het 'iets tegenstribbelen' en daarna is het al niet meewerken.
Wees blij dat ze jou gewoon thuis hebben gelaten.
Voor de politie wel, daar zit nou net de cluequote:Op dinsdag 7 april 2009 15:19 schreef nachtdier3 het volgende:
[..]
Een beetje tegenstribbelen is al verzet...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |