Omdat ik de huurder ben van de woning, is het zeker om die reden mijn schuld?quote:Op dinsdag 7 april 2009 15:42 schreef _Arthur het volgende:
[..]
Zekers! En jij bent kennelijk een uitvreter die nooit iets heeft gedaan natuurlijk![]()
Het is altijd de schuld van anderen.
Mijn 'verzet'' toen, dus verleden keer bestond uit tegenstribbelen omdat ik niet zomaar accepteerde dat ik als totaal onschuldige tegen de muur aan werd gedrukt door een paar man tegelijk en niet geboeid wenste te worden voor dingen die ik niet gedaan heb. Dus ja, dan verzet je teneinde niet geboeid te worden en probeer je enigzins te voorkomen dat je geboeid wordt achter je rug.quote:Op dinsdag 7 april 2009 14:48 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
De politie pas binnenlaten als zij een huiszoekingsbevel hebben/laten zien en niet alleen maar omdat zij het vragen is geen verzet.
Morgen langs gaan halen op het politiebureau om verhaal te halen, dat je er absoluut niet van gediend bent dat jij ook als crimineel behandelt wordt terwijl je er helemaal buiten staat. En vandaar verder kijken wat de mogelijkheden zijn om excuses te krijgen.quote:Op dinsdag 7 april 2009 19:59 schreef nachtdier3 het volgende:
[..]
Mijn 'verzet'' bestond uit tegenstribbelen omdat ik niet zomaar accepteerde dat ik als totaal onschuldige tegen de muur aan werd gedrukt door een paar man tegelijk en niet geboeid wenste te worden voor dingen die ik niet gedaan heb. Dus ja, dan verzet je teneinde niet geboeid te worden en probeer je enigzins te voorkomen dat je geboeid wordt achter je rug.
Dat enkele gegeven wordt dus door de politie al als verzet gezien... ze dreigden me daar zelfs al voor aan te houden. Nu vraag ik jou wat je kunt doen als je door 3 man hardhandig tegen de muur wordt gedrukt.
quote:Op dinsdag 7 april 2009 16:44 schreef The_End het volgende:
Bij elke post van de TS wordt het duidelijker hoe terecht het was dat ze de deur ingeramd hebben...
Kan ik je nu ook al geven: nul.quote:Op dinsdag 7 april 2009 20:13 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Daarom deze tvp
Krijgen we dadelijk te horen hoeveel moorden precies enzo.
Nee, het is de schuld van de verhuurder!quote:Op dinsdag 7 april 2009 19:54 schreef nachtdier3 het volgende:
Omdat ik de huurder ben van de woning, is het zeker om die reden mijn schuld?
Als jij dat ook eens deed had je al dat soort gezeik niet. AT voor de deur, beslag leggingen, aanhoudingen en al wat niet meerquote:Lees het topic even, lees het vonnis. En gebruik als het even kan ook even je hersens een keertje.
Ik laat me niet in met criminelen die door AT's van hun bed worden gelicht in mijn huis.quote:Ik heb niets verkeerds gedaan. Het ging niet om mij. Maar het was wel in mijn woning. Ik heb ook niet gevraagd of ze mn deur wilde inrammen. Maar wat hoop ik dat er een keertje zoiets bij jou gebeurt zeg...
Je maakt me blij met een dode mus, weet je dat?quote:
Precies. Ik snap nu waarom TS in het begin van dit topic niet wilde vertellen hoe de situatie was. Stukje bij beetje komt er meer info naar buiten, die iedere keer niet bepaald in het voordeel van TS werkt.quote:Op dinsdag 7 april 2009 16:44 schreef The_End het volgende:
Bij elke post van de TS wordt het duidelijker hoe terecht het was dat ze de deur ingeramd hebben...
Wel 3 dode planten op het balkon. Telt dat ook mee?quote:Op dinsdag 7 april 2009 22:29 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Je maakt me blij met een dode mus, weet je dat?![]()
Er is toch serieus wel een dode mus he?
Nee, dr staat nog steeds een kerstboom, een soort van Palm en een bloempot met een plant erin die overleden zijn door gebrek aan water en zonnestraaltjesquote:
Merci... Iemand die snapt dat bij de aanhouding van een persoon, niet gelijk alle huisgenoten gelijk schuldig zijn!quote:Op dinsdag 7 april 2009 19:40 schreef Ludootje het volgende:
Dat die deur ingeramd wordt, tot daaraan toe. Maar dan is het ook aan de politie om er voor te zorgen dat 'onschuldige' mensen die wel dichtbij de situatie staan, ontzien worden. TS woont ook in dat huis en zit nu met de gebakken peren.
En helemaal als ook zijn PC wordt meegenomen en hij tegen de grond gewerkt wordt en zíjn voordeur ingebeukt is. Dan zijn excuses maken wel het allerminste wat de politie kan doen. We leven gvd niet in een politiestaat!
Zij zijn er voor de burger, niet andersom.
quote:Op woensdag 8 april 2009 01:11 schreef nachtdier3 het volgende:
[..]
Nee, dr staat nog steeds een kerstboom, een soort van Palm en een bloempot met een plant erin die overleden zijn door gebrek aan water en zonnestraaltjes![]()
Pics voor mn allergrootste fans!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb niet zulke groene vingertjes...
Fans?quote:Op woensdag 8 april 2009 01:11 schreef nachtdier3 het volgende:
[..]
Nee, dr staat nog steeds een kerstboom, een soort van Palm en een bloempot met een plant erin die overleden zijn door gebrek aan water en zonnestraaltjes![]()
Pics voor mn allergrootste fans!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb niet zulke groene vingertjes...
Nou, daar ging wel wat aan vooraf. Als je leest wat TS schrijft zal er wel zoiets gebeurd zijn;quote:Op woensdag 8 april 2009 10:23 schreef 1299 het volgende:
Als ik zonder reden tegen de muur wordt gezet door de helden in het blauw kunnen ze ook niet op mijn volledige medewerking rekenen
Spannend! Waar is de rest van het boek?quote:Op woensdag 8 april 2009 10:34 schreef k_man het volgende:
[..]
Nou, daar ging wel wat aan vooraf. Als je leest wat TS schrijft zal er wel zoiets gebeurd zijn;
Politieagenten komen aan de deur om huisgenoot van TS te arresteren.
TS doet open.
Politie: "goedemorgen, mogen wij even binnen komen?"
TS: "rot op, kom maar terug als je een huizoekingsbevel hebt."
Politie: "tadaaa! die hebben we al"
Politie komt binnen.
Politie: "wij komen voor meneer X en we willen graag zijn spullen doorzoeken."
TS: 'ja, dus?"
Politie: "dat bent u, toch?"
TS: "zeg ik lekker niet."
Politie: "meneer, u dient zich te kunnen legitimeren."
TS: "ik zeg lekker niks! lalalalalalalal!"
TS zingt heel hard met z'n vingers in z'n oren.
Politie heeft er genoeg van en zet TS tegen de muur.
En een slot op jouw account, zodat er wat minder onzin door jou gepost wordt.quote:Op woensdag 8 april 2009 16:55 schreef k_man het volgende:
En of ze een ander slot in de deur zetten, zodat je criminele vriendje buiten blijft...
Heb jij uberhaupt wel de topics doorgelezen? Dr staat toch echt wel het nodige beschreven wat er gebeurd is. En ja, verder moest ik ook navraag bij de politie doen wat er nu allemaal aan de hand was en waarom op zo'n manier.quote:Op woensdag 8 april 2009 18:09 schreef k_man het volgende:
Tja, als jij weigert informatie te geven, wordt het lastig te weten wat er aan de hand is hè?
Je opent een topic om advies te vragen over een bepaalde situatie, terwijl je weigert te vertellen wat de situatie is. Druppelsgewijs komt er af en toe nu een brokje info, maar wat er nou echt gebeurt is heb je nog steeds niet verteld. Als je gewoon meteen verteld had hoe de vork in de steel steekt, had je wellicht ook zinnige reacties gehad.
Hoe dan ook heb je het natuurlijk allemaal niet bepaald slim aangepakt. Mensen eerst tegen de haren in strijken en vervolgens verlangen dat ze vriendelijk blijven... tja. Wie de bal kaatst...
Goed he? Ik ben weleens topicstarter op een site met heeeeeeeel veel topics! Wat fijn dat er zulke mensen zijn, anders had je naar een witte pagina moeten staren.quote:Op woensdag 8 april 2009 18:15 schreef Loveless85 het volgende:
Jij grossiert echt in kuttopics, eerst dat gezeik over die vriend die niet terugbetaalt, nu dit, en had je ook ooit niet iets uit over een PC die in beslag was genomen door de polizei, ook zogezegd door dat je huisgenoot illegaal bezig was geweest
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |