abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 7 april 2009 @ 19:54:18 #101
250967 nachtdier3
1...2...3....
pi_67805264
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 15:42 schreef _Arthur het volgende:

[..]

Zekers! En jij bent kennelijk een uitvreter die nooit iets heeft gedaan natuurlijk

Het is altijd de schuld van anderen.
Omdat ik de huurder ben van de woning, is het zeker om die reden mijn schuld?
Lees het topic even, lees het vonnis. En gebruik als het even kan ook even je hersens een keertje.

Ik heb niets verkeerds gedaan. Het ging niet om mij. Maar het was wel in mijn woning. Ik heb ook niet gevraagd of ze mn deur wilde inrammen. Maar wat hoop ik dat er een keertje zoiets bij jou gebeurt zeg...
Hebben jullie me een beetje gemist?
  dinsdag 7 april 2009 @ 19:59:43 #102
250967 nachtdier3
1...2...3....
pi_67805430
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 14:48 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

De politie pas binnenlaten als zij een huiszoekingsbevel hebben/laten zien en niet alleen maar omdat zij het vragen is geen verzet.
Mijn 'verzet'' toen, dus verleden keer bestond uit tegenstribbelen omdat ik niet zomaar accepteerde dat ik als totaal onschuldige tegen de muur aan werd gedrukt door een paar man tegelijk en niet geboeid wenste te worden voor dingen die ik niet gedaan heb. Dus ja, dan verzet je teneinde niet geboeid te worden en probeer je enigzins te voorkomen dat je geboeid wordt achter je rug.

Dat enkele gegeven wordt dus door de politie al als verzet gezien... ze dreigden me daar zelfs al voor aan te houden toen. Nu vraag ik jou wat je kunt doen als je door 3 man hardhandig tegen de muur wordt gedrukt en hoe jij zou reageren.

[ Bericht 2% gewijzigd door nachtdier3 op 07-04-2009 20:19:28 ]
  dinsdag 7 april 2009 @ 20:07:31 #103
145672 Ludootje
Mr. Brightside
pi_67805684
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 19:59 schreef nachtdier3 het volgende:

[..]

Mijn 'verzet'' bestond uit tegenstribbelen omdat ik niet zomaar accepteerde dat ik als totaal onschuldige tegen de muur aan werd gedrukt door een paar man tegelijk en niet geboeid wenste te worden voor dingen die ik niet gedaan heb. Dus ja, dan verzet je teneinde niet geboeid te worden en probeer je enigzins te voorkomen dat je geboeid wordt achter je rug.

Dat enkele gegeven wordt dus door de politie al als verzet gezien... ze dreigden me daar zelfs al voor aan te houden. Nu vraag ik jou wat je kunt doen als je door 3 man hardhandig tegen de muur wordt gedrukt.
Morgen langs gaan halen op het politiebureau om verhaal te halen, dat je er absoluut niet van gediend bent dat jij ook als crimineel behandelt wordt terwijl je er helemaal buiten staat. En vandaar verder kijken wat de mogelijkheden zijn om excuses te krijgen.
pi_67805863
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 16:44 schreef The_End het volgende:
Bij elke post van de TS wordt het duidelijker hoe terecht het was dat ze de deur ingeramd hebben...
Daarom deze tvp Krijgen we dadelijk te horen hoeveel moorden precies enzo.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  dinsdag 7 april 2009 @ 20:20:25 #105
250967 nachtdier3
1...2...3....
pi_67806098
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 20:13 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Daarom deze tvp Krijgen we dadelijk te horen hoeveel moorden precies enzo.
Kan ik je nu ook al geven: nul.
pi_67809583
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 19:54 schreef nachtdier3 het volgende:
Omdat ik de huurder ben van de woning, is het zeker om die reden mijn schuld?
Nee, het is de schuld van de verhuurder!
quote:
Lees het topic even, lees het vonnis. En gebruik als het even kan ook even je hersens een keertje.
Als jij dat ook eens deed had je al dat soort gezeik niet. AT voor de deur, beslag leggingen, aanhoudingen en al wat niet meer
quote:
Ik heb niets verkeerds gedaan. Het ging niet om mij. Maar het was wel in mijn woning. Ik heb ook niet gevraagd of ze mn deur wilde inrammen. Maar wat hoop ik dat er een keertje zoiets bij jou gebeurt zeg...
Ik laat me niet in met criminelen die door AT's van hun bed worden gelicht in mijn huis.
pi_67810979
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 20:20 schreef nachtdier3 het volgende:

[..]

Kan ik je nu ook al geven: nul.
Je maakt me blij met een dode mus, weet je dat?

Er is toch serieus wel een dode mus he?
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_67815361
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 16:44 schreef The_End het volgende:
Bij elke post van de TS wordt het duidelijker hoe terecht het was dat ze de deur ingeramd hebben...
Precies. Ik snap nu waarom TS in het begin van dit topic niet wilde vertellen hoe de situatie was. Stukje bij beetje komt er meer info naar buiten, die iedere keer niet bepaald in het voordeel van TS werkt.

Eerst was het verhaal dat er niks aan de hand was, dat ze gewoon hadden kunnen aanbellen. Vervolgens blijkt dat TS en huisgenoot vorige keer niet wilden meewerken. Nog weer later blijkt dat 'niet meewerken' te bestaan uit verzet tegen een arrestatie. En nu horen we opeens dat TS vorige keer met drie agenten op de vuist is gegaan. Tja... met dat 'ze hadden gewooon even aan kunnen bellen, dan had ik meegewerkt' verhaal blijkt het dus nogal tegen te vallen.

Die huisgenoot had ten eerste de kans om zich zelf, vrijwillig op het bureau te melden. Dan was er dus niks aan de hand geweest. Maar ja, hij kwam niet. Logisch dat ze 'm dan zelf even komen halen. En als ze weten dat de verdachte en diens huisgenoot vorige keer een knokpartij wilden beginnen, dan gaan ze nu niet aanbellen en rustig afwachten tot jullie met je boksbeugel en honkbalknuppel achter de deur staan.
  woensdag 8 april 2009 @ 00:48:35 #109
250967 nachtdier3
1...2...3....
pi_67815784
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 22:29 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Je maakt me blij met een dode mus, weet je dat?

Er is toch serieus wel een dode mus he?
Wel 3 dode planten op het balkon. Telt dat ook mee?
pi_67815820
Wietplantjes in je huis TS?
  woensdag 8 april 2009 @ 01:09:18 #111
250967 nachtdier3
1...2...3....
pi_67816012
Op woensdag 8 april 2009 00:26 schreef k_man het volgende:[/b]

[..]
Precies. Ik snap nu waarom TS in het begin van dit topic niet wilde vertellen hoe de situatie was. Stukje bij beetje komt er meer info naar buiten, die iedere keer niet bepaald in het voordeel van TS werkt.
>Niet verwonderlijk als de politie alles al heel snel als verzet aanmerkt. Maar vertel, wat werkt in mijn nadeel? Dat de politie ieder vormpje van tegenwerking gelijk als verzet noteert en daarop IEDEREEN die in een bepaald pand aanwezig is, met grof geweld moet aanpakken als ware zijn de dader? Klopt, dat werkt niet in je voordeel, maar dat wil dus niet zeggen dat IK daar schuld aan draag.

Eerst was het verhaal dat er niks aan de hand was, dat ze gewoon hadden kunnen aanbellen. Vervolgens blijkt dat TS en huisgenoot vorige keer niet wilden meewerken.
> Tegenstribbelen, omdat je zonder pardon door 3 man hardhandig tegen de muur gedrukt wordt... Dat valt automatisch onder niet meewerken en/of verzet. Om de doodsimpele reden dat je je niet gelijk legitimeert.Was ook zo snel over, toen een van de agenten mn huisgenoot zag en 'm direct herkende

Nog weer later blijkt dat 'niet meewerken' te bestaan uit verzet tegen een arrestatie.
> "Verzet'is een relatief begrip. Als ik de deur opendoe, en praktisch gelijk zonder te weten waarom tegen de muur aan word gedrukt, lijkt het me logisch dat je nogal overrompeld wordt en niet zomaar accepteert dat je in de boeien geslagen wordt. En helemaal niet als je niets gedaan hebt, laat staan dat je weet waarvoor ze aan de deur komen.

En nu horen we opeens dat TS vorige keer met drie agenten op de vuist is gegaan.
> Jij leest dingen die niet door mij gezegd zijn, laat staan gebeurd zijn. Ik heb totaal niet de behoefte om in de boeien geslagen te worden, laat staan om een strafblad en/of strafrechtelijke veroordeling op te lopen. Waar jij dus je info vandaan haalt, is mij een vraag. Er is NIET gevochten, er is geen klap gevallen!

Tja... met dat 'ze hadden gewooon even aan kunnen bellen, dan had ik meegewerkt' verhaal blijkt het dus nogal tegen te vallen.
> Ik heb ook gewoon meegewerkt, want IK heb niets te verbergen. Maar ze moeten geen geweld of dwang tegen me gebruiken. Daar hou ik niet zo van... Net zo min als jij waarschijnlijk. Ben en blijf van mening dat die deur niet ingeramd had moeten worden. En dat ze ook wat minder hardhandig op hadden mogen treden. Als ik op mn buik slaap, wens ik niet met mn gezicht in het matras gedrukt te worden en wens ik ook niet dat mn armen op mn rug worden gedraaid in een niet bepaald prettige houding

Die huisgenoot had ten eerste de kans om zich zelf, vrijwillig op het bureau te melden. Dan was er dus niks aan de hand geweest. Maar ja, hij kwam niet. Logisch dat ze 'm dan zelf even komen halen. En als ze weten dat de verdachte en diens huisgenoot vorige keer een knokpartij wilden beginnen, dan gaan ze nu niet aanbellen en rustig afwachten tot jullie met je boksbeugel en honkbalknuppel achter de deur staan.

Wederom een verzinsel van jou, gebaseerd op je eigen fantasie. Ik snap werkelijk niet hoe jij erbij komt dat wij een knokpartij wilden beginnen. Niet meewerken als ze je willen boeien, lijkt mij heel wat anders dan een knokpartij beginnen

Gaat lekker k_man... Droom maar lekker verder, ga een fictieboek schrijven ofzo! Of meld je aan bij SBS, bij de tarotleggers ofzo. Mooie verhalen, ook gebakken lucht.

[ Bericht 1% gewijzigd door nachtdier3 op 08-04-2009 01:19:54 ]
  woensdag 8 april 2009 @ 01:11:22 #112
250967 nachtdier3
1...2...3....
pi_67816031
quote:
Op woensdag 8 april 2009 00:52 schreef quirina het volgende:
Wietplantjes in je huis TS?
Nee, dr staat nog steeds een kerstboom, een soort van Palm en een bloempot met een plant erin die overleden zijn door gebrek aan water en zonnestraaltjes

Pics voor mn allergrootste fans!

Ik heb niet zulke groene vingertjes...

[ Bericht 6% gewijzigd door nachtdier3 op 08-04-2009 01:34:44 ]
  woensdag 8 april 2009 @ 01:18:37 #113
250967 nachtdier3
1...2...3....
pi_67816116
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 19:40 schreef Ludootje het volgende:
Dat die deur ingeramd wordt, tot daaraan toe. Maar dan is het ook aan de politie om er voor te zorgen dat 'onschuldige' mensen die wel dichtbij de situatie staan, ontzien worden. TS woont ook in dat huis en zit nu met de gebakken peren.

En helemaal als ook zijn PC wordt meegenomen en hij tegen de grond gewerkt wordt en zíjn voordeur ingebeukt is. Dan zijn excuses maken wel het allerminste wat de politie kan doen. We leven gvd niet in een politiestaat!

Zij zijn er voor de burger, niet andersom.
Merci... Iemand die snapt dat bij de aanhouding van een persoon, niet gelijk alle huisgenoten gelijk schuldig zijn!

Hulde!
pi_67818503
quote:
Op woensdag 8 april 2009 01:11 schreef nachtdier3 het volgende:

[..]

Nee, dr staat nog steeds een kerstboom, een soort van Palm en een bloempot met een plant erin die overleden zijn door gebrek aan water en zonnestraaltjes

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
pi_67818713
quote:
Op woensdag 8 april 2009 01:11 schreef nachtdier3 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Fans? Joh, bel SBS6 nou maar gewoon, kan je daar je beklag doen..
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_67820546
Als ik zonder reden tegen de muur wordt gezet door de helden in het blauw kunnen ze ook niet op mijn volledige medewerking rekenen
pi_67820846
quote:
Op woensdag 8 april 2009 10:23 schreef 1299 het volgende:
Als ik zonder reden tegen de muur wordt gezet door de helden in het blauw kunnen ze ook niet op mijn volledige medewerking rekenen
Nou, daar ging wel wat aan vooraf. Als je leest wat TS schrijft zal er wel zoiets gebeurd zijn;

Politieagenten komen aan de deur om huisgenoot van TS te arresteren.
TS doet open.
Politie: "goedemorgen, mogen wij even binnen komen?"
TS: "rot op, kom maar terug als je een huizoekingsbevel hebt."
Politie: "tadaaa! die hebben we al"
Politie komt binnen.
Politie: "wij komen voor meneer X en we willen graag zijn spullen doorzoeken."
TS: 'ja, dus?"
Politie: "dat bent u, toch?"
TS: "zeg ik lekker niet."
Politie: "meneer, u dient zich te kunnen legitimeren."
TS: "ik zeg lekker niks! lalalalalalalal!"
TS zingt heel hard met z'n vingers in z'n oren.
Politie heeft er genoeg van en zet TS tegen de muur.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-04-2009 10:34:59 ]
  woensdag 8 april 2009 @ 16:05:55 #118
250967 nachtdier3
1...2...3....
pi_67832385
quote:
Op woensdag 8 april 2009 10:34 schreef k_man het volgende:

[..]

Nou, daar ging wel wat aan vooraf. Als je leest wat TS schrijft zal er wel zoiets gebeurd zijn;

Politieagenten komen aan de deur om huisgenoot van TS te arresteren.
TS doet open.
Politie: "goedemorgen, mogen wij even binnen komen?"
TS: "rot op, kom maar terug als je een huizoekingsbevel hebt."
Politie: "tadaaa! die hebben we al"
Politie komt binnen.
Politie: "wij komen voor meneer X en we willen graag zijn spullen doorzoeken."
TS: 'ja, dus?"
Politie: "dat bent u, toch?"
TS: "zeg ik lekker niet."
Politie: "meneer, u dient zich te kunnen legitimeren."
TS: "ik zeg lekker niks! lalalalalalalal!"
TS zingt heel hard met z'n vingers in z'n oren.
Politie heeft er genoeg van en zet TS tegen de muur.

Spannend! Waar is de rest van het boek?

Schade inmiddels hersteld. Nu enkel nog de woningbouw bellen en vragen of het ruitje mag blijven zitten.
pi_67834317
En of ze een ander slot in de deur zetten, zodat je criminele vriendje buiten blijft...
  woensdag 8 april 2009 @ 16:58:57 #120
250967 nachtdier3
1...2...3....
pi_67834444
quote:
Op woensdag 8 april 2009 16:55 schreef k_man het volgende:
En of ze een ander slot in de deur zetten, zodat je criminele vriendje buiten blijft...
En een slot op jouw account, zodat er wat minder onzin door jou gepost wordt.
Je oordeelt, maar weet niet eens wat er werkelijk aan de hand is en of er uberhaupt wel sprake is van een echte crimineel.
pi_67836531
Tja, als jij weigert informatie te geven, wordt het lastig te weten wat er aan de hand is hè?

Je opent een topic om advies te vragen over een bepaalde situatie, terwijl je weigert te vertellen wat de situatie is. Druppelsgewijs komt er af en toe nu een brokje info, maar wat er nou echt gebeurt is heb je nog steeds niet verteld. Als je gewoon meteen verteld had hoe de vork in de steel steekt, had je wellicht ook zinnige reacties gehad.

Hoe dan ook heb je het natuurlijk allemaal niet bepaald slim aangepakt. Mensen eerst tegen de haren in strijken en vervolgens verlangen dat ze vriendelijk blijven... tja. Wie de bal kaatst...
pi_67836683
Jij grossiert echt in kuttopics, eerst dat gezeik over die vriend die niet terugbetaalt, nu dit, en had je ook ooit niet iets uit over een PC die in beslag was genomen door de polizei, ook zogezegd door dat je huisgenoot illegaal bezig was geweest
  woensdag 8 april 2009 @ 18:19:45 #123
250967 nachtdier3
1...2...3....
pi_67836821
quote:
Op woensdag 8 april 2009 18:09 schreef k_man het volgende:
Tja, als jij weigert informatie te geven, wordt het lastig te weten wat er aan de hand is hè?

Je opent een topic om advies te vragen over een bepaalde situatie, terwijl je weigert te vertellen wat de situatie is. Druppelsgewijs komt er af en toe nu een brokje info, maar wat er nou echt gebeurt is heb je nog steeds niet verteld. Als je gewoon meteen verteld had hoe de vork in de steel steekt, had je wellicht ook zinnige reacties gehad.

Hoe dan ook heb je het natuurlijk allemaal niet bepaald slim aangepakt. Mensen eerst tegen de haren in strijken en vervolgens verlangen dat ze vriendelijk blijven... tja. Wie de bal kaatst...
Heb jij uberhaupt wel de topics doorgelezen? Dr staat toch echt wel het nodige beschreven wat er gebeurd is. En ja, verder moest ik ook navraag bij de politie doen wat er nu allemaal aan de hand was en waarom op zo'n manier.

Je word namelijk compleet overrompeld als dr opeens 9 van die lui in je huis staan zonder dat je ze a) verwacht b) weet waar ze voor komen en c) hardhandig tegen de grond wordt gedrukt met je handen op je rug zodat je lekker in een krampachtige houding ligt en je vervolgens ook met d) een geforceerde deur en een gebroken ruit achterlaten.
[/quote]

[ Bericht 7% gewijzigd door nachtdier3 op 08-04-2009 18:33:03 ]
  woensdag 8 april 2009 @ 18:28:10 #124
250967 nachtdier3
1...2...3....
pi_67837044
quote:
Op woensdag 8 april 2009 18:15 schreef Loveless85 het volgende:
Jij grossiert echt in kuttopics, eerst dat gezeik over die vriend die niet terugbetaalt, nu dit, en had je ook ooit niet iets uit over een PC die in beslag was genomen door de polizei, ook zogezegd door dat je huisgenoot illegaal bezig was geweest
Goed he? Ik ben weleens topicstarter op een site met heeeeeeeel veel topics! Wat fijn dat er zulke mensen zijn, anders had je naar een witte pagina moeten staren.

Deze inval is dus een gevolg van dat andere topic waar mn PC meegenomen was en waar de politie ook al zo heel duidelijk was over alles. Echt, die uitleg die je van ze krijgt en de behandeling als ze komen binnenvallen is super!
  woensdag 8 april 2009 @ 18:29:34 #125
250967 nachtdier3
1...2...3....
pi_67837090
-dubbel ofzo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')