Ze gaan verder met aflevering 17 van seizoen 5.quote:Op woensdag 23 september 2009 00:05 schreef Piepje het volgende:
Beginnen ze nu met het nieuwe seizoen, of zijn we nog bij het einde van het vorige seizoen?
Ik mis nog zo'n 6 a 7 afleveringen van het laatste seizoen, denk ik. Ik dacht dat Net 5 toen gestopt was... en dat we nu verder gingen vanaf dat punt. Maar nu hoorde ik van iemand anders dat die het hele seizoen al had gezien, en nu denk ik: Ojee, heb ik t allemaal gemist?!
En hoe kom ik daar dan bij dat ik die laatste afleveringen niet gezien hebt omdat ik dacht dat ze gestopt waren...
Ik ben er echt helemaal uitquote:Op maandag 28 september 2009 07:53 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Vanavond
Waar in het verhaal waren we eigenlijk gebleven?
1 speciale zaak. Vrouw was zwanger, over haar man heen gereden en daarna naar het ziekenhuis gebracht. Die dame is overleden (volgens mij) aan een hersentumor. Alleen dan wel tijdens een operatie van Shepherd...quote:Op maandag 28 september 2009 20:46 schreef candygirl het volgende:
waarom is een rechtzaak met mc dreamy? Was er 1 speciaal geval die dood was of van alles samen?
Heb schijnbaar toch iets gemist
En dat zat verwerkt in een aflevering van Private practice...quote:Op maandag 28 september 2009 21:16 schreef nktc het volgende:
[..]
1 speciale zaak. Vrouw was zwanger, over haar man heen gereden en daarna naar het ziekenhuis gebracht. Die dame is overleden (volgens mij) aan een hersentumor. Alleen dan wel tijdens een operatie van Shepherd...
Dat vond ik jammer, dat ze die twee afleveringen niet achter elkaar hebben uitgezonden. Nu mis je toch wel een stuk(je) van de GA aflevering die daar inzat.quote:Op maandag 28 september 2009 21:17 schreef Imperfect-Angel het volgende:
[..]
En dat zat verwerkt in een aflevering van Private practice...
We hadden om 20.50 reclame, om 21.00 en om 21.10 weer reclame!quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 09:33 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik heb me echt lopen ergeren aan die reclameVeel vaker dan anders.. nog even en ik ga het gewoon standaard opnemen ipv kijken zodat ik de reclame niet hoef te kijken.
Ik heb me ook zitteren ergeren aan de reclameblokken. Kan de aflevering ook via het internet opsporen en kijken. Een aflevering duurt 40 min. en je zit 60 min. voor de buis i.v.m. die irritante reclames. Ook kom je niet goed in het verhaal als ze er meer blokken inproppen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 09:33 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik heb me echt lopen ergeren aan die reclameVeel vaker dan anders.. nog even en ik ga het gewoon standaard opnemen ipv kijken zodat ik de reclame niet hoef te kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |