abonnement Unibet Coolblue
pi_69586487
quote:
Op zondag 31 mei 2009 20:31 schreef Greys het volgende:

[..]

Haal je spoiler anders maar even weg als je wilt.
Ondanks dat het onder spoilertags staat, vind ik het toch erg jammer voor de mensen die toch klikken omdat ze gewoon te nieuwsgierig zijn. Het kijkt echt véél toffer als je dit soort belangrijke dingen niet van te voren weet, weet ik helaas uit ervaring
Ik kende die site al en zie de drama er niet van in. Volg veel dingen online in mijn eigen tijd wanneer het mij uitkomt i.p.v. op tv. Heb ook geen video dus kijk op die manier ook gemiste afleveringen terug. Greys is dan een serie die ik WEL via de tv wil volgen, dat vrouwenavondgevoel van net5, tsja da's zo lekker! Maareh ik zie de ernst er niet van in. Je kiest zelf of je vooruit wilt kijken of niet. Zolang mensen maar niet gaan ziten verklappen in dit topic wat wij nog moeten zien.
Wild horses run unbridled or their spirit dies...
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 31 mei 2009 @ 23:12:02 #227
163650 Greys
pi_69588279
quote:
Op zondag 31 mei 2009 22:20 schreef Imperfect-Angel het volgende:

[..]

Ik kende die site al en zie de drama er niet van in. Volg veel dingen online in mijn eigen tijd wanneer het mij uitkomt i.p.v. op tv. Heb ook geen video dus kijk op die manier ook gemiste afleveringen terug. Greys is dan een serie die ik WEL via de tv wil volgen, dat vrouwenavondgevoel van net5, tsja da's zo lekker! Maareh ik zie de ernst er niet van in. Je kiest zelf of je vooruit wilt kijken of niet. Zolang mensen maar niet gaan ziten verklappen in dit topic wat wij nog moeten zien.
Onder die link van de site (die uiteraard geen probleem is ) staat nog een spoiler die je ECHT niet wilt weten als je nog moet kijken. Dat bedoelde ik. Want mensen gaan daar wellicht toch op klikken en krijgen dan echt veel spijt. Zie haar post, die spoiler onder die link. Ik viel niet over die site
Maar NIET klikken als je nog niet bijgekeken bent met de USA afleveringen!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_69588816
quote:
Op zondag 31 mei 2009 23:12 schreef Greys het volgende:

[..]

Onder die link van de site (die uiteraard geen probleem is ) staat nog een spoiler die je ECHT niet wilt weten als je nog moet kijken. Dat bedoelde ik. Want mensen gaan daar wellicht toch op klikken en krijgen dan echt veel spijt. Zie haar post, die spoiler onder die link. Ik viel niet over die site
Maar NIET klikken als je nog niet bijgekeken bent met de USA afleveringen!
Dat heb ik gelukkig niet gezien Greys!
Wild horses run unbridled or their spirit dies...
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 31 mei 2009 @ 23:36:05 #229
163650 Greys
pi_69589363
Heb haar even een PM gestuurd of ze hem wil weghalen misschien. Heb de post al aangepast in mijn quote.
Je zult misschien denken 'waar maakt dat mens zich druk om', maar geloof me, het is écht in dit geval beter/leuker/mooier kijken als je dat gewoon helemaal niet weet wat er onder staat. Sorry voor het enorme ge-bemoei
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_69597827
Ik ken het Greys, ik had ook de spoilers in het topic van mensen die hem wel al hadden gezien gelezen voordat ik de finale ging kijken. Op zich wel zonde.
pi_69767479
Ik wil hem wel weghalen, maar dan moeten jullie mij vertellen hoe dat moet.......
Face up to the fact that you are who you are, and nothing can change that believe, JUST BE YOU.
pi_69768613
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 13:28 schreef nktc het volgende:
Ik wil hem wel weghalen, maar dan moeten jullie mij vertellen hoe dat moet.......
Dat kan niet meer. 48 uur na het plaatsen van je bericht kun je niet meer editten. Misschien ff een modje pm-en?
Wild horses run unbridled or their spirit dies...
pi_69793240
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 14:10 schreef Imperfect-Angel het volgende:

[..]

Dat kan niet meer. 48 uur na het plaatsen van je bericht kun je niet meer editten. Misschien ff een modje pm-en?

Check..
Face up to the fact that you are who you are, and nothing can change that believe, JUST BE YOU.
pi_72884374
Maandag 28 september weer Grey's Anatomy
  dinsdag 22 september 2009 @ 15:20:48 #235
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_73002790
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 19:32 schreef Butterfly91 het volgende:
Maandag 28 september weer Grey's Anatomy
Woei! Herhalen ze dan eerst even wat oude afleveringen? Want ik weet niet meer waar we zijn gebleven
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  dinsdag 22 september 2009 @ 17:10:04 #236
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_73008735
O leuk, ik ben er wel weer aan toe op maandagavond!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_73014868
Ik ga ook zeker weer kijken

[ Bericht 63% gewijzigd door KiwiTjuHh op 23-09-2009 07:53:12 ]
pi_73017303
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 15:20 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Woei! Herhalen ze dan eerst even wat oude afleveringen? Want ik weet niet meer waar we zijn gebleven
Ze beginnen gelijk met nieuwe afleveringen.
In de zomer(vakantie) hebben ze wel het grootste gedeelte (zo niet alles) herhaald.
pi_73026163
Beginnen ze nu met het nieuwe seizoen, of zijn we nog bij het einde van het vorige seizoen?

Ik mis nog zo'n 6 a 7 afleveringen van het laatste seizoen, denk ik. Ik dacht dat Net 5 toen gestopt was... en dat we nu verder gingen vanaf dat punt. Maar nu hoorde ik van iemand anders dat die het hele seizoen al had gezien, en nu denk ik: Ojee, heb ik t allemaal gemist?!
En hoe kom ik daar dan bij dat ik die laatste afleveringen niet gezien hebt omdat ik dacht dat ze gestopt waren...
People live to learn things, and I learn to live...
pi_73027198
watch tvsitcoms bestaat niet meer... iemand een goed alternatief voor online kijken? Ik zou het opzich wel willen downloaden anders, maar ik ben echt zo a-technisch als maar kan
they say a dirty mind is a joy forever...
pi_73032814
quote:
Op woensdag 23 september 2009 00:05 schreef Piepje het volgende:
Beginnen ze nu met het nieuwe seizoen, of zijn we nog bij het einde van het vorige seizoen?

Ik mis nog zo'n 6 a 7 afleveringen van het laatste seizoen, denk ik. Ik dacht dat Net 5 toen gestopt was... en dat we nu verder gingen vanaf dat punt. Maar nu hoorde ik van iemand anders dat die het hele seizoen al had gezien, en nu denk ik: Ojee, heb ik t allemaal gemist?!
En hoe kom ik daar dan bij dat ik die laatste afleveringen niet gezien hebt omdat ik dacht dat ze gestopt waren...
Ze gaan verder met aflevering 17 van seizoen 5.
pi_73171866
Vanavond

Waar in het verhaal waren we eigenlijk gebleven?
pi_73171869
oh ja vanavond! dat wordt opnemen... ben elke maandag tegenwoordig pas rond negen uur thuis..

[ Bericht 0% gewijzigd door DarkElf op 28-09-2009 12:08:33 ]
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  maandag 28 september 2009 @ 12:06:18 #244
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_73176271
quote:
Op maandag 28 september 2009 07:53 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Vanavond

Waar in het verhaal waren we eigenlijk gebleven?
Ik ben er echt helemaal uit

Ik heb de 8 uur afleveringen nooit gezien en heb dus alleen de laatste aflevering in april ofzo gezien..

Kan iemand ons bijpraten?
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_73176990
In het kort:

Izzie denkt dat ze ziek is en dat ze daarom Denny zag (die nu weg is) en laat bij Dermatologie een huidbiopsie (?) doen. Derek heeft de broer van Addison helpen genezen van de parasieten die in zijn hersenen zaten. Derek wordt beschuldigd door de man van een vrouwelijke patiënt een moordenaar te zijn. Mark heeft aan Derek opgebiecht dat hij iets met Lexie heeft, waaruit een gevecht tussen die twee ontstond.
Callie en Arizona hebben gezoend.

[ Bericht 0% gewijzigd door Butterfly91 op 28-09-2009 12:56:23 ]
  maandag 28 september 2009 @ 13:35:34 #246
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_73178491
Ooh ja! Dank je wel!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_73181795
Jaa het begint weer een beetje te komen !
Ben benieuwd naar vanavond
pi_73187680
Ik heb er weer zin in
People live to learn things, and I learn to live...
pi_73192120
waarom is een rechtzaak met mc dreamy? Was er 1 speciaal geval die dood was of van alles samen?
Heb schijnbaar toch iets gemist
It takes years to built trust,
And a few seconds to destroy it...
pi_73193253
quote:
Op maandag 28 september 2009 20:46 schreef candygirl het volgende:
waarom is een rechtzaak met mc dreamy? Was er 1 speciaal geval die dood was of van alles samen?
Heb schijnbaar toch iets gemist
1 speciale zaak. Vrouw was zwanger, over haar man heen gereden en daarna naar het ziekenhuis gebracht. Die dame is overleden (volgens mij) aan een hersentumor. Alleen dan wel tijdens een operatie van Shepherd...
Face up to the fact that you are who you are, and nothing can change that believe, JUST BE YOU.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')