Hallooow...IEDEREEN trekt de stekker van de stofzuigert aan het snoer los, omdat je snoer steeds te kort is en je die zuigklus wil afmaken....pur om je doos.....quote:Op dinsdag 7 april 2009 18:19 schreef djamoro het volgende:
wie trekt er dan ook vanaf 2 meter een stekker uit het stopcontact,over beunhazen gesproken.Zo kan je alles stuk trekken.probeer maar eens iets wat met pur vastzit los te maken,dat lukt je gewoon niet.
Gewoon lekker purren,gebeurt vaker dan je denkt.Iedereen heeft zijn eigen manier,ik zou het nooit vastzetten met iets wat op gipsbasis is,maar dat is mijn mening.
Nee, je moet zo'n doosje natuurlijk niet vastzetten met spul wat daarvoor gemaakt is. Of spul waarmee de rest van de leiding ook vast zit. Of spul wat je toch al bij de hand hebt voor het stucen. Dat zou onlogisch zijnquote:Op dinsdag 7 april 2009 18:19 schreef djamoro het volgende:
wie trekt er dan ook vanaf 2 meter een stekker uit het stopcontact,over beunhazen gesproken.Zo kan je alles stuk trekken.probeer maar eens iets wat met pur vastzit los te maken,dat lukt je gewoon niet.
Gewoon lekker purren,gebeurt vaker dan je denkt.Iedereen heeft zijn eigen manier,ik zou het nooit vastzetten met iets wat op gipsbasis is,maar dat is mijn mening.
Dat is echt een kutargument. Dat betekent alleen maar dat er meer mensen zijn dan je denkt, die maar wat aanrommelen.quote:Op dinsdag 7 april 2009 18:19 schreef djamoro het volgende:
idd. purrenquote:Op dinsdag 7 april 2009 20:03 schreef DonJames het volgende:
[..]
Nee, je moet zo'n doosje natuurlijk niet vastzetten met spul wat daarvoor gemaakt is. Of spul waarmee de rest van de leiding ook vast zit. Of spul wat je toch al bij de hand hebt voor het stucen. Dat zou onlogisch zijn![]()
Ik zou echt niet weten waarom je hier PUR voor zou gebruiken. misschien als je last hebt van tocht uit je stopcontact
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ¤ 3,00 (schade afkoop apparaat) ¤ 7,50 (boor 80mm) ¤ 5,00 (2mm slijtage) =======+ ¤ 45,50 ¤ 9,00 (19% BTW) =======+ ¤ 54,50 |
Dat er nog huur bij kwam en slijtage van de boren dat wist ik (staat inderdaad niet duidelijk op de site). Volgens mij rekenen ze bovendien een minimale slijtage van 2.5 mm, maar dat kan veranderd zijn. Ik ben wel benieuwd hoe erg die boren slijten in beton, maar daar zullen we snel genoeg achter komen.quote:Op woensdag 8 april 2009 08:38 schreef Cothen het volgende:
@TS:
Ik ben gisteren bij Boels geweest voor het reserveren van onder meer een handdiamantboor.
Het komt allemaal wel duurder uit dan de site je doet geloven.
De prijzen zijn ex. BTW en schade afkoop (= 10% van het huur bedrag)
Voor de genoemde 30 euro krijg je alleen het apparaat, de boor zelf komt er nog bij (7,50 euro en 2,50 per mm slijtage).
Voor één dag kom je dan op ongeveer dit bedrag:
[ code verwijderd ]
Overigens hebben ze bij Boels een aanbieding voor het paasweekend, van zaterdag tot/met maandag voor de prijs van 1,5 dag.
Zaterdag voor 10 uur halen is dinsdag voor 10 terugbrengen is mij verteld.quote:Op woensdag 8 april 2009 08:52 schreef hanckey het volgende:
Maar als ik het goed begrijp zijn ze maandag dan ook open? Of moet je het op dinsdag terugbrengen dan? Weet je misschien ook of ze dan ook om 12 uur sluiten?
Een woning dus van voor 1955 en hoe zit het dan met de bedrading?quote:Op woensdag 16 september 2009 13:09 schreef Darkvater het volgende:
oh jezus, wat een kuthuis heb ik... die inbouwdoos is van metaal, eveneens de omhulsel waar de draden in zitten. Godverdomme
Dan heb je zeker ook nog stoffen bedrading?quote:Op woensdag 16 september 2009 13:09 schreef Darkvater het volgende:
oh jezus, wat een kuthuis heb ik... die inbouwdoos is van metaal, eveneens de omhulsel waar de draden in zitten. Godverdomme
En wat zijn dan de kleuren van de draden?quote:Op woensdag 16 september 2009 13:33 schreef Darkvater het volgende:
De bedrading is gewoon normaal, massief koper met plastic omhulsel. Als ik had geweten dat het allemaal metaal was had ik het misschien niet gedaan, maar nu ligt de muur al open
Ik had ook beter moeten kijken, want de helft van de inbouwdozen is wel wit-plastic.
Nou, bruin, blauw en groen-geelquote:Op woensdag 16 september 2009 14:06 schreef exlurker het volgende:
[..]
En wat zijn dan de kleuren van de draden?
Als de muur dan toch al open ligt kan je net zo goed gelijk de zakleidingen vervangen door pvc
quote:Op woensdag 16 september 2009 14:19 schreef exlurker het volgende:
In jou geval zitten er einddozen in de muur van ijzer of bakeliet die maar 3 cm diep zijn en te klein voor inbouwmateriaal.
Wil je veranderen dan zit er niets anders op dan de dozen vervangen voor inbouwdozen 4 en 5 cm diep
ik heb een t-split-doos, dat wordt wat lastiger. Maar ik hou van uitdagingenquote:Op woensdag 16 september 2009 16:18 schreef exlurker het volgende:
Rond om vrijmaken en dan van de buis afschuiven, die ruimte heb je straks toch weer nodig voor de nieuwe doos
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |