Je grossiert echt in zielige reacties he ?quote:Op dinsdag 7 april 2009 12:02 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Ik post geen pics van mijn auto's hoor . Zal ik je ook niet aandoen trouwens![]()
Je bent gewoon een vreselijk zielig computernerdje die gewend is om zijn zin te krijgen en daarnaast moet leven met een veeeelste groot ego .
Ga maar lekker nieuwe spelletjes maken. Misschien kun je een vernieuwde versie van Pacman maken?Ben je ook een keer nuttig bezig![]()
O en Killzone ....
Ik geef lelijke computernerds die denken dat ze succesvol zijn louter omdat ze een beamer hebben, en geparticipeerd hebben in een van de allerslechtste games ooit graag een koekje van eigen deegquote:Op dinsdag 7 april 2009 12:06 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Je grossiert echt in zielige reacties he ?
Heeft die jongen zo zijn best gedaan en dan probeer je 'm met een oneliner in de grond te stampen.quote:Op dinsdag 7 april 2009 12:06 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Je grossiert echt in zielige reacties he ?
Hij is STOER snap dat danquote:Op dinsdag 7 april 2009 12:07 schreef sygys het volgende:
LED wat moet e met al die troep, anders dan opscheppen. Ik heb 1 pc die precies hetzelfde kan als al die troep van jou! alleen bij mij zit het in 1 kast en straalt het niet schadelijke wireless straling uit!
de groeten!
Ik heb één van de eerste 17" flatscreensquote:Op dinsdag 7 april 2009 11:58 schreef kraaksandaal het volgende:
En daar zit ik dan met mijn 24" HD Monitor alleen.
De enige die een koekje van eigen deeg kreeg was jij.quote:Op dinsdag 7 april 2009 12:08 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Ik geef lelijke computernerds die denken dat ze succesvol zijn louter omdat ze een beamer hebben, en geparticipeerd hebben in een van de allerslechtste games ooit graag een koekje van eigen deeg
quote:Op dinsdag 7 april 2009 11:15 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Ik heb een kwaliteits tv en jij moet je behelpen met een gaar beamertje (waar je en dat is het ergste nog trots op ben ook)
Lijkt me duidelijk wie hier de baas is en wie de faalhaas.
Beamer-nerdje
Ja en dan? Wat heeft een beamer met een Volvo te maken?quote:Op dinsdag 7 april 2009 12:18 schreef _Led_ het volgende:
[..]
De enige die een koekje van eigen deeg kreeg was jij.
Jij kwam schreeuwen dat je stoer was omdat je een Aurea televisie hebt gekocht en mensen die dat niet hebben zijn faalhazen.
Vervolgens dit erachteraan :
[..]
Lijkt me duidelijk wie er stoer probeert te doen, niet ?
En als vervolgens blijkt dat ik iets meer heb dan enkel een 'gaar beamertje' - en je dus een koekje van eigen deeg krijgt - probeer je te doen alsof ik begonnen ben met het hele stoer-doen-over-spullen gebeuren....
Wat heeft een verpakkingsfabriek met HD te maken ???quote:Op dinsdag 7 april 2009 12:20 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Ja en dan? Wat heeft een beamer met een Volvo te maken?
Nee, dat zou onzin zijn.quote:Op dinsdag 7 april 2009 12:22 schreef Pacmaniac het volgende:
Hij heeft vast een beamer in zijn Volvo let op....
Ja ummmmmmm. Jij begon met je auto , je werk , en een paar grafspellen die je mede hebt helpen te verzieken als argument voor je status aan te dragen toch????quote:Op dinsdag 7 april 2009 12:21 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Wat heeft een verpakkingsfabriek met HD te maken ???![]()
Nee, jij begon te vertellen dat jij stoer was vanwege de apparatuur die je bezit en dat anderen die dat niet zouden hebben faalhazen zouden zijnquote:Op dinsdag 7 april 2009 12:24 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Ja ummmmmmm. Jij begon met je auto , je werk , en een paar grafspellen die je mede hebt helpen te verzieken als argument voor je status aan te dragen toch????
quote:Op dinsdag 7 april 2009 11:15 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Ik heb een kwaliteits tv en jij moet je behelpen met een gaar beamertje (waar je en dat is het ergste nog trots op ben ook)
Lijkt me duidelijk wie hier de baas is en wie de faalhaas.
Beamer-nerdje
Gast hang nou gewoon niet de elitaire nouveau rich pauper uit want daarvoor ben je niet kapitaalkrachtig genoeg. Mijn zusje Charlotte is 20 en rijdt nu al in een auto rond die 4 x de dagwaarde vertegenwoordigd van dat barrel waar jij mee "pronkt"quote:Op dinsdag 7 april 2009 12:23 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Nee, dat zou onzin zijn.
Je snapt er duidelijk weinig van.
Jij hebt toch ook geen beamer in je pappie's verpakkingsfabriek neem ik aan ? Nou dan
Grappig, ik hoor je alleen maar vertellen wat anderen voor moois hebben, over jezelf hoor ik je opeens niet meerquote:Op dinsdag 7 april 2009 12:27 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Gast hang nou gewoon niet de elitaire nouveau rich pauper uit want daarvoor ben je niet kapitaalkrachtig genoeg. Mijn zusje Charlotte is 20 en rijdt nu al in een auto rond die 4 x de dagwaarde vertegenwoordigd van dat barrel waar jij mee "pronkt"
Ja en nogmaals dat heeft geen fuck te maken met jouw pauper Volvoquote:Op dinsdag 7 april 2009 12:25 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Nee, jij begon te vertellen dat jij stoer was vanwege de apparatuur die je bezit en dat anderen die dat niet zouden hebben faalhazen zouden zijn
Lees :
[..]
Noch met jouw vader's vuilnisfabriekquote:Op dinsdag 7 april 2009 12:28 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Ja en nogmaals dat heeft geen fuck te maken met jouw pauper Volvo
Ik heb alles wat jij hebt en meer (behalve een beamerquote:Op dinsdag 7 april 2009 12:28 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Grappig, ik hoor je alleen maar vertellen wat anderen voor moois hebben, over jezelf hoor ik je opeens niet meer
Verpakkingen lamlul .quote:
Uhuh, dus jij hebt 2 pauper-volvo'squote:Op dinsdag 7 april 2009 12:30 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Ik heb alles wat jij hebt en meer (behalve een beamer)
Qua waarde bedoel je? Misschien wel meerquote:
Nou, en ik heb alles wat jij hebt plus een beamer en altijd 500 euro meer dan jij.quote:Op dinsdag 7 april 2009 12:33 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Qua waarde bedoel je? Misschien wel meer
Hoe oud ben je man?quote:Op dinsdag 7 april 2009 12:35 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Nou, en ik heb alles wat jij hebt plus een beamer en altijd 500 euro meer dan jij.
Dus.
Altijd 1 jaar ouder dan jijquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |