Tsjonge, je mag echt blij zijn dat je van dat stuk verdriet verlost bent binnenkort. Wat een überlul zeg.quote:[b]Op dinsdag 7 april 2009 10:27 schreef liesje1979 het volgende:[
Toen ik zondagavond thuiskwam paste mijn sleutel opeens niet meer.
Maar nu mag ik toch nog een paar dagen blijven tot het een beetje woonbaar is.
Hij was even heel erg boos om iets, en had het slot van een tussendeur omgeruild met het voordeurslot.quote:Op dinsdag 7 april 2009 10:32 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Dat is wel gek zeg. Dat hij überhaupt nieuwe sloten laat plaatsen. Vertrouwt hij je niet?
quote:
Meneer heeft blijkbaar een kort lontje. Het is maar goed dat jij je zo flexibel opstelt.quote:Op dinsdag 7 april 2009 10:34 schreef liesje1979 het volgende:
Hij was even heel erg boos om iets, en had het slot van een tussendeur omgeruild met het voordeurslot.
Hij heeft heft inmiddels weer terug geruild, dus opgelost, slotje.
quote:Op dinsdag 7 april 2009 10:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hij was even heel erg boos om iets, en had het slot van een tussendeur omgeruild met het voordeurslot.
Hij heeft heft inmiddels weer terug geruild, dus opgelost, slotje.
Edit: ligt blijkbaar gevoeligquote:Op dinsdag 7 april 2009 10:08 schreef Copycat het volgende:
Bloeit daar iets, ja? Tussen Remlof en Liesje?
Ouch, dat wordt 24 uurquote:
Hoezo? Heb me er verder namelijk niet in verdiept, kwam dat toevallig tegen in wat andere topics.quote:
Dat laat ik altijd aan Pietje over hoor.. net als de vorige keer..quote:
haar arm was bijna flexibel ja....quote:Op dinsdag 7 april 2009 10:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Meneer heeft blijkbaar een kort lontje. Het is maar goed dat jij je zo flexibel opstelt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |