Zal ik wat foto's uploaden van hoe mooi het wordt?quote:Op dinsdag 7 april 2009 01:28 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Heel makkelijk, gewoon een beetje koppensnellen. NOS headlines heeft altijd wel wat geks als je nergens wat kunt vinden.
Zelfs geen TBOquote:
Mogge Beequeen, wordt steeds leuker die bunker zeg, yolanthe, Ruud, Bart en als het heel tegenzit Rachel pffffffffffquote:
En gie geleuf da??? En puhlease, geen Rachel/Ricardo.quote:Op dinsdag 7 april 2009 09:07 schreef Kaat38 het volgende:
Mogge Beequeen, wordt steeds leuker die bunker zeg, yolanthe, Ruud, Bart en als het heel tegenzit Rachel pffffffffff
Daar wordt nog geheimzinnig over gedaan want er schijnt iets te zijn met een arrestatiebevel ofzo..quote:
Maar je vreest verder niet?quote:Op dinsdag 7 april 2009 09:42 schreef Copycat het volgende:
Damn. Mijn planning deze week is echt triest. Als er zes uur aan werk opstaat (voor een 40-urige werkweek) is het veel.
Nee. Ik heb geen interne concurrentie van andere copywriters hier, want die zijn er niet.quote:
Ah, nou happy FOK!week dan, geen zin in een modschap erbij ofzo? Ze zoeken vast nog wel iemand ergens.quote:Op dinsdag 7 april 2009 09:47 schreef Copycat het volgende:
Nee. Ik heb geen interne concurrentie van andere copywriters hier, want die zijn er niet.
Of het hele bedrijf moet over de kop gaan, ondanks de fusie. Of vanwege.
Neehee! Kan dat niet in mijn notes? Dat ik echt geen mod meer wil worden?quote:Op dinsdag 7 april 2009 09:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ah, nou happy FOK!week dan, geen zin in een modschap erbij ofzo? Ze zoeken vast nog wel iemand ergens.
Ja hoor, ik doe ook aan msn.quote:Op dinsdag 7 april 2009 09:49 schreef Maanvis het volgende:
liesje, doe jij nog iets anders dan slowchatten?
msnquote:
Ik heb er opeens zes!quote:
Is dat zo?quote:
Mooie eigenschap. Boter bij de vis en geen gelul, maar gewoon actie!quote:
Tofheidquote:
Ik in KLB.quote:Op dinsdag 7 april 2009 10:02 schreef beequeen het volgende:
Iemand hier toevallig gisteravond Daten in het donker gezien? Ik las in SHO dat het een aanfluiting was.
Piet! Werk aan de winkel!quote:
quote:Op dinsdag 7 april 2009 10:05 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Vraag Remlof of ie er nog vier kusjes bij zet.
IK SNAP JOU NIET!!!!quote:
Ze liegt!quote:
Voor jou maakt hij vast een uitzondering.quote:Op dinsdag 7 april 2009 10:06 schreef liesje1979 het volgende:
![]()
Daar zijn notes niet voor bedoeld jongegeman!
Neuh, remlof heeft Liesje in de tang.quote:
quote:Op dinsdag 7 april 2009 10:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
IK SNAP JOU NIET!!!!
Wat ga je erin (laten) leggen?
Ik ga maar eens dat voorwoord schrijven dat ik gisteren eigenlijk af moest hebben.
quote:Op dinsdag 7 april 2009 10:08 schreef Copycat het volgende:
Bloeit daar iets, ja? Tussen Remlof en Liesje?
Ik die van jou wel, het is remlof's persoonlijke blog.quote:Op dinsdag 7 april 2009 10:10 schreef liesje1979 het volgende:
Ik zie het ja!Ik check niet elke dag mijn notes enzo
quote:Op dinsdag 7 april 2009 10:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik die van jou wel, het is remlof's persoonlijke blog.
quote:Op dinsdag 7 april 2009 10:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik die van jou wel, het is remlof's persoonlijke blog.
K.I.S.S.I.N.G!!!!quote:
Zwijmelend tegen de nieuwe schuttingquote:
Ik heb hier een keer laminaat gelegd, in mijn rommelkamer/rookhok/logeerkamer/washok.quote:Op dinsdag 7 april 2009 10:10 schreef Copycat het volgende:
Heb ik ook in mijn keuken (en woonkamer).
Ik moet alleen nog steeds plinten laten plaatsen. Maar gooi het er altijd op dat ik een zeer industrieel huis heb.
Ja!quote:Op dinsdag 7 april 2009 10:16 schreef Copycat het volgende:
Wat een lul. Gelukkig maar dat het je ex is.
Dan moet je nog maar even wachten met hem een lul noemen.quote:Op dinsdag 7 april 2009 10:17 schreef liesje1979 het volgende:
Ja!
Hij moet alleen nog wel even laminaat leggen voor me.
Mja de verhoudingen liggen ietwat gevoelig momenteel.quote:Op dinsdag 7 april 2009 10:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dan moet je nog maar even wachten met hem een lul noemen.
Mijn ex had het laminaat gelegd toen we samen in dit huis trokken en een paar jaar later (toen hij ex was) kon een andere vriend van me de hoekjes ervan afzagen omdat het veel te strak gelegd was en helemaal ging opbollen.
Oh, was dacht dat hetquote:
Wat een lomperik.quote:Op dinsdag 7 april 2009 10:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb hier een keer laminaat gelegd, in mijn rommelkamer/rookhok/logeerkamer/washok.
's ochtends alles eruitgehaald, kasten enzo, de hele dag bezig geweest, daarna meteen alles weer terug gezet, zodat toen ex thuiskwam het een verrassing voor hem was. Hij was boos!!! Want er zat hier en daar een heel klein kiertje in, en er waren 2 piepkleine stukjes afgebroken. Maar wat gaf dat nou, het was maar mijn kamertje.
Dus toen moest ik doodmoe van het harde werk heel hard huilen om zijn boosheid.
Bee, El, O, DoubleYou, Jay, O, Bee ... Dat bekt toch helemaal niet?quote:Op dinsdag 7 april 2009 10:22 schreef Jumparound het volgende:
Oh, was dacht dat het
B.L.OW.J.O.B. was
quote:Op dinsdag 7 april 2009 10:22 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Oh, was dacht dat het
B.L.OW.J.O.B. was
Jullie vechten elkaar nog net de tent niet uit?quote:Op dinsdag 7 april 2009 10:22 schreef liesje1979 het volgende:
Mja de verhoudingen liggen ietwat gevoelig momenteel.![]()
Maar dat doet hij nog wel, hij zal heel blij zijn als ik weg ben, dus voor hem hoe sneller hoe beter.
Handige ex, die ex van jou! Had je het beter zelf kunnen leggen.
Toen ik zondagavond thuiskwam paste mijn sleutel opeens niet meer.quote:Op dinsdag 7 april 2009 10:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jullie vechten elkaar nog net de tent niet uit?
Die ex heeft nu een eigen klusbedrijf.
Je gebruikt je bekken toch vooral bij het neuken, niet bij pijpen.quote:Op dinsdag 7 april 2009 10:24 schreef Copycat het volgende:
Bee, El, O, DoubleYou, Jay, O, Bee ... Dat bekt toch helemaal niet?
Hihi, ik zei bekken terwijl ik het over pijpen had.
Zo. Dat is even een luizenstreek!quote:Op dinsdag 7 april 2009 10:27 schreef liesje1979 het volgende:
Toen ik zondagavond thuiskwam paste mijn sleutel opeens niet meer.
Maar nu mag ik toch nog een paar dagen blijven tot het een beetje woonbaar is.
De sloten zijn al vervangen dus?quote:Op dinsdag 7 april 2009 10:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 7 april 2009 10:28 schreef FritsVanEgters het volgende:
Je gebruikt je bekken toch vooral bij het neuken, niet bij pijpen.
Wat een lul!quote:Op dinsdag 7 april 2009 10:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat is wel gek zeg. Dat hij überhaupt nieuwe sloten laat plaatsen. Vertrouwt hij je niet?quote:Op dinsdag 7 april 2009 10:27 schreef liesje1979 het volgende:
Ja dat was niet grappig iig. maar ik hou er over op het is een beetje lullig als ik op een forum ga zetten dat hij gewoon de deur wilde dichtslaan met mijn arm ertussen. Dus laat maar.quote:Op dinsdag 7 april 2009 10:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zo. Dat is even een luizenstreek!
Wanneer ga je echt over? Ik dacht dat je zsm je bed over ging verhuizen?
Tsjonge, je mag echt blij zijn dat je van dat stuk verdriet verlost bent binnenkort. Wat een überlul zeg.quote:[b]Op dinsdag 7 april 2009 10:27 schreef liesje1979 het volgende:[
Hij was even heel erg boos om iets, en had het slot van een tussendeur omgeruild met het voordeurslot.quote:Op dinsdag 7 april 2009 10:32 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Dat is wel gek zeg. Dat hij überhaupt nieuwe sloten laat plaatsen. Vertrouwt hij je niet?
quote:
Meneer heeft blijkbaar een kort lontje. Het is maar goed dat jij je zo flexibel opstelt.quote:Op dinsdag 7 april 2009 10:34 schreef liesje1979 het volgende:
Hij was even heel erg boos om iets, en had het slot van een tussendeur omgeruild met het voordeurslot.
Hij heeft heft inmiddels weer terug geruild, dus opgelost, slotje.
quote:Op dinsdag 7 april 2009 10:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hij was even heel erg boos om iets, en had het slot van een tussendeur omgeruild met het voordeurslot.
Hij heeft heft inmiddels weer terug geruild, dus opgelost, slotje.
Edit: ligt blijkbaar gevoeligquote:Op dinsdag 7 april 2009 10:08 schreef Copycat het volgende:
Bloeit daar iets, ja? Tussen Remlof en Liesje?
Ouch, dat wordt 24 uurquote:
Hoezo? Heb me er verder namelijk niet in verdiept, kwam dat toevallig tegen in wat andere topics.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |