haar arm was bijna flexibel ja....quote:Op dinsdag 7 april 2009 10:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Meneer heeft blijkbaar een kort lontje. Het is maar goed dat jij je zo flexibel opstelt.![]()
okequote:Op dinsdag 7 april 2009 11:50 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Dat laat ik altijd aan Pietje over hoor.. net als de vorige keer..
quote:Op dinsdag 7 april 2009 11:46 schreef Marrije het volgende:
Hoezo? Heb me er verder namelijk niet in verdiept, kwam dat toevallig tegen in wat andere topics.
Ja, heb het maar ff ge-edit, tis niet mn bedoeling iemand zwaar te beledigen, wist niet dat het zo gevoelig lag.quote:
gekkigheidquote:Op dinsdag 7 april 2009 11:57 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja, heb het maar ff ge-edit, tis niet mn bedoeling iemand zwaar te beledigen, wist niet dat het zo gevoelig lag.
Remlof kan je originele bericht nog steeds lezen..quote:Op dinsdag 7 april 2009 11:57 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja, heb het maar ff ge-edit, tis niet mn bedoeling iemand zwaar te beledigen, wist niet dat het zo gevoelig lag.
Hoi Relmop!quote:Op dinsdag 7 april 2009 12:00 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Remlof kan je originele bericht nog steeds lezen..Admins kunnen dat.
Neehee, Remlof is in de ban van......quote:Op dinsdag 7 april 2009 11:52 schreef Manu82 het volgende:
Heeft Remlof een ban?
Pietje heeft 'm gequotequote:Op dinsdag 7 april 2009 11:57 schreef Marrije het volgende:
[..]
Straks komt Remmie er zelf nog achterquote:Op dinsdag 7 april 2009 12:00 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Remlof kan je originele bericht nog steeds lezen..Admins kunnen dat.
Nee gekkie, het was grapje, als iemand dit soort dingen kan hebben is 't remlof welquote:Op dinsdag 7 april 2009 11:57 schreef Marrije het volgende:
[..]
Hoi NMNS, ik heb jou nu ook gequotequote:
Ik wilde net zeggenquote:Op dinsdag 7 april 2009 12:02 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nee gekkie, het was grapje, als iemand dit soort dingen kan hebben is 't remlof wel.
Wil je dat een beetje stilhoudenquote:Op dinsdag 7 april 2009 12:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Neehee, Remlof is in de ban van......
ik trapte er gewoon in en het is niet eens 1 aprilquote:Op dinsdag 7 april 2009 12:02 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nee gekkie, het was grapje, als iemand dit soort dingen kan hebben is 't remlof wel.
In ruil daarvoor legt Liesje dan weer laminaat in de kist van d'r exquote:Op dinsdag 7 april 2009 12:03 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Wil je dat een beetje stilhouden![]()
Liesje moet vanavond nog thuis slapen en haar ex moet nog laminaat leggen
Ik vind van welquote:Op dinsdag 7 april 2009 12:04 schreef Marrije het volgende:
[..]
Maar ff voor de algemene beeldvorming, hij is dus géén homo?
Doe es nietquote:Op dinsdag 7 april 2009 12:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Hoi NMNS, ik heb jou nu ook gequote.
Ik sta er niet voor in.quote:Op dinsdag 7 april 2009 12:04 schreef Marrije het volgende:
Maar ff voor de algemene beeldvorming, hij is dus géén homo?
quote:Op dinsdag 7 april 2009 12:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik sta er niet voor in.
Kut, ook 24 uur!
Nah, zal wel bi zijn dan.quote:Op dinsdag 7 april 2009 12:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik sta er niet voor in.
Kut, ook 24 uur!
Huh is B&L een man?quote:Op dinsdag 7 april 2009 12:06 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
En nog één. Het wordt nog rustig hier..
Ah, dus toch gewoon homo.quote:Op dinsdag 7 april 2009 12:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja!![]()
Je bent gewoon een beetje bi.![]()
Geintje uiteraard voordat heel fok het meteen gelooft.![]()
![]()
in de loop van dit topic is me duidelijk geworden dat je hetero bentquote:Op dinsdag 7 april 2009 12:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Zucht
Nou ja denk dat maar, ik vat het niet op als belediging
Maar ik wel!quote:Op dinsdag 7 april 2009 12:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Zucht
Nou ja denk dat maar, ik vat het niet op als belediging
Dat ga ik nog eens terugzoeken, ik durf te zweren dat het begon met blond en leuk.quote:
We wachten in spanning afquote:Op dinsdag 7 april 2009 12:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat ga ik nog eens terugzoeken, ik durf te zweren dat het begon met blond en leuk.
Dat ze daarna ook nog eens lief bleek kan ik niets aan doen.
Hoe zit 't trouwens met jouw vriendin Manu, vertel d'r eens wat over.....quote:Op dinsdag 7 april 2009 12:26 schreef Manu82 het volgende:
En ja hoor, nu heeft Gert die bewolking hier heen gestuurd
Wat wil je weten?quote:Op dinsdag 7 april 2009 12:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hoe zit 't trouwens met jouw vriendin Manu, vertel d'r eens wat over.....
Mja boeie! Ik kan het niet vinden, je zal wel gelijk hebbenquote:
Kom eens even dat gelul over Ricardo in de kick off ontkrachten. SVP.quote:Op dinsdag 7 april 2009 12:37 schreef dieenebart het volgende:
Middag!
Verhuizing valt of staat bij het op tijd laten aansluiten van je internet
quote:Op dinsdag 7 april 2009 12:37 schreef dieenebart het volgende:
Middag!
Verhuizing valt of staat bij het op tijd laten aansluiten van je internet
quote:Op dinsdag 7 april 2009 12:37 schreef liesje1979 het volgende:
Ik weet niet eens hoe oud Manu is, maar door zijn gebruikersnaam gok ik 26?
en tijdens kerst mag manu het niet alleen maar buitenshuis op een zuipen zetten maar moet ie leuk en gezellig mee naar familie (en terecht hoor).quote:Op dinsdag 7 april 2009 12:40 schreef Manu82 het volgende:
Nouja, volgens mij hebben we iets sinds 2004 en is het na Manchester een paar maanden uit geweest en nu wonen we alweer bijna 2 jaar samen
No way. R/R was geen deelnemer, dus die komt er niet in.quote:Op dinsdag 7 april 2009 12:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Kom eens even dat gelul over Ricardo in de kick off ontkrachten. SVP.
Tenminste, ik hoop dat je het kunt ontkrachten zonder te liegen.
Danny gaat de bunker in (tijdens de kickoff)
quote:Op dinsdag 7 april 2009 12:40 schreef Manu82 het volgende:
Nouja, volgens mij hebben we iets sinds 2004 en is het na Manchester een paar maanden uit geweest en nu wonen we alweer bijna 2 jaar samen
Waarom nodigt Bram hem dan via Hyves uit????quote:Op dinsdag 7 april 2009 12:48 schreef dieenebart het volgende:
No way. R/R was geen deelnemer, dus die komt er niet in.
quote:Op dinsdag 7 april 2009 12:47 schreef Marrije het volgende:
[..]
en tijdens kerst mag manu het niet alleen maar buitenshuis op een zuipen zetten maar moet ie leuk en gezellig mee naar familie (en terecht hoor).
Ik quote 'm even.quote:Op dinsdag 7 april 2009 12:51 schreef liesje1979 het volgende:
Om 1 uur moet ik van mezelf de laptop dichtklappen.
(Ja dat heb ik nodig ja, om dat hier neer te zetten.)
Ja en ja en ik heb gewerkt in Manchester en zij heeft gestudeerdquote:Op dinsdag 7 april 2009 12:50 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En jullie volgden dezelfde studie ofzo? Was ze mee naar Manchester?
Nog 7 minuten.quote:Op dinsdag 7 april 2009 12:51 schreef liesje1979 het volgende:
Om 1 uur moet ik van mezelf de laptop dichtklappen.
(Ja dat heb ik nodig ja, om dat hier neer te zetten.)
Mag ik je quoten?quote:Op dinsdag 7 april 2009 12:48 schreef dieenebart het volgende:
No way. R/R was geen deelnemer, dus die komt er niet in.
Geen geduld, dus al gedaan.quote:
Better safe than sorry.quote:
Ik stond heel lang op 31 notes (voornamelijk door een hoog oplopend conflict tijdens BB5), maar ik heb er dit jaar eentje bijgekregen ivm het posten van een pistool in het Ed en Anita topic.quote:Op dinsdag 7 april 2009 13:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Darn, hoor ik er weer niet bij.... sta al tijden op 5 notes
OMG, ik dacht dat ik redelijk breed FOK!te (hmmz.... vreemde zinquote:Op dinsdag 7 april 2009 13:04 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik stond heel lang op 31 notes (voornamelijk door een hoog oplopend conflict tijdens BB5), maar ik heb er dit jaar eentje bijgekregen ivm het posten van een pistool in het Ed en Anita topic.
Maar op die laatste ben ik stiekem een beetje trots.
iets in MUZ, heb het eens opgezocht nav een andere post van Peterquote:Op dinsdag 7 april 2009 13:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
OMG, ik dacht dat ik redelijk breed FOK!te (hmmz.... vreemde zin) maar ik heb geen flauw idee wat het "Ed en Anita topic" is
Dit zijn Ed en Anita.quote:Op dinsdag 7 april 2009 13:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
OMG, ik dacht dat ik redelijk breed FOK!te (hmmz.... vreemde zin) maar ik heb geen flauw idee wat het "Ed en Anita topic" is
Ah, dat verklaart een hoop, ik ben zo'n saaie doos die Skyradio aan heeft in de auto, dus dan heb je per definitie al niets in een subforum als Muziek te zoekenquote:Op dinsdag 7 april 2009 13:10 schreef Marrije het volgende:
[..]
iets in MUZ, heb het eens opgezocht nav een andere post van Peter
overgoten met een sausje van gemengde insectenquote:Op dinsdag 7 april 2009 13:11 schreef Copycat het volgende:
Oh die!
Die mogen ook een kogel door het hoofd krijgen en die moet dan vervolgens tien minuten sudderen in die grijze brei en dan opdienen op een bedje van Maanvis' wormen en maden.
Check je notes evenquote:Op dinsdag 7 april 2009 13:11 schreef Copycat het volgende:
Oh die!
Die mogen ook een kogel door het hoofd krijgen en die moet dan vervolgens tien minuten sudderen in die grijze brei en dan opdienen op een bedje van Maanvis' wormen en maden.
Hoeveel notes heb jij eigenlijk?quote:Op dinsdag 7 april 2009 13:11 schreef Copycat het volgende:
-- quote verwijderd uit bescherming van CC --
Ik heb er vandaag een zesde bijgekregen. Maar volgens mij zijn er maar twee serieus. Maximaal.quote:Op dinsdag 7 april 2009 13:14 schreef Peter6000 het volgende:
Hoeveel notes heb jij eigenlijk?
Ik gok op 2.
Oh, dan ga ik ff teruglezen.quote:Op dinsdag 7 april 2009 13:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb er vandaag een zesde bijgekregen..
Probeer 't maar een beetje te bagatelliseren, lukt je toch niet.quote:Op dinsdag 7 april 2009 13:16 schreef Copycat het volgende:
Maar volgens mij zijn er maar twee serieus. Maximaal.
Uit mijn hoofd:quote:Op dinsdag 7 april 2009 13:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
Probeer 't maar een beetje te bagatelliseren, lukt je toch niet.
Dan gooi ik er een gezellig muziekje tegenaan!quote:
Waarom ?quote:Op dinsdag 7 april 2009 13:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb er vandaag een zesde bijgekregen.
Omdat.quote:
Juicy, Peter.quote:Op dinsdag 7 april 2009 13:35 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
For no reason.![]()
Ik had ook al op iets sappigs gehoopt.
Cc is een boefje.quote:
Ik ben me d'r eentje!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |