Hoe zit 't trouwens met jouw vriendin Manu, vertel d'r eens wat over.....quote:Op dinsdag 7 april 2009 12:26 schreef Manu82 het volgende:
En ja hoor, nu heeft Gert die bewolking hier heen gestuurd
Wat wil je weten?quote:Op dinsdag 7 april 2009 12:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hoe zit 't trouwens met jouw vriendin Manu, vertel d'r eens wat over.....
Mja boeie! Ik kan het niet vinden, je zal wel gelijk hebbenquote:
Kom eens even dat gelul over Ricardo in de kick off ontkrachten. SVP.quote:Op dinsdag 7 april 2009 12:37 schreef dieenebart het volgende:
Middag!
Verhuizing valt of staat bij het op tijd laten aansluiten van je internet
quote:Op dinsdag 7 april 2009 12:37 schreef dieenebart het volgende:
Middag!
Verhuizing valt of staat bij het op tijd laten aansluiten van je internet
quote:Op dinsdag 7 april 2009 12:37 schreef liesje1979 het volgende:
Ik weet niet eens hoe oud Manu is, maar door zijn gebruikersnaam gok ik 26?
en tijdens kerst mag manu het niet alleen maar buitenshuis op een zuipen zetten maar moet ie leuk en gezellig mee naar familie (en terecht hoor).quote:Op dinsdag 7 april 2009 12:40 schreef Manu82 het volgende:
Nouja, volgens mij hebben we iets sinds 2004 en is het na Manchester een paar maanden uit geweest en nu wonen we alweer bijna 2 jaar samen
No way. R/R was geen deelnemer, dus die komt er niet in.quote:Op dinsdag 7 april 2009 12:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Kom eens even dat gelul over Ricardo in de kick off ontkrachten. SVP.
Tenminste, ik hoop dat je het kunt ontkrachten zonder te liegen.
Danny gaat de bunker in (tijdens de kickoff)
quote:Op dinsdag 7 april 2009 12:40 schreef Manu82 het volgende:
Nouja, volgens mij hebben we iets sinds 2004 en is het na Manchester een paar maanden uit geweest en nu wonen we alweer bijna 2 jaar samen
Waarom nodigt Bram hem dan via Hyves uit????quote:Op dinsdag 7 april 2009 12:48 schreef dieenebart het volgende:
No way. R/R was geen deelnemer, dus die komt er niet in.
quote:Op dinsdag 7 april 2009 12:47 schreef Marrije het volgende:
[..]
en tijdens kerst mag manu het niet alleen maar buitenshuis op een zuipen zetten maar moet ie leuk en gezellig mee naar familie (en terecht hoor).
Ik quote 'm even.quote:Op dinsdag 7 april 2009 12:51 schreef liesje1979 het volgende:
Om 1 uur moet ik van mezelf de laptop dichtklappen.
(Ja dat heb ik nodig ja, om dat hier neer te zetten.)
Ja en ja en ik heb gewerkt in Manchester en zij heeft gestudeerdquote:Op dinsdag 7 april 2009 12:50 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En jullie volgden dezelfde studie ofzo? Was ze mee naar Manchester?
Nog 7 minuten.quote:Op dinsdag 7 april 2009 12:51 schreef liesje1979 het volgende:
Om 1 uur moet ik van mezelf de laptop dichtklappen.
(Ja dat heb ik nodig ja, om dat hier neer te zetten.)
Mag ik je quoten?quote:Op dinsdag 7 april 2009 12:48 schreef dieenebart het volgende:
No way. R/R was geen deelnemer, dus die komt er niet in.
Geen geduld, dus al gedaan.quote:
Better safe than sorry.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |